Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

sambolo

Ebc greenit ei ainakaa mun mielestä ole yhtää tehokkaammat, pöllyttää kyllä vähemmän, siinä mielessä hyvät. Itellä ebc yellow stuffit ja ebc levyt edessä, jotain parannusta herkkyyteen jo huomasi tulevan  eikä katoo enää jarrut märällä niiku alkuperäisillä.

Ja kuten tuossa luki niin greenit lähinnä pikkuautoihin(itellä oli ibiza fr:ssä) Punasia en taas omaani edes löytänyt niin laitoin keltaiset.

Ja noista 400e levyistä, saattaahan nekin olla brembot, brembo tekee kyllä ison osan orkkisjarruistakin. Mutta joo saa kai tuohon hintaa jotku ura/reikä levytkin.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

kaide

Lainaus käyttäjältä: qsla - 07.10.16 - klo:08:44
Hieman on suolaiset, mutta kaiketi tuohon hintaan tulee sitten jarrusatulat ja palatkin jo mukaan? Tai ainakin luulisi ,että isomman levyn kanssa ei nuo vakio satulat ja palat riitä?

Motonetistä katselin niin 345mm kiekot jotka on ilmeisesti passattiin tarkoitetut mutta näyttäisi sopivan golffiin on n.70e kpl. Tosin ei OEM osaa =) En löytänyt jarrusatuloita hakemalla tuolta.

Kyllä kuitenkin kiinnostaisi jarrujen päivittäminen. Vaikka en ajelekkaan mitään rata-ajoa niin silti kaipaisin lisää tunnokkuutta / jarrutehon tuntua.

Kyseessä siis ihan vaan pelkkien OEM levyjen hinta kun levyjen vaihtoa kyselin huollon yhteydessä . 110tkm kohdalla ne oli niin kuluneet että oli pakko vaihtaa.  Palat oli sitten 125â,¬ eteen .  Teetin sitten jarrurempan muualla , tarvikeosilla ;-)

BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

ukormi

Täällähän on aiemmin todettu ettei RS TDI etujarrulevyjen halkaisijan muutoksella ole mitään vaikutusta jarrutuntumaan. Oli vain visuaalinen muutos.
Onkos nyt niin, että jarrut ovatkin eri tuntuiset näillä pienemmillä levyillä?

Tuossa allekirjoituksen RS TDIssä on ne isommat ja kyllä voi sanoa että hemmetin hyvät jarrut tuossa autossa on, ehkä parhaat mitä autoissani koskaan on ollut.
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

JaVa^

Jos nyt hiuksia halotaan, niin näissä uusissa RS TDI malleissa on myös erilaiset satulat ja palat kuin niissä aiemmissa isommilla levyillä varustetuissa autoissa. Ja mitä jarrutuntumaan tulee, niin mielestäni nuo ovat ihan tarpeeksi tunnokkaat tuohon autoon. Vertauskohtana käytän edellistä autoa, jossa oli TT-RS:n 370mm levyt ja nelimäntäiset brembon satulat. Ennen tuon oman TDI:n ostoa kävin koeajamassa TSI koneella olevan, jossa oli nuo isommat jarrut ja en nyt kyllä voi sanoa että ero olisi mitenkään merkittävä. Toisaalta en taida omata niitä kuuluisia Vatasen jalkoja...

kaide

Lainaus käyttäjältä: ukormi - 08.10.16 - klo:01:08
Täällähän on aiemmin todettu ettei RS TDI etujarrulevyjen halkaisijan muutoksella ole mitään vaikutusta jarrutuntumaan. Oli vain visuaalinen muutos.
Onkos nyt niin, että jarrut ovatkin eri tuntuiset näillä pienemmillä levyillä?

Tuossa allekirjoituksen RS TDIssä on ne isommat ja kyllä voi sanoa että hemmetin hyvät jarrut tuossa autossa on, ehkä parhaat mitä autoissani koskaan on ollut.

