Passat GTE

Aloittaja Tonttu66, 21.10.15 - klo:19:51

« edellinen - seuraava »

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: jppetteri - 10.11.20 - klo:07:43
Kyllä ihan perinteinen polttomoottorivolkkarikin pitää käyttää "huollossa" 15 tkm välein. Tosin se oikea huolto on edelleen 30 tkm kohdalla, tuossa välissä tehdään parilla sataa eurolla lähinnä valohoitoa (tarkistetaan sitä sun tätä).
Mitenniin? Riippuu täysin ajomääristä.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: jppetteri - 10.11.20 - klo:07:43
Kyllä ihan perinteinen polttomoottorivolkkarikin pitää käyttää "huollossa" 15 tkm välein. Tosin se oikea huolto on edelleen 30 tkm kohdalla, tuossa välissä tehdään parilla sataa eurolla lähinnä valohoitoa (tarkistetaan sitä sun tätä).

Se "valohoito" huolto pitää tehdä polttomoottorivolkkareihin 30tkm / 1v välein ja öljynvaihtohuolto on 30tkm / 2v välein. Niin ja noi elävät jossain määrin käyttötapojen mukaan.

GTE (ja muut VAG plugarit) taitaa kaikki olla kiinteällä 15tkm / 1v huoltovälillä.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Anita Hirvosen hiukset

Huomenta.

Mitenkäs tuon ulkolämpötila varoituksen kanssa? Saisko sitä säädettyä/poistettua jostain auton valikoista, vai tartteeko ohjelmointia, jos haluaa siitä eroon?

Ã,,rsyttää kun auto sanoo BLING! 4-asteessa. En äkkisiltään löytänyt valikoista säätömahdollisuutta tuohon :( -17 vuosimallin GTE kyseessä.

M_M

VCDS auttaa, lämpötilahälytyksen rajaa voi melko varmasti tässäkin muuttaa mittariston adaptaatiokanavien kautta.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Anita Hirvosen hiukset

Lainaus käyttäjältä: M_M - 11.11.20 - klo:08:24
VCDS auttaa, lämpötilahälytyksen rajaa voi melko varmasti tässäkin muuttaa mittariston adaptaatiokanavien kautta.

Ok ja kiitoksia. Mukavampihan se olisi, jos vois suoraan auton valikoista vaikuttaa tuohon, mutta eihän siinä.

Pihistelijä

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 10.11.20 - klo:11:37
GTE (ja muut VAG plugarit) taitaa kaikki olla kiinteällä 15tkm / 1v huoltovälillä.

Minun mielestä tuo on parempi. 1.0 TSI:ssä on kaksi eri huoltoa, jotka elävät omaa sykliään. Toinen 30 tkm välein ja toinen vuoden välein. Kaikki menee hyvin, jos vuodessa tulee 15 tkm jaollinen määrä. Esim, jos tulee 15 tkm/v, on joka toinen vuosi se valohoito ja joka toinen öljynvaihto. Jos tulee 30 tkm, jää valohoito pois ja öljynvaihto joka vuosi. Mutta jos tulee vaikka 20 tkm, tuntuu se valohoito ihan ylimääräiseltä. Kaksi huoltoa ajoittuvat lähelle toisiaan.

Kun on kiinteä 15 tkm ja vie omat öljyt, ei tule paljon lisähintaa valohoitoon ja selviää pitkässä juoksussa vähemmillä huoltokerroilla.
Cupra Born 150 kW 58 kWh -22

TerVal

Moi,
Tuli hommattua muutama viikko sitten vm 2017 97000 km ajettu GTE.

Olen ihmetellyt akun latautumista, sillä saan sen ladattua siten että näyttää rangeksi max.39 km. Eikö max range pitänyt olla teoriassa 50km?

Voisko olla et akusto on jo kulunut eikä ota virtaa vastaan tuon enempää? Onko kellään kokemuksia?

