Matkakuvia

Aloittaja Markku J, 15.02.13 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

Markku J

Minulle kuvat näkyvät (Firefox ja Win 7).

Jyri

Kuvan latasi tuohon viestiin kyllä kun aikani odottelin, mutta kun sitä klikkasi niin antoi mulla "web page not available" herjan.

Markku J

Outoa, minä saan heti 28 -kuvan kansion näkyville.

Jyri

Jokin tuossa itsellä OSXn kanssa mättää, no ihmeellistä on tuo tietotekniikka  :D

clacson

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 09.10.13 - klo:20:57
Minäkin olen noita L -sarjan laseja nyt priorisoinut. Pitäisi vielä tuo turistilasi 24-105 mm f/4 L heivata pois ja ostaa tilalle parempi 24-70 mm. Arvon tässä f/4 ja f/2.8 lasien välillä. Halvemmassa olisi jopa IS.
Vähän on samaa mietintää. Vaikka noita muiden tekemiä linssejä ei ole tullut käytettyä, niin nyt täytyy odotella miten juuri julkaistu Sigma 24-105 f/4 DG OS Art pärjää verrattuna tuohon Canonin vastaavaan. 
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 15.10.13 - klo:08:24
Jostain syystä kuvat ei näy?

Näkyy myös täällä työkoneella ihan normaalisti sekä Firefoxilla että IE:llä. Aluksi luulin, että kansio olisi jäänyt salatuksi, mutta ei pitäisi olla siitäkään kiinni.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 15.10.13 - klo:15:02
Näkyy myös täällä työkoneella ihan normaalisti sekä Firefoxilla että IE:llä. Aluksi luulin, että kansio olisi jäänyt salatuksi, mutta ei pitäisi olla siitäkään kiinni.
Nyt näkyy myös täällä, olisinko ollut liian pian niitä katsomassa?
Olipahan muuten upeita paikkoja ja rakennuksia.

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 15.10.13 - klo:15:06
Nyt näkyy myös täällä, olisinko ollut liian pian niitä katsomassa?
Olipahan muuten upeita paikkoja ja rakennuksia.

Voi olla, että syy oli siinä, että liian nopeasti yritit katsoa kuvia, koska olin juuri ladannut kuvat palveluun ennen kuin postasin viestin tänne.

Hieno oli tosiaan paikka, mutta kuten monessa muussakin tapauksessa, niin tässäkään kuvat eivät kerro koko totuutta asiasta. Etenkin tuo hautausmaa ja vanhat talot siellä ympäristössä antoivat livenä ihan eri fiiliksen kuin kuvista voisi päätellä :)

Vesihiisi

Viime yönä puoli kolmelta päästiin kotiin, joten tässä vasta yksi kuvatuliainen...

exari


Pokkuksen seuduilta-kuvasin erillaiset "hyvät perät"

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Vesihiisi - 21.10.13 - klo:08:40
Viime yönä puoli kolmelta päästiin kotiin, joten tässä vasta yksi kuvatuliainen...
Nyt löytyi kuvien joukosta tuollainenkin...

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: Vesihiisi - 26.10.13 - klo:14:47
Nyt löytyi kuvien joukosta tuollainenkin...

Tähän autoon pitää olla monen värisiä paikkamaalaustuupeja.  :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy