Vetokoukun jälkiasennus

Aloittaja 6.VAG, 04.03.16 - klo:22:27

« edellinen - seuraava »

Enhancer

Lainaus käyttäjältä: T-mu - 29.07.18 - klo:17:08
Taidan maksaa sen 400 ylimääräistä ja viedä Passatin vw-logolliseen huoltoon. Selvästikin koukkupajan jäljiltä voipi käydä hyvin tai huonosti. Ei viitsi ottaa riskiä. Logo-liikkeeseen voipikin sitten aina palata ja reklamoida...
Enpä näin kyllä itse pystyisi toimimaan. Maksat aika reilun lisähinnan oletuksista. Sovit koukkupajan kanssa etukäteen että työ tehdään sitten hifistellen ja maksat siitä vaikka 100â,¬ ylimääräistä. Ei nuo merkkipajan varustelijat mitään hifistelijöitä ole myöskään.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

Sähly

Todettiin, että meille uuteen autoon tarvitaan kuitenkin koukku, Passat B8 MY15 Variant. Kun on Highline, niin tottakai sähköllä kääntyvä  ;D. Saksasta löytyy orggis sähkökoukkua + johtosarjat + ohjausboksi hintaan n. 400â,¬, käytettyjä siis.

Olisko koukkupaja saanut liikaa sähkökoukuista siipeensä, sillä tänään kysyttäessä kertoivat, etteivät asenna enää lainkaan sähköllä kääntyviä koukkuja?

Toinen kysymys, mistähän löytyisi osalistaus tuon orggiskoukkuun? Ei tarttis luottaa pelkästään myyjän ilmotukseen, että kaikki on mukana.

Banned

Lainaus käyttäjältä: 6.VAG - 04.03.16 - klo:22:27
Tarkoitus oli asentaa uuteen Varianttiin vetokoukku. Liikkeessä kerrottiin, että ei onnistu, koska autossa on Easy Access -paketti. Ilmeisesti takaluukun avausominaisuus jalkaa heilauttamalla ei sovi yhteen vetokoukun kanssa. Onko joko muu saanut saman tuomion? Käsittääkseni tehdaskoukun kanssa Easy Access on ihan mahdollinen yhdistelmä.

Vastaus vanhaan viestiin. Minulta löytyy sedanista easy access ja tehtaan sähkökoukku. Eli on ollut mahdollista tilata myös noin.
Passat GTE

Sähly

Saiskohan asiantuntijoita vielä vastaamaan vanhaan ketjuun, kun B8 mallia on jo käytettyinäkin paljon tarjolla ja kohtahan se vaihtuu uuteen. Eli onko joku tehnyt tai löytänyt netistä, kuinka käytetty orggis sähkökoukku asennetaan jälkiasennuksena?

Olis Jussin jälkeen reissu Saksaan tulossa ja siellä paikallisessa Torissa on paljon orggis sähkökoukkuja kaupan väliin 100..200â,¬ Kuvissa näkyy koukun lisäksi ainakin johtosarja ja joku ohjausboksi.

Ugemi

Olikos jollain johtosarjan ja koukun suhteen suoraan osanumerot tarjolla? Tuli b8 passat ja koukun puute vaivaa. Juttuja lukiessaan taidan päätyä siihen, että helpoin on tiputtaa puskuri ja vetää piuhat itse. Tietää ainakin syyllisen, jos jokin ei toimi. vcds löytyy, eli sinällään koodaukset pitäisi onnistua.

ptrs57

kukaan saanut R-Line korisarjalliseen tarvikekoukkua? Ristiriitaista tietoa onko sellaista olemassa. tai onko edes valtuutetun huollon jälkiasennettavia malleja.
VW Passat B8 2.0TDI 110kW Variant Comfortline + R-line -17
ex: Golf VII 1.4 103kW Variant Comfortline -14
exex: Golf VI 1.6 16V BCB HB -03
VCDS V2 vikakoodin lukua / koodausta. Seinäjoki+lähialueet

peped

Lainaus käyttäjältä: ptrs57 - 24.09.19 - klo:14:15
kukaan saanut R-Line korisarjalliseen tarvikekoukkua? Ristiriitaista tietoa onko sellaista olemassa. tai onko edes valtuutetun huollon jälkiasennettavia malleja.

Onko tästä kellään tietoa?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

Turbokiisseli

GTE:ssä lienee sama takapuskuri ja siinä on tehdaskoukulle leikattu reikä puskurin "diffuusorisyvennyksessä". Luulisi saman onnistuvan tarvikekoukulla.
Tesla Model Y dual motor LR
Porsche 911 C4 1999
***********************
VCDS HEX+CAN Länsi-Uudellamaalla, kysy privalla!

ptrs57

Lainaus käyttäjältä: peped - 14.01.20 - klo:10:17
Onko tästä kellään tietoa?
tarvikekoukkua en ole löytänyt. Käyttöauto tarjosi niin kiinteää kuin irrotettavaa tehdaskoukkua RLineen kyllä. Ehkä tulossa jopa jälkiasennettava sellainenkin irroitettava koukku kuin tehdaskoukku on (vipu kontin puolella)
VW Passat B8 2.0TDI 110kW Variant Comfortline + R-line -17
ex: Golf VII 1.4 103kW Variant Comfortline -14
exex: Golf VI 1.6 16V BCB HB -03
VCDS V2 vikakoodin lukua / koodausta. Seinäjoki+lähialueet

peped

Lainaus käyttäjältä: ptrs57 - 22.01.20 - klo:12:08
tarvikekoukkua en ole löytänyt. Käyttöauto tarjosi niin kiinteää kuin irrotettavaa tehdaskoukkua RLineen kyllä. Ehkä tulossa jopa jälkiasennettava sellainenkin irroitettava koukku kuin tehdaskoukku on (vipu kontin puolella)

Muistatko minkä verran oli hintaa noin suunnilleen?
Passat Variant GTE 2018
ex: Passat Variant -16 2.0 TDI 140kW DSG 4Motion R-line
ex: Octavia RS -14 2.0 TSI DSG

ptrs57

osat: kiinteä 6xx e, irroitettava 7xx e, sisältäen johtosarjat yms. asennuksen kanssa en ole hintaa vielä selvittänyt
VW Passat B8 2.0TDI 110kW Variant Comfortline + R-line -17
ex: Golf VII 1.4 103kW Variant Comfortline -14
exex: Golf VI 1.6 16V BCB HB -03
VCDS V2 vikakoodin lukua / koodausta. Seinäjoki+lähialueet

ptrs57

Lainaus käyttäjältä: ptrs57 - 24.09.19 - klo:14:15
kukaan saanut R-Line korisarjalliseen tarvikekoukkua? Ristiriitaista tietoa onko sellaista olemassa. tai onko edes valtuutetun huollon jälkiasennettavia malleja.
Tarvikekoukkuja löydetty: Westfalia, Brink nyt ainakin. Varmuudella toimii orkkisjohtosarjalla, ja aktivointikoodaus merkkilikkeessä - nämä asiat selvillä.
Sainkin tarvikekoukun asennuksesta foorumilaiselta kuvia R-Line Sedanissa, mutta kaipaisin koukun asennuskuvia R-Line farmarista. Onko kukaan laittanut R-Lineen koukkua, tehtaalla tai jälkiasenteisena?

Löysin ebaysta käytettyjä orkkiskoukkuja, jotka tulee sähköllä esiin kun komentaa takaluukun sisältä. Sellainenhan se paras on mutta vaatii aikas paljon askartelua.
VW Passat B8 2.0TDI 110kW Variant Comfortline + R-line -17
ex: Golf VII 1.4 103kW Variant Comfortline -14
exex: Golf VI 1.6 16V BCB HB -03
VCDS V2 vikakoodin lukua / koodausta. Seinäjoki+lähialueet

jpeltsi

Onko tämä koukun asennus helpottunut ollenkaan vai vieläkö koodaus tuottaa päänvaivaa muualla kuin marmorilla? Voiko EasyAccess-vaunuihin asentaa kiinteänä vai täytyykö olla irroitettava vai peräti sähköisesti toimiva?

Kiitos ja kumarrus!

Dodo

Merkkiliike jos joku se ei ymmärrä eikä tiedä tuon taivaallista jälkiasennetuista vetokoukuista ja niiden ohjelmoinneista. Vanhempien Golf 7 piti ohjelmoida koukun laiton jälkeen ja merkillä yrittivät hetken ja tulivat n. 600e laskua tarjoamaan jos lähtevät koko sähkösarjaa vaihtamaan jotta pystyy koodaamaan. Ei kuulemma pääse boxiin sisään eikä täten onnistu koodaus. Vein koukkupajalle ja asentaja tuumas jotta mikäs siinä ja 2min jälkeen koodaus tehty eikä ongelmia ollut 2v aikana. Kuulemma merkillä ei lukuisista kerroista huolimatta ymmärretä ettei siihen jälkiasenteiseen boxiin pääse koodaamaan vaan se koukku ilmoitetaan muille ohjainlaitteille  :D

Mustalaa

Herännyt ajatus facelift-GTE-farkkuun koukun asentamisesta, ettei tarttisi anoppia nähdä sitäkään vähää ::). Onko tiedossa, saako jälkiasennuksena niitä puskurin sisään taittuvia koukkuja, ja jos saa niin mitä olisi hinta?
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy