Eli auto Transporter t4 2,4d vm:92. Tuossa ajelin kotio päin ja 5 vaihteelta loppui veto!, kuului vain hirveä ääni niinkuin vaihde ei menisi päällee!?, äkkiä vaihde päältä pois ettei pahempaa tapahtuisi. sit vain uudestaan jospa 5 menisi päälle?,kytkin sit pohjaan ja viitosta päälle sopivassa vaudissa kuuluu piäntä ääntä ja 5 vaihde kytkeytyy kyllä ja ääni loppuu, mutta kun kytkintä nostaa niin ääni palaa voimakkaana :/.tuntuisi että vitos vaihde tullut tiensä päähän!!. ei kellään ole kokemusta ja mitä tehtävissä?,uusi laatikko?. muut vaihteet kyllä pelaa normaalisti.
Omaan on kuulemma tehty 5-vaihde uusiksi kun oli päässyt laatikosta osa öljyistä karkaamaan. On kyllä 2.5TDI koneella eli en tiiä onko laatikko verrattavissa, mutta voi siis olla korjattavissa.