Kameratolpat Discoveriin

Aloittaja Natina, 24.06.19 - klo:12:32

« edellinen - seuraava »

Banned

-16 Discover pro gen 2 ei ainakaan näytä mittaristossa tolppia. Samoin en kyllä kuullut merkkiääntäkään. Tosin mulla ei ole median mykistys päällä, joten ihan varma en ole jos se on jotain kuiskutellut.
Passat GTE

Natina

Lainaus käyttäjältä: Banned - 16.06.20 - klo:22:51
-16 Discover pro gen 2 ei ainakaan näytä mittaristossa tolppia. Samoin en kyllä kuullut merkkiääntäkään. Tosin mulla ei ole median mykistys päällä, joten ihan varma en ole jos se on jotain kuiskutellut.

Merkkiääni on ainakin minulla samanlaisessa mankassa hiljainen, lyhyt piippaus ja se tulee juuri ennen tolppaa. Navigointiopasteiden äänenvoimakkuus voi vaikuttaa tuohon. Lisäksi piippaukset tulee, vaikka lähestyisit kameraa sen takapuolelta tai sivusta. Merkkiäänestä ei siis ole mitään hyötyä, joskaan ei suurta haittaakaan.
Ei se virhe ole, vaan kauneusvirhe.

rautiainen

Lainaus käyttäjältä: Natina - 17.06.20 - klo:08:27
Merkkiääni on ainakin minulla samanlaisessa mankassa hiljainen, lyhyt piippaus ja se tulee juuri ennen tolppaa. Navigointiopasteiden äänenvoimakkuus voi vaikuttaa tuohon. Lisäksi piippaukset tulee, vaikka lähestyisit kameraa sen takapuolelta tai sivusta. Merkkiäänestä ei siis ole mitään hyötyä, joskaan ei suurta haittaakaan.

Volkkarin kanssa selvittelin ja Discover Pro ei osaa siirtää POI-tietoja digimittaristoon.

rautiainen

Onko joku keksinyt, miten liikennemerkkitunnistuksessa muutetaan maksiminopeus perävaunuun kanssa 100 km/h. Navi luulee, että maksimi on edelleen 80, jota tarjoaa motarilla ajettaessa nopeusrajoituksena.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: rautiainen - 19.07.20 - klo:14:18
Onko joku keksinyt, miten liikennemerkkitunnistuksessa muutetaan maksiminopeus perävaunuun kanssa 100 km/h. Navi luulee, että maksimi on edelleen 80, jota tarjoaa motarilla ajettaessa nopeusrajoituksena.

En tiedä, mutta veikkaan että ei mahdollista muuttaa kotikonstein tai VCDS:llä.

Ja muutenkin tämä ei ole hirveän yksiselitteinen aihe kun eihän auto voi tietää onko perässä jarruton vai jarrullinen kärry, niillehän on nykyään eri nopeusrajoitukset.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Mikk3

Perävaunun kanssa maksiminopeuden saa vaihdettua ihan kuljettajan apujärjestelmien asetuksista kohdasta perävaunun tunnistus. Maksimi 130km/h.
VW Passat GTE

rautiainen

Lainaus käyttäjältä: Mikk3 - 19.08.20 - klo:11:40
Perävaunun kanssa maksiminopeuden saa vaihdettua ihan kuljettajan apujärjestelmien asetuksista kohdasta perävaunun tunnistus. Maksimi 130km/h.

Kiitos - enpä itse keksinyt, mutta tokihan tuo asetus löytyi!

rautiainen

Lainaus käyttäjältä: rautiainen - 23.08.20 - klo:15:52
Kiitos - enpä itse keksinyt, mutta tokihan tuo asetus löytyi!

Asetus löytyy, mutta ei se vaikuttanut mihinkään. Edelleen navi on sitä mieltä, että peräkärryn kanssa körötellään 80 km/h.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy