N. Kuukasi sitten tuli sitten eka volkkari ostettua. Liikkestä ostin, vaihdossa meni ykköskopan octavia. Olen auton kolmas omistaja.
Vuosimalli:2008
Kone: 1.9TDI BXE (77kw)
Vaihteisto: 5-lovinen manuaali
Varustetasona on karvalakki, eli trendline Lisävarusteita ei oikeastaan ole muita kuin kiinteä vetokoukku.
Kesävanteina Rialin Compot ja nakkeina contin 205/55set. Talvirenkaat taitaa olla hakka5:set ihan peltivanteilla. Talvirenkaat menee vaihtoon. Toistaiseksi mennään näillä vanteilla,mutta kuhan pankkitili sallii niin olisi tarkoitus päivittää kesävanteet ja rialit siirtää sitten talvivanteiksi, kun niissä sopivasti on talviluokituksestkin.
Ulkonäkoä on myös hiljalleen tarkoitus päivitellä taloustilanteen mukaan.
- Lasien tummennus
- Maskin teippaus?
- Jo edellä mainittu vanteiden päivitys
-
Pahoittelut surkeasta rekkarien suttauksesta :-\
Oletko ihan varma varustetasosta? Eikös comfortissa oli kromiset ikkunoiden kehykset?
Mulla olisi sopivasti tohon koppaan sopivat vanteet myynnissä ! ;)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=10711.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=10711.0)
Lainaus käyttäjältä: Kale - 21.07.12 - klo:22:25
Oletko ihan varma varustetasosta? Eikös comfortissa oli kromiset ikkunoiden kehykset?
Näissähän oli aikoinaan myynnissä myös niitä malleja joihin tuli mustat kehykset. Alihankkijalla oli ongelmia noiden kromisten toimittamisessa. Tosin en muista myytiinkö nekin comfortline-nimellä.
Trendlinehän se on, pieni moka kävi kirjoittaessa. Eli tosiaankin karvalakki malli :D Ja vanteet on kyllä komeat zeporilla, mutta pikkuisen budjetin yli...
Lainaus käyttäjältä: Wekotin - 23.07.12 - klo:17:06
Näissähän oli aikoinaan myynnissä myös niitä malleja joihin tuli mustat kehykset. Alihankkijalla oli ongelmia noiden kromisten toimittamisessa. Tosin en muista myytiinkö nekin comfortline-nimellä.
Eikös ne myyty "Limited Edtition" malleina, tjsp. ;D
Niinkuin jo Ntix:n Variantin topicin alla tuli luvattua, niin päivitetäänpäs tätäkin topiccia muutamalla kuvalla.
Kovin paljon muutosta ei ole tapahtunut, mutta;
- Lasit tummennettu b-pilarista taaksepäin. Olikohan 27% kalvot.
- Mallimerkinnät poistettu ärsestä
- Antennin mallia piiska vaihdettu nysään
- Sisustan valot sekä rekisterikilvenvalot kokeneet ledien vallankumouksen
"Kromi" osien piilottaminen keulasta edelleen haaveissa, pitäisi vaan päättää teippaisiko mustaksi vaiko maalauttaa korinväriin. Lisäksi pitäisi jostain kehitellä kynnyslistojen suojat sekä lastausaukonsuoja. Ensikesäksi toivottavasti uudet vanteetkin...
Tulihan niitä kuvia, hyvä :)
Hommaahan jostain ne kynnyssuojat ja kerro onko hyvät. Omassa nuo kynnyksen aukot on niin naarmuilla, että ihan mielellään peittelisi niitä.
Golf sai pientä päivitystä kun asensin jo kauan kaivatun ja kuolatun keskikyynärnoja. Täältä myynti palstalta sen bongasin ja ostin pois kuleksimasta. Asennus oli helppo ainakin jos puhutaan itse kyynärtuen asentamisesta. Mukana tulleet ilmastoinin putket jäi toistaiseksi asentamatta, kiireen ja motivaation vuoksi. Jospa nuo joskus sais paikalleen.
Yllättävän hyväksi talviautoksi olen Golffin todennut, suhteellisen hyvin jopa lämpiää diisseliksi. Viimasuojat olleet käytössä koko talven. Ainut talveen liityvä murhe on ollut kuskin oven johtosarjan katkeaminen, joka tällä hetkellä tein-itse-ja-säästin menetelmällä korjattu. Motivaatiota kun saisi niin hommais johtosarjan ja asentais sen.
Liekkö sitten talvikelit mitkä saaneet taas neliveto haaveet heräämään? Ehkä jopa konsernin ulkopuolelta? Missä lie vika kun Nissan kuskus (Quashqai) kiinnostais. Pitänee käydä koeajolla sillä johan tuo Golf on 8kk ollut omistuksessa ;D
LainaaMukana tulleet ilmastoinin putket jäi toistaiseksi asentamatta, kiireen ja motivaation vuoksi.
Itsekin kyynärnojan jälkiasentaneena voisin sanoa että aikaa kannattaa varata niiden putkien asenteluun... ja koppa kaljaa sekä mielellään pari käsiä avuksi :)
Auto on nyt myyty/vaihdettu Skoda Octavia farkkuun (08 1.9TDI Elegance). Ikävä varmasti tulee, mutta ajellaan taas vaihteeksi Skodalla. Tästä jollekkin hyvä 153tkm ajettu Golffi. YV:llä saa liikkeen nimen jos kiinnostaa.