Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Transporter T4 => Aiheen aloitti: Eku-81 - 01.09.12 - klo:16:19
Otsikko:
Ratin vaihto?
Kirjoitti:
Eku-81
-
01.09.12 - klo:16:19
Onko joku vaihtanut/päivittänyt rattiaan uudemman mallin vastaavaan, onnistuuko? Omassa -98 vielä täys musta ratti ja olis hienompi sellainen missä VW-logo keskellä värillisenä.
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat