Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

traphill

Pari viikkoa sitten täällä kans laitettu tilaus vetämään RS TDI DSG liftbackistä.
Väri Black Magic ja varusteina napsin:
-Black paketti
-Canton sound system
-Columbus navigointi
-Webasto
-Päristin mode selection( no kun kaikki muutkin) ;D
-Vanteiksi tulee talveksi ihan ne vakio 17" nokian hakoilla kun oon sen yhdistelmän hyväksi havainnut, kesäksi tilasin ne 19" xtremet ja niihin rengas-onlinesta 225/35 nokian zlinet, olivat muuten vaan 666,6 â,¬/srj, mitähän tuokin enteilee  ;D

Lasin tummennokset jätin ruksimatta kun ne tehdaskalvot on niin haaleat ja tuttavalla on alan liike joka on edellisetkin kulkineet tummentanut.
Mun piti vaihtaa autoa kun alkoi mennä sen verran bensaa edellisellä 2.0tfsi a4:lla ja tykkäsin RS:stä sen verran että tein kaupat, eikö tällä sen pari vuotta ajele että tulee uus korimalli a4:sta (en kertakaikkiaan viitsinyt laittaa niin paljoa rahaa valmiiksi vanhaan malliin).
Tähän räsään jäin ainoastaan kaipaamaan sähköpenkkejä ja nelivetoa kun niihin on tottunut, enkä usko että ne tähän nelivetoa esittelevät.
Toi värikin pyöriskeli kuitenkin hetken ajan kysymysmerkkinä, mutta vahvistui oikeaksi kun selasin Jyrin ammattitaidolla napsimat kuvat mustasta combista, olihan se hieno.
Joku pinnoitehan tohon uuden maalin päälle pitäis keksiä, varsinkin kun on kyse mustasta väristä... tossa mun audissa oli finikorin brilliant-käsittely ja kyllähän se 2 vuotta pysyi aivan mahtavasti ja auto kiilsi paskaisenakin ja oli helppo pestä.
Mielestäni hyvä auto kyllä RS oli tähän rahaan ja turhaan on mielestäni kritisoitu tämän hintaluokan auton sisätiloja, itse ainakin koeajon jälkeen omaan b8:iin hypätessäni tunsin sen jo jotenkin vanhan oloiseksi ton RS:n jälkeen  ;)
Ainoa "ongelmahan" tässä on se että tuo vanha auto meni vähän liian nopeasti kaupaksi, kahdessa päivässä, joten tässä sitä joutuu kakkosautolla koko perhe nyt sitten pärjäämään ties kuinka kauan, se on muuten 2.0tdi II-ocu, että ei tässä ihan ekaa kertaa kyydissä olla  ;)
Eiköhän se Räsä sieltä ensivuonna saavu, ehtii ainakin katella madallusjouset valmiiksi kun vähän tuossa meinaa pientä raktorin vikaa olla alustan korkeudessa  ::)

Markku J

Onnittelut tilauksesta ja kiitos edullisesta rengasvinkistä Xtrem -vanteille. Nuo taitaa olla parasta tilata samantien.

jrinnes

Osui tuossa interwebbiä selatessa silmään tuollainen paikka, josta saisi nuo Xtrem-vanteet renkaineen päivineen suht edullisesti, jos renkaiden ei välttämättä tarvitse olla jotain tiettyä merkkiä ja mallia. Sen verran mitä Saksaa ymmärrän, niin toimittavat myös suomeen, eikä rahtikaan ole hinnan kiroissaan. :)

http://www.skoda-tuning.com/tuningshop/index.php?cat=c237_Felgen---Fahrwerk-Fahrwerk---Felgen-237.html
Skoda Superb 2.0 TDI


Passat 3C Comfortline 1.8 TSI

Markku J

Ei hullumpi tarjous tuokaan. Xtrem -vanteet ehdin jo ostaa Skoda -kaupasta kotimaassa. Paketille tulee renkaineen hintaa n. 1850 eur.

pehmis

Tervehdys vain foorumin väelle. Eksyin jostakin foorumille ja näytti olevan aktiivista ja hyvää keskustelua niin itsekkin mukaan nyt hyppäsin. Seuraavanlainen räsä itselle tulossa.

