VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Polo 6N/6N2 (94-02) => Aiheen aloitti: Lokero - 09.12.12 - klo:13:30

Otsikko: VW Polo Classic -00 naputus jostain???
Kirjoitti: Lokero - 09.12.12 - klo:13:30
Morjesta. Ihme naputus kuuluu satunnaisesti tämmöisen osan alta:

(http://i3.aijaa.com/t/00216/11415808.t.jpg) (http://aijaa.com/Oufbh1)

Mikä osa on kyseessä ja mikä vaivaa autoa ? Autoinsinööri kun en ole, niin kysellään täältä apuja :)
Otsikko: Vs: VW Polo Classic -00 naputus jostain???
Kirjoitti: tsiih - 09.12.12 - klo:19:37
En ole insinööri minäkään mutta jos asentajan vastaus kelpaa niin tuo on aktiivihiilisäiliö magneettiventtiileineen ja sen kuuluu pitää napsuvaa ääntä.
Otsikko: Vs: VW Polo Classic -00 naputus jostain???
Kirjoitti: Lokero - 09.12.12 - klo:19:59
Homma selvä  ;D ;D
Mitä tököttiä suosittelette käyttämään venttiilivarren nostimien puhdistamiseen ?
Otsikko: Vs: VW Polo Classic -00 naputus jostain???
Kirjoitti: tsiih - 10.12.12 - klo:09:46
2 putelia forte motor flushia vanhaan öljyyn ja pullo top end treatmenttia uuden joukkoon.