MB C 63 AMG farmari || video

Aloittaja Jycke, 19.02.12 - klo:16:43

« edellinen - seuraava »

Spacedude

Loistava hankinta! Tervetuloa kasikerhoon.

Jycke

Vielä kertaalleen kiitokset kaikille kommenteista :)

RoccoScientist

Ainoastaan etusivuikkoiden tummentamattomuus tökkii, mutta muuta nipotettavaa ei tästä paketista sitten taidakaan keksiä. Yksinkertaisesti upea hankinta. Onnittelut!
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

TuplaVW

#63
Lainaus käyttäjältä: Jycke - 19.02.12 - klo:22:51
Onko Levjsa ainut joka on nähnyt tämän livenä?
Valkoinen C63 AMG farkku oli vieressäni joku parisen viikkoa sitten Ruskeasannan liikennevaloissa (Mese suoraan lähteviä, itse käännyin.) Ei näitä niin kovin montaa kai ole liikkeellä...
Niin ja onnittelut räyhäkkäästä menopelistä !
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Jycke

Ei ollut kyllä minun. Näin pari viikkoa sitten pre-facelift valkoisen C63 farmarin. Saattoi olla se :)

hyle

On todella hieno auto.
Ihan menee sanattomaksi  :)
Bmw 530da -08

Jycke

Sinullakin Daimlerin auto :)

TTL

Peukkuja ylös täältäkin. Loistava ajoitus tuommoisen mahtipelin hankinnalle, juuri käynyt facelift eikä Juttakaan pääse enää lisäosingoille! Ajamisen iloa!
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

MVA

Todella upea pirssi! Onnittelut!

exari

Hieno-yks harvoista mersuista jotka herättää omistamisen halua...

Peak

Hieno on, ei voi muuta sanoa..

Jycke

Noniin, vähän lisämateriaalia, ja taitaa nyt sit myös jäädä tähän :)  Eli lisäkuvia + youtube video. Video jäi nyt vähän lyhyeks mutta ei voi mitään.

2012 C63 AMG revving (short)

http://imageshack.us/g/822/dsc00511bt.jpg/

Marko_K

Kerrankin hauska ja osuva ostokilpi ;-p

Markku J

Lyhyt ja ytimekäs. Asia tuli kuitenkin selväksi. Kiva ääni myös videon alussa - matala murina kaasun painalluksen alkupäässä.

JeanC

Rappaukset tippuu hallin seinistä, kun antaa happee  ;) Magialta kuulostaa  :-*

olavi77


Jycke

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 20.02.12 - klo:17:55
Kerrankin hauska ja osuva ostokilpi ;-p

Pientä huumoria arkeen :)

olympiavolkkari

Ã,,rtsy peli!

Onko sulla myös joku VAG-konsernin tuote tai kenties aikomus hankkia sellainen?

Jycke

Miettinyt vähän jos ottais talviautoksi jonkinlaisen audin nelivedolla. Mutta toistaiseksi ei ole ollut. muutamia Mercedes AMG:ta, yksi M5 farmari ja volvoa :)

Kärki

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 20.02.12 - klo:17:56
Kiva ääni myös videon alussa - matala murina kaasun painalluksen alkupäässä.

Komppaan vahvasti Markkua tässä! AMG-myllyjen, kuten muidenkin isojen kasien äänimaailman parhaus on nimenomaan se alhaisempien kierrosten matala murina. Tuo ylärekisteri on toki makea sekin, mutta minun korvaani se ylärekisterin äänimaailma häviää esim. kuutosboksereille ja ehkäpä myös BMW:n 4.0l V8:lle, joka taas ei matalan murinan osalta säväytä juuri lainkaan, mutta se laulaa todella kauniin räyhäkästi siellä ylärekisterissä (M3:sen mylly siis)
AMG:n alakierrosten matala murina on jotakin mitä jaksaisi kuunnella lähes loputtomasti - eikä sille löydy vertaa varmaan mistään muusta moottorista! Ja sehän se tärkein ja paras äänimaailman osa onkin - nimittäin AMG on ylivoimainen ykkönen sillä kierrosalueella millä liikenteessä yleensä ajetaan = äänistä voi nauttia lähes koko ajan - toisin kuin esim Porscheissa ja M3:ssa, jossa iloa äänistä löytyy vasta kun konetta kunnolla polkee..eli varsin epäkäytännöllistä ja usein kanssaihmisissä hieman pahennustakin herättävää nautiskelua  :)

nikob

Huh nyt vetää sanattomaksi! Tämmöistä autoa voisi ylistää melkein kuinka paljon vain  :P
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Markku J

Kärki kirjoittaa asiaa. Noinhan sen äänimaailman pitää olla suunniteltu, että arkiajon pikku kiihdytyksillä saa tuon murinan palkkioksi. Harvoin pääsee Suomessa ylärekisteriä kunnolla laulattamaan, eikä kasin äänikään siellä ole niin paljon kuutosesta erottuva, kuin tuolla kierrosten alapäässä. Vastaavaa ylärekisterin ääntä kuuntelin Bemun 335i koneelle ja sekin laulaa siellä kivasti, mutta ei sitä tietenkään voi verrata tähän AMG:n mahtimoottoriin. Siitä Bemun 3 -litran koneesta taas puuttuu kokonaan tuo arkiajon murina. Hieno on 6,3 -litrainen vaparikone !

JeanC

Just real power, not turboshit  ;)

pokkus

Hienosti se kyllä pitää ääntä! Parkkihalli tietenkin vielä korostaa ääntä aika roimasti, vaikka livenähän nuo kuulostaa aina ihan erilaiselta kun videolla. Mutta itse tuon videon perusteella sanoisin, että kyllä esimerkiksi Jenkkien isot V8-koneet murisee vähintään yhtä matalta. Putkistolla tuosta AMG:sta sitten irtoaa tuollainen rapsakka (eng. rapsy) ääni korkeammilla kierroksilla. Tuollaisen samanlaisen äänen kun olisi omaankin autoon saanut pelkällä takapönttöjen vaihdolla. Itse en ole niin sellaisen ystävä, vaan mieluummin pidän siitä matalasta murinasta koko kierrosalueella. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että kun kone ja pakosarja on oikein hyvin sovitettu yhteen, niin äänimaailmasta pääsee parhaiten nauttimaan nimeomaan matalilla kierroksilla. Ei sitä tarvitse omassakaan autossa kahta kertaa miettiä, onko koneena V6 vai V8 kun 1500 kierroksen jälkeen hiukankin hipaisee kaasua, niin kone kyllä kertoo välittömästi vastauksen :)

Jycke

Joo kyllä se mustangi myös varmasti murahtaa :)

mol

Ei varmasti tarvitse erikseen kertoa mitä mieltä olen itse autosta ja äänet ovat kyllä aivan taivaalliset. Perhefarmarin ääniksi...

Docw

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki tuosta rekisterikilvestä ;D ...niin ja nuo äänet...! Tuohon on turha mitään C180 lätkiä liimailla naapurin harhauttamiseksi, eiköhän homman nimi tule selväksi jo tyhjäkäynnillä  8)

pokkus

Joo, tuo kilpi on kyllä mainio :D Teksti ei välttämättä ihan kaikille edes aukea. Varsinkaan, jos ei ole tutustunut näihin nykyajan lyhenteisiin.

Jycke

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 21.02.12 - klo:00:21
Joo, tuo kilpi on kyllä mainio :D Teksti ei välttämättä ihan kaikille edes aukea. Varsinkaan, jos ei ole tutustunut näihin nykyajan lyhenteisiin.

No eipä kai, mutta uskoisin että suuri osa joka arvostaa tätä autoa myös ymmärtää lyhenteen. Ja jos ei, niin ei se mitään :)

Cyclic Stig

#89
On tuo talvikuosi paljon enemmän omaan makuuni. Eli siis tooooodella HIENO. Itse kun en tykkää mustista vanteista missään autossa. Ittellä on tossa singerissä antrasiitin harmaat ja niitäkin piti hiukan aluksi miettiä, että erottuvatko riittävästi. Toki niinkuin on usein aiemminkin todettu; Pääasia on, että omistaja tykkää. :)

Pakoäänissä taitaa Mersu viedä tuossa luokassa voiton.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy