Olen tilaamassa öljyjä tuolta itseni lisäksi nyt kahdelle duunikamulle.Meillä nyt korissa 17l. öljyä, joten mahtuisi vielä samoilla kuluilla 13l.lisää.Joten jos joku palstalaisista haluaisi tulla kimppaan, niin nyt olisi mahdollisuus.Kulut jaetaan tietysti litrojen kesken.Toimituskulut on 23.50, mutta ei ole hirveän paha kun monta tilaajaa.Ja tietysti öljyt saa noutaa minulta.Joko töistä Vantaalta.Korson lähellä, tai Porvoosta.Mitään ylimääräistä en ota välistä.
Jos kiinnostaa niin katsokaa tuolta http://www.juingoil.de/ (http://www.juingoil.de/)
Etenkin kalliimmat öljyt tilaamisen arvoisia.Esim:Castrol Edge 0W40 5l. kannu, tai 12 litran lekaa.
Lainaus käyttäjältä: ram1 - 30.10.13 - klo:22:00
Etenkin kalliimmat öljyt tilaamisen arvoisia.Esim:Castrol Edge 0W40 5l. kannu, tai 12 litran lekaa.
20l tonkat erityisesti hyviä.
29,90e postit 60litraan asti joten jos joku oikeasti haluaa paljon öljyä niin ei ne postit paljoa nouse tuosta nykyisestä rajasta.
Moi
Minä olen mukana, jos tommosen saa vielä samoilla posteilla, kuten Kennedy sanoi.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30 , 1 x 20 L ,129,95â,¬, jos ei niin käy myös tämä Mobil 1 ESP Formula 5W-30 , 12 x 1 L 94,80â,¬
Jos epäilyttää että jää omaan piikkiin, niin paa privana tilinumero, niin maksan sinne etukäteen.
Lainaus käyttäjältä: 765turbo - 30.10.13 - klo:22:56
Moi
Minä olen mukana, jos tommosen saa vielä samoilla posteilla, kuten Kennedy sanoi.
Mobil 1 ESP Formula 5W-30 , 1 x 20 L ,129,95â,¬, jos ei niin käy myös tämä Mobil 1 ESP Formula 5W-30 , 12 x 1 L 94,80â,¬
Jos epäilyttää että jää omaan piikkiin, niin paa privana tilinumero, niin maksan sinne etukäteen.
Nyt ei jaksa laskea, mutta ilmeisesti nostaa kaikkien kuluja jos otat tuon 20l?Viisaat laskekaa kiitos.Liikaa laskuja jo töissä
No sitten toi 12x1L on ok ja kulut on 5,875â,¬ per tilaaja.
Lainaus käyttäjältä: 765turbo - 30.10.13 - klo:23:08
No sitten toi 12x1L on ok ja kulut on 5,875â,¬ per tilaaja.
Tuli nyt laskettua, ja toi 20l tulee halvemmaksi kaikille, joten se käy.
Ja huomautan nyt vielä, että kulut jaetaan litrojen mukaan.Eli sulle kulut on 16.2e.Käykö?
OK...20L ESP 10-30w ok mulle. Laita YV jos tarviit esmes 50% etumaksuu, asun HKI eli voin noutaa Korsosta tms.
Kulut OK mun puolesta...ei me Elannossa olla hommissa ;)
Lainaus käyttäjältä: 765turbo - 30.10.13 - klo:23:23
Kulut OK mun puolesta...ei me Elannossa olla hommissa ;)
Laskeskelin tossa, että voin pudottaa sun kulut kymppiin, niin kaikki jää vielä voitolle.En tartte etumaksua.Nyt vaan toivotaan, että joku ottais vielä tonne 60l. asti.Eli siihen on tilaa vielä se 23l.Tilaus tapahtuu ensi viikon alussa, jos ei karmea kiire.
Sopii hyvin tuo järjestely, ei mulla kiirettä tilaukselle, on noissa autoissa vielä matkaa huoltoon.
Ok.Jatketaan asiaa myöhemmin, kun ajankohtaista.Ja priva tavoittaa jos jotain kysyttävää.
Itsellä huolto kolkuttelee ovelle. Tarvetta olisi mobil 1ESP:lle. Jemmaamaan öljyä en jaksa, joten max 6l olisi tarve. Puolittaisiko joku tuon 12x1l tarjouksen? Tai voin ottaa 1l kannuja kuusi hieman kalliimmalla. Mikäli vielä mahtuu kimppaan?
Noutaisin Porvoosta kuun lopussa kun olen sinne täältä Tampereelta tulossa. Onnistuuko?
No sopii ainakin mulle.Jos joku ei lähde tohon 12l. kimppaan niin tilaan 6 litran tönikkää.Ja kulut olis nyt sen 5e sulle, tolla 6 litralla.
Ok. Ja sanottakoon nyt, että pystyn toimittamaan toisen puoliskon Tampereelle kunhan palaudun lomareissulta.
Lainaus käyttäjältä: sakal83 - 31.10.13 - klo:00:18
Ok. Ja sanottakoon nyt, että pystyn toimittamaan toisen puoliskon Tampereelle kunhan palaudun lomareissulta.
Jep.Oletko kuitenkin tavoitettavissa palstan kautta tilaukseen asti, joka siis tapahtunee ensi viikon alussa.
Jep. Tulen siis kaverin luo Porvooseen kuun lopussa ja auto jää sinne lentoparkkia halvemmalla.
Mobilin 1 New Life 0W-40 20litraa.. 129,95;-
Paljonko tuohon tulis mulle lisäkuluja? Ja mahtuisko tuo vielä tilausraameihin?
En ole vielä ihan 100% varma tarviinko tuota ennen kevättä, mutta se selviää viikonloppuun mennessä.. Ei tuo nyt hukkaan menis kun tuo "harrasteauto" on kuitenkin pitkäomisteisempi laite.. Ja meneehän tuota öljyä 16 litraa kesässä ;D
Lainaus käyttäjältä: Skula - 31.10.13 - klo:11:02
Mobilin 1 New Life 0W-40 20litraa.. 129,95;-
Paljonko tuohon tulis mulle lisäkuluja? Ja mahtuisko tuo vielä tilausraameihin?
En ole vielä ihan 100% varma tarviinko tuota ennen kevättä, mutta se selviää viikonloppuun mennessä.. Ei tuo nyt hukkaan menis kun tuo "harrasteauto" on kuitenkin pitkäomisteisempi laite.. Ja meneehän tuota öljyä 16 litraa kesässä ;D
Mahtuu spekseihin.Tarkempia kuluja en nyt jaksa laskea, mutta 765 turbolle samalle satsille laitoin kympin kuluja.Jos se käy sulle, niin case close.
Lainaus käyttäjältä: ram1 - 31.10.13 - klo:11:07
Mahtuu spekseihin.Tarkempia kuluja en nyt jaksa laskea, mutta 765 turbolle samalle satsille laitoin kympin kuluja.Jos se käy sulle, niin case close.
Ok. Käy. Ilmoitan viimeistään la/su, että otanko osaa.. Jos näin sopii?
Sopii kyllä.
Skulalle ja 765:lle kulut 8e.Jos Skula ostaa öljyt.
Lainaus käyttäjältä: Skula - 31.10.13 - klo:11:02
Mobilin 1 New Life 0W-40 20litraa.. 129,95;-
Paljonko tuohon tulis mulle lisäkuluja? Ja mahtuisko tuo vielä tilausraameihin?
En ole vielä ihan 100% varma tarviinko tuota ennen kevättä, mutta se selviää viikonloppuun mennessä.. Ei tuo nyt hukkaan menis kun tuo "harrasteauto" on kuitenkin pitkäomisteisempi laite.. Ja meneehän tuota öljyä 16 litraa kesässä ;D
Olipa mulla hyvä laskupää.Ei mahdukaan raameihin.Ja sit pompsahtais kulut tuplaksi.
Eli tällä hetkellä tilaa 17l.
Lainaus käyttäjältä: sakal83 - 31.10.13 - klo:00:18
Ok. Ja sanottakoon nyt, että pystyn toimittamaan toisen puoliskon Tampereelle kunhan palaudun lomareissulta.
Minä voisin ottaa sen toisen puoliskon Tampereelle tuotuna. Noutaisin sen sitten sovittuna aikana sovitusta paikasta.
Lainaus käyttäjältä: SeppoN - 31.10.13 - klo:19:55
Minä voisin ottaa sen toisen puoliskon Tampereelle tuotuna. Noutaisin sen sitten sovittuna aikana sovitusta paikasta.
Tilaa olisi Sepon tilauksen jälkeen vissiinkin 11l? Vai vaihtoiko skula tuota tilaustaan?
Lainaus käyttäjältä: sakal83 - 31.10.13 - klo:22:40
Tilaa olisi Sepon tilauksen jälkeen vissiinkin 11l? Vai vaihtoiko skula tuota tilaustaan?
Olet oikeassa.Skula jää nyt ilman öljyä valitettavasti.11l on vielä tilaa
Lainaus käyttäjältä: ram1 - 01.11.13 - klo:06:47
Olet oikeassa.Skula jää nyt ilman öljyä valitettavasti.11l on vielä tilaa
Tai sitten ootatte kunnes tilauksessa on 100-120 litraa.. 120 litraan asti riittää nimittäin 59 euron kulut.
Vai onko toi sitten jo liian kallista per litra.. Ehkä.. Mut lisätilauksia ei mun lisäks tarvittais ku 30-50Litraa..
:-\
Tai sit, pitäkää tunkkinne! :P
Lainaus käyttäjältä: Skula - 01.11.13 - klo:08:54
Tai sitten ootatte kunnes tilauksessa on 100-120 litraa.. 120 litraan asti riittää nimittäin 59 euron kulut.
Vai onko toi sitten jo liian kallista per litra.. Ehkä.. Mut lisätilauksia ei mun lisäks tarvittais ku 30-50Litraa..
:-\
Tai sit, pitäkää tunkkinne! :P
Totta tuokin.Jos tilauksia tulisi ennen ostopäivää tarpeeksi, niin rajan voi nostaa 120 litraan, mutta epäilen.
Moi.Siirrän tilauksen ensi viikkoon.Ilmeisesti kellään ei ollut hirveä kiire.Tilaa on vielä se 11l.
Tuli litrat melkein täyteen, joten tilaus lähti tänään.
Kulut on laskettu hieman sinnepäin, mutta tuskin niin tarkkaa, ja loppusummat on siis:
765:138e
SeppoN:50e
Sakal:50e
Loput tilaajat tuli omista kavereista.