VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: OcuII - 21.09.12 - klo:08:20

Otsikko: Halvin toimiva Transporter
Kirjoitti: OcuII - 21.09.12 - klo:08:20
Pitäisi hankkia rakennusajaksi, eli noin vuodeksi luotettava pakettiauto ja katseet on kohti T4 transporteria. Tulee lyhyttä ja pidempää ajoa, joten taipaleelle ei saisi jäädä.

Mikä voisi olla halvin hinta, millä kannattaa edes uskotella pärjäävänsä vuoden ilman isompia remontteja?

Tarjontaa on aika paljon alkaen 1500 â,¬. Maksimibudjetti hankintaan on 4000 â,¬.

Suosituksia mikä malli ja millä koneella voisi olla se luotettavin? 2.5 Tdi alkaen 1998 on tiedossa, että pitäisi olla hyvä vaihtoehto, mutta niitä on tuohon hintaluokkaan todella vähän tarjolla.

Kiinnostaisi myös, että mihin pitää eniten kiinnittää huomiota, jos tarkemmin autoon käy tutustumassa. Ilmeisesti laatikkovikoja on noin paljon ajetuissa ja sen varmaan pitäisi antaa jotain oireita, jotka pitäisi huomata koeajolla ?
Otsikko: Vs: Halvin toimiva Transporter
Kirjoitti: bigdane - 01.10.12 - klo:14:55
Tähän on vaan yksi vastaus. Vanhempi t4, alle -95 ja vaparilla 2.4d koneella. Ikiliikkuja kunhan jakopäät on tehty ajallaan. Mun mielestä aikansa mukavin paku ajaa, ja onhan se mukava vieläkin. Sisämelu ei tosin kovin hiljaanen, mutta tottuu siihenkin. Itsellä moinen matkailuautovarustuksella eikä moitittavaa löydy. Korilla ajettu 710tkm eikä näytä minkäänlaisia väsymyksen merkkejä. Moottoriremontin tein vain välttääkseni mahdollisia tulevia oireita, joten motin vaihdoin kun mittarissa oli 627tkm. Vaihtokoneella ajettu 270tkm.

EDIT: Ainiin, itse olen maksanut autosta vuosi sitte 1700e matkailuautovarustuksella. Joten tonnin luokkaan varmasti saa siistikuntoisen yksilön. Ja täähän on siis caravelle mallia ja pitkällä akselivälillä.
Otsikko: Vs: Halvin toimiva Transporter
Kirjoitti: Urlaub - 01.10.12 - klo:15:45
Lainaus käyttäjältä: OcuII - 21.09.12 - klo:08:20
Pitäisi hankkia rakennusajaksi, eli noin vuodeksi luotettava pakettiauto ja katseet on kohti T4 transporteria. Tulee lyhyttä ja pidempää ajoa, joten taipaleelle ei saisi jäädä.

Mikä voisi olla halvin hinta, millä kannattaa edes uskotella pärjäävänsä vuoden ilman isompia remontteja?

Tarjontaa on aika paljon alkaen 1500 â,¬. Maksimibudjetti hankintaan on 4000 â,¬.

Suosituksia mikä malli ja millä koneella voisi olla se luotettavin? 2.5 Tdi alkaen 1998 on tiedossa, että pitäisi olla hyvä vaihtoehto, mutta niitä on tuohon hintaluokkaan todella vähän tarjolla.

Pitkällä akselivälillä ja 2,4D. Pätkämallin ostaneena tulet todennäköisesti kiroamaan rautakaupan pihalla..

1500 euron auto voi olla aivan yhtä hyvä tai huono kuin 4000 euron kiesi. Tuossa hintaluokassa kyse on täysin yksilöistä.