VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Ekka.S - 07.10.12 - klo:09:14

Otsikko: Koriste-/ Pölykapseli
Kirjoitti: Ekka.S - 07.10.12 - klo:09:14
Alkaa olla se aika käsillä, kun pitää vaihtaa valkoisen T4:n aluvanteilla olevat kesäkumit elähtäneisiin talvirenkaisiin peltivanteilla. Olisiko hyviä ajatuksia mistä ja minkälaiset kuoret vanteisiin laittaisi, että olisi hyvännäköiset ja siisti. Vanteet on melko koloiset, -"pillereillä" varustettuna yleensäkin rumat. Miten muista Volkkareista 15"?