Tero

Laus

Laitappa Tero lämmitys/tuuletus off asentoon niin eiköhän näytä 48km. Käytännössä tuo 50 km ei toteudu ainakaan talvella.
VW Passat Variant 2,0 TDI 190 Alltrack  -17
(Ennen Passat Variant GTE -17, Superb Combi 2,0 TDI 150 DSG -17, Passat Variant 1,6 TDI DSG -15 Occu III 1,6 TDI DSG -13, Occu II Combi 1,9 TDI DSG -09, Occu II Combi TDI 1,9 DSG -06, Occu Combi TDI 1,9 -03 Occu Combi TDI 1,9 -99 , Audi 80 Avant -94 jne... VW Kupla vm 66 vuonna 81 )

TerVal

Ok. Pitääpä koittaa ;)

Banned

Kesällä sen saa näyttämään 45-48 km. Talvella näyttää yleensä <40 km.
Passat GTE

Wagner

Jep, ulkolämpötila vaikuttaa kummasti rangeen. Eilen aamulla töihin, lähtö pihasta, range 39km. Illalla kotia kohti lämpimästä tallista, range 48km.
Todelliset ranget onkii sit asia erikseen...  ;D
Sikamaista menoa since 1975

Tepe1

Passatti kotiutettu reilu viikko takaperin ja hyvät fiilikset autosta! :)

Muutama juttu, joihin kaipaisin apua. Nämä löytyy varmastikin tästä keskustelusta, mutta tarinaa alkaa olemaan jo sen verran, että jos jollain on heittää tuoretta kommenttia, niin avittaisi kummasti?

1. koronatilanteesta johtuen auton käyttö on tällä hetkellä vähäisempää, jonka vuoksi auto seisoo taloyhtiön autohallissa useampiakin päiviä käyttämättömänä lämmitystolppaan kytkettynä. Tolpassa on 2h ajastin, josta voin ottaa maksimissaan 8A teholla virtaa. Osaako auto ottaa automaattisesti virtaa tolpan ajastamana vai pitääkö autosta määritellä erikseen lähtöaika samoihin aikoihin kun tolppa syöttää virtaa? Eli lämmitystarvetta ei sinänsä ole, mutta se pienikin lataus kahdelta tunnilta avittaisi. Ja eihän tästä ole haittaa jos autoon pusketaan päivittäin parin tunnin ajan virtaa matalalla teholla?

Lisäksi auton omalla ajastimella virran oton voi määritellä 5A, mutta mitäs jos tätä ei määrittelekään, niin voinko olla varma, että lataus on sen 8A-10A teholla, eikä aiheuta hämminkiä taloyhtiön sähköihin? Jos siis auto lautautuu automaattisesti sähköä tarjotessa.

2. toinen askarrus vielä, joka aavistuksen jäi itselleni epäselväksi. Tästäkin on paljon asiaa keskustelussa, joten pahoitteluni jos kyssäri toistuu... Voinko jollain tavalla ottaa kännykän kautta yhteydet autoon (lämmityksen ohjauksen tiimoilta), jos autossa ei ole omaa navia? Ymmärsin ohjeista, että tämä olisi edellytyksenä, mutta varmistus.


Milu

Sellaista kyselisin, että löytyisikö apua jostakin vasemmalta ovista tai verhoiluista kuuluviin ääniin? Kuopissa ja töyssyissä kuuluu rapsahtelevaa ääntä, jonka lähdettä en ole saanut selville. Takaovessa oleva aurinkoverhon kehys voi olla yksi paikka, mutta sitä olen jo korjaillut työntämällä fylliä kehyksen väliin. Ã,,äni tuntuisi tulevan vasemmista ovista tai jopa keskipilarista. Kyselin VW-liikkeestä, mutta eivät osanneet auttaa muuten kuin vian etsinnällä 100 eur/h, joten mielellään kotikonsteilla pitäisi ratkaisu löytyä. Sanottakoon vielä että ääni on sitä luokkaa, että vaimo ei sitä edes huomaa, eli aika pieni kuitenkin, mutta itseäni se ärsyttää lähes joka ajelukerralla. Auto on 2018-mallinen ja 2017 puolella otettu käyttöön.