En tiedä , en ole kokeillut .  Olen tosin valmis laittamaan tämän väitteen samaan lokeroon väittämien " 9kk toimitusaika luvatun 4kk sijasta on ihan ok , ei se vaikuta mihinkään " ja " Skoda on tehty täsmälleen samoista osista kuin Audi, oikeastaan se on sama auto " ja " ei sen DSG.n kuulukaan kestää yli 60tkm " kanssa . Kyllä se jarrulevyn koko on aika pitkälle moneen muuhun jarruihin liittyvään asiaan suoraan vaikuttava. Toisekseen, se pikkunen levy autossa jonka mallimerkinnässä on "RS" näyttää vaan ihan helvetin typerältä ! Ei se varmaan siinä normaalissa sporttisen perheenisän koti-työ-cittari-päiväkoti ajossa vaikuta, mutta olisi kiva nähdä vaikka vertailutestejä . Kyseessä on autotehtaan ja autoilijan kannalta varmaan ihan fiksu säästö, kun nyt itsekin tiedän kuinka päättömän kalliiksi noi isot levyt on hinnoiteltu marmorilla ! Tarvikelevyt ja palat on sitten tuota omaa sporttisen perheenisän arkea kestäneet 8tkm , vinkuvat ja ravistavat .

RS.n isompien jarrujen tehosta olen kyllä samaa mieltä , ne on ihan tolkuttoman hyvät eikä väsy edes radalla kovin helposti



BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Ocu

Jarruista tuli mieleen kun pari viikkoa sitten ajelin rankkasateessa motarilla ja piti painaa jarrua, ensin ei tapahtunutkaan mitään. Eli onko näissä tuo jarrujen kuivaustoiminto vähän heikko?
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Octavia4x4

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 08.10.16 - klo:17:05
Jarruista tuli mieleen kun pari viikkoa sitten ajelin rankkasateessa motarilla ja piti painaa jarrua, ensin ei tapahtunutkaan mitään. Eli onko näissä tuo jarrujen kuivaustoiminto vähän heikko?
+1
Itsekin muutaman kerran märällä ilmalla epäillyt tuon jarrujen kuivauksen olemassaoloa. Auto ei kylläkään räsä, mutta Elegancessakin tuo toiminto piti olla.
Konsernipelejä vuodesta 1993

JVR

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 08.10.16 - klo:17:05
Jarruista tuli mieleen kun pari viikkoa sitten ajelin rankkasateessa motarilla ja piti painaa jarrua, ensin ei tapahtunutkaan mitään. Eli onko näissä tuo jarrujen kuivaustoiminto vähän heikko?

Sama vaiva tuntuu olevan myös 1.4TSI:ssa. Mitään kuivaustoimintoa tuossa ei kai ole, mutta ei ollut edellisessäkään II- koppasessa jossa vastaavaa jarrujen häviämistä sateella ei kyllä esiintynyt.
Ajossa RS TSI DSG Combi MY19 Rallye Green
ex. -14 1.4TSI Elegance Combi
ex. -10 1.4TSI Ambition Combi

Ocutj

Lainaus käyttäjältä: kaide - 08.10.16 - klo:09:40
Toisekseen, se pikkunen levy autossa jonka mallimerkinnässä on "RS" näyttää vaan ihan helvetin typerältä !

Entäs sitten ne vielä pienemmät takalevyt. Nehän ne vasta typeriltä näyttää. Hyvä kun näkee levyjä ollenkaan. Ja olleet koko ajan yhtä pienet.

tet

Lainaus käyttäjältä: JVR - 08.10.16 - klo:21:33
Sama vaiva tuntuu olevan myös 1.4TSI:ssa. Mitään kuivaustoimintoa tuossa ei kai ole, mutta ei ollut edellisessäkään II- koppasessa jossa vastaavaa jarrujen häviämistä sateella ei kyllä esiintynyt.

SSP 374 (Traction Control and Assist Systems, Design and function) joka on julkaistu vuonna 2007, kertoo että ESP:n yhteydessä on myös jarrulevyjen kuivaustoiminto. Kyseinen dokumentti ei liity mihinkään automalliin, vaan on yleisdokumentti konsernin autojen ESP:n ja siihen liittyvien muiden järjestelmien toiminnoista. Siitä voisi kuvitella, että kyseinen toiminto olisi ainakin muutaman vuoden sisään kyseisen dokumentin julkaisusta tullut kaikkiin konsernin uusiin automalleihin. Toiminto aktivoituu, kun pyyhkijät ovat päällä ja nopeus yli 70 km/h.
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

sambolo

Oli toimintoa tai ei niin yleistä vageissa että alkuun ei jarrusta tapahu märkänä mitää. Ite ratkaisin sen vaihtamalla levyjä, tai oisin muutenkin vaihtanu mutta urat/reiät niin ei ole enää vastaavaa ollut.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Kinli

Jos ei jotain ihan älytöntä tapahdu niin tänään lähtee tilaus uudesta RS Combista (TDI DSG). Punainen, mustilla vanteilla ja muilla yksityiskohdilla näytti sen verran hyvältä livenä että olihan se oma tilattava.

• Corrida Red
• RS Challenge pack
• Winter pack
• Traveller assistant Amundsen
• DCC
• Tavaratilan välipohja
• Tavaratilan ja matkustamon väliverkko

Vaihdossa poistuu Scirocco R.
Ex - Octavia RS - Scirocco R - Integra R - Civic R

Ambis

Lainaus käyttäjältä: Kinli - 20.10.16 - klo:13:42
Jos ei jotain ihan älytöntä tapahdu niin tänään lähtee tilaus uudesta RS Combista (TDI DSG). Punainen, mustilla vanteilla ja muilla yksityiskohdilla näytti sen verran hyvältä livenä että olihan se oma tilattava.

Vaihdossa poistuu Scirocco R.

Ã,,lä tee virhettä minkä minä meinasin tehdä. Kaiva jostain se 2600e (josta saa sen -10% ainakin alennusta) ja laita autoon vielä neliveto. Itsellä ei kesällä tilattuna tullut yhtään lisää toimitusaikaa.

Mua harmittais kamalasti tässä kohtaa jos olisin jättänyt sen ottamatta. Sulla kun on jo TDI sekä DSG niin hyppy nelkkuun on kovin pieni.
Octavia RS Combi TDI DSG 4x4 Moon White (MY17)

ex: 2011 Skoda Superb Combi TDI Greenline
ex: 2006 Kia Pro Ceed EX

Antamasi kirjaimet eivät vastaa kuvassa olevia.

splitxyz

Itseäni harmittaa ESP käytös, sekä kesä- että talvirenkailla. Vaikka on SPORT asento ja ESC sport päällä, puuttuu silti ajonvakautus/sutimisenesto peliin kokoajan. Esim. Leon Cuprassa ja Golf R:ssä saa sen kokonaan pois päältä. Golf GTI kärsii samasta, saa vain osittain pois päältä. Toki renkaita säästää tämä, varsinkin talvella. Kesärenkailla manuaalilla kuivalla asfaltilla kunnolla kun räppää 1 vaihteelta kakkoselle, puuttuu vaihtamisajankohtana hidastaen etenemistä, "tappaa" tehon kokonaan. Oli Leon Cupra 290 koeajossa ja sutii jo vähän liikaakin kun laittaa Cupra asentoon. Vanhemmassa Audi RS3 ei ole 4 -vetoisena sitä ongelmaa, eikä tietty RS 4x4 tai muissa 4 vetoisissa Octavioissa. No, makunsa kullakin. Jos vaan rauhallisesti ajelee, ei varmaan asia häiritse. Eikö tuossa voida soveltaa sellaista että kun kytkee ajanvakautuksen pois, niin toiminto myös kytkee pois valvovat järjestelmät. On kai varotoimenpide tehtaalta tällainen, esim. moottorin/vaihdelaatikon/nivelten kestävyyteen vaikuttava tekijä 8)   
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

Ocu

Tänään kun aamulla pikkutiet odotettua liukkaammat (vähän jäässä), kaasua normaalisti ja armoton hakkkaaminen + keltainen valo. Miksi sen pitää hakata tuolla tavalla, toimiiko missään vajaa(etu)vetoisessa paremmin? Siis tuo luistonesto. Talvellahan tuolla bensamanuaalilla joko ajetaan sukkasillaan tai katsellaan keltaista valoa mittaristosta.
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 20.10.16 - klo:17:49
Tänään kun aamulla pikkutiet odotettua liukkaammat (vähän jäässä), kaasua normaalisti ja armoton hakkkaaminen + keltainen valo. Miksi sen pitää hakata tuolla tavalla, toimiiko missään vajaa(etu)vetoisessa paremmin? Siis tuo luistonesto. Talvellahan tuolla bensamanuaalilla joko ajetaan sukkasillaan tai katsellaan keltaista valoa mittaristosta.

