Meneekös tähän pelkällä viiksellä + ohjelmoinnilla?
ei menny ainakaan mun99 vm. vastaavaan härveliin. Sanovat ettei ole saatavilla. Laitoin tarvikehärvelin,
Niinhän ne sanoo. Ei taida olla ollut valinnaisvarusteenakaan ollut uutena. Ainakaan mun 2000 painettu käyttöohjekirja ei puhu asiasta sanallakaan.
Silti viiksi on ihan sama kuin muissakin ja jos autossa on sähköinen kaasupoljin niin sen pitäisi(?) onnistua?