Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

Jukikyy

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 10.01.14 - klo:23:39
Mutta onko tuhannessa Octavia rs:ssä yhtään nais kuljettajaa?

Omalle emännälle on lokakuussa tilattu, eli ainakin kohta on.

Taky

Lainaus käyttäjältä: Husky - 11.01.14 - klo:15:45
Tämä lämmitettävä tuulilasi on fordeissa ollut varusteena jo lähes 20v, miksei ylestyisi muissakin merkeissä? Eipä tartte juurikaan jääkrapaan koskea tuulilasissa.

Vuoden ikkunalämmitteisellä Hopalla liikkuneena etälä-suomessa, kerran tai pari ole koko lämmitystä käyttänyt joten kovin tarpeellisesta varusteesta ei ole kyse kun lämmintä lasille piisaa muutenkin- 1.0 EcoBoost lämpiää todella nopeasti.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

dwntime

#4352
No niin. Pitipä sitten rekisteröityä foorumille pitkän ajan jälkeen taas. Ja nyt puhtaasti RS Ocun takia :)

Mitenkäs Te joilla auto jo on alla, olette autoistanne vielä tykänneet? Ainakin lukemani perusteella pelkkää hehkutusta mitä nyt Makkiksen ACC:t sekoilee välillä :)

Kovasti on alkanut itseäni tämä automalli myös kiinnostamaan ja onkin tällä hetkellä seuraavassa autonvaihdossa ykkössijalla.

Tällä hetkellä minulla on vielä toistaiseksi alla tuo pari vuotta sitten saamani Nissan Qashqai+2 2.0dCi 4WD Tekna. Koskaan ei enää meille tule Nissania tämän auton perusteella.
Varsinkin viimeinen vuosi on ollut yhtä helvettiä auton vikojen kanssa ja tästä syystä asia on nyt vireillä ALD:n kanssa että miten sopimuksen loppuajan käy. Joka tapauksessa autosta pääsen eroon ensi vuoden maaliskuussa mutta voi olla että aiemminkin.

Niin sitten mitäkö Nisukka on parissa vuodessa pistänyt vastaan.
Noh, autosta on vaihdettu mm.
- Ajovaloumpiot kun olivat eka kesän jälkeen säröillä. Ulkoista jälkeä ei ollut joten kyseessä oli joko materiaalivika tai asennusvirhe tehtaalla.
- Airbag järjestelmän päämoduuli meni vaihtoon. Alkoi vilkuttamaan turvatyynyjärjestelmän merkkivaloa. Kuittaamalla sai joksikin aikaa hiljaiseksi kunnes taas valo palasi. Turvatyynyjärjestelmähän ei luonnollisesti toiminut ollenkaan kun valo vilkutti. Auto oli tämän takia yli viikon pajalla.
- Auto heittäytyi parin eka kuukauden jälkeen tehottoman tuntuiseksi ja huollossa syyksi tähän löysivät vikakoodien perusteella viallisen jarruvalokytkimen. No osittain korjaantui muttei kokonaan. Kunnes nyt loppuviikosta motarilla pamahti moottorinohjauksen merkkivalo palamaan ja auto meni safe moodiin. Viaksi ilmeni viallinen ahtopaineanturi. Nyt tuntuu tehotkin palanneen kun se vaihdettiin. Tämä anturi on nähtävästi ollut viallinen jo aivan alusta asti mutta meni pikkuhiljaa siihen tilaan että moottorinohjaus tulkitsi anturin antamat tiedot vääriksi.
- Autosta vaihdettiin takapyörän laakeri 27tkm ajettuna. Ujelsi aivan järjettömän kovaa ja varsinkin 100km/h vauhdissa meinasi veret tulla korvista.
- Perjantaina sain auton huollosta takaisin ja kotiin päästyäni ei kuljettajan ovi enää mennyt kaukosäätimestä eikä ovessa olevasta napista lukkoon. Muut ovet kyllä. Autossa siis avaimeton käyttö.
- Vänkärin ikkunaa ei meinaa moottori jaksaa nostaa alimmasta asennosta enää ylös vaan pitää vaivalloisen kuulloista ääntä ja hinkkaa ikkunan ylös pikkuhiljaa :)
- Mittaristossa jotain irti kun helisee.
- Vilkku vilkuttelee oikealle käännyttäessä aina välillä vähän lisää. Tekee ylimääräisen kaistanvaihtovilkutuksen kun vilkku palaa keskiasentoon.
- Cruise on tiltannut muutaman kerran pidemmällä matkalla. Cruisen merkkivalo jää vilkkumaan ja asetetussa nopeudesssa näkyy vain kolme viivaa. Virta resetti auttaa kyllä tähän.
- Takaikkunan pyyhkimen varsi katkesi viime talven kovilla pakkasilla.
- Auto ei lämpene kovilla pakkasilla oikein ollenkaan vaikka autossa on 5.2kW Webasto.
- Niin ja alkuperäinen akku vaihdettiin vajaan vuoden ikäisenä. Ei ottanut enää varausta vastaan kovin hyvin ja pienikin webaston käyttö esilämmityksessä tyhjensi akun. Jätti pari kertaa auton siihen tilaan ettei inahtanutkaan startatessa. Onneksi otin autoon Defan tuon järeämmän akkulaturin joten sillä sai tekohengitystä ja auton liikkeelle. Olisi jäänyt muuten välille.

Jotain muutakin pientä tuossa on vielä ollut mutta tuossa noita isoimpia ongelmia nyt.

Nyt sitten tosiaan odotellaan leasing-yhtiön kantaa siihen mitä autolle tehdään.

Muutama muukin vaihtoehto tässä on pyörinyt mutta RS:ää puoltaa huomattavasti halvempi leasing-vuokra verrattuna näihin muihin vaihtoehtoihin.

Eli itse olen hintoja laskenut RS TDI + DSG Combi yhdistelmälle.
Vaihtoehtoina tälle on :

Volvo V60 D4 Summum Business automaatti
Peugeot 508 RXH

makkis

V60 Volvoa itsekin pyörittelin räsälle vaihtoehtona mutta kyllä se hintansa vuoksi tyrmääntyi jo alkumetreillä. En edes viitsinyt alkaa tarkemmin perehtymään olisiko jotain bisness -tms. paketteja, joilla hinnan saisi siedettäväksi. Mulla oli henkinen budjetti 40keur jossa olisi toki mahdollisuus ollut ottaa uppia jos siltä olisi tuntunut. Veivailin sitten V40/V60 Volvot (kauniita) 3-sarjan ja 5-sarjan bemarit ja ceemelit. Valitettvasti nuo kaikki niillä lekeillä kun itse olisin halunnut, menivät summaan jossa ensimmäinen numero oli kuutonen. En tosiaan edes viitsinyt enää RäSän hintoja ja varusteita nähneenä (ja aiemman omistaneena) alkaa kontaktoimaan ko. merkin myyjiä.

Kaupan päälle tämä kolmonen on ottanut niin huoman kehitysharppauksen kakkoseen, että eipä kaduta sitten pätkääkään. Kakkosen kaunista verhoilua vain kaipaan. Siis penkkien osalta, itse penkit tässä kolmosessa on paremmat mutta ei niin kauniit kuin kakkosessa.

dwntime

Samaa minäkin kauhistelin. Räsän hintalappu halutuilla varusteilla minun tapauksessani karvan yli 39t â,¬. Volvo V60 on välttämättömillä varusteilla 46t â,¬ ja tuossa ei ollut vielä edes mukautuvaa vakkaria.

Minä kävin syksyllä koeajamassa molempia sekä tsi+dsg että tdi+dsg yhdistelmää. Toki tsi:ssä voimantuotto oli todella tasaista mutta ei tdi:kään näppylöitä aiheuttanut. Jälkimmäinen kuitenkin omalla kohdalla ainoa vaihtoehto koska menee paremmin yrityksemme päästöpolitiikkaan.
Autosta pidin kyllä aivan valtavasti. Parannusta varsinkin verrattuna tuohon joskus omistamaani vm2005 Ocuun.
Hyvä vakiovarustelu ja halvahkot lisävarusteet vain plussaa. Ja äänieristys on kyllä parantunut ihan valtavasti. En huomannut äänessä isoa eroa verrattuna vaikkapa tuohon Volvoon.

Itse asiassa ainoa asia mikä tuossa räsässä tosiaan arveluttaa on nuo penkit. Meillä on lasten ahkerassa katselussa nuo nextbasen näytöt jotka on kiinnitetty noilla niskatukiraudoilla. Niitä ei räsän penkkeihin saa kiinni ja en tiedä saakohan noilla mukana tulleilla strap-on:illakaan niitä näyttöjä kiinni.
Noh, tuo lienee pienin ongelma.

makkis

Lainaaen tiedä saakohan noilla mukana tulleilla strap-on:illakaan niitä näyttöjä kiinni.

Pitäisikhän joskus kuikata mitä tuolla kontissa on? Näet ihan samaa pohdin itse, viime kesän lomareissu meni oikein rattoisasti siirtymien osalta, kiitos nextbasen ja Risto Räplääjän. Tietämättömänä ajattelin tinkiä ja korvata nextbasen ipadilla ja galaxy tabilla, mutta jospa nuo saisikin kiinni... olisi pitänyt ottaa se 230V pistoke mutta tuon takia en ottanut.

Mutta se on niin totta, että RäSä kolmonen on jo mukava matkantekolaite kakkoseen verrattuna. V60 on toki hemmettin paljon kauniimpi mutta muuta lisäarvoa en kyllä itse löytänytkään. Bemari/Mersu taas tarjoasi haluamani takavedon mutta kun tämä gen 3 on etuvedoksikin loistava ajettava, niin en tuota 20keur budjetiin venyttämistä kokenut tarpeelliseksi.

Tutkailin myös käytettyjen ceemeleiden tarjontaa hintatasossa 30-40keur mutta ei, niin paljosta joutuisi tinkimään versus räsään ja pahinta se, että olisi pakko ottaa dieseli. Premium -merkeillä (BMW, Mersu, Volvo... Audia en näihin lue) jäkevät bensakoneet maksaa aivan toluttomasti.

aquarius

#4356
Laskinpa minäkin huvikseni, mitä RS Combi DSG tulisi maksamaan verrattuna V60 D4 Summum Business aut:iin vastaavilla varusteilla, mitä tuohon Volvoon nyt olen ajatellut. Tuo RS tulisi kuukaudessa noin 10â,¬ halvemmaksi, kuin V60, joten aika vähän on eroa. Meidän autopolitiikka rankaisee korkeammasta CO2 arvosta ja se näkyy heti viivan alla...
Volvo V90 T8 AWD -18

dwntime

Lainaus käyttäjältä: aquarius - 12.01.14 - klo:15:33
Laskinpa minäkin huvikseni, mitä RS Combi DSG tulisi maksamaan verrattuna V60 D4 Summum Business aut:iin vastaavilla varusteilla, mitä tuohon Volvoon nyt olen ajatellut. Tuo RS tulisi kuukaudessa noin 10â,¬ halvemmaksi, kuin V60, joten aika vähän on eroa. Meidän autopolitiikka rankaisee korkeammasta CO2 arvosta ja se näkyy heti viivan alla...

Meillä rankaistaan myös korkeammasta co2:sta mutta minun kohdallani rs tdi+dsg vs. V60 d4 summum business automaatti on hintaeroa 60 euroa rs:n eduksi. Ja se on minusta jo aika tuntuva ero ottaen huomioon että v60 ei tarjoa oikeastaan mitään muuta kuin kauniimman ulkonäön räsään verrattuna. Ja tuosta v60 puuttuu acc. Jos siihen päälle ruksii vielä driver support paketin jotta saa acc:n niin hintaeroa tulee jo 100 â,¬.
Suurin hinnankorottaja Volvossa on tuon hightech paketin kallistuminen vuoden alusta. Hinta nousi 770â,¬ -> 2100â,¬.

quatttro4

Lainaus käyttäjältä: dwntime - 12.01.14 - klo:13:45
No niin. Pitipä sitten rekisteröityä foorumille pitkän ajan jälkeen taas. Ja nyt puhtaasti RS Ocun takia :)

Mitenkäs Te joilla auto jo on alla, olette autoistanne vielä tykänneet? Ainakin lukemani perusteella pelkkää hehkutusta mitä nyt Makkiksen ACC:t sekoilee välillä :)

Muutama muukin vaihtoehto tässä on pyörinyt mutta RS:ää puoltaa huomattavasti halvempi leasing-vuokra verrattuna näihin muihin vaihtoehtoihin.

Eli itse olen hintoja laskenut RS TDI + DSG Combi yhdistelmälle.
Vaihtoehtoina tälle on :

Volvo V60 D4 Summum Business automaatti
Peugeot 508 RXH


Tähän mennessä enemmän kuin tyytyväinen. Suosittelen. Itse budjetti oli max 40.000 te ja Volvoa myös kävin katsomassa, ei kiitos. Insignia oli vaihtoehto mutta liian kallis. Passat liian vanhanaikainen suhteessa hintaan ( miltei 10.000 kalliimpi vs. Octaviaan).

Vaihdoin Audista Skodaan ja eroja on mutta täysin siedettäviä. Audia ennen oli Passat CC ja melutasoa kun vertaan niin CC:n ja Audin välissä. Toisin kuin muilla, mulla ei ole TDI DSG:ssä ollut mitään lastentauteja lampunpesurin luukun aukijäämistä huomioimatta. Pieni tankki 45L on kyllä huono mutta suosittelen.
VW 1302LS -72, A4 1.8 quattro -14
ex: Octavia RS TSI DSG -15
ex:Octavia RS combi TDI DSG -14
muut exät: lukematon määrä

Atro

Jännä, että ihmisillä on ollut v60 ocun vaihtoehtona. Eikös ton rs:n tilalle pitäisi harkita jotain v70 t5 mallia jotta oltaisiin tilojen ja tehojen puolesta samassa luokassa?

kaide

Lainaus käyttäjältä: Atro - 12.01.14 - klo:21:01
Jännä, että ihmisillä on ollut v60 ocun vaihtoehtona. Eikös ton rs:n tilalle pitäisi harkita jotain v70 t5 mallia jotta oltaisiin tilojen ja tehojen puolesta samassa luokassa?

Haistan sarkasmin , mutta:  V70.n takatilat ovat todella onnettomat ! Etutiloille ja istuimille taasen ei kovin moni asia tässä maailmassa pärjää
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

makkis

LainaaEikös ton rs:n tilalle pitäisi harkita jotain v70 t5 mallia

Omalla kohdalla V60 T5, koska V70 on mielestäni susiruma ja liian iso omiin tarpeisiin.

kaide

Lainaus käyttäjältä: makkis - 12.01.14 - klo:21:42
Omalla kohdalla V60 T5, koska V70 on mielestäni susiruma ja liian iso omiin tarpeisiin.

OT : Eikös ole kuitenkin hienoa että edelleen on olemassa auto jonka voi lapsinkin tehdä kahdesta legopalikasta ?
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

makkis

Ja vielä duplopalikasta...

Huomaatteko muuten että Audi ei ollut edes harkintalistallani  ;D

Kuju

Lainaus käyttäjältä: dwntime - 12.01.14 - klo:14:59
Itse asiassa ainoa asia mikä tuossa räsässä tosiaan arveluttaa on nuo penkit. Meillä on lasten ahkerassa katselussa nuo nextbasen näytöt jotka on kiinnitetty noilla niskatukiraudoilla. Niitä ei räsän penkkeihin saa kiinni ja en tiedä saakohan noilla mukana tulleilla strap-on:illakaan niitä näyttöjä kiinni.
Noh, tuo lienee pienin ongelma.

Oon itsekin ihmetellyt, että mitenköhän Räsään saisi DVD-soittimen ruudut penkkeihin kiinni. Nykyisessä Avensiksessa ne saa helposti, kun on erillinen pääntuki jonka alta saa remmit pujotettua. Kellään ideaa tähän?

JMTL

Lainaus käyttäjältä: Kuju - 12.01.14 - klo:23:21
Oon itsekin ihmetellyt, että mitenköhän Räsään saisi DVD-soittimen ruudut penkkeihin kiinni. Nykyisessä Avensiksessa ne saa helposti, kun on erillinen pääntuki jonka alta saa remmit pujotettua. Kellään ideaa tähän?
Oon katellu tabletille tämmöstä http://cdon.fi/kodin_elektroniikka/targus/targus-in-car-holder-for-7-10-tablets-p21345377, en tiiä sit millaset DVD-näytöt sulla on. Et saisko jotenki kiinnitettyä tohon. Mietityttää vaan että riittääkö tuo remmi penkin ympäri? Oma auto tulee vasta maaliskuussa, et ei pääse oikeen testaamaan.
Octavia Combi -19
exät 8 x VAG

killahpriest

Lainaus käyttäjältä: dwntime - 13.01.14 - klo:09:40
Avaimella on saanut ainakin kahdessa muun merkkisessä autossa missä on Kessy ollut minulla. Oven kahvasta tai kaukosäätimellä ei saa.

Eikös Webasto aja vähän niinkuin saman asian? Pitää auton lämpimänä seisonta-ajan.

Periaatteessa kyllä, mutta Superbin kanssa ainakin kokemusena, ettei riitä kovimmilla pakkasilla ja akkua rasittaa aika tavalla myös. Webasto tulee myös uuteen autoon, mutta lähinnä aamuisiin lämmityksiin käytössä, koska lämmintä tallipaikkaa ei tällä hetkellä ole. Automaattilaturi siirrettäneen myös Superbista Räsään, Defan vekotin nyt, onko parempia vaihtoehtoja siihen olemassa?
Skoda Octavia RS TDi DSG Combi ´14

Toby

Pistetään tänne nyt lyhyesti, että sain tosiaan pienen hienosäätöjen jälkeen TSI RS DSG LB:n ajoon tuossa 3.1. ja en ole ehtinyt ajelemaan sillä kuin vähän reilu 700km. Auto toistaiseksi täyttänyt about kaikki siihen kohdistuneet odotukset. Aiempi oli edellisen sukupolven samanmoinen RS, tosin vuodelta 2008. Joten aika harppaus menty siitä eteenpäin ja auto vaikkuttaa todella paljon kehittyneen positiiviseen suuntaan. Sain ajettua ekat 150km kesärenkailla lähinnä moottoritietä ja kyllä kulki todella mukavasti niillä. Ei sillä, että Nokian R2 225/45/18 kitkatkaan huonot olisi, mutta oli kyyti mukavamman tuntuista noilla kesärenkailla. Yksi etu noista ylikoon renkaista on, että mittari tuntuu pitävän nyt prikulleen paikkansa. Ensimmäistäkään vikaa ei ole onneksi toistaiseksi ilmaantunut, ainoa oli tosiaan luovutuksessa puuttunut takakontin kaksipuoleinen matto, jonka sain nyt sitten jälkikäteen, sitä ei nyt viaksi voi oikein laskea, vaan ennemminkin toimituspuutokseksi. Muuten ainakin kaikki tilatut varusteet löyty (Canton, black-paketti, vararengas, lämmitettävätuulilasi ja webasto). Webastolla näyttää riittävän ihan 15-20 minuutin lämmitys nyt tänäkin aamuna -10 asteen pakkasella. Cantonista en ole mitenkään varma, ei ainakaan minun korvaani toistaiseksi kuulosta mitenkään ylivertaiselta, joten vähän jäi mietityttämään olisiko ilmankin pärjännyt. Muihin varusteisiin olen ollut tyytyväinen ja toivotaan, ettei tuota vararengasta ikinä tarvitsekaan. Joskus lähitulevaisuudessa jos jaksan ja viitsin, voin heittää lisää kokemuksia, ehkä jopa jonkun kuvankin.

Devl

Lainaus käyttäjältä: Devl - 10.01.14 - klo:07:42
Video tältä aamulta, ääni kuuluu 3-4 sekunnin kohdalla.
Tein viikonlopun yli empiiristä tutkimusta. Jos autoon laittaa virrat päälle ja odottaa hetken (että radio menee päälle) ja vasta sitten laittaa käyttiin, ei videolla kuuluvaa ääntä esiinny. Ilmeisesti liittyy johonkin säätöön, jos liian saman tien räpsäyttää käyntiin.  ???

japeka

Lainaus käyttäjältä: JMTL - 13.01.14 - klo:07:57
Oon katellu tabletille tämmöstä http://cdon.fi/kodin_elektroniikka/targus/targus-in-car-holder-for-7-10-tablets-p21345377, en tiiä sit millaset DVD-näytöt sulla on. Et saisko jotenki kiinnitettyä tohon. Mietityttää vaan että riittääkö tuo remmi penkin ympäri? Oma auto tulee vasta maaliskuussa, et ei pääse oikeen testaamaan.

Hankin tuon Targuksen telineen ipadille. Ihan ok hintaisekseen, kestosta en osaa sanoa.
Itse olen käyttänyt sitä niin, että nostan kyynärnojan kannen pystyyn, remmit kannen ympäri ja kiristys - näkyy hyvin molemmille takapenkkiläisille. Oma virittämisensä siinä on, että sen saa paikalleen ja etupenkkien pitää olla suunnilleen samoilla kohdilla, mutta tämän on silti paras ratkaisu mitä tähän mennessä olen keksinyt.

Jani

Jäi ruksimatta räsän tilauksesta varapyörä pois niin onko paikkapullon+kompuran mukana kuitenkin tunkki ja rengasavain?

Ei ole 21 vuoden aikana tarvinnut tienpäällä kertaakaan vararengasta vaihtaa, mutta nyt viimeisen puolentoista kuukauden aikana ollut kaks kertaa tarvetta vararenkaalle.

