VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Aleksi.R - 23.10.13 - klo:17:25

Otsikko: VW GOLF IV 1998 vaihdelaatikon öjyt
Kirjoitti: Aleksi.R - 23.10.13 - klo:17:25
Eli VW Golf 1998 mallista tippunu moottorin ja vaihdelaatikon välistä öljyt, mistä mahtaa johtua?  :(
Otsikko: Vs: VW GOLF IV 1998 vaihdelaatikon öjyt
Kirjoitti: pohjoissavonprinssi - 06.11.13 - klo:19:43
Laita kysymystä moottori ja voimansiirto osioon tai merkin ja mallin alle.
Otsikko: Vs: VW GOLF IV 1998 vaihdelaatikon öjyt
Kirjoitti: tarzi - 06.11.13 - klo:21:12
Perästä lähtenyt niitti irti ja perän kopasta läpi ----> uusi vaiheisto