VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Ronitervo - 07.02.13 - klo:17:10

Otsikko: Transporter T4:n syöttöpumpun liittimen sijainti?
Kirjoitti: Ronitervo - 07.02.13 - klo:17:10
Morjensta pöytään kaikille!

Osaisiko joku sanoa vähän vähemmän pakettiautoja rassanneelle, että mistä päin löytyisi T4:n syöttöpumppu ja sen liitin?

Tarkoitus olisi laittaa paikalleen tuollainen tehoboksi, jossa ohjeistus kehottaa hakemaan em liittimen, jonka johonkin väliin itse boksi asennetaan...
Otsikko: Vs: Transporter T4:n syöttöpumpun liittimen sijainti?
Kirjoitti: wille84 - 07.02.13 - klo:23:18
Konepellin alta, pumpun päästä varmaan lähtee johto jossa tämä liitin on.
Otsikko: Vs: Transporter T4:n syöttöpumpun liittimen sijainti?
Kirjoitti: rovexA6 - 15.10.13 - klo:16:53
Ota myös putkisto pois katilta asti , sit katista romppeet pois , 2-3" putkea katista perään ja kaikki vaimentimet pois katin jälkeen , silloin vaikutus paras ja äänet tosi mureat...
Otsikko: Vs: Transporter T4:n syöttöpumpun liittimen sijainti?
Kirjoitti: tarzi - 17.10.13 - klo:20:27
Ei putkistot ahdista tollasissa virityksissä.. liitin löytyy alakautta koneen edestä suunnilleen keskeltä.