VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: ontrei - 11.09.12 - klo:12:33

Otsikko: t4 caravelle -98 jäähdytysjärjestelmä
Kirjoitti: ontrei - 11.09.12 - klo:12:33
Poistin eberi d3wz:n huoltaakseni sen ja eikös kaikki ruuvit olleet niin jämähtäneet että meni kantojen porailuks >:(. No aukeshan se lopulta ja oli aivan tukossa. Mitenkäs sitä voi testailla pöydällä onko  hehku, piirikortti, puhallin ja p-a pumppu kunnossa vai heitänkö suosiolla jorpakkoon. Löytyiskö joltain kaaviota ko. jäähdytysjärjestelmästä. On muuten sellanen letkuviidakko ettei tiedä miten päin se vesi siellä kiertää. Tarttis sulkea sille hantinpenkin takana olevalle lämppärille johtavat letkut että riittäis kylmällä paremmin vähän lämpöä eteenkin. Jotkut on laittaneet siihen taakse menevään letkuun termostaatti t-haaran, mut mulla näyttäs olevan (paluu?)letkussa joku magneettiventtiili ???