SKODA Octavia Combi 2,0 TDI RS DSG Autom.
Black Magic
Dynamic Red

230V pistoke keskikyynärnojan taka
Automatic Parking Assistant 2.0
Black-paketti
Canton Sound System
Crew Protect Assistant - Ennakoiva
Gemini -kevytmetallivanteet 7,5Jx17
Hälytin sisätilan tutkalla ja kall
Irrotettava vetokoukku
Lämmitettävä tuulilasi
Metalli- ja helmiäisväri Musta
Osanahkaverhous
Performance Mode Selection - RS
Sivuturvatyynyt takaistuimelle
Sähkötoiminen panoraama kattoikkuna
Takaistuimien lämmitys
Tavaratilan ja matkustamon väliverkko
Traveller Assistant
Varapyörä tavaratilassa
Tehdas webasto
Moottorilämmitin 2,0 TDI
RS Sisäpistokesarja
Skoda HAWK 7x17 + Nokia H8 225/45
Akkuvahti 4A

Tilattu 9.9 ja toimituksen arvioivat vuoden vaihteeseen.

Tämmöstä täällä ja karmea odotuksen tuska.
Ajossa: Octavia combi 2.0 TDI DSG RS III.
vw vento -97 tdi, Ford escort -98
ex: golf mk1 rabbit -82.
Octavia combi 2.0 TDI DSG RS III.

makkis

Paljon tulee areenalle räsiä, taitaa olla diisseli ykkönen prosentuaalisesti, jota ihmettelen.

avo4

Lainaus käyttäjältä: makkis - 29.09.13 - klo:00:02
Paljon tulee areenalle räsiä, taitaa olla diisseli ykkönen prosentuaalisesti, jota ihmettelen.
Diesel itselläni ainakin ainoa vaihtoehto, kun käyttöetuaautollla ajelee.
tosin jos vuoden sisään tulee 4*4 DSG (Scout vaikkapa) niin on vahvoilla

2cka

Lainaus käyttäjältä: avo4 - 29.09.13 - klo:00:39
Diesel itselläni ainakin ainoa vaihtoehto, kun käyttöetuaautollla ajelee.
tosin jos vuoden sisään tulee 4*4 DSG (Scout vaikkapa) niin on vahvoilla

En nyt tiedä ymmärränkö tekstisi väärin, mutta kyllä ainakin mulla on 4x4 TSi DSG  ???
Nykyinen: VW Passat variant 2.0 TSi 280 4Motion 2016

Exät kronologisesti: Lancer Evolution X, Octavia III Combi 1.8TSi 4x4 DSG, Leon Cupra R, A6 Avant, New Beetle, Polo9N1, 325XiA e30

Antza

^ ymmärsit väärin
Lainaus käyttäjältä: avo4 - 29.09.13 - klo:00:39
Diesel itselläni ainakin ainoa vaihtoehto, kun käyttöetuaautollla ajelee.

Toki tässä peräänkuulutetaan vain voimansiirtoa..
Lainaa
tosin jos vuoden sisään tulee 4*4 DSG (Scout vaikkapa) niin on vahvoilla
Skoda

Homer

Tervetuloa Pehmis Foorumille ja onnittelut hyvästä valinnasta!

Lisävarusteet oli rastittu perusteellisesti :). Yhdestä esittäisin kysymyksen sinulle ja muille jotka ovat päätyneet samaan, eli tulkitsinko oikein että autoosi tulee sekä webasto että perinteinen lohko/säteilylämmitin:

Lainaus käyttäjältä: pehmis - 28.09.13 - klo:23:53
Tervehdys vain foorumin väelle. Eksyin jostakin foorumille ja näytti olevan aktiivista ja hyvää keskustelua niin itsekkin mukaan nyt hyppäsin. Seuraavanlainen räsä itselle tulossa.
.
.
.
Tehdas webasto
Moottorilämmitin 2,0 TDI
RS Sisäpistokesarja
.
.
.

Eli jos näin niin mikä juju tässä on? Säteilylämppäri ei nyt niin paljoa maksa jotten voisi itsekin harkita molempia. Mulla ei ennen ole ollut webastoa ja palstat on täynnä siihen liittyviä ongelmia joten olisiko tuo jonkinlainen vyö ja henkselit -ratkaisu?

Hensu

pehmis taisi sanoa lisävarustekohdassa "laita kaikki" :)

Minua vielä mietityttää nuo turvavarusteet elikkäs Crew protection ja Takaturvatyynyt. Ensinmainitussa lähinnä vyönkiristimet. Automaattisesti sulkeutuvat ikkunat kuulostavat turhakkeilta, koska ajan äärimmäisen harvoin ikkunat auki ja etenkin semmoisella kelillä/nopeuksilla joilla auto lähtisi lapasesta. Mutta takatyynyt voisi hankkia, koska takana kuitenkin naperot ovat niin pitäähän heidänkin turvallisuutta ajatella.

Lämmitettävää tuulilasia mietin, nykyisessä Mondeossa sellainen on ja on hyvä etenkin talviaamuisin mikäli joutuu ihan taivas alta lähtemään tai kelillä jolloin tulee alijäähtynyttä vettä. Mutta miinuspuolena on kelillä kuin kelillä ne langat ikkunassa ja vaikka niihin on näinä vuosina tottunut, mieluummin ajan kyllä ilman.

Webastosta ei itelläkään ole aiempaa kokemusta ja monesti ajot on tyyliin 20 min kestäviä settejä, joten vähän mietityttää kuten Homeria yllä.

Lämmitettävät takajakkarat kuulostavat hyviltä, mutta meillä lapset istuvat vielä luultavasti RS:n meilläoloajan jonkinlaisessa ylimääräisessä istuimessa/korokkeella niin mitäpä sitä turhaan pelkästä rastittamisen ilosta tekisi ja maksaisi. :)

makkis

LainaaLämmitettävää tuulilasia mietin, nykyisessä Mondeossa sellainen on ja on hyvä etenkin talviaamuisin mikäli joutuu ihan taivas alta lähtemään tai kelillä jolloin tulee alijäähtynyttä vettä. Mutta miinuspuolena on kelillä kuin kelillä ne langat ikkunassa ja vaikka niihin on näinä vuosina tottunut, mieluummin ajan kyllä ilman.

Tuo lankojen näkyvyys oli asia jota itsekin pohdin kun lämmitettän tuulilasin ruksin. Vähän olen uudemmilla foordeilla ajanut missä moinen on mutta kultainen muisto parin vuoden takaa kun ajelin bussitransitilla 800 km kotiin Leviltä ja koko matkan ajan satoi alijäähtynyttä vettä, laittoi kuitenkin tuon ruksaamaan. Transitissa tosin ainakin tuo pysyi päällä olikohan 15 min vai 30 min napin painalluksesta mutta nopeasti oppi aina painaisemaan uudestaan päälle.

Homer

^Varmaan sama ilta kun pari vuotta sitten palasin Luostolta, todellakin alijäätynyttä vettä tuli tuulilaasiin keskisuomen korkeudelta Espooseen eikä ollut tuulilasin lämmitintä. Olin jo unohtanut tuon kokemuksen eli yksi syy lisää tuon ruksimiseen.

Muutoinkin kun mietin, niin kyllä ne talvet täällä etelässä ovat olleet niin hankalia viimeiset kolme vuotta että päädyin nyt sitten ottamaan sekä säteilylämppärin että webaston. Säteilyllä lähdetään kotipihasta aamulla ja webastolla työpaikan pihasta illalla (ei pistokepaikkaa). Nämä talvivarusteet on kuitenkin renkaiden ohella ehkä tärkeimpiä turvallisuutta lisääviä tekijöitä, mukavuus tulee kaupan päälle, auton moottorin hyvinvoinnista puhumattakaan.

Ville R

Ne vastuslangat ikkunassa on paljon huomaamattomat kuin esim viirut huonoista pyyhkimien sulista, muuten vaan likainen tuulilasi tai särö tuulilasissa. Kauas sitä katsotaan eikä lasiin.

Q.Atro

Lainaus käyttäjältä: Ville R - 29.09.13 - klo:12:14
Ne vastuslangat ikkunassa on paljon huomaamattomat kuin esim viirut huonoista pyyhkimien sulista, muuten vaan likainen tuulilasi tai särö tuulilasissa. Kauas sitä katsotaan eikä lasiin.

Samaa mieltä. Itsellä kokemusta Mondeon langoista, eikä kyllä minua haitannut. Ei tuijoteta lankoja vaan kauas lasin ja lankojen läpi.
VW CC 2.0TDI 130 -14
Ex-vag: Seat Leon FR 1.4 TSI, Audi 100 2.3 C4, Skoda Superb 2.0 TDI

Hensu

Jokaisen kannattaa toki hankkia omaa kokemusta langoista. Ihmissilmät ovat erilaisia ja joitakin ei varmaan häiritse ollenkaan. On kyllä ehdottoman hyödyllinen varuste tiettyyn säähän.

Minulla on takana reippaan 100 tkm kokemus noista ja vaikka kyseessä on pieni kiusa niin kaipa tuo sadantonnin kertymä nostaa miinukset minun kohdalla liian suureksi.

Zaasa

Minua harmittaa ettei ostamiini autoihin ole ollut saatavilla lämmitettävää tuulilasia,lisävaruste valinnoissa olisi ykkösenä. Keski-Suomessa tarpeellinen varuste.

s-mod

On muuten hinnakas Tuulilasi Rs:ään jos on
lämmitettävä (ja olikse liikennemerkkitunnistus siinä) about
1500
eroa
Ei paljon kannanata olla ilman lasivakuutusta!
LIIKENTEESSÃ,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

vkjoki

Lainaus käyttäjältä: Homer - 29.09.13 - klo:12:11
Säteilyllä lähdetään kotipihasta aamulla ja webastolla työpaikan pihasta illalla (ei pistokepaikkaa).
Pätevä vaihtoehto tämäkin, kun harkiten valitsee - ja niinhän tässä on tehty.

Lämmitettävästä tuulilasista: vuoden ajelin sellaisella autolla, ja pidin hyödyllisenä ominaisuutena. Vastuslangat näkyvät joskus hennosti, jos tuijottaa nimenomaan tuulilasia, mutta eivät näy koskaan, jos katse on tiessä.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

lumimiäs

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 29.09.13 - klo:18:30
On muuten hinnakas Tuulilasi Rs:ään jos on
lämmitettävä (ja olikse liikennemerkkitunnistus siinä) about
1500
eroa
Ei paljon kannanata olla ilman lasivakuutusta!
Siis uusi lasi rikkoutuneen tilalle tarkoitat ?
Pelkkänä lisävarusteenahan tuo on vain 195,- + verot.
Liikennemerkkien tunnistus on sitten ihan eri varuste.

TTO

Hensu ainakin pohti takaturvatyynyjä, joten niistä seuraava huomio. Takaturvatyynyjen mukana tulee takapenkille lisää verhoilua. Ilman turvatyynyjä takapenkin laidassa on aika leveä kaistale muovia, mutta turvatyynyjen kanssa tuokin on kangasverhoiltu. Rahalle saa siis ihan näkyvääkin vastinetta turvallisuusnäkökohdan lisäksi.

pehmis

Lainaus käyttäjältä: Homer - 29.09.13 - klo:07:57
Tervetuloa Pehmis Foorumille ja onnittelut hyvästä valinnasta!

Lisävarusteet oli rastittu perusteellisesti :). Yhdestä esittäisin kysymyksen sinulle ja muille jotka ovat päätyneet samaan, eli tulkitsinko oikein että autoosi tulee sekä webasto että perinteinen lohko/säteilylämmitin:

Eli jos näin niin mikä juju tässä on? Säteilylämppäri ei nyt niin paljoa maksa jotten voisi itsekin harkita molempia. Mulla ei ennen ole ollut webastoa ja palstat on täynnä siihen liittyviä ongelmia joten olisiko tuo jonkinlainen vyö ja henkselit -ratkaisu?

Juurikin sama kuin tuo homerin perustelu. Pihassa roikassa ja kun on tuo laturikin akulle samassa, niin lataa akun ja lämmittää auton, sitten muissa lähdöissä kun ei saa roikkaan. Niin käyttää webastoa ja kehtaa käyttää lyhyemmilläkin matkoilla kun akku tulee säännöllisesti siinä samassa kotona roikan nokassa ladattua. Lapissa ja pohjoispohjanmaalla tulee ajeltua niin voi olla kylmiäkin kelejä luvassa.

Perusteluina itselle ei ollut tuo että webastossa voisi olla jotain ongelmia. Helppokäyttöisyyttä ja mukavuutta tuossa ajattelin.
Ajossa: Octavia combi 2.0 TDI DSG RS III.
vw vento -97 tdi, Ford escort -98
ex: golf mk1 rabbit -82.
Octavia combi 2.0 TDI DSG RS III.

darthjysky

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 29.09.13 - klo:20:13
Siis uusi lasi rikkoutuneen tilalle tarkoitat ?
Pelkkänä lisävarusteenahan tuo on vain 195,- + verot.
Liikennemerkkien tunnistus on sitten ihan eri varuste.

