Passat GTE

Aloittaja Tonttu66, 21.10.15 - klo:19:51

« edellinen - seuraava »

duke7

^näkee tuon suurinpiirtein myös perusmittarista jos on se hybridinäyttö näkyvissä. Näyttää sellaisella palkilla paljonko voi ottaa sähköltä tehoja.

jarmoke

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 17.01.21 - klo:18:16
Puhallinnopeutta ilmaisevat ledit palavat manuaaliasennossa, automaatilla rulla on pimeä. Valot saa koodaamalla palamaan myös automaatilla, tein nuo koodaukset ex-Cupriin. Sen jälkeen tahtoi käydä niin, että tönäisi rullaa tai muuten unohti se manuaalille, sitten ihmetteli kun ikkunat vetävät huuruun kun nopeus ja puhallussuunta eivät säätyneetkään automattisesti. Automaattiasennon pieni LED-valo tahtoi jäädä huomaamatta, kun ledit paloivat jatkuvasti.
Ok, jotain hämäträä tuossa sitten on kun nimenomaan manuaaliasennolla joskus palaa, joskus ei. Tänä aamuna paloi "himmeaästi" ja sitten jonkin ajan päästä taas ei ollenkaan...


"Lähtikö polttomoottori käyntiin kiihdyttäessä vai tasanopeudessa? Digimittaristosta ainakin näkee hyvin, minkä verran sähköistä tehoa on tarjolla. Jos nuoli näyttää kapasiteetiksi 50 % ja kaasupolkimella pyytää 75 %, polttomoottori käynnistyy."

Paljoa ei kaasua painettu, en huomannut katsoa sähkötehon palkkia lähtiessä. Siinä se oli juuri pikkusen yli 50% kun polttomoottorin hetken päästä sammutin. Voihan se olla että se silti yli rajan nousi. Toinen teoria että monestihan kylmällä se käytettävissä olevan tehon määrä hieman laskee kun lähtee liikkeelle, mietin että olisko laskenut sitten alle 50% joka käynnistäisi sitten polttomoottorin. En tiedä, puhdas arvaus tämä :)


passo_s

#3302
Passat GTE-20
Olen ajastanut Passatissa autosta käsin, ei siis weconnectilla, useamman lämmitys ajan. Ajoakuston latausta en ajasta. Schuko johto menee autoon kiinni kiinni klo 18:00 ja sen jälkeen autolla ei ajeta kuin seuraavana aamuna. Ajastimessa lämmitysajastukset ovat  klo 06:30 on ensimmäinen lähtö, klo 06:45 toinen ja kolmas on 07:00. Autossa lämmityspyynnöt olen infotaimnmentiin eli "radioon" laittanut asetuksiin "HI" ja lämmityslaitteen omaan säätöpyörään olen kääntänyt "HI" ja puhalinnopeus on säätöpyöräss puolivälissä. Aamulla tulen autolle viiden asteen pakkasella klo 06:55 ja lasit on jäässä, painan webaston päälle ja menen keittämään kahvit:) Onko muila sähkölämmitys näin tehoton vai onko auton sähkölämmitys rikki ? Hyvin hentoisesti puhaltaa sähkölämityksen aikana lämmintä ja sisäilmapuhaltimen ääni on kuultavissa.

duke7

On se aika heikkoa ainakin 10 A laturin kanssa. Tosin aina nappaan webaston päälle jos pakkasta alkaa olla liki 10° C ja auto on katoksessa.

VG

Tänään aamulla tapahtui jotain mystiikkaa. Painoin kaukosäätimestä auki nappulaa, latausluukun merkkivalo meni punaiseksi, piuha pysyi visusti kiinni. Laitoin ovet uudelleen kakesta lukkoon, merkkivalo sammui. Avasin, valo punaisella ja piuha jumissa. Toistin pari-kolme kertaa. Ovien lukot aukesi ihan normaalisti. Kokeilin vielä kuskin oven "auki" nappia, simsalabim, merkkivalo sammui ja piuhan lukitus vapautui.

