Oli näköjään ilmestynyt uusi versio 10.3, onko kukaan ehtinyt kokeilemaan mitä uutta tuo tullessaan, vai onko vain tuottujen mallien määrä kasvanut?
^Aprillia?
Mulla päivitty aamulla 908.2, kun koneen käynnistin.
Eikös aprillipäivä ole tänään :)
Tuio 10.3 on ilmestynyt jo 24.3.2010.
Näkyy tuo 10.3 olevan Beta eli jos VCDS:n asetuksista on laittanut että hakee myös Betat niin sillon päivittää tuon.
Lainaus käyttäjältä: jaripetteri - 01.04.10 - klo:21:21
Näkyy tuo 10.3 olevan Beta eli jos VCDS:n asetuksista on laittanut että hakee myös Betat niin sillon päivittää tuon.
Huomasin tuon myös vasta tänään ;) No meillä siitä ei liene hyötyä.
10.3 on jatkumoa 912 betalle. Beta asentaa itsensä eri kansioon joten sitä voi käyttää rinnan release version kanssa.
Lainaus käyttäjältä: mla - 01.04.10 - klo:23:15
10.3 on jatkumoa 912 betalle. Beta asentaa itsensä eri kansioon joten sitä voi käyttää rinnan release version kanssa.
Jep ja ainakin Superbista jo tuo 912 beta tarjosi joitain juttuja mitä tuotantoversio ei osannut. 10.3 en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
Niin siis Beta on nimensä mukaan käyttäjille tarkoitettu kokeiluversio jolla ajetaan uusia ominaisuuksia läpi ennen kun ne tulee viralliseen julkaisuun. Noita Ross-Techillä on ollut iät ja ajat aina virallisen julkaisun rinnalla. Tai edellä ehkä kuitenkin... =)
Tuosta 10.3beta versiosta löytyy nyt label filet lähes kaikkiin FL Octavian (2010) moduleihin. (Aux. heater vielä puuttuu)