Moro.
Onko täällä tietoa otsikon aiheesta, jos yksityishenkilönä uittaisi jonkun patteriauton rapakon takaa tänne peräpohjolaan... Noissa kun on "nollapäästöt" niin niiden puolesta ei luulisi tulevan ongelmia, mutta onko jotain muuta huomioitavaa / hommaa hankaloittavaa asiaa katsastuksen suhteen?
Latausjännite on tietty yksi asia, eli laturi menis uusiksi. Onkohan se niin iso remontti, että se jo pysäyttää homman? Mittaristo lienee helppo kodastaa km-pohjaiseksi ja lämpöpumppu/talvivarustus pitää tsekata mukavuuden vuoksi, mutta lähinnä kiinnostaa toi kilpiin saanti. Vaatimustodistukset ym, eli onko se patteriautoilla helpompaa kuin fossiileilla? Kyseessä olis esim E-tron tai ID.4 , eli malleja joita täälläkin myydään.
Onkohan noissa vielä vain parittomille taajuuskymmenyksille osuvat radiot (vai onko se muinaishistoriaa?) ja toimiikohan käyynyn etäohjaukset meidän verkoissa OK?
Tietoa/huhuja/uskomuksia?
Onko täällä tietoa otsikon aiheesta, jos yksityishenkilönä uittaisi jonkun patteriauton rapakon takaa tänne peräpohjolaan... Noissa kun on "nollapäästöt" niin niiden puolesta ei luulisi tulevan ongelmia, mutta onko jotain muuta huomioitavaa / hommaa hankaloittavaa asiaa katsastuksen suhteen?
Latausjännite on tietty yksi asia, eli laturi menis uusiksi. Onkohan se niin iso remontti, että se jo pysäyttää homman? Mittaristo lienee helppo kodastaa km-pohjaiseksi ja lämpöpumppu/talvivarustus pitää tsekata mukavuuden vuoksi, mutta lähinnä kiinnostaa toi kilpiin saanti. Vaatimustodistukset ym, eli onko se patteriautoilla helpompaa kuin fossiileilla? Kyseessä olis esim E-tron tai ID.4 , eli malleja joita täälläkin myydään.
Onkohan noissa vielä vain parittomille taajuuskymmenyksille osuvat radiot (vai onko se muinaishistoriaa?) ja toimiikohan käyynyn etäohjaukset meidän verkoissa OK?
Tietoa/huhuja/uskomuksia?