VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: m1ke - 06.02.14 - klo:19:42

Otsikko: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: m1ke - 06.02.14 - klo:19:42
Eli mistä löytyy obd2 pistorasia?? ois semmoinen langaton obd "mokkula"
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: jni - 06.02.14 - klo:20:03
Lieköhän sellaista edes koko kiesissä?
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: Ville R - 06.02.14 - klo:20:06
Kannen alla lähellä tuhkakuppia, keskikonsolissa?
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: ram1 - 06.02.14 - klo:20:08
No eiköhän se siinä ratin vasemmal puolella missä sulakkeetkin, jos sellanen löytyy.Golfissa ne siinä tuhkiksen yläpuolella.Samat paikat joka autossa periaatteessa.Etsivä löytää
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: m1ke - 06.02.14 - klo:21:41
Eli siinä noin 2m säteellä ratista  ;D
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: ram1 - 06.02.14 - klo:21:54
Lainaus käyttäjältä: m1ke - 06.02.14 - klo:21:41
Eli siinä noin 2m säteellä ratista  ;D
No ei oikeasti tietoa, mutta yleensä siinä kuskin puolen kojelaudan alaosassa luukku missä sisätilan sulakkeet.Joissain Poloissa ainakin myös obd siinä.
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: Arska F - 07.02.14 - klo:08:39
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/dlc.html (http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/dlc.html)
http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/Socket%20location_VAG.pdf (http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/Socket%20location_VAG.pdf)

Tuossa hieman vaihtoehtoja...

Ja varmahko tieto:
http://www.wikiobd.co.uk/vehicle.php?vh=587 (http://www.wikiobd.co.uk/vehicle.php?vh=587)

Pistokkeen paikka vaihtelee vuosimalliin 2001 asti. Ennen tuota aikaa pistokkeen paikkaa ei määrätty EU:n toimesta ;D
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: mikkomoe - 09.02.14 - klo:17:37
mulla on -99 polo, obd pistoke löytyy rattitolpan alta  avatun "kakkoshansikaslokeron" sisäpuolelta oikealla reunalla .. Se kakkoshansikaslokero aukeaa lisää kun vääntää stopparikynsiä. No löytyykö?

Mutta jos se obd-mokkula on elm 327 tai jotain, nii se ei tue välttämättä tuon auton ecun juttuja.. Pitää olla vanhempia autoja lukeva vikakoodinlukija, e-villestä löytyy esim.
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: m1ke - 09.02.14 - klo:18:31
Juu ratin alta hansikas lokerosta löyty OBD liitin! fi-wi mokkula ei kommunikoinu ecun kanssa.. viikolla uusi yritys ammatti vehkeillä. :)
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: m1ke - 28.02.14 - klo:21:33
obd laite jäi tulliin..
Otsikko: Vs: POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.
Kirjoitti: TDiih - 28.02.14 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: m1ke - 09.02.14 - klo:18:31
Juu ratin alta hansikas lokerosta löyty OBD liitin! fi-wi mokkula ei kommunikoinu ecun kanssa.. viikolla uusi yritys ammatti vehkeillä. :)

Kannattaa myös tarkistaa ettei sulake ole palanut. Isän HB -98 polossa poltteli sisävalon sulaketta, josta myös OBD otti virtansa. Vika oli ilmeisesti takaluukun läpiviennissä. Välillä kyllä tuntuu, että epsanjanpojat on ottanu virran OBD:lle joka päivä eri sulakkeelta  ;D