Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - ake

#1
Golf VI (08–13) / VIRTALUKKO
12.10.23 - klo:15:26
 Moi! Missä voisi olla vika kun startti ei lyö aina päälle.?  Voi toimia pisemmänkin aikaa kunnolla. Maajohdot tarkistettu/ osa
uusittu,starttimoottori uusittu. Voiko olla virtalukonpohjassa vikaa?
#2
Viittatko virtalukon pohjaan? Voiko testata/tarkistaa vaiko suoraan vaihtoon? Onko paha vaihtaa?
#3
      MRUOTZ = NASTA 2 VIRTA POIS TULI VIRTA.  VIRTA PÃ,,Ã,,LLÃ,, TULEE VIRTA                                                                                                 
                       NASTA 4 VIRTA POIS EI TULE VIRTAA. VIRTA PÃ,,Ã,,LLÃ,, TULEE VIRTA                                           
                                                                                                                                                           
      OP= LAITOIN HYPPYLANKAN ISOJEN NASTOJEN TILALLE. POLTTOAINEPUMPPU LÃ,,HTI PYÖRIMÃ,,Ã,,N.
             EI MUUTA TAPAHTUMAA.
#4
 Tarkistan viimeistäin maanantaina.
#5
Vanhan RELEEN numerot   409  1JO906383B  SHO  89/8003/000  12V 40 A  PA 6 GF 30. Vaihdettu (käytetty) en viitsinyt ostaa uutta maksaisi n. 70e. Vaihdetun 409  RELEEN Alustanumeron viimeinen kirjain eroaa vanhassa B uudessa vaihdetussa C muuten samallaiset numerot/ kirjaimmet. Miten etenen vian  etsimistä virran syöttö/releelle mittaus ym. Ja muut ogelmat jotka voisin tarkistaa ja jotka voisivat vaikuttaa vikaan. 
#6
 Kiitos MRUOTZ, Vaihdoin releen eipä auttanut tilanne ennallaan
Edelleenkään ei tule virtaa sulakkeiden pohjiin numerot 32.34.43 MOOTTORINELEKTRONIIKKA JA 28
POLTTOAINEPUMPPU

#7
Pushead kiitos. Akun päällä olevat sulakkeet tarkistettu ehjät
#8
Jultsu Startti ei pyöritä normaalisti mykkänä virtalukosta käytettäessä.Mittaritaulun valot toimii ok. Kun laitan kaapelilla akulta virran startin solenoidin päähän startti lähtee pyörimään eli ei tule virtaa startille. Auto ei käynnisty koska polttoainepumpulle ei tule virtaa ei saa bensaa. Sulakkeet MOOTTORIN ELEKTRONIIKKA 32,34,43, POLTTOAINEPUMPPU 28 SULKKEIDEN POHJIIN EI TULE VIRTAA.
#9
  Kiitos Jultsu vastauksesta. Osaatko(saa) veikata missä vika voisi olla.  1.Soitin ei toimi. 2. Puhallin toimii.
  3.Mittariston valot toimii normaalisti. Kysyisin viellä onko virtalukon pohja vaikea vaihtaa? Entä
   maadoitukset,releet voiko johtua ?
#10
Auto Golf 4 vm 2002. Jätin autoni ajon jälkeen illalla parkkiin. Aamulla piti lähteä ajoon mutta auto ei startannut(yön aikana tullut vika). Sulakkeet joihin ei tule virtaa MOOTTORIN ELEKTRONIIKKA numerot 32,34,43. SEKÃ,, POLTTOAINEPUMPPU 28. Solenoidin päästä starttaa apuvirralla eli startissa ei vikaa  mutta ei käynnisty ei tule virtaa , polttoainepumppu syynä varmaan käynnistymiseen. Moottoritilassa akun päällä sulakkeet ehjät. Epäillys virtalukon pohja jos on miten todetaan että on kunnossa vai onko jollain antaa vikkejä mistä lähtisi paikallistaan vikaa. Pystyykö lukija paikallistaan vian? Jos Hml.lähettyvillä henkilö joka omistaisi lukijan ja tulisi paikallistaan vian jos onnistuu korvausta vastaan.LÃ,,HETÃ,, YKSITYISVIESTI. Tämä alkaa olemaa viimeisiä kyselyitä tällä arenallä tämän merkin suhteen auto ilmeisesti maanantai versio on jatkuvasti vikaa/korjattavaa kun saa kuntoo hetken päästä ilmenee uusi vika. Auto menee vaihtoon kun saisin tämän vian paikallistettua/korjattua.
