VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Eku-81 - 01.09.12 - klo:16:19

Otsikko: Ratin vaihto?
Kirjoitti: Eku-81 - 01.09.12 - klo:16:19
Onko joku vaihtanut/päivittänyt rattiaan uudemman mallin vastaavaan, onnistuuko? Omassa -98 vielä täys musta ratti ja olis hienompi sellainen missä VW-logo keskellä värillisenä.