VW Jetta 2011 tuli vaihdettua 2013 Beetleen.
(http://i7.aijaa.com/b/00149/12129565.jpg)
Samalla koneella mennään. Eli tuo suhteellisen taloudellinen 1.2 TSI.
17" Circle White vanteet 215/55 nakeilla. Kupla-paketti II ja Tekniikkapaketti PT1
(http://i10.aijaa.com/b/00017/12129566.jpg)
(http://i9.aijaa.com/b/00300/12129567.jpg)
(http://i3.aijaa.com/b/00947/12129568.jpg)
Tuo sinun 'The Beetle':si on mielestäni todella hyvännäköinen tuolla väri-/vanneyhdistelmällä. Tulee ihan 70-luvun alun Texasgelb mieleen tuosta väristä.
Kiitos vaan. Onhan tuo pirteä väri.
Vähän miettinyt, jos laittaisi räyhäkän GSR-tarroituksen jossain vaiheessa. 8)
(http://www.zercustoms.com/news/images/Volkswagen/Volkswagen-Beetle-GSR-5.jpg)
Tuo teippaus sopisi kyllä mahtavan hienosti keltaiseen Beetleen. Kojelautakuva on hienon retrohenkinen. Persoonallinen auto.
Minä en kyllä lähtisi tuota teippailemaan.
Mahtavan retro henkinen tuollaisenaan, vanteet (vai onko nuo pölykapselit) mukaan lukien.
Minusta tuohon voisi joku teippiraita hyvin sopiakin, nimittäin valkoinen noiden White Circle vanteiden kaveriksi.
Pirteä ilmestys tuollaisenaankin, onnittelut!
Minun silmääni nuo vanteet taasen latistavat tehokkaasti muuten nätin auton ulkonäköä kun ovat suhteellisen pienet ja jäävät varsinkin takaa sisälle mutta pääasia että omistaja tykkää :)
Pirteä ilmestys, tykkään.
Lainaus käyttäjältä: JuhaBug - 24.04.13 - klo:19:23
Kiitos vaan. Onhan tuo pirteä väri.
Vähän miettinyt, jos laittaisi räyhäkän GSR-tarroituksen jossain vaiheessa. 8)
(http://www.zercustoms.com/news/images/Volkswagen/Volkswagen-Beetle-GSR-5.jpg)
GSR/Sports Bug/May Beetle tms. -teippaus sopisi kyllä tuohon mainiosti.
Onnea uudelle! Pidän itsekin tuosta keltaisesta. Oli aikanaan ihan hilkuilla etten itse ottanut keltaista, mutta sitten rohkeus petti ja päädyin valkoiseen.
Jos GSR-henkeä lähtee hakemaan, niin lähemmäs aitoa henkeä päätyy varmasti teippauttamalla/dippaamalla koko konepellin mustaksi kuin noilla raitateippauksilla. Alkuperäisessäkin keula oli kuitenkin kokomusta...
(http://i5.aijaa.com/b/00407/12295104.jpg)
Taka- ja takasivulasit tuli laitettua Lustigilla 20% kalvolla.
Hieno on Kupla, onnittelut! Nuo retrokapselit-vanteet kruunaa pelin hengen. :)
No voi hemmetti että on hieno ;D
Vaikutatko kenties Espoossa? Tällainen on tullut bongailtua useamman kerran muutamassakin eri paikassa. Todella kivan näköinen noilla vanteilla ja pirtsakalla värillä!