Lainaus käyttäjältä: Ocutj - 07.07.13 - klo:23:35
Nyt asennettu radioon kanavalogot. Onnistui helposti. Tuolta http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html (http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html)
Suomen logot usb-tikulle ja sieltä Boleroon radion setupin kautta. Tuli ihan tyylikkään näköinen.
Tässä tietoa logoista...
Kiitos! Täytynee opiskella.
Täytyypä itsekin asennella logot viikonloppuna, mikäli tänään auton saan liikkeestä mukaani...
Tuossa linkissä oleva zip-tiedosto (Finnland) ei aukea. Muilla samoja ongelmia? Kokeilin muutaman muunkin maan ja ainoastaan Itävallan logot aukesivat, mutta ei ne nyt ihan hirveästi lämmitä...
Lainaus käyttäjältä: Seva - 05.09.13 - klo:16:17
Tuossa linkissä oleva zip-tiedosto (Finnland) ei aukea. Muilla samoja ongelmia? Kokeilin muutaman muunkin maan ja ainoastaan Itävallan logot aukesivat, mutta ei ne nyt ihan hirveästi lämmitä...
Hyvin aukeaa. Lataa vaikka winrar:
http://www.rarlab.com/download.htm (http://www.rarlab.com/download.htm)
Sillä aukeaa.
No niinpäs aukeaakin. Ei mennyt tämäkään päivä hukkaan. Thanks! :D
Asensin tuossa iltapäivän ajomatkan aikana nuo logot. Eipä ne järin kummoisilta näytä, odotin, että se vakioruutu olisi kokonaan korvattu kanavan logolla (tietysti logon koot ja mallit vaihtelevat). Voiko noita tiedostoja tehdä itse?
Lainaus käyttäjältä: Subastar - 06.09.13 - klo:22:37
Asensin tuossa iltapäivän ajomatkan aikana nuo logot. Eipä ne järin kummoisilta näytä, odotin, että se vakioruutu olisi kokonaan korvattu kanavan logolla (tietysti logon koot ja mallit vaihtelevat). Voiko noita tiedostoja tehdä itse?
mietiskelin päivällä asentaessani aivan samaa. onnetoman näköisiä räpellyksiä... parempi ku ei ollenkaan, mutta kyllähän tuosta teräväpiirtolaatu on aika kaukana....
Logot asentuu helpolla, no joo kaikki pitää erikseen näpytellä mutta kuitenkin. Logoa voi toki muokata mielensä mukaan mutta resoluutio on rajattu tuohon pieneen laatikkoon per kanava eli mitään jolukuusta tästä ei (onneksi) saa kehiteltyä.
Onkohan tuo maksimi logon koko nyt 160x120 kuvapistettä?
Näköjään vaikka paintilla voin nuo muokkailla.
Kuhan oma Ocu tulee pihaan niin opiskelen ton itsekkin. Itse kun duunailen työkseni erilaisten sovellusten UI juttuja niin voisin menlkein tehdä peruskanavista tyylikkäät filet. Jotain kuvaformaattiahan noi ottaa vastaan.
Pitänee tutustua.
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 07.09.13 - klo:13:17
Kuhan oma Ocu tulee pihaan niin opiskelen ton itsekkin. Itse kun duunailen työkseni erilaisten sovellusten UI juttuja niin voisin menlkein tehdä peruskanavista tyylikkäät filet. Jotain kuvaformaattiahan noi ottaa vastaan.
Pitänee tutustua.
Itseasiassa kävin lataamassa ton valmiin radiokanavapaketti setin ja availin Photoshopissa. Filet on PNG muodossa ja niiden koko on 160x120 pikseliä. Resoluutio tuo normaali 72dpi (tästä ei tarvitse nyt oikeesti välittää, ruuduille tarkoitettu grafiikka on aina 72dpi, jos sitten tekee painomateriaalie niin tarina toinen). Tiedostoissa oli näköjään myös läpinäkyvyys messissä, eli teoriassa pitäisi onnistua niin että noi ärsyttävät valkoiset taustat on poistettavissa, jolloin logot saisi tyylikkäästi soittimen oman "boxin" sisään. Tässä vaiheessa käy kyllä mielessä tehdä tosta variaatio, jossa logot olisi kaikki sävytettynä neutraalin hopenharmaaksi, jolloin ei tulisi sellaista kirjavaa ihme sotkua. Istuisi paremmin tohon radion omaan ilmeeseen. Kanavat kuitenkin olis yhä erittäin hyvin tunnistettavissa.
Otan tästä prokkiksen, mutta tosiaan kun omaa autoa ei vielä ole niin menee vielä reilu 1kk ennen kuin on valmista. Toisaalta voinhan mä tehdä pari testiä ja joku aktiivi voi niitä testata ja kertoa miten metsään ne tein :D
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 07.09.13 - klo:13:24
Itseasiassa kävin lataamassa ton valmiin radiokanavapaketti setin ja availin Photoshopissa. Filet on PNG muodossa ja niiden koko on 160x120 pikseliä. Resoluutio tuo normaali 72dpi (tästä ei tarvitse nyt oikeesti välittää, ruuduille tarkoitettu grafiikka on aina 72dpi, jos sitten tekee painomateriaalie niin tarina toinen). Tiedostoissa oli näköjään myös läpinäkyvyys messissä, eli teoriassa pitäisi onnistua niin että noi ärsyttävät valkoiset taustat on poistettavissa, jolloin logot saisi tyylikkäästi soittimen oman "boxin" sisään. Tässä vaiheessa käy kyllä mielessä tehdä tosta variaatio, jossa logot olisi kaikki sävytettynä neutraalin hopenharmaaksi, jolloin ei tulisi sellaista kirjavaa ihme sotkua. Istuisi paremmin tohon radion omaan ilmeeseen. Kanavat kuitenkin olis yhä erittäin hyvin tunnistettavissa.
Otan tästä prokkiksen, mutta tosiaan kun omaa autoa ei vielä ole niin menee vielä reilu 1kk ennen kuin on valmista. Toisaalta voinhan mä tehdä pari testiä ja joku aktiivi voi niitä testata ja kertoa miten metsään ne tein :D
nuo valkoise taustat kun sais kaikista logoista veke nii ois iha jees
Täytyy kokeilla itekin paintilla... 8)
Eli ajatus tällänen, liitteenä väreillä ja ilman: Noiden vääntämiseen meni ehkä 3min :D Toki esimerkkejä ja laatu kaukana priimasta. Idea tulee kuitenkin ilmi.
Lainaus käyttäjältä: BMF - 07.09.13 - klo:13:30
nuo valkoise taustat kun sais kaikista logoista veke nii ois iha jees
Täytyy kokeilla itekin paintilla... 8)
Vähän pelkään että jälki on mitä on paintilla. Itse lähden varmaan sille tielle että etsin ystäväni Googlen avulla logoista isommat versiot, jolloin rajaaminen ym. säätö helpompaa, muunnan oikeaan kokoon ja teen pakatun paketin väreillä ja ilman. Saavat sitten halukkaat tehdä mitä lystäävät.
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 07.09.13 - klo:13:42
Vähän pelkään että jälki on mitä on paintilla. Itse lähden varmaan sille tielle että etsin ystäväni Googlen avulla logoista isommat versiot, jolloin rajaaminen ym. säätö helpompaa, muunnan oikeaan kokoon ja teen pakatun paketin väreillä ja ilman. Saavat sitten halukkaat tehdä mitä lystäävät.
Juu voi olla parempi että jätän ammattilaisille eli tässä tapauksessa sinun käsiin tuon muokkaaamisen...Testaamisen voin kyllä suorittaa heti kunhat saat logot väsäiltyä ja liitettyä tänne
Radio rockille vois olla parempi tämän logo:
https://www.google.fi/search?q=radiorock&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=XwsrUrb9NceF4gSh04GYCA&biw=1366&bih=639&sei=YQsrUv34N4Gh4gSH5YG4CA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=mDz37Nk45K9TRM%3A%3BSbYJ1u1M37xzkM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1.ytimg.com%252Fvi%252FNXtMun7GUNc%252Fhqdefault.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fwatch%253Fv%253DNXtMun7GUNc%3B480%3B360 (https://www.google.fi/search?q=radiorock&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=XwsrUrb9NceF4gSh04GYCA&biw=1366&bih=639&sei=YQsrUv34N4Gh4gSH5YG4CA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=mDz37Nk45K9TRM%3A%3BSbYJ1u1M37xzkM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1.ytimg.com%252Fvi%252FNXtMun7GUNc%252Fhqdefault.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fwatch%253Fv%253DNXtMun7GUNc%3B480%3B360)
Näyttää hienolta. Ã,,lä unohda radio Iskelmää :)
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 07.09.13 - klo:13:24
Itseasiassa kävin lataamassa ton valmiin radiokanavapaketti setin ja availin Photoshopissa. Filet on PNG muodossa ja niiden koko on 160x120 pikseliä. Resoluutio tuo normaali 72dpi (tästä ei tarvitse nyt oikeesti välittää, ruuduille tarkoitettu grafiikka on aina 72dpi, jos sitten tekee painomateriaalie niin tarina toinen). Tiedostoissa oli näköjään myös läpinäkyvyys messissä, eli teoriassa pitäisi onnistua niin että noi ärsyttävät valkoiset taustat on poistettavissa, jolloin logot saisi tyylikkäästi soittimen oman "boxin" sisään. Tässä vaiheessa käy kyllä mielessä tehdä tosta variaatio, jossa logot olisi kaikki sävytettynä neutraalin hopenharmaaksi, jolloin ei tulisi sellaista kirjavaa ihme sotkua. Istuisi paremmin tohon radion omaan ilmeeseen. Kanavat kuitenkin olis yhä erittäin hyvin tunnistettavissa.
Otan tästä prokkiksen, mutta tosiaan kun omaa autoa ei vielä ole niin menee vielä reilu 1kk ennen kuin on valmista. Toisaalta voinhan mä tehdä pari testiä ja joku aktiivi voi niitä testata ja kertoa miten metsään ne tein :D
Kiitos jo etukäteen, mahtava homma jos noista saisi vähän siistimmät. Omaankin silmään vakiografiikat tökkii... Voin toki nuo uudet versiot testailla kun omassa Leonissa on sama soitin kuin Octavian Bolero.
Mahtaako uudessa Columbuksessa olla eri setti noita kuvakkeita, mahdollisesti eri resoluutiolla, vai toimivatko nuo samat?
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:08:24
Mahtaako uudessa Columbuksessa olla eri setti noita kuvakkeita, mahdollisesti eri resoluutiolla, vai toimivatko nuo samat?
veikkaan että samat käy mutta columbuksessa "grafiikka" voi olla vähän tarkempi/ tältä vuosituhannelta.
Tuon boleron kuvake on nokian matopelitasoa.... ;D
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:08:24
Mahtaako uudessa Columbuksessa olla eri setti noita kuvakkeita, mahdollisesti eri resoluutiolla, vai toimivatko nuo samat?
Mulle ei oo iso homma tehdä versiot isompina alunperinkin, niitä on aina helpompi sitten skaalata alaspäin. Toisinpäin se sitten onkin hankalampaa, varsinkin jos originaali logot on bittikarttaa, ne kun eivät skaalaudu isommiksi ilman laadun kärsimistä. Vektorimuotoiset logot ei sitten sitä ongelmaa aiheuttaisikaan.
Oh well, voin tehdä pienen salapoliisityön tossa lomassa sitten ja selvittää ton koko jutun. Mutu tuntumalla luulisi että graffat on samat, vain ruudun koko on navi versiossa suurempi, varsinaisesti kaikki käyttöliittymän elementit on saman kokoisia, muutos lähinnä asettelussa jne.
No tutkitaan.
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 09.09.13 - klo:12:24Oh well, voin tehdä pienen salapoliisityön tossa lomassa sitten ja selvittää ton koko jutun. Mutu tuntumalla luulisi että graffat on samat, vain ruudun koko on navi versiossa suurempi, varsinaisesti kaikki käyttöliittymän elementit on saman kokoisia, muutos lähinnä asettelussa jne.
No tutkitaan.
Kiitos jo tässä vaiheessa!
http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html (http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html)
(http://www.volkswagen.de/content/medialib/vwd4/global/mom/golf_7/content/gl3588_compositionmedia1055x500/_jcr_content/renditions/rendition.685.325.file/gl3588_composition_media_1055x500.jpg)
Eikös tuon linkin takana ollut logozippi toiminut siis tuossa pienemmässäkin ruutukoossa? Tuo Golfin näyttöhän on tuo yli 8" eli Navi versio. Nopeesti päätellen siis koko vakio?
Tässä taas tuo Bolero, isommassa ruudussahan jätetään tilaa sivuille ym. eli kuvakkeiden koko näyttäisi olevan sama:
(http://www.vagarena.fi/index.php?action=dlattach;topic=17018.0;attach=25932;image)
Tässä kuva uudesta Columbuksesta Octaviassa, näyttää kyllä isommalta ruudulta kuin tuo yllä oleva VWn.
(http://farm9.staticflickr.com/8187/8370870293_094e8e53bf_z.jpg)
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:14:07
Tässä kuva uudesta Columbuksesta Octaviassa, näyttää kyllä isommalta ruudulta kuin tuo yllä oleva VWn.
(http://farm9.staticflickr.com/8187/8370870293_094e8e53bf_z.jpg)
ok, tosin tämä vahvistaa mun epäilyn siitä että sama koko tossa on, Bolerossa 5 kanavaa rinnakkain Columbuksessa 6. Eli koko hyvin suurella todennäköisyydellä sama, UI elementtien asettelu siis vain muuttuu.
Ja tässä todellinen tilanne siitä miten paskalta nuo logot näyttävät Octavian Bolerossa:
Lainaus käyttäjältä: Huppe - 09.09.13 - klo:14:28
Ja tässä todellinen tilanne siitä miten paskalta nuo logot näyttävät Octavian Bolerossa:
Onpa todella ala-arvoisen näköiset!
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 09.09.13 - klo:14:02
Eikös tuon linkin takana ollut logozippi toiminut siis tuossa pienemmässäkin ruutukoossa? Tuo Golfin näyttöhän on tuo yli 8" eli Navi versio. Nopeesti päätellen siis koko vakio?
Tässä taas tuo Bolero, isommassa ruudussahan jätetään tilaa sivuille ym. eli kuvakkeiden koko näyttäisi olevan sama:
Samat logot toimivat VW:n sivujen mukaan sekä tuossa 8" näytöllä (Columbus) että 5.8" näytöllä (Bolero & Amundsen). VW:llä on täysin samat radiot (Composition Media, Discover Media = 5.8"; Discover Pro 8").
Ja resoluutiot noissa näytöissä ovat 400x240 px (5.8") ja 800x480 px (8.0"), eli varsin vaatimatonta tasoa.
Lainaus käyttäjältä: xch - 09.09.13 - klo:15:00
Ja resoluutiot noissa näytöissä ovat 400x240 px (5.8") ja 800x480 px (8.0"), eli varsin vaatimatonta tasoa.
Joo siis näyttöjen fyysinen koko on eri, mutta veikkaan että pikseleitä tuumalle on sama. Eli tässä tapauksessa erottelukyky sama. Eli samaa kuraa kummassakin, toisessa vaan pystytään näyttämään enemmän kerralla. Tosin nyt itse epäilen tota, sillä Columbuksessa leveys sekä korkeus tuplaantuu pikseleissä, mutta fyysinen koko tuskin. Tällöin ruudun pikseleiden yksittäinen koko tulisi olla pienempi, jolloin se näyttää terävämmältä... well, täytynee tutkia totakin... En kirväälläkään muista tota matikkaa tossa takana
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:14:36
Onpa todella ala-arvoisen näköiset!
Jep. Olenkin miettinyt jotta poistais noi kokonaan. Parempi ilmankin kuin tommosta.
on columbuksessa pakko olla tarkempi pikselitiheys. Jos on tuplasti vaakapikseleita(800 vs. 400) niin eikö näytön leveys pitäisi myös olla tuplasti leveämpi ollakeen sama pikselitiheys?
tässähän leveys on vain muutamia senttejä leveämpi...
PPI laskuri:
http://thirdculture.com/joel/shumi/computer/hardware/ppicalc.html (http://thirdculture.com/joel/shumi/computer/hardware/ppicalc.html)
Columbus 800 x 400 8" pikselitiheys PPI =116.62
Bolero 400 x 240 5,8" pikselitiheys PPI = 80.43
Että näin...laatu/tarkkuus on muchos grandes parempi columbuksessa 8)
tuon radiologon pikselikoko on varmaan samankokoinen 160*120, mutta columbuksessa kuvake on pienempi ja tarkemmannäköinen suuremman pikselitiheyden vuoksi.
Lainaus käyttäjältä: BMF - 09.09.13 - klo:16:14
tuon radiologon pikselikoko on varmaan samankokoinen 160*120, mutta columbuksessa kuvake on pienempi ja tarkemmannäköinen suuremman pikselitiheyden vuoksi.
No nyt päästään pikkuhiljaa sitten kuvan pikselitiheyteen ja fyysiseen kokoon. Tuo 160x120 pikseliä voi olla 72dpi tai 300... eli voisi sitten kokeilla tehdä ne kuvat kummallekkin näytölle natiivi resolla, tällöin niitä ei tarvitse skaalata kummallekkin näytölle erikseen. Tämä voisi selittää suttuisen laadun.