TPP

Lainaus käyttäjältä: Jani - 13.01.14 - klo:23:18
Jäi ruksimatta räsän tilauksesta varapyörä pois niin onko paikkapullon+kompuran mukana kuitenkin tunkki ja rengasavain?

Ei ole 21 vuoden aikana tarvinnut tienpäällä kertaakaan vararengasta vaihtaa, mutta nyt viimeisen puolentoista kuukauden aikana ollut kaks kertaa tarvetta vararenkaalle.

Semmosen käsityksen ite sain myyjältä,  ettei tunkkia ja rengasavainta tule jos ei ota varapyörää.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skoda Octavia III Combi RS TDI Man. Rallye Green
Ex. Peugeot 306 -97
Ex. Skoda Octavia RS TDI HB -07
Ex. Nissan Primera GT -97

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: TPP - 14.01.14 - klo:00:15
Semmosen käsityksen ite sain myyjältä,  ettei tunkkia ja rengasavainta tule jos ei ota varapyörää.


Juu ei tule tunkkia ja avainta jos ei ota varapyörää. Itse jätin ruksimatta, koska painonsäästö n. 20 kg ja jokainen säästetty kilo on suorituskykyyn ilo.

lumberg

Lainaus käyttäjältä: Jani - 13.01.14 - klo:23:18
Jäi ruksimatta räsän tilauksesta varapyörä pois niin onko paikkapullon+kompuran mukana kuitenkin tunkki ja rengasavain?

Ei ole 21 vuoden aikana tarvinnut tienpäällä kertaakaan vararengasta vaihtaa, mutta nyt viimeisen puolentoista kuukauden aikana ollut kaks kertaa tarvetta vararenkaalle.


Itselle helsingin veholla myyjä ehdotti,että kannattaa varapyörä jättää ruksittamatta ja auton haun yhteydessä ostaa n.70â,¬:lla varapyörän paikalle jonkunlainen styroksi laatikko johon saa laitettua kesä/talvikumin. Lisäksi siihen tulee myös tunkki ja avain
Skoda Octavia RS 2.0tsi DSG

TomiS

Nyt kun pakkaset on saapuneet eteläänkin, niin pakko allekirjoittaa täällä mainitut kehut RS:n lämpenemisestä!
-18c pakkanen aamulla. Autoa lämmittänyt lohkolämmitin 2h. Lähdin ajamaan ja jo alle 4km kohdalla mittari oli 90c. Huhheijjaa, yksikään vanhoista autoistani ei ole pystynyt samaan. Yleensä ne on lämmennyt vasta kun olen moottoritiellä ajanut hetken.
Ei ole tarvinnut vielä edes penkinlämmittimiä käyttää ;)

Autolla ajettu vasta vähän reilu 200km :) Mutta täyttä nautintoa se on ollut.

Btw. Näkeekö jostain että onko päällä normi- vai päiväajovalot? Nimittäin II FL ocussahan ei mittarivalot palanut kun oli päiväajovalot päällä, siitä huomasi.
Tässä uudessa en oikeen ole vielä päässyt selvyyteen että mistä sen näkisi.

Candywhite

Vaikka kuinka selasin niin en löytänyt, siispä kysyn.
Minkä kokoiset talvirenkaat voin laitaa 17" vanteille, auto siis rs tdi combi?
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

cipher

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 15.01.14 - klo:17:49
Vaikka kuinka selasin niin en löytänyt, siispä kysyn.
Minkä kokoiset talvirenkaat voin laitaa 17" vanteille, auto siis rs tdi combi?

17" renkaat mahtuu parhaiten.

puolihop

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 15.01.14 - klo:17:49
Vaikka kuinka selasin niin en löytänyt, siispä kysyn.
Minkä kokoiset talvirenkaat voin laitaa 17" vanteille, auto siis rs tdi combi?

Vakiokoko taitaa olla 225/45/17.

ram1

#4378
Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 15.01.14 - klo:17:49
Vaikka kuinka selasin niin en löytänyt, siispä kysyn.
Minkä kokoiset talvirenkaat voin laitaa 17" vanteille, auto siis rs tdi combi?
Kokoja nyt vois olla.205/50,215/50,225/45,225/50,235/45,245/35.Kaikki noista käy, mutta vanteen leveys kandee ottaa huomioon.Järkevimmät lienee talvinakeiksi 205/50,215/50 tai 225/45.Ottaen auton alustan huomioon niin pieni ylikoko profiilissa ihan jees.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Candywhite

Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy