Syylärin kiinnitys.

Aloittaja ake, 26.07.19 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

ake

Satuin oleen konepellin alla kun flekti lähti pyörimään koko syyläri heilui, sammutin heilutin syyläriä alareunasta alhaalla väljää reippaasti. Millainen kiinnitys syylarillä on onko kumipuslat jos niin montako ja tarviiko purkaa paljon?  Saisin varattua osat ennen purkua.Tietääkö joku mistä saisi ostettua aktiivihiilisäiliön venttiilin olen tilaamassa Saksasta mutta eipä löydy kuinka usein suodatin pitäisi vaihtaa Auto VW GOLF 4 vm 2002

Juzu84

Tuota aktiivihiilipönttöä ei ikinä vaihdeta muuten kuin korjaustarkoituksessa. Jäähdytin tulee alakautta irti kun keulaa ensin raottaa "huoltoasentoon" ohjareiden varaan.

https://www.ebay.com/itm/3411-VW-Fuhrungsstangen-fur-Frontmaske-Servicestellung-Schlosstrager/323762036655?epid=1657918324&hash=item4b61b89faf:g:XVAAAOSw8NlcokZy
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

ake

Juzu kiitos vastauksesta. Voitko tarkentaa . Mitkä ovat ohjurit ja mistä voisi väljyys johtua entä huoltoasento tarkoittaen mitä .  Aktiivihiilisäiliönventtiili mistä tietää että on rikki,sanottu että pitää pientä ääntä jos ok.Ps. Ei ole nämä perustiedot hanskassa ja hanskat kateissa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy