Keskustelua Laakkosten autokaupasta

Aloittaja Urlaub, 24.08.10 - klo:20:47

« edellinen - seuraava »

Erbish

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 28.08.10 - klo:21:17
Tuossa kesällä kun autoa vaihdoin otin myös Laakoselta tarjouksen. Hyvityshinta vaihdokistani oli 4000e pienempi kuin muualta. Kielii joko ammattitaidon puutteesta tai vedätysyritykseltä. Laakkosen huoltopuolelta yhtä huonot kokemukset.

Täällä on siis kohtalon tovereita joita laakkonen on kohdellut samalla tavalla kuin minua.
Ainoa osa alue josta Hämeenlinnan laakkosta voi kehua on varaosa myynti, saa nähdä miten on tulevaisuuden kannalta kun on porukka sielläkin vaihtunut.

Ouzi

Ex. Golf oli ostettu Hyvinkään Laakkoselta ja kaikki meni hyvin. Tosin jälkimarkkinoinnin  palveluja en siellä käyttänyt.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 28.08.10 - klo:22:34
Ex. Golf oli ostettu Hyvinkään Laakkoselta ja kaikki meni hyvin. Tosin jälkimarkkinoinnin  palveluja en siellä käyttänyt.

Mekin saatiin keväällä kyllä oikein miellyttävä tarjous Hyvinkään Laakkoselta Polosta Golfiin vaihtaessa, itseasiassa jopa vähän yllätyin positiivisesti mikä taitaa olla aika harvinaista nykyaikana. (Tosin sitten vaimon valinta kohdistui kuitenkin Yetiin).

VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Jukki

Tampereen Laakkosella asiakkaalle ollaan mielin kielin siihen saakka, kun auto on luovutettu.
Sen jälkeen ei ole enää niin justiinsa kuinka asiakas tulee autonsa kanssa toimeen.

Perustuu omakohtaiseen kokemukseen.

Eikä luovutuksessa tarjottu edes kahveita, tankki oli lähes tyhjä yms.

Nimim. ei enää Laakkoselle autokaupoille.

Ouzi

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 28.08.10 - klo:22:54
Mekin saatiin keväällä kyllä oikein miellyttävä tarjous Hyvinkään Laakkoselta Polosta Golfiin vaihtaessa, itseasiassa jopa vähän yllätyin positiivisesti mikä taitaa olla aika harvinaista nykyaikana. (Tosin sitten vaimon valinta kohdistui kuitenkin Yetiin).


Nyt en jaksa muistella mut kuitenkin 3 tai 4 tonnia oli halvempi ostaa Hyvinkäältä vrt. pääkaupunkiseutu. Mut sain kuitenkin myytyä itse vanhan autoni pois. Mä olen 3 autoa ostanut uutena ja ikinään en ole vielä kahvia juonut kaupan yhteydessä  :(

sika

Ite vaihoin iisalmen laakkosella 3-bg 4-motion pasuunan uuteen 6 golf varianttin heinäkuussa -sain 3000e enemmän kuin pk-seudulla.
Kävin myäs kuopion vw- ja skoda liikkeissä- yli 1100 e oli sielläkin vw. ssä tarjous huonompi. Skoda jäi liian kalliiksi vastaavalla tekniikalla
ja varustuksella vain 300 e halvemmaksi (listahinta ero 1700e)
suosittelen liikettä kyllä . pasuunakin meni päivässä kaupaks siellä-uus omistaja soitti mulle ja kehu myös palvelua...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy