Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

Jere#18


bustedi

Karvis: Oliko noissa hinnoissa jo toimituskulut mukana vai listahintoja?
Skoda Kodiaq 1.5tsi dsg 4x4 ambition (vm. 2019)

Karvis

Varusteet ~kuten elegancessa mutta adaptiivinen vakkari vakiona, ei nahkoja vakiona kuten ennen. Ei webastoa saatavilla. Black paketti 40e, sis mustat peilit ja maskin kehyksen.

Lainaus käyttäjältä: bustedi - 01.08.13 - klo:16:50
Karvis: Oliko noissa hinnoissa jo toimituskulut mukana vai listahintoja?

Toimituskulut sisältyy.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:34
tsi dsg 35822

Tohon peräkoukku ja Canton, molemmat ehdottomia, niin hinta tupsahtaakin omalla kohdalla ulottumattomiin.  ::)

1.4tsi DSG kuitenkin vain 28 971,84e
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

Ouzi

Miten se on noin halpa  ::)

Ocu

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:34
Tdi dsg 35321 ja tsi dsg 35822

Eli hintaeroa vaivaiset 3000 1.8 TSI Elegance DSG vs Räsä TSI DSG, mitä ihmettä >:(
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

VAG!

#306
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:27
Hinnasto kädessä, diesel 32697 ja bensa 33205 molemmat lb ja manuaali.

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:57
Toimituskulut sisältyy.

No ei ole kyllä pahat hinnat uusilla RäSillä. Tuo bensamallihan on ihan törkeän halpa!

EDIT:
4-ovinen Golf GTD 38000
4-ovinen Golf GTI 41300


Huppe

Lainaus käyttäjältä: Ocu - 01.08.13 - klo:17:17
Eli hintaeroa vaivaiset 3000 1.8 TSI Elegance DSG vs Räsä TSI DSG, mitä ihmettä >:(

Olikos tuossa vertailussa toimituskulut kummassakin?
Ja adaptiivinen vakkari tasottaa tuosta vielä 500 euroa pois.
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

Ocu

Ja jos lasketaan vielä 18 renkaat ja sport penkit, niin kohtahan nuo on melkein samanhintaiset...
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

xch

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 01.08.13 - klo:17:20
No ei ole kyllä pahat hinnat uusilla RäSillä!

Ei ole, ovi käy Skoda-kaupassa tiuhaan näillä hinnoilla  :)

184 hp koneisina konsernisisarilla seuraavat hinnat (toimituskuluineen):

Seat Leon TDI FR 29400 eur
Octavia RS TDI 32700 eur
Golf GTD 37900 eur

Ocu tarjoaa kyllä hyvän hinta-tila-suorituskyky -yhdistelmän. Golf on taas täysin ylihinnoiteltu. Ja Leon on uusi konsernin halpismalli  ;)

Huppe

#310
Lainaus käyttäjältä: Ocu - 01.08.13 - klo:17:27
Ja jos lasketaan vielä 18 renkaat ja sport penkit, niin kohtahan nuo on melkein samanhintaiset...


Sport-alusta 176e
dynamic-paketti 331e
18" renkaat  450e
adaptiivinen cruise  513e
-----------------------------------
yhteensä: 1470e

niin aletaan tosiaan olla siinä että pitää olla hullu jos ostaa 1.8:n  ;)

2.0 RS DSG: 35822e
1.8tsi DSG: 32195 + varusteet: 33665e (+mahdolliset toimituskulut???)
-------------------------------------------
hintaero: 2157e.
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 01.08.13 - klo:17:28
niin aletaan tosiaan olla siinä että pitää olla hullu jos ostaa 1.8:n  ;)

Todellinen hullu on se, joka ostaa GTD:n 8) Tai sitten on TODELLA harras merkkiuskovainen.

Rice

Näillä hinnoilla RS sekoitti ainakin oman autonvaihtopohdiskelun. Aluksi meinasin skipata Ocun
kokonaan, mutta RS alkoi nyt kiinnostaa....
Opel Astra
Volvo V60

Markku J

Kiinnostavat hinnat tosiaan. Itseäni houkuttelisi TDI -puolella vaihtoehdoksi vielä:

A3 SB 2.0 TDI 135 kW quattro S tronic Business Sport hintaan 39 188,05

Octavia RS TDI DSG 35 321 eur. Audissa saisi nelivedon tuolla vajaan 4 tonnin hintaerolla. Xenonit taitaa olla myös RS:ssä vakiona ?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Rice - 01.08.13 - klo:17:37
Aluksi meinasin skipata Ocun kokonaan, mutta RS alkoi nyt kiinnostaa....

Jos kalustohistoria koostuu malleista 1.9 TDI, 1.6 TDI ja 1.2 TSI, niin kannattanee harkita koeajolla käymistä. RS:llä ajaminen saattaa tuoda arkiseen ajamiseen ihan uusia ulottuvuuksia ;)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 01.08.13 - klo:17:40
Audissa saisi nelivedon tuolla vajaan 4 tonnin hintaerolla. Xenonit taitaa olla myös RS:ssä vakiona ?

Nelikko on Audilla ehdoton etu, mutta muut varusteet kannattaa kyllä syynätä tarkkaan. Paljonko esimerkiksi adaptiivinen kruise kustantaa kolmoseen?

xch

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:57
Black paketti 40e, sis mustat peilit ja maskin kehyksen.

Mahtavaa tämä Skodan lisävarusteluhinnoittelu:

Skoda Black paketti: 40 eur
Audi A3 musta optiikka paketti: 960 eur

;D  ::)

Ocu

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 01.08.13 - klo:17:28


niin aletaan tosiaan olla siinä että pitää olla hullu jos ostaa 1.8:n  ;)

2.0 RS DSG: 35822e
1.8tsi DSG: 32195 + varusteet: 33665e (+mahdolliset toimituskulut???)
-------------------------------------------
hintaero: 2157e.

Täältä löytyy yksi, täytyy sanoa että pikkasen meni päivä pilalle >:(
Räsä II TSI DSG Combi taisi maksaa yli 40kEUR ja ei tätä osannut ennakoida
Ajossa: RS Combi TSI -16
Ex:  Octavia III Combi 1.8 TSI DSG

Markku J

Skodan varusteet ovat tosi houkuttelevan hintaisia. Adaptiivinen vakkari on RS:n vahva etu, jos se vakiona on. Toki myös RS:n korisarjan sporttiset yksityiskohdat maksaisivat Audiin S linen muodossa hurjasti lisää.  A3:n kohdalla itselleni riittäisi Business Sport melko vakiona.

Mutta näillä hinnoilla RS on aivan varmasti listallani jos / kun pääsen taas autonvaihtoa tosi mielellä suunnittelemaan.

nikob

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:27
Hinnasto kädessä, diesel 32697 ja bensa 33205 molemmat lb ja manuaali.
Siis ihanko oikeesti? Toihan myy kuin häkä sitten, itselläkin voi nousta autokuume noilla hinnoilla. Odotin jotain 40e alkaen Räsälle hinnaksi.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

kolli

Bensa Räsänen hinnoiteltu niin houkuttelevaksi, että toimitusaika varmaan vuosi tilauksesta.Voi kun sama hinnoittelu politiikka tulisi tulevaan Leon cupraan ;D

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 01.08.13 - klo:17:47
Skodan varusteet ovat tosi houkuttelevan hintaisia. Adaptiivinen vakkari on RS:n vahva etu, jos se vakiona on. Toki myös RS:n korisarjan sporttiset yksityiskohdat maksaisivat Audiin S linen muodossa hurjasti lisää.  A3:n kohdalla itselleni riittäisi Business Sport melko vakiona.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mä en näe A3 SB:tä Ocun kilpailijana. Audi on aina Audi ja SB on todella paljon pienempi kuin Ocu. Jos SB:n tilat riittävät, niin miksi edes tosisaan katsella Ocua?

GTD sitä vastoin on looginen kilpailija SB:lle ja tässä vertailussa SB vie kyllä selkeän voiton.

Markku J

Samaa mieltä olen. Monikaan RS:ää miettivä ei varmaan "peruskorilla" varustettua, pientä A3:sta vaihtoehtona mieti, mutta omalla kohdallani molemmat ovat listalla. Minulle A3:n tilat riittäisivät, mutta Octaviankin muodot & tekniikka vetävät puoleensa RS -varustein kuorrutettuina. Hyvät muistot omasta ex-Ocu RS:stä vm 2006 vielä vaikuttavat nekin.

Huppe

#323
Harmitan vielä itseänikin ja totean että RS manuaalina olisi ollut lähes samanhintainen kuin tuo 1.4 DSG :( kyllä sitä Räsästä mielellään hämmentelisi... Enkä nyt tarkoita Päiviä.  Tuon Ompelukoneen hämmentäminen ei nyt oikein tullut kysymykseen niin oli pakko ottaa DSG.
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 01.08.13 - klo:17:40
Xenonit taitaa olla myös RS:ssä vakiona ?

Tähän vielä sen verran, että luulisi RS:ssä olevan vakiona adaptiiviset kaksoisksenonit, kun ne löytyvät perusocustakin. Audissa lienee kiinteät kaksoisksenonit Business-paketissa?

Klasu81

Noilla hinnoilla alkaa itsellä nousta jo kohtalaisen korkea autokuume...
Huomenna kysymään tarjousta, kun muutenkin käytän autoa huollon ihmeteltävänä Miettisellä.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta

Bad company corrupts good morals

Markku J

Joo, kiinteät xenonit on Audissa ja adaptiivisista saa maksa pari tonnia. Adaptiivinen cruise tulee tekniikkapaketissa, joka lisukkeineen maksaa sekin reilut 2 tonnia. (cruise erikseen 1300-1400 eur).

Skoda erottuu omaan ylivoimaiseen "järkevyysluokkaansa", jos varusteita aletaan verrata ja lisätään A3:een yhtään mitään lisäkivaa.

Jere#18

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 01.08.13 - klo:16:34
Tdi dsg 35321 ja tsi dsg 35822

Onko tietoa milloin Combin hinnat julkaistaan?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 01.08.13 - klo:18:19
Skoda erottuu omaan ylivoimaiseen "järkevyysluokkaansa", jos varusteita aletaan verrata ja lisätään A3:een yhtään mitään lisäkivaa.

Näinhän se menee. RS:ää ei ilmeisesti pysty ostamaan kovin kulina, joten jos ostajana on henkilö joka ei anna arvoa lisukkeille, niin silloin RS on vähän heikoilla. Jos taas ostaja haluaa lisukkeita ja antaa niille arvoa, niin sitten luonnollisesti RS on todella vahvoilla.

Audin kohdallahan tilanne on melko päinvastoin, kun lisukkeet maksavat maltaita. Onneksi Business Sportissa on kuitenkin monelle kuskille riittävästi vimpaimia. Mutta auta armias, jos pitää lisukelistalta ruksia yhtään mitään lisää. Yhtenä esimerkkinä nyt vaikka vannekoon kasvattaminen 17-tuumasta kahdeksaantoista maksaa 1700-2500 euroa. On tuo aivan posketon summa tuumaa isommista vanteista.

Taky

Lainaus käyttäjältä: xch - 01.08.13 - klo:17:28
Ei ole, ovi käy Skoda-kaupassa tiuhaan näillä hinnoilla  :)

RS:stä tuli kansanauto joita tulee kohta vastaa joka korttelissa.....
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy