VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: valkopäämerikotka - 11.08.13 - klo:09:06

Otsikko: 99-polo sdi istuin
Kirjoitti: valkopäämerikotka - 11.08.13 - klo:09:06
Elikkä onko kellään mahdollisesti kokemusta miten sais istuinta paranneltua. (on liian pikkarainen)
Ajattelin sorvata paikalle vanhan passatin penkin, olisi meinaan suurempi. Mitenköhän kiskojako osuu?
Ainakin noissa kasari volkkareissa taisi olla samat kiskot kaikissa, polo,passat,golf jne.
Oisko kellään nurkissa pyörimässä vanhaa joutavaa penkkiä edullisesti?
Otsikko: Vs: 99-polo sdi istuin
Kirjoitti: Huikko - 13.08.13 - klo:14:47
Recaron kiskot ja siihen jonkun golfin recarot kiinni. Penkki on aika kapea, en usko että suoraa korviketta löytyy.
Itse ratkaisin ongelman vääntämällä luut siihen asentoon että ne sopivat tähän jakkaraan. Kun löytää sopivan asennon niin on pitkälläkin matkalla ihan ok.