Mun täytynee tehdä se kokeilun ja erehdyksen kautta, kun en tunne noita näyttöjä tai niille tehtävien graafisten elementtien todellisia vatimuksia.
Laita testilogo tänne kunhan saat värkättyä niin kokeilen BOLERO-versiota sitten omaan ;)
Tosiaan tuolla samaisella teemalla minkä noihin esimerkkikuviin laitoit. Varillinen tai mustavalko kumpikin näyttäis hyvältä testataan vaikka molempia...
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 09.09.13 - klo:16:30
No nyt päästään pikkuhiljaa sitten kuvan pikselitiheyteen ja fyysiseen kokoon. Tuo 160x120 pikseliä voi olla 72dpi tai 300... eli voisi sitten kokeilla tehdä ne kuvat kummallekkin näytölle natiivi resolla, tällöin niitä ei tarvitse skaalata kummallekkin näytölle erikseen. Tämä voisi selittää suttuisen laadun.
Mun täytynee tehdä se kokeilun ja erehdyksen kautta, kun en tunne noita näyttöjä tai niille tehtävien graafisten elementtien todellisia vatimuksia.
E usko että nuo(kaan) näytöt reagoivat mitenkään tuohon dpi arvoon, lähestulkoon kaikki digitaaliset päätelaitteet välittävät ainoastaan resoluutiosta eli pikseleiden luumäärästä, eivät tuista laskennallisesta arvosta jolla kerrotaan minkä kokoinen kuva on, eli dpi, kyseessähän on lähinnä paino ja tulostusmaailmassa vaikuttava arvo.
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 09.09.13 - klo:16:59
E usko että nuo(kaan) näytöt reagoivat mitenkään tuohon dpi arvoon, lähestulkoon kaikki digitaaliset päätelaitteet välittävät ainoastaan resoluutiosta eli pikseleiden luumäärästä, eivät tuista laskennallisesta arvosta jolla kerrotaan minkä kokoinen kuva on, eli dpi, kyseessähän on lähinnä paino ja tulostusmaailmassa vaikuttava arvo.
Näinpä. Eli pikselitiheyksistä tuskin tarvitsee logoja värkätessä pähkäillä kunhan logo on 160x120 koossa niin passaa varmastikin molemmille soittimille. Bolerossa logo näyttää väkisin tussummalta ja tähän ei auta mikään photosoppailu...
Kirjain koko niin isoksi kuin mahdollista logoon mahuttaa ja sitten tuo häivytys on lähes pakollinen, ettei tule rumaa valkoista taustaa joka toiseen logoon...
Oma variaatio asemalogoista.
Muokkasin muutaman yleisimmän meidän autossa kuunneltavan asemalogon ihan puhtaalta pöydältä.
Lähinnä halusin kaikkiin vain valkoisen taustan ja yritin saada niistä muutenkin laadukkaampia.
Logojen pieni koko (160*120px) ja näytön alhainen resoluutio tosin kyllä aiheuttaa tosiaan sen, että eipä nuo nyt juuri noista Hupen laittamista "originelleista" suttukuvista parempia tai laadukkaampia sinällään taida olla.
Mutta omaan silmääni näyttää paremmalta valkoisella taustalla :)
Ã,,h... jaa noh... taitaa transparentit olla sittenkin kivemmat...
Kuvat autotallissa, jos kiinnostaa :)
Hienoa!
Voisitko finhazard laittaa nuo transparentit logot jakoon?
Lainaus käyttäjältä: Estjali - 07.10.13 - klo:19:22
Hienoa!
Voisitko finhazard laittaa nuo transparentit logot jakoon?
Tuolta löytyy :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/86111675/Bolero_radio_logot_160x120px_transparent.zip
Asennettu ja hyvältä näyttää! Kiitos!
Lainaus käyttäjältä: finhazard - 07.10.13 - klo:20:35
Tuolta löytyy :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/86111675/Bolero_radio_logot_160x120px_transparent.zip
Lainaus käyttäjältä: Estjali - 11.10.13 - klo:08:58
Asennettu ja hyvältä näyttää! Kiitos!
Ollos hyvä vain :)
Lainaus käyttäjältä: finhazard - 07.10.13 - klo:20:35
Tuolta löytyy :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/86111675/Bolero_radio_logot_160x120px_transparent.zip
Jaksaisitko lisääkin tehdä noista suomikanavista? Hyviltä näyttivät, kunhan ehdit tietty 8)
Kuunteleeko joku jotain muutakin? :O
Mitä?
Lainaus käyttäjältä: Angus - 12.10.13 - klo:17:05
Jaksaisitko lisääkin tehdä noista suomikanavista? Hyviltä näyttivät, kunhan ehdit tietty 8)
hieman laajennettua versiota tarjolla (pohjana Finhazardin versio):
https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip (https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip)
Tuolla seuraavat kanavat:Auran aallot
Basso Radio (logosta 2 versiota)
Groove FM
Iskelmä Radio
NRJ
Radio Aalto
Radio City
Radio Nova
Radio Rock (3 logo versiota)
Radio Suomipop
The Voice
Yle Puhe
Yle Radio 1
Yle Radio Suomi
Yle Radio Vega
Yle X3M
Yle X
Mulle voi laittaa suoraan tietoa, jos kaipaa jotain tiettyä radiokanaa niin päivitellään. Muutamassa kanavassa tosiaan tarjolla useampi logo versio niin voi sitten käyttäjä itse valita mistä tykkää.
Thanks Track... nyt mun ei tarvii vaivautua ;)
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 12.10.13 - klo:18:20
hieman laajennettua versiota tarjolla (pohjana Finhazardin versio):
https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip (https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip)
Tuolla seuraavat kanavat:
Auran aallot
Basso Radio (logosta 2 versiota)
Groove FM
Iskelmä Radio
NRJ
Radio Aalto
Radio City
Radio Nova
Radio Rock (3 logo versiota)
Radio Suomipop
The Voice
Yle Puhe
Yle Radio 1
Yle Radio Suomi
Yle Radio Vega
Yle X3M
Yle X
Mulle voi laittaa suoraan tietoa, jos kaipaa jotain tiettyä radiokanaa niin päivitellään. Muutamassa kanavassa tosiaan tarjolla useampi logo versio niin voi sitten käyttäjä itse valita mistä tykkää.
Kiekkoradio
SUN
tuossa nyt pari lisää :)
Radio Helsinki
Radio Dei
:)
Lainaus käyttäjältä: Angus - 13.10.13 - klo:00:29
Kiekkoradio
SUN
tuossa nyt pari lisää :)
Onkos tuo Kiekkoradio RadioCityn "kiekkoradio"? Sille ei tuolloin ainakaan näyttäisi omaa logoa olevan?
Muutama uusi kanava lisätty:
Uudet:
Radio Nostalgia
Radio SUN
Radio Dei
Radio Helsinki
jo paketissa olleet:
Auran aallot
Basso Radio (logosta 2 versiota)
Groove FM
Iskelmä Radio
NRJ
Radio Aalto
Radio City
Radio Nova
Radio Rock (3 logo versiota)
Radio Suomipop
The Voice
Yle Puhe
Yle Radio 1
Yle Radio Suomi
Yle Radio Vega
Yle X3M
Yle X
Tiedosto (ZIP)
https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip (https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip)
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 13.10.13 - klo:17:22
Onkos tuo Kiekkoradio RadioCityn "kiekkoradio"? Sille ei tuolloin ainakaan näyttäisi omaa logoa olevan?
En tiedä onko tuo cityn mutta tälläinen logo itselle tuli tuolta volkkarin linkistä:
http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html (http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html)
Lainaus käyttäjältä: Angus - 13.10.13 - klo:19:58
En tiedä onko tuo cityn mutta tälläinen logo itselle tuli tuolta volkkarin linkistä:
http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html (http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/brochure/senderlogos.html)
Laita mulle hertsit ja alue missä radiota kuuntelet niin metsästän oikean logon tohon.
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 13.10.13 - klo:20:14
Laita mulle hertsit ja alue missä radiota kuuntelet niin metsästän oikean logon tohon.
93.6 ja Helsinki, tuo tosin tulee Tallinnasta.
Lueskelin tätä ketjua ja ajattelin vain varmistaa onnistuuko logojen asennus boleroon muistikortin kautta setupia käyttäen vai pitääkö säätää jotain ihmeellistä ?
Ja autona on 2009 mallin ocu.
Lainaus käyttäjältä: Passo1983 - 18.10.13 - klo:08:26
Ja autona on 2009 mallin ocu.
Ei taida sen ikäinen Bolero ymmärtää logoista enempää kuin sika sukellusveneistä... :-\
Onko olemassa mahdollisuutta päivittää boleron softaa niin uuteen että alkaisi sikakin ymmärtämään periskoopin päälle? ;)
Lainaus käyttäjältä: Passo1983 - 18.10.13 - klo:09:40
Onko olemassa mahdollisuutta päivittää boleron softaa niin uuteen että alkaisi sikakin ymmärtämään periskoopin päälle? ;)
:D
Softan päivitys ei taida onnistua kuin merkkihuollossa, enkä oikein jaksa uskoa, että tuohon vanhempaan malliin moista ominaisuutta saisi. Viisaammat kertokoot, jos tietävät paremmin. JOS tuo on mahdollista, niin voisin käyttää omanikin päivitettävänä. :)
Logot asennettu. Ovat omaan makuun ihan riittävän hienot. Kiitos Trackpadille Dropbox-tiedostosta.
Kiitos Trackpad, mä kans laitoin omaan heti.
Kiitos myös täältä. Haettu etukäteen logot ja odottelee että Bolero ja auto saapuu ;)
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 13.10.13 - klo:17:55
Muutama uusi kanava lisätty:
Tiedosto (ZIP)
https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip (https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip)
Kiitokset. Hyvältä näyttää. Radio Suomi voisi olla ehkä kahdella rivillä niin näkyisi tekstikin?
Kiitokset myös täältä Trackpad:ille.
Unohdinpas itsekin kiitellä. Hyvin toiminut. Eli iso kiitos Trackpadille.
Suomipop vähän turhan pienellä printillä, mut menettelee, eikä tuota tule edes kuunneltua 8)
saattasi tuo vanha logo toimia:
https://www.google.fi/search?q=suomipop&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cAd-UtaZGafZ4AT6kID4Aw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=nTB5eekKdWJ5IM%3A%3Bg6ju36GPZjmrwM%3Bhttp%253A%252F%252Fsuomi.fm%252Fstatic%252Flogos%252Fradio-suomipop.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fsuomi.fm%252Fradiokanavat%252Fradio-suomipop%252Ftaajuudet%3B174%3B74 (https://www.google.fi/search?q=suomipop&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cAd-UtaZGafZ4AT6kID4Aw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=nTB5eekKdWJ5IM%3A%3Bg6ju36GPZjmrwM%3Bhttp%253A%252F%252Fsuomi.fm%252Fstatic%252Flogos%252Fradio-suomipop.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fsuomi.fm%252Fradiokanavat%252Fradio-suomipop%252Ftaajuudet%3B174%3B74)
Tai tuo:
https://www.google.fi/search?q=suomipop&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cAd-UtaZGafZ4AT6kID4Aw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=qAU686x6aSxWoM%3A%3ByedY8sdhZkAxNM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nelonenmedia.fi%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F02%252FRadio-Suomipop-logoversiot-RGB-%2525E2%252580%252593-Kopio-%2525E2%252580%252593-Kopio.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nelonenmedia.fi%252F2013%252F02%252Fsuomipopin-kuuluvuus-ja-lumipop-kiertue-levittaytyvat-lapin-hiihtokeskuksiin%252F%3B235%3B180 (https://www.google.fi/search?q=suomipop&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=cAd-UtaZGafZ4AT6kID4Aw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=qAU686x6aSxWoM%3A%3ByedY8sdhZkAxNM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nelonenmedia.fi%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F02%252FRadio-Suomipop-logoversiot-RGB-%2525E2%252580%252593-Kopio-%2525E2%252580%252593-Kopio.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nelonenmedia.fi%252F2013%252F02%252Fsuomipopin-kuuluvuus-ja-lumipop-kiertue-levittaytyvat-lapin-hiihtokeskuksiin%252F%3B235%3B180)
Radio Novalla näköjään uusi logo. http://www.radionova.fi/ (http://www.radionova.fi/)
Lisäksi Gooven paikalla aloittaa parin päivän päästä Loop FM. http://www.loop.fi/ (http://www.loop.fi/)
Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 09.11.13 - klo:15:48
Radio Novalla näköjään uusi logo. http://www.radionova.fi/ (http://www.radionova.fi/)
Lisäksi Gooven paikalla aloittaa parin päivän päästä Loop FM. http://www.loop.fi/ (http://www.loop.fi/)
KAh, koitan tässä kohtapuoliin päivitellä noita + ottaa kommenteista kopit. Ehkä jo tällä viikolla uusi zippi ;)
Edit. Korjattu lainaus. -Jyri
Kiitoksia täältäkin
Jos ei Jouluradion logoa vielä listalla, niin olisihan se sitten valmiina ensi jouluna ;)
Muutama uusi kanava taas lisätty:
Uudet:
Radio novan uusi logo
Radio loop
Yle Radio Suomi (kahden rivin tekstiversio)
Yle Radio Vega (kahden rivin tekstiversio)
Radio Suomipop kompaktimpi versio
Kiekkoradion logo (eri kaupungeissa näyttää olevan eri kiekkoradioita, joten tarjolla yksinkertaisesti jääkiekon kuva ilman tekstejä)
Jo paketissa olleet:
Radio Nostalgia
Radio SUN
Radio Dei
Radio Helsinki
Auran aallot
Basso Radio (logosta 2 versiota)
Groove FM
Iskelmä Radio
NRJ
Radio Aalto
Radio City
Radio Nova
Radio Rock (3 logo versiota)
Radio Suomipop
The Voice
Yle Puhe
Yle Radio 1
Yle Radio Suomi
Yle Radio Vega
Yle X3M
Yle X
Tiedosto (ZIP)
https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip (https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip)
Asentelin aamulla oman RS Ocun boleroon nuo logot.
Hyvältä nuo mun mielestä näyttää.
Tässä vielä malli siitä miltä kyseisen setin radiologot näyttää.
Lainaus käyttäjältä: Trackpad - 28.12.13 - klo:18:20
Muutama uusi kanava taas lisätty:
Uudet:
Radio novan uusi logo
Radio loop
Yle Radio Suomi (kahden rivin tekstiversio)
Yle Radio Vega (kahden rivin tekstiversio)
Radio Suomipop kompaktimpi versio
Kiekkoradion logo (eri kaupungeissa näyttää olevan eri kiekkoradioita, joten tarjolla yksinkertaisesti jääkiekon kuva ilman tekstejä)
Jo paketissa olleet:
Radio Nostalgia
Radio SUN
Radio Dei
Radio Helsinki
Auran aallot
Basso Radio (logosta 2 versiota)
Groove FM
Iskelmä Radio
NRJ
Radio Aalto
Radio City
Radio Nova
Radio Rock (3 logo versiota)
Radio Suomipop
The Voice
Yle Puhe
Yle Radio 1
Yle Radio Suomi
Yle Radio Vega
Yle X3M
Yle X
Tiedosto (ZIP)
https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip (https://www.dropbox.com/s/lviv0uh9ne3x16f/160x120px_transparent.zip)
Dropboxi ei toimi, joten ei pääse lataan logoja ja tsekkaan resoluutiota, mutta onko noissa 160x120 reso?
Käyttöohjekirjan mukaan voisi olla isompikin, onko kukaan testannut?
Huomautus
■ Seuraavat kuvaformaatit ovat tuettuja: jpg, gif, png, bmp.
■ Suosittelemme tarkkuutta 500 x 500 pikseliä
Lainaus käyttäjältä: biili_ - 11.01.14 - klo:18:44
Dropboxi ei toimi, joten ei pääse lataan logoja ja tsekkaan resoluutiota, mutta onko noissa 160x120 reso?
Käyttöohjekirjan mukaan voisi olla isompikin, onko kukaan testannut?
Huomautus
■ Seuraavat kuvaformaatit ovat tuettuja: jpg, gif, png, bmp.
■ Suosittelemme tarkkuutta 500 x 500 pikseliä
Eikös tuo 500x500 ole albumikuvakkeelle. radiologoille on tuo 160x120 käsittääkseni
Lainaus käyttäjältä: BMF - 11.01.14 - klo:19:01
Eikös tuo 500x500 ole albumikuvakkeelle. radiologoille on tuo 160x120 käsittääkseni
Kyllä tuo käyttöohjeessa mainitaan radiologojen yhteydessä sivulla 23.
Lainaus käyttäjältä: biili_ - 11.01.14 - klo:19:05
Kyllä tuo käyttöohjeessa mainitaan radiologojen yhteydessä sivulla 23.
Itse olen kanssa ollut siinä uskossa että Radio logojen koon tulisi olla tuo pienempi. Well, manuaali tosiaan sanoo seuraavaa:
■ The following image formats are supported: jpg, gif, png, bmp.
■ We recommend a resolution of up to 500 x 500 pixels.
Tämä tarkoittaa sitä että on testattava miten homma toimii isommalla koolla, kuhan suhde on sama. Ehdottomasti testaamisen arvoinen juttu. Mikäli asia todella on näin se voisi parantaa logojen luettavuutta ja erottelukykyä.
Dropboxilla on ollut ongelmia, eli latausongelmat johtuvat palveluntarjoajasta, eivät siitä että tiedosto ei olisi enää jaettuna.
