VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: Huikko - 17.09.13 - klo:03:02

Otsikko: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Huikko - 17.09.13 - klo:03:02
Autoni menee vaihdossa Laakkoselle perjantaina ja päätynee jonkin pirkanmaalaisjobbarin myyntilistoille lähiviikkoina.
Auton rekisterinumero on HYN-848 ja se on siis 2000 vuosimallin classic sdi polo.

Ajettu on paljon, mutta kaikki toimii moitteetta. 390 000km tulee huomenna täyteen.
Itse ajoin 1,5kk omistusaikana melkein 9000km ilman minkäänlaisia ongelmia.
Öljyä on syönyt saman verran kuin uusi kone. Vajaan pari desiä.
Voin suositella jos joku haluaa ostaa toimivan edullisen käyttöauton.

En siis myy tätä itse, eikä minulla ole mitään intressejä yhdenkään jobbarin myyntilukujen parantamiseen.
Auto on kuitenkin ns. hyvä ja halpa että vinkkinä moista etsivälle.
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Skula - 17.09.13 - klo:09:45
Lainaus käyttäjältä: Huikko - 17.09.13 - klo:03:02
Autoni menee vaihdossa Laakkoselle perjantaina ja päätynee jonkin pirkanmaalaisjobbarin myyntilistoille lähiviikkoina.

En siis myy tätä itse, eikä minulla ole mitään intressejä yhdenkään jobbarin myyntilukujen parantamiseen.
Auto on kuitenkin ns. hyvä ja halpa että vinkkinä moista etsivälle.

Siis vaihdat? Myyt? Et myykään? Annat vain vinkkiä?
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Huikko - 17.09.13 - klo:16:34
Annan vinkkiä. Auto on minun ja se menee autoliikkeeseen vaihdossa perjantaina. Koska auto on vanha ja paljon ajettu niin ei se Laakkoselle myyntiin jää vaan kulkeutuu varmaankin jollekin jobbarille. Hyvää haluava löytänee auton nettiautosta hetken päästä.

Näissä tonnin autoissa on aina jotain laitettavaa tai huonot renkaat tai jakopää tekemättä. Tässä on kaikki ok ja joku saa siitä hyvän pelin. Ruostettakaan ei ole.

Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Huikko - 24.09.13 - klo:14:42
http://www.nettiauto.com/volkswagen/polo/5944733 (http://www.nettiauto.com/volkswagen/polo/5944733)

Siellä se nyt on myynnissä. Ajoin melkein kymppitonnin pariin kuukauteen. Voin sanoa, että tässä on toimiva auto sille joka tarvitsee.
Ostin uudet kesärenkaat ja uuden tuulilasin, tein perushuollot, öljyt vaihdettu 372000km kohdalla.
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Quality - 24.09.13 - klo:14:44
Myyjä on kuitenkin yksityinen eikä liike?
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: T5ID - 24.09.13 - klo:14:52
No just niinkuin Huikko on tuossa ylhäällä sanonut, että menee jobbarille.

Jobbari ei koskaan ole liike.
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Huikko - 24.09.13 - klo:14:57
Nopea googletus kuitenkin paljastaa että jannulla on enemmänkin autoja myynnissä eli jobbari mikä jobbari.

Olen ainoastaan auton edellinen omistaja joka yrittää antaa vinkkiä tuollaista tarvitsevalle että tuossa on toimiva, meidän perhettä hyvin palvellut auto. Jätin Polon perjantaina laakkosen pihaan kun hain uuden Golfin. En tiedä sen vaiheista sen jälkeen mitään.
Ilmoituksesta voi päätellä sen mitä arvelinkin, eli Laakkonen ei myy noin vanhoja vaihdokkeja itse ja että sitä myy joku paikallisjobbari.

Jobbareilta kun yleensä ei uskalla ostaa mitään, niin halusin tuoda esille että tämän uskaltaa. Tuskin se on ehtinyt sitä parissa päivässä särkemään kovin pahasti. Jos ei olisi ollut dieseli olisin jättänyt kakkosautoksi.

Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Ocu_P - 24.09.13 - klo:17:13
Tämän aiheen myötä kurkkasin, olisiko ex-Seatti sattumalta myynnissä ja olihan se. :)

Tuolla ajelin vajaat 90000 km vuosina 2003-2005. Vanteet ja soitin näkyy edelleen olevan mun hankkimaa tarvikekamaa ja Eberiikin rumine laturipistokkeineen on minun laitattamaa.

http://www.nettiauto.com/seat/cordoba/5844407 (http://www.nettiauto.com/seat/cordoba/5844407)
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Huikko - 04.10.13 - klo:03:08
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transhotel/5944733 (http://www.nettiauto.com/volkswagen/transhotel/5944733)

Nyt se on myyty ja myyjällä aika omituinen tapa päivittää ilmoitus myynnin jälkeen. Mitähän se tuolla hakee?
Otsikko: Vs: Tulossa myyntiin oikeasti hyvä Polo.
Kirjoitti: Sapphire - 04.10.13 - klo:04:28
Lainaus käyttäjältä: Huikko - 04.10.13 - klo:03:08
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transhotel/5944733 (http://www.nettiauto.com/volkswagen/transhotel/5944733)

Nyt se on myyty ja myyjällä aika omituinen tapa päivittää ilmoitus myynnin jälkeen. Mitähän se tuolla hakee?

Perinteinen jobbareiden tapa myynnin jälkeen, lähes kaikki tekevät näin. Tämä siis siksi, ettei autosta löytyisi nettiauton tai googlen kautta vanhaa ilmoitusta tai lisää tietoa kuvineen ja samalla peitetään jäljet mahdollisesta huijauksesta, kun ei autosta ole tekstiä/kuvia/mitään enää jäljellä peruskäyttäjän löydettäväksi.

Vrt. esim legendaarinen "Anneli Kuusikko" http://murobbs.plaza.fi/autot-ja-muut-moottoriajoneuvot/846659-autoliike-anneli-kuusikko-jyrki-kuusikko-tavallisena-myyjana-95.html (http://murobbs.plaza.fi/autot-ja-muut-moottoriajoneuvot/846659-autoliike-anneli-kuusikko-jyrki-kuusikko-tavallisena-myyjana-95.html)

Kuten edellämainitusta tapauksesta voi todeta, ei näytä verottajaa tai muita tahoja kiinnostavan vaikka myisi kymmeniä autoja pitkin vuotta aktiivisesti, tuostakin toimijasta jo peräti 95 sivua keskustelua.  ::)