VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: JuhaBug - 23.04.13 - klo:16:34

Otsikko: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: JuhaBug - 23.04.13 - klo:16:34
VW Jetta 2011 tuli vaihdettua 2013 Beetleen.

(http://i7.aijaa.com/b/00149/12129565.jpg)

Samalla koneella mennään. Eli tuo suhteellisen taloudellinen 1.2 TSI.

17" Circle White vanteet 215/55 nakeilla. Kupla-paketti II ja Tekniikkapaketti PT1

(http://i10.aijaa.com/b/00017/12129566.jpg)
(http://i9.aijaa.com/b/00300/12129567.jpg)
(http://i3.aijaa.com/b/00947/12129568.jpg)
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: poloboy - 24.04.13 - klo:14:42
Tuo sinun 'The Beetle':si on mielestäni todella hyvännäköinen tuolla väri-/vanneyhdistelmällä. Tulee ihan 70-luvun alun Texasgelb mieleen tuosta väristä.
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: JuhaBug - 24.04.13 - klo:19:23
Kiitos vaan. Onhan tuo pirteä väri.

Vähän miettinyt, jos laittaisi räyhäkän GSR-tarroituksen jossain vaiheessa.  8)

(http://www.zercustoms.com/news/images/Volkswagen/Volkswagen-Beetle-GSR-5.jpg)
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: Markku J - 24.04.13 - klo:19:25
Tuo teippaus sopisi kyllä mahtavan hienosti keltaiseen Beetleen. Kojelautakuva on hienon retrohenkinen. Persoonallinen auto.
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: Arcca - 24.04.13 - klo:20:16
Minä en kyllä lähtisi tuota teippailemaan.

Mahtavan retro henkinen tuollaisenaan, vanteet (vai onko nuo pölykapselit) mukaan lukien.
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: clima - 24.04.13 - klo:20:24
Minusta tuohon voisi joku teippiraita hyvin sopiakin, nimittäin valkoinen noiden White Circle vanteiden kaveriksi.

Pirteä ilmestys tuollaisenaankin, onnittelut!
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: Uppe - 25.04.13 - klo:07:33
Minun silmääni nuo vanteet taasen latistavat tehokkaasti muuten nätin auton ulkonäköä kun ovat suhteellisen pienet ja jäävät varsinkin takaa sisälle mutta pääasia että omistaja tykkää :)
Otsikko: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: ekiX - 25.04.13 - klo:08:01
Pirteä ilmestys, tykkään.
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: poloboy - 25.04.13 - klo:08:48
Lainaus käyttäjältä: JuhaBug - 24.04.13 - klo:19:23
Kiitos vaan. Onhan tuo pirteä väri.

Vähän miettinyt, jos laittaisi räyhäkän GSR-tarroituksen jossain vaiheessa.  8)

(http://www.zercustoms.com/news/images/Volkswagen/Volkswagen-Beetle-GSR-5.jpg)

GSR/Sports Bug/May Beetle tms. -teippaus sopisi kyllä tuohon mainiosti.
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: hosee - 27.04.13 - klo:20:58
Onnea uudelle! Pidän itsekin tuosta keltaisesta. Oli aikanaan ihan hilkuilla etten itse ottanut keltaista, mutta sitten rohkeus petti ja päädyin valkoiseen.

Jos GSR-henkeä lähtee hakemaan, niin lähemmäs aitoa henkeä päätyy varmasti teippauttamalla/dippaamalla koko konepellin mustaksi kuin noilla raitateippauksilla. Alkuperäisessäkin keula oli kuitenkin kokomusta...

Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: JuhaBug - 04.06.13 - klo:08:02
(http://i5.aijaa.com/b/00407/12295104.jpg)

Taka- ja takasivulasit tuli laitettua Lustigilla 20% kalvolla.
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: Peeveli - 04.06.13 - klo:09:05
Hieno on Kupla, onnittelut! Nuo retrokapselit-vanteet kruunaa pelin hengen. :)
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: Vaginisti - 07.06.13 - klo:21:32
No voi hemmetti että on hieno  ;D
Otsikko: Vs: VW Beetle Design 1,2 TSI
Kirjoitti: Levjsa - 09.06.13 - klo:23:48
Vaikutatko kenties Espoossa? Tällainen on tullut bongailtua useamman kerran muutamassakin eri paikassa. Todella kivan näköinen noilla vanteilla ja pirtsakalla värillä!