Ei VAGgine, mutta eipä noissa omissa rojuissa ainakaan hakkaa. Ainakin Volvon luistonesto ottaa mielestäni todella pehmeästi kiinni. Antaa vähän luistaa mutta "pehmeästi" koko ajan. Kakkoskulkineessakaan ei kyllä hakkaa. Siinä tosin luistonesto tappaa kyydin laakista ja vie tehot hetkeksi. Suht rasittava ominaisuus varsinkin kun luistoestoa ei saa Rellussa edes pois päältä.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

b1mpo

En tiedä ajotyyleistänne, mutta 1.6tdi -10 ja -14 mallisina toimi loistavasti tuon luistoneston osalta. Mitään hakkaamista ei ollut. Lisäksi liukkaalla etenemiskyky oli parempi, kuin ilman luistonestoa johtuen moottorin "ryntäämisestä" pienillä kierroksilla turbon herättyä. Auto ei kuitenkaan puudu luistonesto päällä esim. liikennevaloissa, vaan etenee niin hyvin kuin renkaat tiestä pitoa saa. Ajonvakautustakaan ei liukkailla tarvinnut pois kytkeä, vaikka reippaammin ajeli. XDS toimi mutkateillä hienosti liukkaallakin, pitoa tuli kaasua annostellessa sopivasti. Ajamisesta enemmän tietävät ymmärtänevät. Minusta erittäin toimiva luistonesto ja ajonvakautus kaikenkaikkiaan. Bensalla ei vielä kokemuksia ole kertynyt.

Jottei RS aivan unohtuisi, niin kaveri valitteli renkaan pomppimista RS dieselillään kiihdyttäessä. Ei sinänsä nyt liity luistonestoon, koska ilmeisesti se oli silloin aina pois päältä, mutta pauketta tulee aika paljon renkaan pomppiessa. Itse en vain ajotyyliänsä ymmärrä, että valittaa pitovaikeuksia vesisateella kiihdyttäessä. "Taas villkkuu valo, ei voi ollenkaan kiihdyttää..." ;D
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 20.10.16 - klo:18:49
"Taas villkkuu valo, ei voi ollenkaan kiihdyttää..." ;D

Tohonkin löytyy lääke.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ocu

#6918
Siis tota hakkaamista ei ollut myöskään 1.8 DSG Octavia III:lla. RS kyllä ihan riittämiin.
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 20.10.16 - klo:20:48
Siis tota hakkaamista ei ollut myöskään 1.8 DSG Octavia III:lla.

Eli se etupää siis pompottaa renkaan lyödessä tyhjää?
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ocu

Niin varmaankin. Siis ihan sama kuin märällä tiellä.
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 20.10.16 - klo:20:54
Niin varmaankin. Siis ihan sama kuin märällä tiellä.

Luulisi sen tällöin myös kuivalla pomputtavan. Tuohan ei varsinaisesti luistonestoon liity. Pikemminkin alustatekninen / pyöräntuennasta johtuva ominaisuus.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 20.10.16 - klo:21:04
Luulisi sen tällöin myös kuivalla pomputtavan. Tuohan ei varsinaisesti luistonestoon liity. Pikemminkin alustatekninen / pyöräntuennasta johtuva ominaisuus.

Tekee samaa myös kuivalla tiellä 1-vaihteella,edellisen kopan bensa räsässä teki samaa..

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 20.10.16 - klo:21:06
Tekee samaa myös kuivalla tiellä 1-vaihteella,edellisen kopan bensa räsässä teki samaa..

Eihän tuossa sitten mitään outoa ole. Etuvetoisten perisynti, varsinkin tehokkaiden. Kyllähän jotkut paukuttaa niin, että luulee hampaiden irtoavan suusta. Ikävä puoli tuossa on se, että se syö suorityskykyä samalla.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ocu

Eli esim samantehoinen A4, tekee ihan samaa?
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 20.10.16 - klo:21:13
Eli esim samantehoinen A4, tekee ihan samaa?