#11
Takakontin valo toimii moitteettomasti. Mittaristossa ei pala kontinvalon symbolia.
#12
Minulla on ollut valmiina ylim. keinukytkin panelissa ja virta johdotus valmiiksi vedettynä takakonttiin. Onnistuuko/toimiiko tälläinen kytkentä moottorille  jättäisin vanhat toiminnot unholaan?                                    ( UUSI JOHDOTUS+KYTKIN )
#13
Moottori 1.nopeuksinen. Moottori uusi ja testattu ja toimi
#14
Missä voisi olla vikaa takalasin pyyhin ei toimi,pissapoika kylläkin. 4.PINNINEN LIITIN. JOHDOTUS= 1.RUSK/MUSTA. 2.VAL/VIHR. 3.PUN/VIHR. 4.RUSKEA.  1. ja 4. tulee virta.  2+3 Ovatko  maita vai mitä? Sulake ehjä samoin moottori. Voisiko olla releessä,viiksessä,johdotuksessä vika? Mistä tunnistan releen jalkatilassa onko jotenkin numeroitu?  Minkä takia moottorille tulee 4 johtoa?
#15
Golf IV (97–03) / Vs: Vikakoodi EGR
10.05.21 - klo:18:11
Enpä osaa sanoa mikä alkuperä maa (Ridex) EGR on mitä AUTO DOC myy ostettu heiltä. Pitääkö EGR aina päivittää kun vaihtaa uuteen vai hakeeko itse säätönsä? Auto golf 4 vm 2002. Jos tilaan uuden tällä kertaa TRODOLTA mitä merkkiä voitte suositella saan nopeammin ja ilman postimaksuja (99e ylitys).
#16
Golf IV (97–03) / Vikakoodi EGR
10.05.21 - klo:11:55
Mitähän vikakoodi tarkoittaa? Pakokaasujen takaisin kierrätys järjestelmän EGR virtauksen puuttellisuus.Onko vika EGR:ssä vai missä? EGR vaihdettu n. 2.v sitten päivitetty. ( Ridex Auto Doc). Ei hälytä jatkuvasti aina silloin tällöin.
#17
Kiitos palautteesta. Voin selkeyttää ogelman ratkaisua. Rintapellin läpivientiin kuuluu kumitulppa joku aijemmin käynny ja laittanut jonkunlaisen kovatulpan reunuksilla ja ilm. sikafleksin päälle .Että sillä viisiin.  Viellä sain vapautettua johtosarjaa. Saako johtosarjaa (korjaus) valokytkimeltä konehuoneen puolelle eli n. 40-50 cm saisin uusittua johdot riviliitin myös kärsinyt myös vaihtoon joka tulee johtosarjan päähän ja kytketään valokatkaisijaan  tai vaihtoehtoisesti jos joltain löytyisi edullinen johtosarja tai tietoa mistä löytyisi menin osittain purkaamoja ja torin ilm. läpi tuloksetta Ps. voi lähettää yksityisviestinä jos joltain löytyy tai tietoa mistä voisi kysellä.
#19
Osaisiko joku kertoa, miten saisin valokatkaisimelta lähtevän virtakaapelin irti rintapellistä? Suli muutama kaapeli enkä pääse juottamaan/vaihtamaan  uusia johtoja,kun on niin pitkältä osa irti poikki osasta kuori sulannut Ei mahdu käsi/kolvi. Saisin vähän löysää/vedettyä kaapelia sisäänpäin ONKO KAAPELI LUKITTU JOTENKIN RINTAPELLIN LÃ,,PIVIENTIIN? Purku työ tehty muuten kun vain saisi kaapelin kiinityksen rintapeltiin selville. Saako korjaus sarjana uutta johtosarjaa pelkastäin valokatkaisijalle. Mahtuuko johtosarjan liitin  joka kytketään valokatkaisijaan tuleemaan pois rintapellin reijästä. Jos haen purkaamolta uuden liittimen ja pätkän johtoa että saa koko johdotsarjan korjattua konehuoneen puolelta valoille. PS. Sulaminen johtunut omatoimisen tekijän liitoksista/kytkennöistä.   
#20
Golf IV (97–03) / Vs: EGR P0404
07.03.21 - klo:17:17
Kiitos. MRUOTZ.  Ps. Jos jotain kiinnostaa korvausta vastaan sopeuttaisi Egr:n ja kaasuläpän . Mieluiten Hämeenlinnan lähi ympäristö. Jos sopii yksityisviestillä yhteydenotot.
#21
Golf IV (97–03) / Vs: EGR P0404
07.03.21 - klo:15:29
Jos viellä saisin vastausta edelliseen kysymykseen  tarviiko EGR sopeuttaa  kun kuitenkin edeltjä Egr :tä ei sopeutettu ja toimi moitteettomasti ja miten kukä tekee näitä sopeutuksia?
#22
Golf IV (97–03) / Vs: EGR P0404
07.03.21 - klo:13:45
Jäi vielläkysymättä jos tiedät mitä puhdistusainetta käyttäisin kaasuläpän puhdistukseen.
#23
Golf IV (97–03) / Vs: EGR P0404
07.03.21 - klo:13:40
Ei kuluta öljyä eikä savuta. Viime kesänä vaihdettu nostajan kumit kun savutteli,samalla kaveri puhdisti kaasuläpän Miten ja kuka suorittaa Egr:n ja kaasuläpän sopeutuksen. esim. Autosähkö korjaamo on melkein naapurissa . Jos vaihdan Egr:n eikö venttiili sopeuta itse itseään,viimmeksi ei tehty mitään sopeutuksen suhteen muuta kuin vaihdettiin Egr. Toiminut ennen tän hetkistä tilannetta hyvin. 
#24
Golf IV (97–03) / Vs: EGR P0404
07.03.21 - klo:12:32
 Muistaakseni EGR  oli RIDEX AutoDoc:n tuote. En löytänyt kuittia että olisin saannut tarkemmat tiedot.
#25
Golf IV (97–03) / EGR P0404
07.03.21 - klo:12:04
 Mistä voisi johtua,kun vaihdoin uuden Lambda-anturin katin jälkeen.Hälytti P0036 hälytys poistui, tällä hetkellä OK. Vaihdon jälkeen ajettuani n.400 km syttyi moottorin vikavalo. vikakoodi P0404 EGR (EGR vaihdettu reilu vuosi sitten) Auttaisiko EGR puhdistus? Jos joudun vaihtamaan uuden EGR:n pitääkö päivittää ja miten tapahtuu/suoritetaan? Vaikuttaako  jos pakoputki vuotaa en ole kyllä huomannut. Mistähän merkkivalon palaminen johtuu?
#26
Kiitos vastanneille. Vika löytyi jarruvalo kytkimen johtosarjan liittimestä.
#27
TOS. Mitä tarkoitat vetokoukun sähköt ryöstetään tässä mallissa takavaloilta? Minulla ei ole vetokoukkua.
#28
MRUOTZ Jarruvalokytkin vaihdettu VIHREÃ,,Ã,,N tuoksetta eli valot eivät pala.    JUZU 84 Asensin kytkimen ohjeesi mukaan tuloksetta valot eivä pala. Viellä toisto sulake vaihdettu tulee virta,polttimot vaihdettu. Olisiko viellä jotain mitä pystyisi itse tarkistamaan? Seuraava korjaus varmaankin suoritettava autosähkössä.
#29
 Mustan. Ostettu Autosähkö kaveri katsoi auton tietojen mukaan sopivan. Toivottavasti antoi oikean kytkimen. Ainakin asennus kävi vaivattomasti.
#30
 Missä voisi olla vika? Jarruvalot eivät pala. -Sulake tarkistettu/vaihdettu.-Polttimot vaihdettu.-Jarruvalo katkaisia vaihdettu. 
Tuleeko virta useamman sulakkeen kautta? Maadoitus missä? Neljä pinniä liittimessä. naaras puoliseen pinniin  yhteen tulee
virta ilmeisesti joka tulee sulakkeelta onko ok?
  EPC syttyi. sammui jossain vaiheessa. Vikakoodin lukijaan ei ole jättänyt merkintää.Voiko katkaisian ohittaa jotenkin saisi
johtoversiolla testtattua pinneistä (miten)onko kytkimessä vikaa vaikka onkin vaihdettu uuteen. AUTO VW golf 4 ha vm 2002   
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy