Golf 4 vm 2002. TAKALASIN PYYHIN.

Aloittaja ake, 07.06.21 - klo:16:08

« edellinen - seuraava »

ake

Missä voisi olla vikaa takalasin pyyhin ei toimi,pissapoika kylläkin. 4.PINNINEN LIITIN. JOHDOTUS= 1.RUSK/MUSTA. 2.VAL/VIHR. 3.PUN/VIHR. 4.RUSKEA.  1. ja 4. tulee virta.  2+3 Ovatko  maita vai mitä? Sulake ehjä samoin moottori. Voisiko olla releessä,viiksessä,johdotuksessä vika? Mistä tunnistan releen jalkatilassa onko jotenkin numeroitu?  Minkä takia moottorille tulee 4 johtoa?

Jultsu

Miten varmistuttu siitä että moottori ehjä?

Akselit näistä menee aina jumiin,muovikuoret halkeaa ja vesi pääsee sisään ja ruostuttaa paikat jumiin. Uusia varaosia saa ebaystä, kait motonetistäkin.

En ole omaani käyttänyt vuosikymmeneen niin en muista oliko näissä kaksi eri nopeutta, se selittäisi tuon kahden karvan olemassaolon. Maata tai käyttöjännitettä ei pätkitä, ainoastaan nopeus1/nopeus2 ohjauksia viiksellä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

ake

Moottori 1.nopeuksinen. Moottori uusi ja testattu ja toimi

ake

Minulla on ollut valmiina ylim. keinukytkin panelissa ja virta johdotus valmiiksi vedettynä takakonttiin. Onnistuuko/toimiiko tälläinen kytkentä moottorille  jättäisin vanhat toiminnot unholaan?                                    ( UUSI JOHDOTUS+KYTKIN )

Daatta

Toimiiko takakontin valo, näkyykö mittaristossa avoimen kontin symboli? Muistelisin että pyyhin ei toimi jos kontti on auki. Siinä tapauksessa valon pitäisi palaa koko ajan. Kytkin lienee kontin lukossa. Uudemmissa sammuu myös takaluukun valot kun kontti on auki, voi aiheuttaa mielenkiintoisia ongelmia vanhemmiten.

Toisaalta mihin sitä takalasinpyyhintä tarvii? Itse olen kolmesta viimeisestä autosta poistanut sen ensimmäisenä ja https://www.gecleant.de lasiptulppa tilalle.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

dosetti

Tuossa jo kyseltiinkin, että miten varmistuttu, että moottori toimii? Kontin johdoissakin on haitarikumin kohdalla tainnut olla vikoja, kuten myös noissa nivelissä ja pyyhkimen akseleissa.

ake

Takakontin valo toimii moitteettomasti. Mittaristossa ei pala kontinvalon symbolia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy