mistäköhän vikaa lähtisi kaivelemaan. bensa portteri nostaa lämmöt tuonne viimeseen paksuun viivaan ennen H- viivaa, ja jos vauhtia tiputtaa niin sen yläpuolella olevaan ohkasempaan ja lämpömittarin valo alkaa vilkkua. kylmemmillä ilmoilla kestää tuossa puolessa välissä asteikkoa.
onkohan termari rikki? toinen flekti ei kyllä toimi, vaikuttaako se miten paljon? toinen kuitenki toimii normaalisti.