Vaikea sanoa, kun en ole ajanut. Mutta vahvasti epäilen, että kyllä, ainakin jollakin tasolla. Toki tässä tullaan takaisin siihen mainitsemaani alustaan, sieltä moottorintuennan kautta aina rengaspaineisiin ja itse renkaaseen. Tuo on aika monien tekijöiden summa.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

splitxyz

En kyllä tarkoittanut vain etupään ns. pomppimista. ESP puuttuu vetoon jonka takia auto ei kiihdy niin hyvin kuin ilman sitä, kierrokset tippuvat ja kestää päästä taas vauhtiin, vähän kun kääntää rattia tekee sitä kahta kovempaa (puuttuu vetoon ja alentaa vääntömomenttia). Olen omassani huomannut myös etupään "pomppimista", kuulunee etuvetoisten ns. ominaisuuksiin jossain määrin. Mitä tulee liukkaalla ajamiseen olen samaa mieltä että luistonesto auttaa etenemisessä. Tässä kuitenkin oli kyse kuivalla asfaltilla "täysillä" ajosta. Epävirallinen Nurnburgringin aika on tehty ottamalla sulake pois jottei ESP toimi, hidastaa muuten vetäviä pyöriä liikaa mm. mutkissa, ja samalla kuluu lisää aikaa. Sulakkeen poistoa en kuitenkaan kannusta tekemään arkiajoon. 
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 20.10.16 - klo:21:29
En kyllä tarkoittanut vain etupään ns. pomppimista. ESP puuttuu vetoon jonka takia auto ei kiihdy niin hyvin kuin ilman sitä, kierrokset tippuvat ja kestää päästä taas vauhtiin, vähän kun kääntää rattia tekee sitä kahta kovempaa (puuttuu vetoon ja alentaa vääntömomenttia). Olen omassani huomannut myös etupään "pomppimista", kuulunee etuvetoisten ns. ominaisuuksiin jossain määrin. Mitä tulee liukkaalla ajamiseen olen samaa mieltä että luistonesto auttaa etenemisessä. Tässä kuitenkin oli kyse kuivalla asfaltilla "täysillä" ajosta. Epävirallinen Nurnburgringin aika on tehty ottamalla sulake pois jottei ESP toimi, hidastaa muuten vetäviä pyöriä liikaa mm. mutkissa, ja samalla kuluu lisää aikaa. Sulakkeen poistoa en kuitenkaan kannusta tekemään arkiajoon.

Eikös Ocussa saa luistoestoa pois ? Allekirjoituksen volvoissa saa ajonvakautuksen:n sport tilaan, joka poistaa luistoneston toiminnasta ja siirtää ajonvakautuksen:n sport tilaan, joka sallii suuremmat luistot mm. sivusuunnassa. Tai stoppaahan se ajonvakautuskin menon, jos turhan herkälle säädetty vaikka luistonesto olisi pois päältä.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 20.10.16 - klo:21:31
Eikös Ocussa saa luistoestoa pois ? Allekirjoituksen volvoissa saa ajonvakautuksen:n sport tilaan, joka poistaa luistoneston toiminnasta ja siirtää ajonvakautuksen:n sport tilaan, joka sallii suuremmat luistot mm. sivusuunnassa. Tai stoppaahan se ajonvakautuskin menon, jos turhan herkälle säädetty vaikka luistonesto olisi pois päältä.

Saa sport tilaan/asentoon, muttei poista ajonvakautusta/luistonestoa 100 %, sallii jonkun verran sutimista, mutta häiritsee silti taustalla kuten kirjoitin. Audi S3, Golf R ja Leon Cuprassa saa 100 % pois päältä. Golf GTI:ssä kritisoitu samaa, ei ole pois päältä vaikka pitäisi olla "pois päältä". Luistonesto rajoittaa ja puuttuu vetoon vaikka ESC Sport päällä = ns. osittainen ajanvakautus kytkettynä. Sen kanssa nyt vaan pitää elää...  :)
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

b1mpo

VCDS kouraan ja esp off on lääke. Ei ole mitään vakautuksia ja luistonestoja. Löytyy valikosta ja napista kun tekee ohjelmoinnin.  ;)
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy