Kiitos o.b, pyöräytin VCDS.llä 3 kertaa 30s, jonka jälkeen käynnistyi.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - tekkasSivuja1
#1
Octavia II (04-13) / Vs: Octavia 1.9Tdi tandem pumpun vaihto-ongelma17.02.21 - klo:19:48
Kiitos o.b, pyöräytin VCDS.llä 3 kertaa 30s, jonka jälkeen käynnistyi.
#2
Octavia II (04-13) / Vs: Octavia 1.9Tdi tandem pumpun vaihto-ongelma14.02.21 - klo:15:05
Samoin päin letkut laitoin kun vanhassa, enkä suuttimiin koskenut. Näenkös jostain esim. tuosta pumpusta tai suodatinkotelon kannesta, kumpiko on syöttö ja kumpi paluu, voisin irrottaa paluuletkun ja katsoa tuleeko mitään? En starttausta käytin noin 10 kertaa virran päällä ilman starttausta, jolloin siirtopumppu ainakin surisee, mutta pumppaako se siinä vaiheesssa vielä mitään?
#3
Octavia II (04-13) / Octavia 1.9Tdi tandem pumpun vaihto-ongelma13.02.21 - klo:23:25
Hei, vaihdoin Octavia 1.9Tdi -08 (bxe) malliin tandem pumpun (Pierburg), kun alkoi vuotaa ulospäin. Vaihto oli ohjeiden mukaan helppo ja meni mielestäni ok. Käynnistyksen jälkeen auto kävi 5 sekuntia ja sammui eikä suostu enää käynnistymään. Kun ei käynnistynyt, vaihdoin samalla myös polttoainesuodattimen, diesel oli ihan puhdasta. Pitääkös tuota jotenkin erikseen ilmata, missään ohjevideoissa ei sitä erikseen mainittu. Pumppu on uusi, joten siinä ei liene vikaa. Olen startannut ainakin 20 kertaa, mutta ei vaan käynnisty....Mitä seuraavaksi?
#4
Octavia II (04-13) / Vs: 07 octavia ei sammu avaimesta&muuta sähköhäröö21.03.20 - klo:23:20
Minulla 08 Octavia 1.9Tdi.ssä oli vastaavaa ongelmaa muutama vuosi sitten. Vikaa etsittiin Laakkosella pari päivää ja vaihdettiin mm. virtalukon pohja, mutta siitä ei ollut apua. Vika löytyi akkukotelon alla olevasta johtosarjasta, josta akkukotelo oli hangannut pinnan pois pieneltä matkalta ja aiheuttanut oikosulun.
#5
Moottori ja voimansiirto / Vs: Ongelmat Haldexin kanssa21.03.20 - klo:23:10
Itsellä 2011 mallinen Scout 2.0Tdi manuaalilaatikolla, kilometrejä kertynyt jo 270 tkm. Pientä viivettä huomannut nelivedon kytkeytymisessä, joka tuntunut yleensä lähtiessä nykäisynä. Lisäksi välillä kuulunut takapäästä äänekästä vollotusta. Öljyt vaihdatettu laatikkoon, etu/takaperään ja Haldexiin myös suodatin n. 1500 km sitten, jonka jälkeen tuntui, että perän äänet hieman voimistui. Tänään moottoritiellä reilun 100:sen nopeudessa tuntui ensin pari pientä nykäisyä, vaihdoin 5.lle, painoin kaasua, jonka jälkeen tuli voimakas jarrutus ikäänkuin perä olisi jumittanut. Vaihdoin vapaalle, jonka jälkeen auto alkoi rullaamaan. Mitään öljyvuotoja ei ollut näkyvissä, en kuitenkaan jatkanut matkaa, vaan tilasin hinausauton. Voiko haldex olla tuohon syynä vai onko perä lopussa.
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |