Näytti tänään päivällä virinneen "harmitustopicissa" keskustelu ärsyttävistä aiheista. Joku ilmoitti ärsyyntyvänsä lukuisista Skoda-keskusteluista, joku jostain muusta.
Katsoin tuossa tunnin aikana kertyneet viestit, jotka tällä kertaa jakautuivat seuraavasti (klo 18.03 - 19.03):
| Audi | 8 |
| Skoda | 7 |
| VW | 3 |
| Seat | 1 |
| Off topic | 3 |
| Myydään | 2 |
| Muut | 2 |
| Muut merkit | 0 |
Eli näin tällä kertaa. Pitänee seurata muulloinkin, joskin varsinaiset tilastot kertovat "lahjomattoman" totuuden. Mutta ne eivät kerro aivan suoraan, mihin keskustelut juuri nyt painottuvat.
Pakko oli katsoa seuraavankin runsaan tunnin (=kertanäytön max määrä eli 25) saldo:
| Audi | 6 |
| Skoda | 5 |
| VW | 3 |
| Seat | 1 |
| Off topic | 2 |
| Myydään | 1 |
| Autoilu, liikenne ja ajotavat | 1 |
| Muut | 6 |
| Muut merkit | 0 |
Muistelen kategoriasta "Muut merkit" olleen täällä joskus polemiikkia. Nyt ne loistavat poissaolollaan.
"Värisuora" 5 x Octavia III laukaisi tarpeen katsoa "kaikki kortit", jotka nyt ovat seuraavassa järjestyksessä:
| Audi | 5 |
| Skoda | 6 |
| VW | 5 |
| Seat | 1 |
| Off topic | 3 |
| Myydään | 1 |
| Autoilu, liikenne ja ajotavat | 0 |
| Muut | 4 |
| Muut merkit | 1 |