Hehkuvalo ei siis syty kun kääntää avainta, startti pyörii hyvin mutta ei käynnisty. Ilmeisesti vika ajonestossa tai hehkureleessä (boksin rele numero 109?)?. Vika usein korjaantunut kun odottelee jonkin aikaa, mutta nyt ei käynnisty ollenkaan. Saako tuon 109 releen motonetistä, ainakaan haku ei tuottanut tulosta? hintakin olisi kiva tietää?
RATKAISU: rikkinäinen 109 rele, hinta 24,5e , löyty bosch sähkövaraosalta, motonetistä ei. Ja pololla auringonlaskuun taas O0
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2