VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: Huikko - 03.08.13 - klo:15:06

Otsikko: Polo Classic 2000 SDI vakionopeudensäätimen jälkiasennus?
Kirjoitti: Huikko - 03.08.13 - klo:15:06
Meneekös tähän pelkällä viiksellä + ohjelmoinnilla?
Otsikko: Vs: Polo Classic 2000 SDI vakionopeudensäätimen jälkiasennus?
Kirjoitti: valkopäämerikotka - 11.08.13 - klo:09:04
ei menny ainakaan mun99 vm. vastaavaan härveliin. Sanovat ettei ole saatavilla. Laitoin tarvikehärvelin,
Otsikko: Vs: Polo Classic 2000 SDI vakionopeudensäätimen jälkiasennus?
Kirjoitti: Huikko - 13.08.13 - klo:14:49
Niinhän ne sanoo. Ei taida olla ollut valinnaisvarusteenakaan ollut uutena. Ainakaan mun 2000 painettu käyttöohjekirja ei puhu asiasta sanallakaan.

Silti viiksi on ihan sama kuin muissakin ja jos autossa on sähköinen kaasupoljin niin sen pitäisi(?) onnistua?