Lainaus käyttäjältä: biili_ - 11.01.14 - klo:19:05
Kyllä tuo käyttöohjeessa mainitaan radiologojen yhteydessä sivulla 23.
no niinpä onkin. Piti ihan käydä mulkasemassa. Skodan oma virhe, en usko että tuolla 500x500 tarkkuudella voi laittaa kun näytön tarkkuus on muutenkin niin rajoitettu. Eli eiköhän se oikea oli tuo 160x120. Mutta hyvä pointti kuitenkin. Ei se sen paremmalta tule näyttämään, koska tosiaan näytön omat tarkkuus on niin huono...
Osaako radio tallentaa logot suoraan tikulta Auto-save station logos-toimintoa käyttämällä vai pitääkö ne ensin tallentaa?
Lainaus käyttäjältä: Jussiboy - 22.01.14 - klo:10:15
Osaako radio tallentaa logot suoraan tikulta Auto-save station logos-toimintoa käyttämällä vai pitääkö ne ensin tallentaa?
Tätä samaa ihmettelin, en tainnut nopeasti keksiä muuta keinoa kuin käsin asentaa, kova duuni ::)
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 22.01.14 - klo:10:16
Tätä samaa ihmettelin, en tainnut nopeasti keksiä muuta keinoa kuin käsin asentaa, kova duuni ::)
No mulla on vielä 1 1/2 viikkoa aikaa opetella, miten sen saa nopeiten tehtyä luovutustilaisuudessa ;)
Menisköhän samanlailla uuteen Leoniin? Pitää tutkia.
Kummasti piristää Boleron lookkia nämä logot, kiitokset Trackpadille!
Jostain kumman syystä YleX:n ja RadioRockin logot eivät kuitenkaan näy, kaikki muut asentuu ilman ongelmia....
Lainaus käyttäjältä: mxm - 22.01.14 - klo:13:20
Kummasti piristää Boleron lookkia nämä logot, kiitokset Trackpadille!
Jostain kumman syystä YleX:n ja RadioRockin logot eivät kuitenkaan näy, kaikki muut asentuu ilman ongelmia....
Jaa kyl mul vaan näkyy...
Kiitokset tosiaan täältäkin Trackpadille.
Lainaus käyttäjältä: finhazard - 07.10.13 - klo:20:35
Tuolta löytyy :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/86111675/Bolero_radio_logot_160x120px_transparent.zip
Ladattu, nyt odotellaan vain autoa :)
Kiitokset,
-T
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 22.01.14 - klo:10:16
Tätä samaa ihmettelin, en tainnut nopeasti keksiä muuta keinoa kuin käsin asentaa, kova duuni ::)
Kuinkas kauan tuohon logojen asennukseen menee? Ei taida olla ihan 5minuutin juttu...?
Lainaus käyttäjältä: poujo - 29.01.14 - klo:07:47
Kuinkas kauan tuohon logojen asennukseen menee? Ei taida olla ihan 5minuutin juttu...?
Ehkä noin 4 minuuttia. Riippuu varmaan ihan miten kiivaasti jaksaa napauttaa jokaisen logon oikealla kanavalle muistitikulta.
Kiitos vaan Trackpadille näistä logoista. Hyvin toimivat.
Lainaus käyttäjältä: Toby - 29.01.14 - klo:07:52
Ehkä noin 4 minuuttia. Riippuu varmaan ihan miten kiivaasti jaksaa napauttaa jokaisen logon oikealla kanavalle muistitikulta.
Kiitos vaan Trackpadille näistä logoista. Hyvin toimivat.
Jaa näin helppo juttu, en sitten tajunnu ironiaa viesteissä :-[ ::)
Onko kukaan kokeillut vielä noita isommalla resoluutiolla olevia radiologoja?
Miten tämä homma niinku käytännössä menee..?
Oma auto vasta tilauksessa,mutta tässä hommaa jo pähkäilen!
Eli tuo tiedosto ladataan koneelle ja sieltä sitten siirretään muistitikulle vai kortille !? Onko bolerossa paikka mihin kortti/tikku laitetaan!?
Entä sitten kun tikku/kortti kiinni soittimessa,miten sitten homma etenee...
Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 01.02.14 - klo:11:04
Miten tämä homma niinku käytännössä menee..?
Oma auto vasta tilauksessa,mutta tässä hommaa jo pähkäilen!
Eli tuo tiedosto ladataan koneelle ja sieltä sitten siirretään muistitikulle vai kortille !? Onko bolerossa paikka mihin kortti/tikku laitetaan!?
Entä sitten kun tikku/kortti kiinni soittimessa,miten sitten homma etenee...
Mä latasin ne USB tikulle. En nyt ulkoa enää muista missä kohtaa kysyy kanavalogon hakua mutta helppoa oli kuin heinän teko. Toki ne pitää yksitellen asentaa joten vie muutaman minuutin.
Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 01.02.14 - klo:11:04
Miten tämä homma niinku käytännössä menee..?
Oma auto vasta tilauksessa,mutta tässä hommaa jo pähkäilen!
Eli tuo tiedosto ladataan koneelle ja sieltä sitten siirretään muistitikulle vai kortille !? Onko bolerossa paikka mihin kortti/tikku laitetaan!?
Entä sitten kun tikku/kortti kiinni soittimessa,miten sitten homma etenee...
Helppoa kun heinänteko.
- Kopioi kuvatiedostot (.png päätteiset) muistitikulle tai kortille (itse tein tämän käyttäen SD korttia).
- Laita kortti soittimeen kiinni (USB on "tuhkakupin" lähettyvillä ja SD kortin paikka on hanskalokerossa)
- Valitse soittimen sourceksi Radio
- Paina alamenusta sitä rataskuvaa (oikeanpuolisin nappi)
- Aukeavasta valikosta paina nappia Station Logos
Tämän jälkeen vaan valitset muistipaikan/kanavan johon logo tallennetaan, eli painat kanavaa, soitin muistaakseni automaattisesti tunnisti kuvatiedostot ja se näyttää sulle ne kuvat. Valitset oikean kuvan ja thats it. Tuo toistetaan jokaiselle kanavalle.
Ainakin Columbuksen näytöllä logot on oikein skarppeja ja hienoja :)
Ohessa tekemiäni radiologokuvia 160x120-koossa, PNG-formaatissa ja esikatselukuva logoista harmaalla taustalla. Itse logot ovat transparent-taustalla ja 5 px marginaaleilla joka suuntaan, marginaalit tietysti pienentävät itse logoa aavistuksen. Katsoin Trackpadilta mallia logojen asetteluun (mm. tekstin rivitys) osassa kanavista. Tallessa myös häviöttömät versiot täysikokoisina, joten jos Columbuksen sun muiden Boleroa tarkempinäyttöisten soittimien omistajat haluavat kokeilla tarkempia logoja, niin sellaiset voin myös tehdä. Joidenkin pienempien kanavien kohdalla on vaikeaa löytää laadukasta lähdekuvaa logolle. Oma auto vasta tilauksessa, Bolerolla, logojen toimivuutta en ole kokeillut.
https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip (https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip)
Lainaus käyttäjältä: Loki - 01.02.14 - klo:17:18
Ohessa tekemiäni radiologokuvia 160x120-koossa, PNG-formaatissa ja esikatselukuva logoista harmaalla taustalla. Itse logot ovat transparent-taustalla ja 5 px marginaaleilla joka suuntaan, marginaalit tietysti pienentävät itse logoa aavistuksen. Katsoin Trackpadilta mallia logojen asetteluun (mm. tekstin rivitys) osassa kanavista. Tallessa myös häviöttömät versiot täysikokoisina, joten jos Columbuksen sun muiden Boleroa tarkempinäyttöisten soittimien omistajat haluavat kokeilla tarkempia logoja, niin sellaiset voin myös tehdä. Joidenkin pienempien kanavien kohdalla on vaikeaa löytää laadukasta lähdekuvaa logolle. Oma auto vasta tilauksessa, Bolerolla, logojen toimivuutta en ole kokeillut.
https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip (https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip)
Tänks Loki!
Tuolta löytyy ne muutamat puuttuvatkin.
Ja Radio City oli iloinen yllätys. ;D
Lainaus käyttäjältä: Loki - 01.02.14 - klo:17:18
Ohessa tekemiäni radiologokuvia 160x120-koossa, PNG-formaatissa ja esikatselukuva logoista harmaalla taustalla. Itse logot ovat transparent-taustalla ja 5 px marginaaleilla joka suuntaan, marginaalit tietysti pienentävät itse logoa aavistuksen. Katsoin Trackpadilta mallia logojen asetteluun (mm. tekstin rivitys) osassa kanavista. Tallessa myös häviöttömät versiot täysikokoisina, joten jos Columbuksen sun muiden Boleroa tarkempinäyttöisten soittimien omistajat haluavat kokeilla tarkempia logoja, niin sellaiset voin myös tehdä. Joidenkin pienempien kanavien kohdalla on vaikeaa löytää laadukasta lähdekuvaa logolle. Oma auto vasta tilauksessa, Bolerolla, logojen toimivuutta en ole kokeillut.
https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip (https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip)
Kiitos Loki! Hyvältä näyttävät asennettuna.
+1 Kiitos Loki, tänään lopulta sain aikaseksi asentaa logot,hyvältä näyttää.
Kiitokset myös täältä! Nyt onnistui myös YleX:n ja Rockin logojen asennus.
Suurkiitos, Loki ! Olipa helppo homma asentaa logot, kun olet tehnyt noin mahtavan pohjatyön. Toimii hienosti, ja kaikki tarvittavat asemat löytyivät kansiostasi.
Jahas, no eipä toimi homma omassa Bolerossa >:(
Kuvatiedostot ilmestyvät muistikortilla (FAT formatoitu) .radio_kanava.png näköisinä listalle ja ne voi valitakin mutta logot eivät kuitenkaan tule näkyviin. Mikähän tässä nyt voi olla pielessä? Aika simppelihän tuon homman *pitäisi* olla? Kokeilin pariakin eri versiota logoista, mutta ihan sama homma.
Kokeile niitä radio_kanava.png-tiedostoja, ei .radio_kanava.png.
No juu, jos siellä näkyisi muita kuin . -alkuisia?? Tuollaiset tiedostot näkyy muistikortilla, mutta bolerossa ne on sitten . alkuisia, en tajua?
(http://aijaa.com/a7pfQ3)
Jahas, no onhan siellä tosiaan sekä . -alkuiset että ilman pistettä olevat. En vaan tajunnut selata listaa alaspäin riittävän pitkälle, kun eihän nuo .-alkuiset tietenkään näy Mäkin tavallisessa esikatselussa kun ovat Unixeissa piilotiedostoja. Autotalliin mars kokeilemaan uudestaan :P
Lainaus käyttäjältä: kimppikoo - 07.03.14 - klo:09:10
Jahas, no eipä toimi homma omassa Bolerossa >:(
Kuvatiedostot ilmestyvät muistikortilla (FAT formatoitu) .radio_kanava.png näköisinä listalle ja ne voi valitakin mutta logot eivät kuitenkaan tule näkyviin. Mikähän tässä nyt voi olla pielessä? Aika simppelihän tuon homman *pitäisi* olla? Kokeilin pariakin eri versiota logoista, mutta ihan sama homma.
Muistaakseni valikoissa kohta "näytä kanavalogot" tai jotain sinnepäin. Täppi siihen.
Huh huh! Isännät puhuu muutaman minuutin asennuksista täällä? Itelläni meni pari tuntia ;D Tosin ensin piti älytä noiden logojen siirto tikulle jossa aikaa kului n.1 1/2 tuntia ja loppu aika sitten ohjekirjan ja aivonystyröiden yhteistyön odottelua! Itse asennus oli hoksattuani yksinkertainen. Kyllä tuo tietotekniikka tuottaa joskus 5 vaille burnoutin! Nyt on 10 logoa bolerossa ja onpa juhlan paikka ja onnistumisen ilo! Ihan kivat tuli kuitenkin noista ja voi elvistellä tutuille ;)
Kiitos valmiista logopaketeista. Siirsin sopivat tikulle ja parkkipaikalla aikaa meni noin 10 min tallentaa 15 kanavan logot. Ihan asialliseltahan nuo näyttävät varsinkin jos vertaa aiempaan tyhjään harmaaseen laatikkoon.
No nyt tuo Bolero hukkasi logot. Kävin reisussa "toisella alueella", radio etsi paikalliset asemat ominpäin (en kyllä moista siltä pyytänyt) ja siinä yhteydessä kadotti logot. Eikä logot palanneet "kotialueelle" paluun jälkeenkään. Ei muuta kuin taas naputtelemaan ne sisään. Voikos moisen "featuren" jotenkin estää?
Lainaus käyttäjältä: KopiK - 13.06.14 - klo:12:49
No nyt tuo Bolero hukkasi logot. Kävin reisussa "toisella alueella", radio etsi paikalliset asemat ominpäin (en kyllä moista siltä pyytänyt) ja siinä yhteydessä kadotti logot. Eikä logot palanneet "kotialueelle" paluun jälkeenkään. Ei muuta kuin taas naputtelemaan ne sisään. Voikos moisen "featuren" jotenkin estää?
Voi. Et käy enää "toisella alueella".
..noh tämä nyt oli tämmöstä vähän rankempaa huumoria... 8) Ehkä ohjelmistopäivityksellä, mikäli joku on tajunnut tästä jo aiemmin valittaa tehtaalle...
Lainaus käyttäjältä: kimppikoo - 07.03.14 - klo:16:09
No juu, jos siellä näkyisi muita kuin . -alkuisia?? Tuollaiset tiedostot näkyy muistikortilla, mutta bolerossa ne on sitten . alkuisia, en tajua?
Mac?
OSX tallettaa tiedostoon "kuva.png" liittyvän käyttiksen tarvitseman tiedon eri tiedostoon ja nimeää sen "._kuva.png", eli piste-alaviiva-alkuperäinen_nimi. Kun OSX on pohjimmiltaan UNIX, ei piste-alkuisia tiedostonimiä normaalisti näytetä, eli et tiedä niiden olemassaolosta.
Sitten kun tökkäät saman levyn / kortin jne. johonkin muuhun kuin UNIX koneeseen, piste-alkuiset näkyvät tietysti listan alussa.
Eli scrollaa alas.
.
Kiitoksia kuvista ja ohjeista, kyllä nyt näyttää radio hieman paremmalta, kun sai logotkin näkyville.
Jep, kiitoksia täältäkin "Loki" nimimerkille. Siistejä ovat ja asentaminen muutaman minuutin homma.
Kiitokset täältäkin, logot meni helposti paikalleen.
Kiitokset logojen virittäjille! Ã,,lysin vasta eilen tikulta laittaa logot... Harvoinhan ne on näkyvissä, mutta pikkukivakin on jees!
Ei nyt ihan tasan osu otsikkoon mutta läheltä ainakin liippaa...eli miten saan näkymiin yhteystietoihin kuvat? Puhelimena iphone 5 ja octavia 3 Amundsenilla varustettuna. Kaikkeni olen yrittänyt ja mikään ei ole auttanut.
Logot napattu tikulle ja laitettu Boleroon - hyvältä näyttää, kiitos :)
Lainaus käyttäjältä: Loki - 01.02.14 - klo:17:18
Ohessa tekemiäni radiologokuvia 160x120-koossa, PNG-formaatissa ja esikatselukuva logoista harmaalla taustalla. Itse logot ovat transparent-taustalla ja 5 px marginaaleilla joka suuntaan, marginaalit tietysti pienentävät itse logoa aavistuksen. Katsoin Trackpadilta mallia logojen asetteluun (mm. tekstin rivitys) osassa kanavista. Tallessa myös häviöttömät versiot täysikokoisina, joten jos Columbuksen sun muiden Boleroa tarkempinäyttöisten soittimien omistajat haluavat kokeilla tarkempia logoja, niin sellaiset voin myös tehdä. Joidenkin pienempien kanavien kohdalla on vaikeaa löytää laadukasta lähdekuvaa logolle. Oma auto vasta tilauksessa, Bolerolla, logojen toimivuutta en ole kokeillut.
https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip (https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip)
Olisivathan ne Columbus kokoiset paikallaan, jos sinulla originaaleja tiedostoja jemmassa vielä on! :P
(Tokihan ne itsekin voisin tehdä, jos resoluutiosta löytyisi jostain varmaa tietoa...) ::)
Lainaus käyttäjältä: Occu14 - 18.10.14 - klo:22:01
Ei nyt ihan tasan osu otsikkoon mutta läheltä ainakin liippaa...eli miten saan näkymiin yhteystietoihin kuvat? Puhelimena iphone 5 ja octavia 3 Amundsenilla varustettuna. Kaikkeni olen yrittänyt ja mikään ei ole auttanut.
Tuota samaa olen ihmetellyt itsekin. Tuntuu, että nuo kuvat tulevat näkyviin ihan randomina. Lumikki 820 ja Columbus. No pääasia, että oma kuva näkyy😜 kun soittaa vastaajaan.
Kiitos, nyt on omassakin autossa. 5min homma.
Lainaus käyttäjältä: Loki - 01.02.14 - klo:17:18
https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip (https://www.dropbox.com/s/o97b5i07h8s27ul/Radiologot.zip)
Hienot tuli, kiitos!
Olisi mahtavaa jos joku guru jaksaisi tehdä pari logoa lisää Columbukseen. Ainakin Radio Novan uusin ja KLF.fi :)
http://radionova-image-cache.s3.amazonaws.com/s/9748b8f796d9b5a845513b0539acb059da82a71c83aa68df1b78a5869b0d3e48 (http://radionova-image-cache.s3.amazonaws.com/s/9748b8f796d9b5a845513b0539acb059da82a71c83aa68df1b78a5869b0d3e48)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/9/93/Radio_klf.svg/1024px-Radio_klf.svg.png (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/9/93/Radio_klf.svg/1024px-Radio_klf.svg.png)
Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 07.06.15 - klo:08:00
Olisi mahtavaa jos joku guru jaksaisi tehdä pari logoa lisää Columbukseen. Ainakin Radio Novan uusin ja KLF.fi :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/9/93/Radio_klf.svg/1024px-Radio_klf.svg.png (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/9/93/Radio_klf.svg/1024px-Radio_klf.svg.png)
Oon ihan käsi kuvankäsittelyn suhteen, mutta tahtotila logolle oli niin suuri, että päätin vääntää jotain kasaan.
(https://www.dropbox.com/s/jtg4z8uvh8kwt57/KLFblack.png?raw=1)
https://www.dropbox.com/s/jtg4z8uvh8kwt57/KLFblack.png?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/jtg4z8uvh8kwt57/KLFblack.png?dl=0)
(https://www.dropbox.com/s/haminn3qhoqkiwk/KLFwhite.png?raw=1)
https://www.dropbox.com/s/haminn3qhoqkiwk/KLFwhite.png?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/haminn3qhoqkiwk/KLFwhite.png?dl=0)
Kiitos logojen pohjatyöstä, parin minuutin homma ja nyt näyttää kivalta!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/34111156/Radiologo260815.zip
Tuossa olisi muutama uusi logo. En ole päässyt testaamaan, auto tulossa tänään.
Sisältää:
Nova (uusi)
Groove FM (uusi)
NRJ (uusi)
KLF
Loop (uusi)
Spin FM (uusi
Spirit FM
En lukenut kaikkea tätä viestiketjua alusta alkaen, josko joku jo aiemmin maininnut, mutta tuolta löytyy aika hyvä setti radiologoja. Harmi, ettei vastaavaa löydy oman merkin sivuilta. :o
http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw5.nsf/html/volkswagen_tekniikka_aanentoisto,navigointi,matkapuhelimet_laitepaivitykset_radiologot?open (http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw5.nsf/html/volkswagen_tekniikka_aanentoisto,navigointi,matkapuhelimet_laitepaivitykset_radiologot?open)
MY16 on radiologot vakiona! :)
Lainaus käyttäjältä: maher - 26.10.15 - klo:10:09
MY16 on radiologot vakiona! :)
Ei huono homma. Miten ajantasaiset logot ovat? Onko valkoisella taustalla vai läpinäkyvät?
Lainaus käyttäjältä: VAGabond - 27.10.15 - klo:12:03
Ei huono homma. Miten ajantasaiset logot ovat? Onko valkoisella taustalla vai läpinäkyvät?
Valkoisella taustalla. Ainakin omassa Loop oli Groove FM ja Novalla oli vanha logo. Nämähän korjautui kun teki itse uudet ajantasalla olevat. Päivitys onnistuu ilmeiseti Skodan sivujen asennuspaketilla, helpommin meni tosin kun itse teki muutaman paintilla.
Hei, onkohan joku jo väsännyt Voicen tilalle uuden KISS-logon?
Lainaus käyttäjältä: Tero - 20.02.16 - klo:14:00
Hei, onkohan joku jo väsännyt Voicen tilalle uuden KISS-logon?
Tässä valkoinsena:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/34111156/kiss.zip
Kiitos paljon
Löytyiskö jostain ajantasaista logopakettia..? Nimimerkillä "vielä vm16 ensiasennusversioiden varassa"
Lainaus käyttäjältä: TomiS - 01.02.14 - klo:13:21
Helppoa kun heinänteko.
- Kopioi kuvatiedostot (.png päätteiset) muistitikulle tai kortille (itse tein tämän käyttäen SD korttia).
- Laita kortti soittimeen kiinni (USB on "tuhkakupin" lähettyvillä ja SD kortin paikka on hanskalokerossa)
- Valitse soittimen sourceksi Radio
- Paina alamenusta sitä rataskuvaa (oikeanpuolisin nappi)
- Aukeavasta valikosta paina nappia Station Logos
Mulla ei näy Station logos tossa menussa? Autona Ovi vm 2015 Bolerolla.
Tämän jälkeen vaan valitset muistipaikan/kanavan johon logo tallennetaan, eli painat kanavaa, soitin muistaakseni automaattisesti tunnisti kuvatiedostot ja se näyttää sulle ne kuvat. Valitset oikean kuvan ja thats it. Tuo toistetaan jokaiselle kanavalle.
Ainakin Columbuksen näytöllä logot on oikein skarppeja ja hienoja :)
Nytpä Skoda tempun teki. Jostain syystä kaikki radiologot korvautuivat puhelimesta peräisin olevilla puhelinluettelon pärstäkuvilla. Koko touhu tapahtui itsestään kesken ajomatkan, kun radio sai yhteystiedot päivitettyä puhelimesta. Oli siinä kyytiläisillä ihmettelemistä kun oma pärstä komeili radiokanavan kohdalla. Oliskohan joku ylivuoto-ongelma kyseessä, täytynee asennella oikeat logot uudestaan ja katsoa toistuuko sama. Vähän hölmöltä tuntuu tuo, että auto synkronoi yhteystietoja puhelimesta jokaisella käynnistyksellä. Mulla on 640 kontaktia ja niiden synkronointi vie noin 15 minuuttia, siinä bluetooth laulaa vähintään 2 kertaa päivässä turhan päiten.
Oho, edellisen postauksen oma kommentti olikin menny lainauksen sisään:
Mulla ei näy Station logos tossa menussa? Autona Ocu vm 2015 Bolerolla.
Lainaus käyttäjältä: Devl - 27.10.15 - klo:13:21
Valkoisella taustalla. Ainakin omassa Loop oli Groove FM ja Novalla oli vanha logo. Nämähän korjautui kun teki itse uudet ajantasalla olevat. Päivitys onnistuu ilmeiseti Skodan sivujen asennuspaketilla, helpommin meni tosin kun itse teki muutaman paintilla.
Millä asennuspaketilla? Oman auton VIN-koodilla ei löytynyt mitään päivityksiä, vaikka viimeisin Boleron päivitys on tullut kesäkuussa 2016.
Ei ole minullakaan tuo Skodan sivu ikinä näyttänyt mitään päivityksiä oman auton VIN-numerolla. Tosin aloitusviestissä on linkki Saksan Volkswagenin radiologot-sivulle, mutta se ei näköjään toimi enää. Uusi osoite näyttäisi olevan seuraava: http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals/stationlogos.html (http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals/stationlogos.html)
Tässä vielä suora linkki Suomen radiologot-pakettiin, joka VW:n sivujen mukaan päivitetty 9.6.2016 eli aika tuore (mukana myös KISS): http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip (http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip)
En kyllä millään nyt keksi millä nuo logot asennetaan Boleroon.
Formatoin OSX:llä sd-kortin FATiksi ja siirsin nuo logot kortille.
Mutta en Bolerosta löydä Radiosta mistään kohtaa missä nuo logot päivitetään? Pitääkö hakea asemat ja sitten yksitellen valita niille logot?
Skodan update portaali ei myöskään löydä mitään päivityksiä omalle VIN numerolle. Tuleeko tuohon Boleroon mitään päivityksiä edes?
Noh onnistui se sitten kun kävi kanavat manuaalisesti asettamassa asetuksissa.
Tuossa MY17 Bolerossa asemalogojen tausta on valkoinen, vaikka logo olisikin läpinäkyvä.
Kun tein logojen tausta mustiksi niin silti on valkoinen kehys joka logossa.
Ei kiva.
Joo ärsyttävää kun pimeässä ajelee ja valkoiset laatikot lähes häikäisee ratiossa. Täytyy tehdä mustalla taustalla niin ei ole niin kirkas.
Lainaus käyttäjältä: Petunet - 29.09.16 - klo:17:49
Tuossa MY17 Bolerossa asemalogojen tausta on valkoinen, vaikka logo olisikin läpinäkyvä.
Kun tein logojen tausta mustiksi niin silti on valkoinen kehys joka logossa.
Ei kiva.
Lainaus käyttäjältä: E-mies - 10.12.16 - klo:20:58
Joo ärsyttävää kun pimeässä ajelee ja valkoiset laatikot lähes häikäisee ratiossa. Täytyy tehdä mustalla taustalla niin ei ole niin kirkas.
Radion naamaahan saa himmennettyä.
Lainaus käyttäjältä: Länskäri - 13.12.16 - klo:15:42
Radion naamaahan saa himmennettyä.
Joo niin saa mutta ei riitä. Jos logot olis läpinäkyvinä niin kuin ennen niin ei olisi onkelmaa. Ja saaja sen muuten niinkin että näyttö sammuu 20 sek jälkeen.
Saaks Petunet laitettua ne mustat versiot jakoon? On ne kuiteski varmasti paremmat kuin nuo orkkikset
Toki onnistuu, minäpä etsin ne.
Ja tuolta voi ladata mustapohjaiset radiologot:
https://1drv.ms/u/s!Aq18TXyFx2P8mU2nG23B9GjBSFPs
Mikäköhän hitsi nyt riivaa? Eli nuo logot ei näy autossa vaikka kaikki on tehty samalla tavalla kuin ennenkin? Edellinen oli my14 nyt my17...
MY17 näköjään kaikissa asemissa logot valmiina. Oliko be muka kaikki valkoisella pohjalla? ::)
My17 amundsen, sellanen hassu juttu, kun logoa vaihtamassa niin ei uusi näy ikinä yhtä isona kun alkuperäinen, mikä menee melkein reunasta reunaan, uusi logo näkyy paljon pienempänä, sama onko kuva isompi vai pienempi kuin 160*120, kaikenkokoisia kokeillut.
Siis oikeesti, mulla ei ny vaan skulaa... komeathan noi Petunetun logot olis...
Lainaus käyttäjältä: Macross - 13.01.17 - klo:19:10
My17 amundsen, sellanen hassu juttu, kun logoa vaihtamassa niin ei uusi näy ikinä yhtä isona kun alkuperäinen, mikä menee melkein reunasta reunaan, uusi logo näkyy paljon pienempänä, sama onko kuva isompi vai pienempi kuin 160*120, kaikenkokoisia kokeillut.
Muokkasin tarvitsemani logot (jonkun valmiin logosetin pohjalta) Amundsenia varten 160x80 kokoon, jolloin ne täyttivät koko tilan vaakasuunnassa eikä Amundsen pilannut niitä skaalaamalla. Kyseessä siis MY16 Amundsen - liekö sama kuin MY17.
Minkäs kokosta USBitikkua perussoitin hyväksyy? Missä muodossa pitää olla alustettu?
Entäs SD-kortti? ::)
Itse käytin SD-korttia.
Isossa kortissa taisi olla NTFS ja pienemmässä FAT32.
Eräs mielenkiintoinen havainto:
Siipalla on MY17 RS-version octavia ja siinä logot ovat näemmä pysyvästi tallessa. Tarkoitan siis että vaikka tallentaisi radiokanavan toiseen muistipaikkaan, niin se logo tulee automaagisesti jos on varmaankin ennestään tunnettu asema.
Sen sijaan MY14 octaviassa oleva vastaavan mallinen radio (joka ei tue myöskään suomen kieltä valikoissa) hukkaa logon joka kerta ja se pitää aina hakea käsin paikalleen muistikortilta tai USB-muistista.
Tuleepa mieleen, että onko uudemmissa malleissa logojen nimi jotenkin aseman RDS-pid-nimen mukaan linkitetty, kun se logo löytyy ihan itsestään tässä uudemman vuosiversion mallisessa radiossa?
Lainaus käyttäjältä: oh2glg - 06.04.17 - klo:22:09
Eräs mielenkiintoinen havainto:
Siipalla on MY17 RS-version octavia ja siinä logot ovat näemmä pysyvästi tallessa. Tarkoitan siis että vaikka tallentaisi radiokanavan toiseen muistipaikkaan, niin se logo tulee automaagisesti jos on varmaankin ennestään tunnettu asema.
Sen sijaan MY14 octaviassa oleva vastaavan mallinen radio (joka ei tue myöskään suomen kieltä valikoissa) hukkaa logon joka kerta ja se pitää aina hakea käsin paikalleen muistikortilta tai USB-muistista.
Tuleepa mieleen, että onko uudemmissa malleissa logojen nimi jotenkin aseman RDS-pid-nimen mukaan linkitetty, kun se logo löytyy ihan itsestään tässä uudemman vuosiversion mallisessa radiossa?
Ei liity suoranaisesti Boleroon, mutta MY17 Passatin Discover Media -navigaattorissa on sama ominaisuus eli muistaa tallennetut kanavalogot. Aiemmassa Golfin Composition Media Bluetoothissa ei muistanut. Ilmeisesti tuo ominaisuus on sekä Skodan että Volkkarin uudempiin soittimiin
Lainaus käyttäjältä: inffy - 17.09.16 - klo:09:17
En kyllä millään nyt keksi millä nuo logot asennetaan Boleroon.
Formatoin OSX:llä sd-kortin FATiksi ja siirsin nuo logot kortille.
Mutta en Bolerosta löydä Radiosta mistään kohtaa missä nuo logot päivitetään? Pitääkö hakea asemat ja sitten yksitellen valita niille logot?
Skodan update portaali ei myöskään löydä mitään päivityksiä omalle VIN numerolle. Tuleeko tuohon Boleroon mitään päivityksiä edes?
Vastaus vanhaan kysymykseen, mutta laitan kuitenkin. OSX:llä kun tallentaa, niin tallentuu mukana myös samaisen logokuvan resurssitiedosto. Tuon tunnistaa pisteestä nimen edessä ja ei siis ole se varsinainen kuvatiedosto jota haluat käyttää. Jos tallennat OSX:ssä kuvan nimeltä radiologo.png, on sinulla muistitikulla lisäksi tiedosto nimeltä .radiologo.png. Yleensä nuo myös sorttaantuu niin että nuo .-alkuiset näkyvät ensin tai ylinnä.
Omaan MY14:n onnistui radiologojen laitto heittämällä - tai oikeastaan "heittämällä" kun onhan tuo aika kömpelöä naputella jokainen logo yksitellen mutta kuitenkin. Autossa siis se perus 5,8" Bolero ja käytin nimim. Petunet:n mustapohjaisia logoja (kiitos) jotka laitoin FAT32 muotoiselle muistitikulle.
Ainut mitä aloin miettimään, että toivottavasti tuo ei hukkaa logoja jos esim. käyttää muistitikkua irti vaikkapa silloin kun auto/soitin on päällä... Nyt ainakin kun tikku on ollut kokoajan paikallaan, on logot säilyneet kuten pitää useamman päivän ja auton käynnistyksen/sammutuksen ajan.
Ollos hyvä vain.
Tuo logojen asennus kopioi logotiedostot tikulta soittimeen joten tikkua ei sen jälkeen tarvita.
Ainakaan logoihin...
Löytyykös mistään päivitettyä pakettia, mielellään mustilla tai läpinäkyvillä taustoilla?
Ainakin 957, Hitmix ja Suomirock ovat hukassa.
Lainaus käyttäjältä: shotgun - 08.12.17 - klo:16:32
Löytyykös mistään päivitettyä pakettia, mielellään mustilla tai läpinäkyvillä taustoilla?
Ainakin 957, Hitmix ja Suomirock ovat hukassa.
http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip (http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip) tuolta löytyy marraskuun versio jossa mm. Suomirock.
Tuolta paketista löytyy HitMix, Loop ja 957 logot. 957 ei näytä kovin hyvältä kun on niin leveä niin tein toisen version missä logosta karsittu nuo viivat: https://www.dropbox.com/s/vk7dn21avh5x6dq/HitMix-Loop-957.zip?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/vk7dn21avh5x6dq/HitMix-Loop-957.zip?dl=0)
Hienoa, kiitos paljon!
Lainaus käyttäjältä: njs - 02.01.18 - klo:22:40
http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip (http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip) tuolta löytyy marraskuun versio jossa mm. Suomirock.
Tuolta paketista löytyy HitMix, Loop ja 957 logot. 957 ei näytä kovin hyvältä kun on niin leveä niin tein toisen version missä logosta karsittu nuo viivat: https://www.dropbox.com/s/vk7dn21avh5x6dq/HitMix-Loop-957.zip?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/vk7dn21avh5x6dq/HitMix-Loop-957.zip?dl=0)
Nämä ovat hienoja, kiitokset!! Jouluradio vielä? :)
Saako näitä logoja ollenkaan näkymään Passat -16 siinä ihan "perus"soittimessa. Ilman navia ja siis kolme painiketta näytön molemmilla puolilla. Sieltä ainakaan mitään station logos kohtaa löytynyt. SD korttipaikat on hanskalokerossa x2 ja soittimessa x1.
Olisko jossain jo Suomirap:n logo radioon?
Sen Suomiräpin logon voit vaikka itse piirrellä jos haluat. Perus .jpg kuva usb tikulle tai muistikortille autosta riippuen, niin kyllä se sieltä löytyy.
Näin Tamperelaisena piti ysiviisseiska muun muassa itse askarrella paskarrella, eipä se nyt ollut kummonen juttu. Hyvin Skoda sen näyttää.