Alkaa olla se aika käsillä, kun pitää vaihtaa valkoisen T4:n aluvanteilla olevat kesäkumit elähtäneisiin talvirenkaisiin peltivanteilla. Olisiko hyviä ajatuksia mistä ja minkälaiset kuoret vanteisiin laittaisi, että olisi hyvännäköiset ja siisti. Vanteet on melko koloiset, -"pillereillä" varustettuna yleensäkin rumat. Miten muista Volkkareista 15"?