Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Aiheen aloitti: Aleksi.R - 23.10.13 - klo:17:25
Otsikko:
VW GOLF IV 1998 vaihdelaatikon öjyt
Kirjoitti:
Aleksi.R
-
23.10.13 - klo:17:25
Eli VW Golf 1998 mallista tippunu moottorin ja vaihdelaatikon välistä öljyt, mistä mahtaa johtua? :(
Otsikko:
Vs: VW GOLF IV 1998 vaihdelaatikon öjyt
Kirjoitti:
pohjoissavonprinssi
-
06.11.13 - klo:19:43
Laita kysymystä moottori ja voimansiirto osioon tai merkin ja mallin alle.
Otsikko:
Vs: VW GOLF IV 1998 vaihdelaatikon öjyt
Kirjoitti:
tarzi
-
06.11.13 - klo:21:12
Perästä lähtenyt niitti irti ja perän kopasta läpi ----> uusi vaiheisto
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat