Morjesta. Ihme naputus kuuluu satunnaisesti tämmöisen osan alta:
(http://i3.aijaa.com/t/00216/11415808.t.jpg) (http://aijaa.com/Oufbh1)
Mikä osa on kyseessä ja mikä vaivaa autoa ? Autoinsinööri kun en ole, niin kysellään täältä apuja :)
En ole insinööri minäkään mutta jos asentajan vastaus kelpaa niin tuo on aktiivihiilisäiliö magneettiventtiileineen ja sen kuuluu pitää napsuvaa ääntä.
Homma selvä ;D ;D
Mitä tököttiä suosittelette käyttämään venttiilivarren nostimien puhdistamiseen ?
2 putelia forte motor flushia vanhaan öljyyn ja pullo top end treatmenttia uuden joukkoon.