Tyhjäkäynnillä kierrokset jumpaa reilusti koko ajan... ajaessa pintakaasulla välillä tuntuu kuin vetäisi ajossa virrat poikki. ajaessa 80km/h esim. nelosella ei mitään oireita havaittavissa. Risteyksiin tullessa kytkimen painalluksesta kone sammuu mut avaimesta heti käyntiin.
Kaasarista ku ottaa kannet pois niin päälimmäinen näkyvillä oleva läppä jumppaa kiinni auki kiinni auki tyhjäkäynnillä.... jos kaasarin kuskinpuolen isoa kalvojousitanko härvelin tankoa hieman sormin vetää bsisäänpäin niin tyhjäkäynti tasaantuu??
mitähän sitä tekis et häikkä poistuis?? helppiä
ajettu 190tkm
tuommonen (http://pic90.picturetrail.com/VOL2344/12407952/22072099/375293267.jpg) ja oik. alareunassa tuo isokalvo jossa sähköliitin sekä kaksi alipainetta niin sen tankoa kun hieman koskee tyhjäkäynti tasottuu ja laskee??
ja sen tapin pitäs vissiin tyhjäkäynnillä jumpata kokoajan??? niin ainakin kerran teki mut muuten on ollut testatessa ihan paikallaan.... ilmeisesti tyhjäkäynnin säädin kysessä siis??
Lainaus käyttäjältä: Leipuri - 30.09.12 - klo:09:00
tuommonen (http://pic90.picturetrail.com/VOL2344/12407952/22072099/375293267.jpg) ja oik. alareunassa tuo isokalvo jossa sähköliitin sekä kaksi alipainetta niin sen tankoa kun hieman koskee tyhjäkäynti tasottuu ja laskee??
tuossa päällä näkyvä läppä jumppaa kiinni auki ja sitä jos sormin jumittaa niin käynti tasaantuu jos pitää niinku enemmän kiinni päin sitä.... erittäin hämärä pierupurkki tää tosiaan on....
Niin se tosiaan on, suoraan saatanasta koko vehje. Oliks Jetta rekisteriotteessa merkitty vähäpäästöiseksi? Jos ei, heitä tuo hirviö menemään ja heitä korvauskaasari tilalle ;D
Lainaus käyttäjältä: tsiih - 30.09.12 - klo:22:33
Niin se tosiaan on, suoraan saatanasta koko vehje. Oliks Jetta rekisteriotteessa merkitty vähäpäästöiseksi? Jos ei, heitä tuo hirviö menemään ja heitä korvauskaasari tilalle ;D
on se vähäsaasteinen
Lainaus käyttäjältä: Leipuri - 30.09.12 - klo:17:36
tuossa päällä näkyvä läppä jumppaa kiinni auki ja sitä jos sormin jumittaa niin käynti tasaantuu jos pitää niinku enemmän kiinni päin sitä.... erittäin hämärä pierupurkki tää tosiaan on....
voiskohan toi huikkalapän magneettimottori olla rikki..... on kyllä hämärä härveli...
Lainaus käyttäjältä: Leipuri - 03.10.12 - klo:18:38
voiskohan toi huikkalapän magneettimottori olla rikki..... on kyllä hämärä härveli...
pitäiskö aamulla viileellä olla kierrokset korkeemmat ku normisti? nyt ainakin käynnistyy ihan tavallisesti niinku ilman ryyppyä ja lämmetessä oire alkaa?? eli aamulla käynnistettäessä ei ryyppy korkeita kierroksia ole eli onko oikein?
*aska kaasari joten pitin tilalle 2e2:sen ja nyt horisee hienosti. Katellaan sit vuoden päästä ku leima lähestyy et josko ois löytyny oikeeta kakkakaasaria tilalle vähemmän saastuttamaan luontoa.
Moi! Kirjoittelin eilen tänne foorumiin, ku mulla just sama vika samanikäisessä kaasariversiossa, kattikin on..täysin sama vika..eli sulla oli ilmeisesti aiemmin tuo sähkökaasari 2-e-e ja vaihdoit vaan 2-e-2 kaasarin ja toimii? Mulle volkkarin asentaja sanoi, että tuohon pierburgiin ei kannata tilata osia, koska ne on kalliimpia ku koko auto, ehdotti weber-kaasaria tilalle
Lainaus käyttäjältä: Kekeva - 31.10.12 - klo:09:03
Moi! Kirjoittelin eilen tänne foorumiin, ku mulla just sama vika samanikäisessä kaasariversiossa, kattikin on..täysin sama vika..eli sulla oli ilmeisesti aiemmin tuo sähkökaasari 2-e-e ja vaihdoit vaan 2-e-2 kaasarin ja toimii? Mulle volkkarin asentaja sanoi, että tuohon pierburgiin ei kannata tilata osia, koska ne on kalliimpia ku koko auto, ehdotti weber-kaasaria tilalle
Moro.
Joo oli toi 2e-e kaasari ja hajalla joten vaihdoin sen pois että sain auton toimimaan. Tilalla on nyt siis 2e3 kaasari ja sillä toimii ryypyt ja kaikki. Kumilaipan kun vaihtaa 2e3:sen laippaan ni istuu oikein päin paikoilleen :) sähkökaasarin kaikki muut johdot saa jäädä irti mutta sähköventtiilille se yks musta. seos säätää siihen n.1,5 niin menee jopa melkeen päästöistä läpikin :) saastehässäkän letkut kannattaa tulpata ja liitin irrottaa siitä konehuoneessa olevasta venttiilistä (imusarjan takana oleva letku pultilla tukkoon). Mulla nyt toiminu ihan loistavasti ja matkakulutus n.6-7 satasella.