Banned

Lainaus käyttäjältä: Tepe1 - 13.11.20 - klo:09:08
Passatti kotiutettu reilu viikko takaperin ja hyvät fiilikset autosta! :)
1. Osaako auto ottaa automaattisesti virtaa tolpan ajastamana vai pitääkö autosta määritellä erikseen lähtöaika samoihin aikoihin kun tolppa syöttää virtaa?

Lisäksi auton omalla ajastimella virran oton voi määritellä 5A, mutta mitäs jos tätä ei määrittelekään, niin voinko olla varma, että lataus on sen 8A-10A teholla, eikä aiheuta hämminkiä taloyhtiön sähköihin? Jos siis auto lautautuu automaattisesti sähköä tarjotessa.

Auto lataa sillon kun kaapeliin tulee virta. Ei tarvitse ajastaa.

Auton virranotto määritellään asetuksista. Sitä auto käyttää sitten aina kun ei ole määritelty lähtöaikaa ja latauspaikkaa. Latauspaikoille on oma latauspaikkakohtainen asetus. Eli tässä tapauksessa kun auto on tolpassa jatkuvasti kiinni ilman lähtöaikaa, niin se käyttää sitä A asetusta mikä on asetuksissa "yleisasetuksena". Tuo arvo kannattaa sitten aina muistaa vaihtaa 16A:si, jos laittaa vaikka kauppakeskuksen laturiin. Ja sen jälkeen takaisin siihen arvoon mitä oma tolppa kestää.
Passat GTE

duke7

^ noin mutta toki nyt voisi vain laittaa jonkun ajastuksen aktiiviseksi ja määrittää alemman latausrajan vaikka 80%. Siihen asti lataa aina heti kun saa sähköä riippumatta mitä ajastus sanoo. Ja näin siksi että akulle on parempi että sen varaus on tuo max 80% jos sillä autolla ei nyt ajeta. Eli ei kannata pitää aina väkisin 100% sillä laturilla. Tai no, tämä on vähän vaikea sanoa koska riippuu tietysti siitä miten softa määrittää sen 100% jne.
Eikä se nyt lataa yli 8/10 A sillä shukolaturilla koska se ei enemmän anna. Sitten jos haluaa pienentää niin voi antaa ajastetutulle latauspaikalle pienemmän ampeerin.

Daatta

Lainaus käyttäjältä: Milu - 13.11.20 - klo:10:26
Sellaista kyselisin, että löytyisikö apua jostakin vasemmalta ovista tai verhoiluista kuuluviin ääniin? Kuopissa ja töyssyissä kuuluu rapsahtelevaa ääntä, jonka lähdettä en ole saanut selville. Takaovessa oleva aurinkoverhon kehys voi olla yksi paikka, mutta sitä olen jo korjaillut työntämällä fylliä kehyksen väliin. Ã,,äni tuntuisi tulevan vasemmista ovista tai jopa keskipilarista.

Vaimo takapenkille kuulostelemaan ja painelemaan sisustan muoveja/paneeleita. Sitten kun syyllinen löytyy eli rapina loppuu niin merkki siihen ja oireen mukainen hoito. Huopanauhaa, tiivistettä tms. väliin jotta lakkaa.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

GeeTeeEe

Lainaus käyttäjältä: Milu - 13.11.20 - klo:10:26
Sellaista kyselisin, että löytyisikö apua jostakin vasemmalta ovista tai verhoiluista kuuluviin ääniin? Kuopissa ja töyssyissä kuuluu rapsahtelevaa ääntä, jonka lähdettä en ole saanut selville. Takaovessa oleva aurinkoverhon kehys voi olla yksi paikka, mutta sitä olen jo korjaillut työntämällä fylliä kehyksen väliin. Ã,,äni tuntuisi tulevan vasemmista ovista tai jopa keskipilarista. Kyselin VW-liikkeestä, mutta eivät osanneet auttaa muuten kuin vian etsinnällä 100 eur/h, joten mielellään kotikonsteilla pitäisi ratkaisu löytyä. Sanottakoon vielä että ääni on sitä luokkaa, että vaimo ei sitä edes huomaa, eli aika pieni kuitenkin, mutta itseäni se ärsyttää lähes joka ajelukerralla. Auto on 2018-mallinen ja 2017 puolella otettu käyttöön.

Minulla piti ääntä ne ihan pienet ilmastointiritilät etusivuikkunoiden kohdalla a-pilarissa ja lisäksi takaovien diskanttikaiuttimien ympärillä olevat ohuet kehykset. Leikkasin mustasta ohuesta kumista soiroa, jota työnsin väliin ja jo hiljeni.

fidelity

Lainaus käyttäjältä: Tepe1 - 13.11.20 - klo:09:08
2. toinen askarrus vielä, joka aavistuksen jäi itselleni epäselväksi. Tästäkin on paljon asiaa keskustelussa, joten pahoitteluni jos kyssäri toistuu... Voinko jollain tavalla ottaa kännykän kautta yhteydet autoon (lämmityksen ohjauksen tiimoilta), jos autossa ei ole omaa navia? Ymmärsin ohjeista, että tämä olisi edellytyksenä, mutta varmistus.
Navia ei tarvita yhteyksiin. WeConnect vaan kännykkään ja auton paritus omaan tiliin, niin pystyy tekemään ajastuksia ym.

Tepe1

Lainaus käyttäjältä: Banned - 13.11.20 - klo:11:04
Auto lataa sillon kun kaapeliin tulee virta. Ei tarvitse ajastaa.

Auton virranotto määritellään asetuksista. Sitä auto käyttää sitten aina kun ei ole määritelty lähtöaikaa ja latauspaikkaa. Latauspaikoille on oma latauspaikkakohtainen asetus. Eli tässä tapauksessa kun auto on tolpassa jatkuvasti kiinni ilman lähtöaikaa, niin se käyttää sitä A asetusta mikä on asetuksissa "yleisasetuksena". Tuo arvo kannattaa sitten aina muistaa vaihtaa 16A:si, jos laittaa vaikka kauppakeskuksen laturiin. Ja sen jälkeen takaisin siihen arvoon mitä oma tolppa kestää.

Kiitos paljon, juuri tähän hainkin vahvistusta! Pitänee vielä tsekata tuo ensisijainen asetus, mutta jos laturi määrittelee automaattisesti matalemman arvon normitöpselistä, niin silloin ei liene huolta.

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 13.11.20 - klo:11:15
^ noin mutta toki nyt voisi vain laittaa jonkun ajastuksen aktiiviseksi ja määrittää alemman latausrajan vaikka 80%. Siihen asti lataa aina heti kun saa sähköä riippumatta mitä ajastus sanoo. Ja näin siksi että akulle on parempi että sen varaus on tuo max 80% jos sillä autolla ei nyt ajeta. Eli ei kannata pitää aina väkisin 100% sillä laturilla. Tai no, tämä on vähän vaikea sanoa koska riippuu tietysti siitä miten softa määrittää sen 100% jne.
Eikä se nyt lataa yli 8/10 A sillä shukolaturilla koska se ei enemmän anna. Sitten jos haluaa pienentää niin voi antaa ajastetutulle latauspaikalle pienemmän ampeerin.

Tämäkin hyvä vinkki, kiitokset! Tällä hetkellä olikin maximilataus määritelty 80%, joten pysytelköön siinä. :)


Tepe1

Lainaus käyttäjältä: fidelity - 13.11.20 - klo:14:01
Navia ei tarvita yhteyksiin. WeConnect vaan kännykkään ja auton paritus omaan tiliin, niin pystyy tekemään ajastuksia ym.

Kuulostaa hyvältä! Tarkoitatko, että ajastuksia voi tällöin hoitaa myös muualta kuin auton lähettyviltä, vai onko ideana kommunikoida bluetoothin/wlanin välityksellä? Ajatus olisi kontaktoida autoon ns. mobiilisti, mutta tällöin tarvitaan kaiketi simmi myös auton suuntaan... ::)

Banned

Lainaus käyttäjältä: Tepe1 - 13.11.20 - klo:14:40
Kiitos paljon, juuri tähän hainkin vahvistusta! Pitänee vielä tsekata tuo ensisijainen asetus, mutta jos laturi määrittelee automaattisesti matalemman arvon normitöpselistä, niin silloin ei liene huolta.

Niin joo. Mulla on tosiaan edellisen omistajan aikaan vaihtunut laturi 16A malliseksi, joten siksi pitää muistaa aina laittaa tuo alempi 10A taso, kun latailee kotona.
Passat GTE

m4x1mu5

Lainaus käyttäjältä: Tepe1 - 13.11.20 - klo:14:43
Kuulostaa hyvältä! Tarkoitatko, että ajastuksia voi tällöin hoitaa myös muualta kuin auton lähettyviltä, vai onko ideana kommunikoida bluetoothin/wlanin välityksellä? Ajatus olisi kontaktoida autoon ns. mobiilisti, mutta tällöin tarvitaan kaiketi simmi myös auton suuntaan... ::)

Autossa on vakiona eSim ä, käytety vaatii we- connect tilauksen(vai mikä se oli) ja soiton aspaan että aktivoivat simmin.
Passat B8 GTE -16
Passat 3C 2.0 TDI -10

muaddib

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 13.11.20 - klo:11:15
^ noin mutta toki nyt voisi vain laittaa jonkun ajastuksen aktiiviseksi ja määrittää alemman latausrajan vaikka 80%. Siihen asti lataa aina heti kun saa sähköä riippumatta mitä ajastus sanoo. Ja näin siksi että akulle on parempi että sen varaus on tuo max 80% jos sillä autolla ei nyt ajeta. Eli ei kannata pitää aina väkisin 100% sillä laturilla. Tai no, tämä on vähän vaikea sanoa koska riippuu tietysti siitä miten softa määrittää sen 100% jne.
Eikä se nyt lataa yli 8/10 A sillä shukolaturilla koska se ei enemmän anna. Sitten jos haluaa pienentää niin voi antaa ajastetutulle latauspaikalle pienemmän ampeerin.

Harmi, ettei sitä ajatusta voi laittaa vaikka jonnekin vuoteen 2030. Mielelläni pitäisin akun jatkuvasti tallissa 80%:ssa ja tarvittaessa pidempää reissua varten kytkisin WeConnectista etukäteen latauksen täyteen asti. Nyt käsittääkseni ajatuksen saa korkeintaan viikon päähän, eikä millään jaksaisi olla sitä päivittämässä 52 kertaa vuodessa. â€" Voi miksi ei ole saksalainen insinööri huomannut laittaa asetusta maksimilatausprosentille silloin kun ei ole ajastuksia?

muaddib

Lainaus käyttäjältä: m4x1mu5 - 13.11.20 - klo:16:06
Autossa on vakiona eSim ä, käytety vaatii we- connect tilauksen(vai mikä se oli) ja soiton aspaan että aktivoivat simmin.

Minulla onnistui Ruotsista tuotuun ilman puhelinsoittojakin lopulta. Piti ilmoittautua puhelinsovelluksessa (WeConnect) uudeksi omistajaksi ja usean tunnin (olisko ollut jopa 12 h) viiveellä pääsin "pääkäyttäjäksi". Operaatiossa siis syötin auton VIN-koodin (vai mikä onkaan) appiin ja näpytin auton valikoihin jonkin sovelluksen antaman numerosarjan. Aluksi ei toiminut, mutta seuraavana päivänä alkoi toimia. Tilausta oli siis voimassa vielä puolisen vuotta edellisen omistajan jäljiltä.

WeConnectin kautta pystyy siis sitten esim. säätämään lähtöaika-ajastuksia, kytkemään manuaalisesti lämmityksen päälle, katsomaan edellisten ajojen kulutusta litroissa ja kilowattitunneissa jne. Voi myös laittaa auton välkyttämään valoja tai jopa tööttäilemään (tätä kannattaa kokeilla syrjäisessä paikassa, se tööttää aika monta kertaa sitten ennen kuin asettuu).

duke7

Lainaus käyttäjältä: muaddib - 13.11.20 - klo:21:21
Harmi, ettei sitä ajatusta voi laittaa vaikka jonnekin vuoteen 2030. Mielelläni pitäisin akun jatkuvasti tallissa 80%:ssa ja tarvittaessa pidempää reissua varten kytkisin WeConnectista etukäteen latauksen täyteen asti. Nyt käsittääkseni ajatuksen saa korkeintaan viikon päähän, eikä millään jaksaisi olla sitä päivittämässä 52 kertaa vuodessa. â€" Voi miksi ei ole saksalainen insinööri huomannut laittaa asetusta maksimilatausprosentille silloin kun ei ole ajastuksia?
En nyt muista varmaksi mutta eikös sille hetilataukselle ole oma ylempi latausraja? Jos se olisi 80% ja sitten tekisit ajastuksen kun tarvitset autoa jossa raja olisi laitettu 100%

muaddib

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 13.11.20 - klo:22:05
En nyt muista varmaksi mutta eikös sille hetilataukselle ole oma ylempi latausraja? Jos se olisi 80% ja sitten tekisit ajastuksen kun tarvitset autoa jossa raja olisi laitettu 100%

Ei ainakaan minulla löydy kuin alemman latausrajan asetus valikoista.

markun

Muutaman viikon 20 mallilla ajaneena huomasin mielenkiintoisen seikan kulutuksesta näin kylmään aikaan. Nyt parin päivän sisään on ajettu kaksi noin 30 km lenkkiä molemmat aika lailla 24 kWh/100 km keskikulutuksella. Toinen pääsääntöisesti moottoritietä 62 km/h ja toinen pienempää tietä 36 km/h keskinopeudella. Ensin mainittuun ajomatkaan kului 30 minuuttia ja jälkimmäiseen noin tunti. Näyttäisi siis siltä, että hitaampaa reittiä lämmitykseen kuluu sen verran energiaa mitä ajonopeudessa säästyy. Kylmällä ilmalla kannattanee siis optimoida ajoaika toisin kuin polttomoottorilla.

Milu

Lainaus käyttäjältä: muaddib - 15.11.20 - klo:17:04
Ei ainakaan minulla löydy kuin alemman latausrajan asetus valikoista.
Ylempi latausraja löytyy lähtöajan ajastuksen valikosta. En tosin ole keksinyt sille mitään käyttöä.

Milu

Lainaus käyttäjältä: Milu - 13.11.20 - klo:10:26
Sellaista kyselisin, että löytyisikö apua jostakin vasemmalta ovista tai verhoiluista kuuluviin ääniin? Kuopissa ja töyssyissä kuuluu rapsahtelevaa ääntä, jonka lähdettä en ole saanut selville. Takaovessa oleva aurinkoverhon kehys voi olla yksi paikka, mutta sitä olen jo korjaillut työntämällä fylliä kehyksen väliin. Ã,,äni tuntuisi tulevan vasemmista ovista tai jopa keskipilarista. Kyselin VW-liikkeestä, mutta eivät osanneet auttaa muuten kuin vian etsinnällä 100 eur/h, joten mielellään kotikonsteilla pitäisi ratkaisu löytyä. Sanottakoon vielä että ääni on sitä luokkaa, että vaimo ei sitä edes huomaa, eli aika pieni kuitenkin, mutta itseäni se ärsyttää lähes joka ajelukerralla. Auto on 2018-mallinen ja 2017 puolella otettu käyttöön.
No niin - ääni hiljeni kun rasvasin kuskin oven lukon salvan spray-vaseliinilla.

jarmoke

Toimiiko jollakulla 2018 Discover media (tai en tiedä kuinka tarkka tuo vuosimalli on) android puhelimen liittäminen USB johdolla? Eli että saisi median toistumaan piuhan kautta, ja android auto toimisi myös?
Aikoinaan kun alkoivat tuota meidän discovery mediaa "korjaamaan" softalla niin on mennyt koko ajan huonompaan. Nyt ei yhdisty USB johdolla puhelin laisinkaan vaan tulee jotain herjaa. Kokeiltu parilla eri puhelimella missä eri android versiot....

Todennäkäöisesti teillä toimii mutta ihan referenssinä kysyisin niin voisin ensi kerralla sanoa että ottakaapa huollossa vaihteeksi valokuvia ja kirjoittakaa selvitys että miten se toimii, kun aina palautatte sen "toimivana" takaisin...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy