Lähivalot näyttää ok, mutta pitkät tuntuu näyttävän reilusti puunlatvoihin. Voiko pitkät valot opettaa alempaan asentoon vai onko perussäätö metsässä ts. joku on ruuvannut lyhyitä ylemmäs ilman että valot oli säätötilassa?
Valitettavasti valot ovat tuollaiset eikä pitkiä voi erikseen säätää. Pitkät valot tehdään nostamalla varjostin ylös eikä varjostimen asennolle ole omaa säätöä. Korkeudensäätö on tosiaan lyhyitä varten. Perussäädölläkään ei tähän voi vaikuttaa, se vain ajaa valot säätöalueen keskelle jotta automaattiselta korkeudensädöltä ei loppuisi liikevarat.
Tätä on yleinen ongelma bi-xenonien kanssa jos umpiossa ei ole halogeenipitkiä auttamassa. Valot tehdään selvästi lyhyiden ehdoilla eikä sama kuvio voi toimia kunnolla kaukovaloissa.
Onko Tiguanissa tällainen ongelma? Minä luulin, että se oli täydellinen (VW), myös valojen osalta. ::)
Joku ruuvisäätö on pielessä.
mulla katsastus käytti ruuvaria Xenoniin, Golf
Lainaus käyttäjältä: duke7 - 30.10.13 - klo:15:24
Valitettavasti valot ovat tuollaiset eikä pitkiä voi erikseen säätää. Pitkät valot tehdään nostamalla varjostin ylös eikä varjostimen asennolle ole omaa säätöä. Korkeudensäätö on tosiaan lyhyitä varten. Perussäädölläkään ei tähän voi vaikuttaa, se vain ajaa valot säätöalueen keskelle jotta automaattiselta korkeudensädöltä ei loppuisi liikevarat.
Tätä on yleinen ongelma bi-xenonien kanssa jos umpiossa ei ole halogeenipitkiä auttamassa. Valot tehdään selvästi lyhyiden ehdoilla eikä sama kuvio voi toimia kunnolla kaukovaloissa.
Joo ja näköjään TM testi facelift Tigulla vahvistaa tämän. Valokuvio oli testissä aika paska koska näyttävät kuuseen. Luxeja tulee heikosti tienpintaan.