passo_s

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 19.01.21 - klo:16:21
On se aika heikkoa ainakin 10 A laturin kanssa. Tosin aina nappaan webaston päälle jos pakkasta alkaa olla liki 10° C ja auto on katoksessa.
Ensi pakkasjaksolla tes taan ilman schukolaturia auton ajastetut sähkölämmitykset. Lataan auton töissä täyteen, ajelen GTE moodilla kotiin ja ajastan seuraavaksi aamuksi kolme jaksoa pelkkää sähköllä lämmitystä. Huhujen mukaan lämmitys toimii ihan hyvin ajoakustolla. Huhun mukaan schukojohto jos on kiinni ja vaikka auton ajoakusto olisi latautunut ennen sähkölämmityspyyntöä, schukojohdon ollessa paikallaan auton lämmitys tapahtuu schukojohdon kautta jolloin virran maksimin on vain 8 Ampeeria. Oma testi tukee tätä huhua.Käyttöohjekirja ei mainitse tälläisestä mitään.

duke7

^ juu noin sitä on kerrottu täällä monessakin langassa. Muista laittaa raksi siihen ”ilmastointi akkuvirralla” tms täppään

Ari_

Tuli vuodenvaihteessa hankittua GTE ja tyytyväinen olen, etten dieseliä hankkinut...

Nyt kun on oppinut ajelemaan tuolla B-asennolla, niin saako sitä jotenkin säädettyä niin, että auton käynnistyessä menisi automaattisesti B-asennolle? Ei iso murhe, mutta ei tarvisi sitten sitä B-asentoa nykiä kiireellä päälle ekassa risteyksessä :D

JJT

Lainaus käyttäjältä: Ari_ - 21.01.21 - klo:08:09
Tuli vuodenvaihteessa hankittua GTE ja tyytyväinen olen, etten dieseliä hankkinut...

Nyt kun on oppinut ajelemaan tuolla B-asennolla, niin saako sitä jotenkin säädettyä niin, että auton käynnistyessä menisi automaattisesti B-asennolle? Ei iso murhe, mutta ei tarvisi sitten sitä B-asentoa nykiä kiireellä päälle ekassa risteyksessä :D
Itsellä ei mitäön hajua kyseisestä asiasta, valaiskaa tietämätöntä B vaihteista?

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: JJT - 21.01.21 - klo:09:53
  Itsellä ei mitäön hajua kyseisestä asiasta, valaiskaa tietämätöntä B vaihteista?

B-vaihteella moottorijarruttaa sähkömoottorilla (eli lataa akkua) tehokkaammin kun nostaa jalan kaasulta. Normaalilla D-vaihteella rullaa vapaammin ja lataa vasta sitten kun painat polkimesta jarrua.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

jarmoke

Aikaisempiin kirjoituksiini liittyen.

Joskus kirjoitin että kun lukitsee autoa vasemman takaoven kahvaa koskettamalla niin takaluukku aukeaa. Tänää takaluukku aukesi jo kun suljin ko. oven (en siis lukinnut vaan suljin).
Joku hämy sielä nyt on, onneksi tuota ei tapahdu kovin usein (100% todennäköisyydellä huolto ei löydä mistään mitään kun seuraavan huollon yhteydessä mainitsee asiasta).

Manuaaliasennossa tuuletuksen voimakkuuden ledit, tänään aamulla kun lähdin liikkeelle ledit paloivat, mutta tavallista himmeämmin. Sitten pienen välkytyksen saattelemana (ei on-off välkytys mutta ledin voimakkuus muuttui edestakaisin) pikkuhiljaa hiipui pois ja lopun aikaa oli taas pimeänä.
Joku hämy siinä on mutta 90% todennäköisyydellä huolto ei löydä tuosta vikaa vaan väittävät sen toimvan normaalisti kun he sitä kokeilevat...

Se radioyksikkö puhelin yhdistettynä. Se on ollut huollossa asiasta monta (varmaan ainakin viisi) kertaa ja jos jotain on tapahtunut niin muutos on ollut huonompaan. Sain kuitenkin yht'äkkiä puhelimen yhdistettyä niin että android auto toimii. soittaminen ei yleensä onnistu eka yrittämällä, hälytysääntä ei kuulu kajareista kun joku soittaa jne mutta kun android auto alkoi toimimaan niin en taida enää asiasta sanoa etteivät riko taas sitäkin. Säälittävää, todella säälittävää toimintaa ollut huollolta tämän suhteen.

Schukolaturia ei ole tarvinnut pitkään aikaan, viimeksi kun yritin sillä ladata ei taas auto ladannut. Tätäkin huolto joskus tutki ja taisi satasen maksaa että tarkistivat latausjohdon että toimii. Sanoin jo silloin etukäteen että vika tuskin on johdossa vaan itse autossa, erään kerran kun sen kytkin kiinni niin vihreä valo latausluukun alla toimi kuten kuuluukin ja kuulin jonkin releen naksahduksen akustolta, mutta autoa oli ladattu yön aikana 0%

Sitten näistä en oo tainnut vielä mainita:

Latausluukussa on, kuten muuallakin keulamaskissa muistaakseni kolme "kromattua" muovilistaa poikittain, sellaista kapeaa. Keskimmäinen on silloin tällöin irronnut ja taas pakkasilla jäi käteen kun painoi luukun auki. Se on nyt tuolla hyllyssä. Toiveet korkealla että huolto saisi sen kiinnitettyä niin että pysyy....

Joku vinkuminen kuuluu kuskin puolen ovien/ikkunoiden tiivisteistä. Yleensä alkaa siinä 80km/h kohdilla, taitaa aina kuulua satasen vauhdissa. Tänään ulkona oli kovempi tuuli niin vinkuna kuului jo 50km/h nopeudessa.
Joku hämy siinä on mutta , sanotaanko 50/50 mahdollisuus että kuuleeko huoltomies koeajossa tuon äänen. 100% todennäköisyydellä korjaustoimi on joku tiivisteen voitelu jos äänen löytää saatesanoilla "ole yhteydessä jos vielä vinkuu" (ja vähän ajan päästä se taas vinkuu  ::) )....

Lopuksi, ei varmaan vika vaan ominaisuus, veneseuran satamassa kävin ja ylämäkeen pysähdyin sulkemaan portin. Liikkeelle lähtiessä vain toinen pyörä suti jonkin aikaa, sitten kun oli jo vähän vauhtia saanut niin tuntui nykäys kun toinenkin pyörä alkoi vetämään ja sutiminen loppui. 2018 vuosimallin auto, ei mikään ihan halpa ja tuollainen perusasia on tuolla tasolla. 2007 Octaviakin osasi hoitaa tuon asian, ei niin sivistyneesti mutta kumminkin, jarruttamalla sitä valtoimenaan sutivaa pyörää niin että molemmat renkaat alkoivat vetää...

No, itse asiassa alunperin kun aloin kirjoittaa niin tarkoitus oli mainita tuosta peräluukun aukeamisesta ja tuulettimen merkkiledeistä kun vähän aikaa sitten niistä kirjoitin, tulipa listattua sitten samalla muutki asiat...

Lopuksi, jos jätetään laskuista konsernin sika huono kylmänkestävyys sähköajon/rangen suhteen (verrattuna vaikka 3-sarjan plug in hybrid bemariin) ja we connectin surkea toteutus niin auto on toiminut pääasiassa hyvin.

markun

Yllättäen sain sähköpostiin We Connect ilmoituksen mobiilipalveluiden järjestelmäpäivityksestä Passattiin 20.1. We Connect olikin jonkin aikaa poissa pelistä, mutta kirjauduttuani autoon pääkäyttäjänä appi lähti taas toimimaan. Ainakin ensituntuman perusteella toimii nyt luotettavammin, mutta voi tietysti olla pelkkää tuuria. Onko päivitystä tullut laajemmin jakoon teille muille?

jarmoke

Lainaus käyttäjältä: markun - 22.01.21 - klo:11:59
Yllättäen sain sähköpostiin We Connect ilmoituksen mobiilipalveluiden järjestelmäpäivityksestä Passattiin 20.1. We Connect olikin jonkin aikaa poissa pelistä, mutta kirjauduttuani autoon pääkäyttäjänä appi lähti taas toimimaan. Ainakin ensituntuman perusteella toimii nyt luotettavammin, mutta voi tietysti olla pelkkää tuuria. Onko päivitystä tullut laajemmin jakoon teille muille?

No eipä ole ilmoitusta ainakaan tullut, tarkoitat päivityksellä siis mobiili applikaatiota?
Tarkistin omani niin minulla puhelimessa (Android 10) versio 5.6.4

markun

Lainaus käyttäjältä: jarmoke - 22.01.21 - klo:12:17
No eipä ole ilmoitusta ainakaan tullut, tarkoitat päivityksellä siis mobiili applikaatiota?
Tarkistin omani niin minulla puhelimessa (Android 10) versio 5.6.4
Ilmeisesti kyse on ihan päivityksestä Passatin softassa ja autossakin tuli tällä viikolla ilmoitus ohjelmistopäivityksestä.

jarmoke

Lainaus käyttäjältä: markun - 22.01.21 - klo:12:46
Ilmeisesti kyse on ihan päivityksestä Passatin softassa ja autossakin tuli tällä viikolla ilmoitus ohjelmistopäivityksestä.

Ai, siinä tapauksessa kiinnostava tieto olisi auton vuosimalli ja millainen se "keskusyksikkö" tai soitin tai miksi sitä pitäisikään sanoa on....

Yhtä kaikki, minulle ei ole tullut :)

markun

Lainaus käyttäjältä: jarmoke - 22.01.21 - klo:12:54
Ai, siinä tapauksessa kiinnostava tieto olisi auton vuosimalli ja millainen se "keskusyksikkö" tai soitin tai miksi sitä pitäisikään sanoa on....

Yhtä kaikki, minulle ei ole tullut :)
Kyseessä GTE 2020 malli ja Discover Media Pro sillä isommalla näytöllä. Tässä We Connectilta tullut sähköposti:

Hei,

Sinun tyytyväisyytesi on meille aina tärkeintä. Jotta näin olisi jatkossakin, suoritamme muun muassa mobiilipalveluiden säännöllisiä järjestelmäpäivityksiä. Pääsääntöisesti tämä tehdään taustalla.

20.01.2021 klo 00:01"04:00 (MEZ) suoritamme järjestelmäpäivityksen, jonka yhteydessä tarvitsemme kuitenkin myös sinun apuasi. Kun käynnistät Volkswagenisi seuraavan kerran tämän ajankohdan jälkeen, vaaditaan uutta yhteyttä ajoneuvosi ja meidän järjestelmiemme välillä.

Tätä varten on valittava ajoneuvon Infotainment-järjestelmässä pää- tai oheiskäyttäjän vastaava profiili ja syötettävä oikea S-PIN. Jos et pääkäyttäjänä käytä ajoneuvoasi pitkään aikaan, ilmoita oheiskäyttäjälle järjestelmämukautuksen jälkeen suoritettavista vaiheista. Annamme tähän alla yksityiskohtaiset ohjeet.

Haluamme huomauttaa, että ajoneuvosi erilaiset mobiilipalvelut eivät toimi suunnitellun järjestelmäpäivityksen edellä mainitun aikaikkunan jälkeen ennen kuin ajoneuvosi käynnistetään uudelleen. Tänä aikana et saa ilmoituksia ajoneuvostasi We Connect -sovellukseesi, We Connect -portaaliin tai sähköpostilla etkä voi myöskään lähettää ajoneuvolle komentoja We Connect -sovelluksen kautta tai We Connect -portaalista.

Tämä koskee seuraavia palveluita: "Lukitseminen & lukkojen avaus"; ",,änimerkki & vilkut"; "Pysäköintipaikka"; "Auton kuntoraportti"; "Auton tila"; "Online-seisontalämmitys"; "Online-varashälytin"; "Nopeusilmoitus"; "Alueilmoitus".

Huomaa erityisesti, että kyseisenä aikana ei voida vastaanottaa mitään ilmoituksia Online-varashälytin palvelusta. Varashälytin laukaistaan varkausyrityksen tapauksessa tavalliseen tapaan, mutta et saa kuitenkaan ilmoitusta tästä We Connect -sovelluksen tai We Connect -portaalin kautta.

Pyri tämän vuoksi käynnistämään ajoneuvosi mahdollisimman pian järjestelmäpäivityksen jälkeen (24 tunnin kuluessa, jos mahdollista), jotta uusi yhteys ajoneuvosi ja järjestelmiemme välillä olisi muodostettu mahdollisimman pian.

Kiitämme jo etukäteen yhteistyöstäsi ja ymmärryksestäsi.

IDI3T

Lainaus käyttäjältä: markun - 22.01.21 - klo:11:59
Yllättäen sain sähköpostiin We Connect ilmoituksen mobiilipalveluiden järjestelmäpäivityksestä Passattiin 20.1. We Connect olikin jonkin aikaa poissa pelistä, mutta kirjauduttuani autoon pääkäyttäjänä appi lähti taas toimimaan. Ainakin ensituntuman perusteella toimii nyt luotettavammin, mutta voi tietysti olla pelkkää tuuria. Onko päivitystä tullut laajemmin jakoon teille muille?

Minäkin tuon postin sain, auto kävi samana päivänä huollossa , tehtiin samalla pari laadunparannuskampanjaa ja lopuksi piti katsoa tuota WeConnect ongelmaa. Kirjauduin kuitenkin pääkäyttäjänä aamulla järjestelmään niin kuin toivottiin ja vein auton huoltoon. Matkalla katselin tuota maapallokuvaketta MIB3 näytön ylälaidan keskellä ja samaa peliä se piti kuin aiemmin, ei pysy valkoisena kuin minuutin/pari , sitten 10..20sek harmaaksi? Huollossa päivitettiin firmwaret,  Infotainment versiosta 0152 versioon 0156 , sekä OCUGen3High versiosta 0083 versioon 0088

Ajellessani huollosta seuraavana päivänä kotiin, katselin tuota maapallo kuvaketta ja sama peli jatkui.
Kotona kokeilin sitten toimintoja Android sovelluksella ja tuntui toimivan ja vasteajatkin tuntuivat nopeammilta.
Illalla infotainment ilmoitti että on päivityksiä ja hyväksyin asennuksen.  Mitä päivitti? en tiedä.
Eilen ja tänään ei sitten enään aina toiminutkaan, mutta kun sitkeästi yritti saattoi joku komento onnistua.

Kysynkin nyt, olisiko joku jolla ei ole mitään ongelmaa autoa sovelluksella komennettaessa, onko teillä tuo maapallo kuvake ajossa aina valkoinen?
Auto kyllä päivittää tietonsa aina ajon /latauksen jälkeen palvelimelle (no on  systeemi pari kertaa ollut viikon täysin pois pelistä), vain selaimella tai sovelluksella autoonpäin muokkaaminen on ollut ongelmallista tai jos on halunnut päivittää auton tiedot sovellukseen päin.

No toimii se nyt paremmin kuin Joulukuussa, mutta kyllä siinä jotain hämminkiä vielä on, onko se autossa vai palvelimella vai sovelluksessa??



VW Passat Variant GTE 2020

m4x1mu5

Näinkö noilla päivityksillä saatiin Skodan yhteysongelmat Passattiin? Vahvasti vaikuttaa siltä...
Passat B8 GTE -16
Passat 3C 2.0 TDI -10

Passatti

Lainaus käyttäjältä: m4x1mu5 - 23.01.21 - klo:18:26
Näinkö noilla päivityksillä saatiin Skodan yhteysongelmat Passattiin? Vahvasti vaikuttaa siltä...
Näyttää vahvasti siltä. Onkohan tehtaan päässä hajuakaan mitä tekevät. Olen reklamoinut connect ongelmista jo lokakuusta lähtien. Ei toimi kuin hyvin hyvin satunnaisesti etänä.
Always lead, never follow

Immunity

Tervehdys kaikille. Tuli GTE hommattua alle kuukausi sitten, ja pitihän se nämä 111 sivua imaista tietoa muutaman illan aikana. Alla Saksan tuonti vm. 2016 ja 78 tkm. Kun tätä keskustelua lukee, tulee sellainen fiilis, että onko näiden uusimpien 2018 --> ja faceliftien kanssa jopa enemmin pikkuvikaa ollut autoilijoilla kuin vanhemmilla GTE Passateilla? Vai onko väärä mutu.

Tosin, itselläkin taitaa DSG olla tiensä päässä sen perusteella, mitä muutaman postauksia tästä topicista on lukenut, ja joilla laatikko mennyt rikki. Varsinkin 3:lta 4:lle vaihtaminen ei ole omassa autossa mielestäni normaalia. Mutta sepä selvinnee pian, ja tuosta kirjoitin tuonne toiseen topicciin jo.

Saa nähdä, oliko valinta oikea lähteä hybridiautoiluun.  :) Auto on itselle kuitenkin käyttöauto, niin aika näyttää, miten hybridiautoilu alentaa käyttökustannuksia vs. arvonaleneminen. Ruotsin tarjonnan myötä vaikuttaa arvonaleneminen olleen aika huimaa hybrideillä. Liikkumiset pysyy kuitenkin suurimmalta osin edestakaisin 40km säteellä, joten potentiaalia sähköllä ajamiseen löytyy.

Alla vielä Octavia L&K vm. 2018, joka kohta lähtee jaloista. GTE odottanut kiltisti tallissa, että pääsee tositoimiin.

passo_s

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 23.01.21 - klo:18:38
Näyttää vahvasti siltä. Onkohan tehtaan päässä hajuakaan mitä tekevät. Olen reklamoinut connect ongelmista jo lokakuusta lähtien. Ei toimi kuin hyvin hyvin satunnaisesti etänä.
Tällä viikolla sain lisäaikaa weconnect palveluun. Läppärillä we connect portaalista menee joka kerta webaston lämmityskäsky läpi, iPhonen appsilla ei ole mennyt kertaakaan. Vissiin pitää puhelimellakin mennä selaimella we connect portaaliin jotta webaston starttailu toimii.

ak72

Lainaus käyttäjältä: passo_s - 26.01.21 - klo:15:40
Tällä viikolla sain lisäaikaa weconnect palveluun. Läppärillä we connect portaalista menee joka kerta webaston lämmityskäsky läpi, iPhonen appsilla ei ole mennyt kertaakaan. Vissiin pitää puhelimellakin mennä selaimella we connect portaaliin jotta webaston starttailu toimii.

Minulla 2019 Golf GTi:ssä iPhonen appsilla webasto lähtenyt joka kerta käyntiin ilman ongelmia. Miten voi Passatin systeemi olla niin erilainen ettei toimisi? Luurina 11 pro max.
Ex Ford Taunus '80
Ex Ford Escort RS2000 '92
Ex Ford Focus ST '06
Ex VW Golf 1.4 Act '14
Ford Mustang '66 since 1997
VW Golf GTI PP 7.5 '19

passo_s

Onko  2019 GTI:n infotainment sitten erilainen kuin Passat GTE -20 infotainment ? GTE:sää nyt on jonkin verran latauksen ajastusta.

AK80

Meillä on vakavassa harkinnassa otsikon auto käytettynä ja olenkin sellaisia jo liikkeessä. Muutamaan kysymykseen en löytänyt, varmaankin puutteellisen googlauskyvyn takia, vastausta. Autoissa ei ollut ohjekirjoja, joten en voinut sieltäkään luntata.

Vaihdekepin vieressä on mode-nappulat: GTE, "autonappi" ja E-mode. Tutkailin eilen liikkeessä sekä vuoden 2016 että vuoden 2017 malleja ja 2016-versiossa ei tätä "autonappia" ollut. Mitä tämä nappi tekee ja tarkoittaako sen puuttuminen, että 2017-mallissa on edemmän modeja?

Kuinka kaivan infonäytölle sähköisen huoltokirjan esiin?

Tarkistetaanko GTE:n huolloissa akkujen kunto, jos ei niin voinko luottaa niiden olevan kunnossa, jos auto näyttää toimintasäteeksi täyteen ladattuna yli 40-45 km toimintasädettä?

M_M

Lainaus käyttäjältä: AK80 - 27.01.21 - klo:12:40
Kuinka kaivan infonäytölle sähköisen huoltokirjan esiin?

Et mitenkään. Sieltä näkee vain paljonko on aikaa seuraavaan huoltoon, ei mitään muuta.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Topjanne

Lainaus käyttäjältä: AK80 - 27.01.21 - klo:12:40
Vaihdekepin vieressä on mode-nappulat: GTE, "autonappi" ja E-mode. Tutkailin eilen liikkeessä sekä vuoden 2016 että vuoden 2017 malleja ja 2016-versiossa ei tätä "autonappia" ollut. Mitä tämä nappi tekee ja tarkoittaako sen puuttuminen, että 2017-mallissa on edemmän modeja?



passo_s

Passat GTE -20
Weconnect portaalikin on nykysin täyttä kuraa. Ei käynnisty webasto.



Vekkula

Toimiikohan jollain merkillä nuo etähommat kuten pitääkin?
Mersussa muutaman ekan kerran toimi hienosti mutta kyllä tässä on talven aikana kironnut kun ei lämppäri käynnisty aina Mercedes Me sovelluksella.
”Niin siis en ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.”

VG

Volvolla toimii paremmin.
En sano että sekään toimii hienosti, mutta tähän volkkarin jätökseen verrattuna VOC on jopa ihan käyttökelpoinen softa.

Hego

Reilu 2v mitä oli V60 Volvo käytössä, niin kerran ei toiminut heidän vastaava palvelu. Sekin lähti toimimaan kun käynnisti puhelimen uudestaan.

Seat León ST PHEV Xcellence

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy