Morjensta pöytään kaikille!
Osaisiko joku sanoa vähän vähemmän pakettiautoja rassanneelle, että mistä päin löytyisi T4:n syöttöpumppu ja sen liitin?
Tarkoitus olisi laittaa paikalleen tuollainen tehoboksi, jossa ohjeistus kehottaa hakemaan em liittimen, jonka johonkin väliin itse boksi asennetaan...
Konepellin alta, pumpun päästä varmaan lähtee johto jossa tämä liitin on.
Ota myös putkisto pois katilta asti , sit katista romppeet pois , 2-3" putkea katista perään ja kaikki vaimentimet pois katin jälkeen , silloin vaikutus paras ja äänet tosi mureat...
Ei putkistot ahdista tollasissa virityksissä.. liitin löytyy alakautta koneen edestä suunnilleen keskeltä.