Lisävarusteen hinta ja uuden tuulilasin vaihtaminen rikkoutuneen tilalle onkin aika eri hintaista. Taitaavat noin 500â,¬ velottaa iha perus lasin vaihtamisesta.
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

Homer

Lainaus käyttäjältä: pehmis - 30.09.13 - klo:01:32
Pihassa roikassa ja kun on tuo laturikin akulle samassa, niin lataa akun ja lämmittää auton, sitten muissa lähdöissä kun ei saa roikkaan. Niin käyttää webastoa ja kehtaa käyttää lyhyemmilläkin matkoilla kun akku tulee säännöllisesti siinä samassa kotona roikan nokassa ladattua.

Kiitos selvennyksestä. Ei siis tule kahta pistoketta keulaan vaan joku insinööri jo tosissaan ajatellut tätä yhtälöä. Itsellänikin n. 15 min. työmatka, joten kun puoli tuntia käyttää webastoa työpaikan pihalla, niin meno ja tulomatka yhteensä muodostaa saman verran ajoa. Ja akkulataus aamuisin päälle niin ei pitäisi akku tyhjentyä!

Antza

Lainaus käyttäjältä: Homer - 30.09.13 - klo:07:37
kun puoli tuntia käyttää webastoa työpaikan pihalla, niin meno ja tulomatka yhteensä muodostaa saman verran ajoa. Ja akkulataus aamuisin päälle niin ei pitäisi akku tyhjentyä!
Ja todennäköisesti vähempikin webaston käyttöaika riittää. Puolta tuntia ei omien kokemusteni perusteella tarvitse ellei ole tolkuton pakkanen ja/tai ikkunat paksussa teräsjäässä. Pikkupakkasilla 10-15min riittää siihen että auto on sisältä sopivan lämmin ja kun liikkeelle lähdön jälkeen webasto jää päälle ( tai jos sen jättää päälle - en tiedä miten tuo toimii Skodassa) niin moottorikin saavuttaa täydet lämmöt hetkessä.
Skoda

Jukikyy

Nyt on itsekin perheen kanssa käyty koeajamassa uusi RS Octavia Combi. Tarkoitus on vaihtaa emännän auto eli profiilin A4, johonkin uuteen diesel kulkineeseen.

Koeajettu yksilö on Turun Rinta-Joupilla oleva 2.0Tsi DSG Combi (met. musta, 18" vanteet). Alla omia kokemuksi.

+ Tavaratila (selkeästi isompi kuin nykyisessä B8 A4 Audissa
+ Sisätilojen laatuvaikutelma (positiivinen yllätys, koska kuullut huhuja huonosta laadusta. Ei paljoa häviä B8 A4:lle).
+ Sisätilat (samaa kokoluokkaa kuin B8 A4:ssä).
+ Takapenkillä Klippan turvakaukalo hyvässä asennossa (paremmassa asennossa kuin B8 A4:ssä, johtuu Octavian vähemmän taaksepäin kallistetusta istuinosasta).
+ Varusteet (erittäin kattava vakiovarustelu).
+ Hinta (erittäin kilpailukykyinen, mitään muuta Octaviaa ei mielestäni edes kannata ostaa kuin RS, ellei halua 4X4 mallia).
+ Ulkonäkö (ihan siistin näköinen perusauto).
+ Koeajoauton moottori+vaihteistoyhdistelmä (ei mikään urheiluauto, mutta hyvä perussuorituskyky, mitenköhän diesel?).


- JÃ,,Ã,,TÃ,,VÃ,, SISÃ,,MELU (kertakaikkiaan infernaalinen sisämelu, muuten erittäin hyvässä autossa).
- Etupenkit (verrattuna B8 A4:n sporttipenkkeihin, lähinnä reisituen pituussäätö uupuu sekä ristiseläntuet huonommat, vaimolle 168cm liian pitkä istuinosa).
- Istuinten kankaanmateriaali (halvanoloista ja emännän ((tekstiilien ja pintakäsittelyjen DI tietää mistä puhuu)) mukaan helpostikuluvaa materiaalia, en muista tarkkaa nimeä ko. materiaalille).
- Sähköisen takaluukun ärsyttävä piipitys (myyjän mukaan pitää piipittää turvallisuussyistä BULLSHIT, saa kaketi koodattua pois päältä).
- Skoda (emännän mielipide).

Itselle tämä kelpaisi perusperheautoksi, mutta emäntä ei oikein syttynyt. Järjellä ajateltuna hyvä auto, jossa ainoa selkeä heikkous on infernaalinen rengasmeteli. Jos ko. kulkine meidän perheeseen tulee, niin ennen käyttöönottoa auto pitää vaimentaa bitumilla ym. materiaaleilla lokasuojista ja takaluukusta.

teräksenharmaa

    Tervehdys foormin väki. Tilasin 11.9. RS:n, jonka varustelua voisi vielä täydentää. Muutama varuste askarruttaa vielä mieltä:


    • Kumpia penkkejä suosittelisitte? Nahkoja en ole päässyt testaamaan ja puolinahkojen kangas muistutti vähän liiaksi sukkahousukangasta ja sen kestävyys epäilyttää.
    • Onko havaintoja, miten hyvin ottomoottorinen lämpenee? Olen vähän kahden vaiheilla webaston kanssa.
    • Mitä sisältyy suskipussiin? Onko suksille aukkoa ilman pussia?
    • Maahantuojako asentaa noita akkuvahteja? Bongasin sellaisen tuosta pehmiksen listalta, mutta missään hinnastossa en ole sitä nähnyt.
    • Millainen lohkolämmpöri mahtaa sisältyä tuohon Defan pakettiin.

    Pari asiaa harmittaa. Itse yllätyin positiivisesti koeajolla alustan mukavuudesta ja melutasosta. Siksi en halua ottaa peruskokoa suurempia renkaita. Ikävä kyllä 17 tuumaisia vanteita saa vain peruhopeisina ja tuo vari mustilla koristeluilla huutelee lujaa tummia vanteita. Pitänee maalauttaa vanteet.Neliveto olisi myös ollut kiva ruksia listalta. No jossain se halpa hinta näkyy.

    Tarjous näyttää tällä hetkellä tältä, mutta luulen ainakin webaston vielä tulevan lisää:

    SKODA Octavia Combi 2,0 TSI RS DSG Autom.

    230V pistoke keskikyynärnojan taka
    Automatic Parking Assistant 2.0
    Black-paketti
    BT-valmius puhetunnistuksella + Phone Box
    Canton Sound System
    Crew Protect Assistant - Ennakoiva
    Erikoisväri Metal Grey
    Hälytin sisätilan tutkalla ja kallistusanturilla
    Lämmitettävä tuulilasi
    MA Defa-DWU 4-lämpöpaketti vastuksella 2,0 tsi Oct3
    MA mattosarja
    Media-in -liitin
    Osanahkaverhous
    Performance Mode Selection - RS
    Sivuturvatyynyt takaistuimelle
    Säilytystasku tavaratilan suojapeitteen alla
    Takaistuimien lämmitys
    Traveller Assistant




ärässä

Moi kaikille

Tilattu RS Combi Tdi  syyskuun alussa.Itselle tulossa punaisena ja painin kans tuon rengasasian kanssa.Nyt tulossa 18 tuumaisena antrasiittina kun sopivat mielestäni loistavasti punaiseen autoon,mutta 17 tuumainen olisi varmaan järkevämpi valinta tuon rengasmelun suhteen...
Diisseliin saa molempia lämppäreitä, letkuun asennettavaa ja sitten sitä joutavaa paistinpannua.

pehmis

Lainaus käyttäjältä: ärässä - 30.09.13 - klo:18:34
Moi kaikille

Tilattu RS Combi Tdi  syyskuun alussa.Itselle tulossa punaisena ja painin kans tuon rengasasian kanssa.Nyt tulossa 18 tuumaisena antrasiittina kun sopivat mielestäni loistavasti punaiseen autoon,mutta 17 tuumainen olisi varmaan järkevämpi valinta tuon rengasmelun suhteen...
Diisseliin saa molempia lämppäreitä, letkuun asennettavaa ja sitten sitä joutavaa paistinpannua.

Mulle sanottiin pörhöltä mistä tilasin, että dsg:n tai webaston takia ei letkua lämmittimeksi saa ja säteilijä ainoa vaihtoehto. Onkos tästä jotain tarkempaa tietoa pitääkö paikkansa?
Ajossa: Octavia combi 2.0 TDI DSG RS III.
vw vento -97 tdi, Ford escort -98
ex: golf mk1 rabbit -82.
Octavia combi 2.0 TDI DSG RS III.

ärässä

Mulle tulossa manuaali ilman webastoa,mutta kummalliselta tuntuu että jokin dsg tuohon voisi vaikuttaa..Edellisessa räsässä mikä on kans commonrail diisseli vm 2008 on letkulämppäri.Tää on kyllä tarkistettu ihan skoda huollosta uuden räsän moottorityypillä,joten siltä osin luulis pitävän paikkansa.
Tää letkuun asennettava oli muuten muutaman kympin halvempi kuin kuin paistinpannu ja ainakin edellisessä räsässä toimii todella hyvin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy