Mii electric

Aloittaja micsa, 02.11.19 - klo:07:54

« edellinen - seuraava »

gaasutin

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 22.12.20 - klo:20:02
Tässä tapauksessahan hankintatuki jää saamatta ja jos vuosi sitten marraskuussa tilasi, niin hinta oli alle 17.000, hankintatuen ja kamppanjan kanssa.

Ja aikakoneellako tehdään tilaus marraskuussa 2019? Entä jos olisi tilannut marraskuussa 2019 ja romuttanut nyt 20 autoa ja saisi auton tammikuussa? En ymmärrä mikä idea karpalla on tuoda tuota hintaa esille, harmittaa ilmeisesti vietävästi kun itse ei osannut tilata.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: ilmarille - 23.12.20 - klo:15:37
Totta puhut, hankintatukea ja romutuspalkkiota ei voi käyttää kun esittelyauto oli jo valmiiksi rekisterissä, mutta toisaalta tämän hetken listahinnasta oli leikattu pari tonnia pois. Lisäksi tuossa yksilössä on suurinpiirtein kaikki mahdollinen mukana mitä Miihin oli valittavissa plus lisärengassarja. (mahtuu näköjään ihan hyvin kyytiin kun takapenkki on kaadettuna)

Myyjä muuten jutteli semmoista että ensi vuonna Miitä ei enää tuotaisi suomeen.

Jos autoja ei saada Suomeen, niin eikö se ole sama lopettaa niiden tuonti?

Lainaus käyttäjältä: gaasutin - 23.12.20 - klo:16:25
Ja aikakoneellako tehdään tilaus marraskuussa 2019? Entä jos olisi tilannut marraskuussa 2019 ja romuttanut nyt 20 autoa ja saisi auton tammikuussa? En ymmärrä mikä idea karpalla on tuoda tuota hintaa esille, harmittaa ilmeisesti vietävästi kun itse ei osannut tilata.

Eikö romutuspalkkio ja hankintatuki ole edelleenkin voimassa? Myös ensi vuonna? Eikö?

Mua harmittaa autojen tilaajien puolesta, etteivät saa autojaan! Mikä taas sinua närästää?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Kodiaq81

Onko kukaan saatu auto alle kovin hiljaista onkoha Bratislavassa laitettu toimitukset jäihin kun ei pohjolasta kuulu mitään..?

J0n3

Noniin... talvea jo vähän auton kanssa koettu. Aina ennen lähtöä lämmitettynä,  kaupunkiajoa 10km suuntaansa (20 km päivä) työmatkalla seuraavat huomiot:

- Range on "huono"; eli kun kesällä parhaimmillaan pääsi 285km, nyt pääsee huonoimmillaan jopa reilusti alle 100km
- Lämmityksen säätönäpräys JOKA kerta kun lähtee ajamaan (22 --> 18 asteeseen) rassaa hermoja, oletuksena tuo 22, jota ei voi muuttaa, eikä muutokset tallennu
- kun ajettaessa on noin 40-50km rangea jäljellä, katoaa lämmitysominaisuudet kokonaan! (ja huom! tämä raja tulee joskus nopeasti vastaan pakkasilla)
- sivulasien etunurkat huurustuvat ja huurretta ei saa poistumaan auton lämmityslaitteella (huonosti suunniteltu ilmavirran suuntaus?)

+ Autossa ei ole ylimääräisiä nitinöitä ja natinoita
+ lataus kotona on toiminut hyvin
+ auto olisi ilman "talvipuutteita" erinomainen siihen käyttöön, johon hommasimme sen eli päivittäinen työmatka/kauppa -ajo
Nykyiset:
2020 A4 Avant 45tfsi
2020 Seat Mii Electric Plus

Entiset:
2017 S3 8V Sedan S-Tronic
2014 S3 8V SB S-Tronic
2015 Seat Leon Cupra ST280

Emil

Kyllä sen lämmityksen saa takaisin, kun kytkee automaattisesti päälle menevän eco-asetuksen pois. Täydet lämmöt saa pidettyä kunnes toimintamatkaa n. 17 km jäljellä.

Tommoista huurtumisongelmaa en ole huomannut. Ehkä sulla oli liikaa vettä matoilla?

villeton

Lainaus käyttäjältä: Kodiaq81 - 08.01.21 - klo:22:52
Onko kukaan saatu auto alle kovin hiljaista onkoha Bratislavassa laitettu toimitukset jäihin kun ei pohjolasta kuulu mitään..?
Hiljaista on? Eli osa tillannut auton 2019 ja ei ole vielä toimituksesta tietoa?

Kodiaq81

Hiljaista on ... taitaa tehtaan linjasto olla kiinni tai suomen toimituksissa tökkii joku pahasti..monenkohan kuukauden viive tulossa. Ne jotka vasta ikään on tilannut voi olla pitkä odotus...ei taida myöhästymisestä saada mitään hyvää ,vai onko joku saanut?

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Kodiaq81 - 24.01.21 - klo:13:59
Hiljaista on ... taitaa tehtaan linjasto olla kiinni tai suomen toimituksissa tökkii joku pahasti..monenkohan kuukauden viive tulossa. Ne jotka vasta ikään on tilannut voi olla pitkä odotus...ei taida myöhästymisestä saada mitään hyvää ,vai onko joku saanut?

Oletko/Oletteko vaatineet mitään?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

JMP

Mulla on tuotantoviikko vahvistettu vk04 eli ens viikolla pitäis Mii valmistua. En ole kuullut mistään tuotannon seisokeista.

villeton

Lainaus käyttäjältä: JMP - 24.01.21 - klo:15:34
Mulla on tuotantoviikko vahvistettu vk04 eli ens viikolla pitäis Mii valmistua. En ole kuullut mistään tuotannon seisokeista.
Milloin olet auton tilannut?

JMP


Smii

Lainaus käyttäjältä: JMP - 24.01.21 - klo:15:34
Mulla on tuotantoviikko vahvistettu vk04 eli ens viikolla pitäis Mii valmistua. En ole kuullut mistään tuotannon seisokeista.

Ei enää siis pitkä aika - toivottavasti.

Vielä ei ole kuulunut omasta Miistä. Lokakuussa tulin viimeksi kysyneeksi ja viikolle viisi olisi (ainakin alustavasti) suunnitteluviikko. Tuotantoa ei ollut vielä vahvistettu.
Seat Mii Electric Plus
Tilattu: 15.11.2019
Arv. toimitus: 19.02.2021 > Suomessa 02.05.2021 > Luovutus 27.05.2021
Alustava tuotannon suunnittelu: 5vko > 15vko > 8vko > Tuotanto 12vko.

JMP

Lainaus käyttäjältä: Smii - 26.01.21 - klo:20:53
Ei enää siis pitkä aika - toivottavasti.

Vielä ei ole kuulunut omasta Miistä. Lokakuussa tulin viimeksi kysyneeksi ja viikolle viisi olisi (ainakin alustavasti) suunnitteluviikko. Tuotantoa ei ollut vielä vahvistettu.

Seuraatko tilannetta oma.k-auto.fi sivustolta? Mulla vaihtui sinne tänään tilaksi ”tuotannossa”.

Smii

Lainaus käyttäjältä: JMP - 26.01.21 - klo:21:02
Seuraatko tilannetta oma.k-auto.fi sivustolta? Mulla vaihtui sinne tänään tilaksi ”tuotannossa”.

Oletin, että tuo olisi käytettävissä vasta auton saavuttua. Tällä hetkellä vain ilmoitus: "Kirjautumisesi onnistui Oma Auto "palveluun, mutta emme tunnistaneet autoasi, jonka johdosta palvelun käyttäminen ei vielä onnistu."

Tarvitsiko tuossa tehdä jotain kummempia toimenpiteitä vai ilmestyikö tieto, kun tuotantopäivä oli päätetty?
Seat Mii Electric Plus
Tilattu: 15.11.2019
Arv. toimitus: 19.02.2021 > Suomessa 02.05.2021 > Luovutus 27.05.2021
Alustava tuotannon suunnittelu: 5vko > 15vko > 8vko > Tuotanto 12vko.

JMP

Lainaus käyttäjältä: Smii - 27.01.21 - klo:18:07
Oletin, että tuo olisi käytettävissä vasta auton saavuttua. Tällä hetkellä vain ilmoitus: "Kirjautumisesi onnistui Oma Auto "palveluun, mutta emme tunnistaneet autoasi, jonka johdosta palvelun käyttäminen ei vielä onnistu."

Tarvitsiko tuossa tehdä jotain kummempia toimenpiteitä vai ilmestyikö tieto, kun tuotantopäivä oli päätetty?

Mulla on toinen auto joka näkyy tuossa ja sitten valikosta ”tulevan auton tiedot” josta Seatin tiedot. Nämä tiedot löytyi heti auton tilauksen jälkeen. En muista että minun olisi tarvinnut tuota palvelua erikseen aktivoida, aina toiminut suoraan.

Smii

Lainaus käyttäjältä: JMP - 27.01.21 - klo:19:20
Mulla on toinen auto joka näkyy tuossa ja sitten valikosta ”tulevan auton tiedot” josta Seatin tiedot. Nämä tiedot löytyi heti auton tilauksen jälkeen. En muista että minun olisi tarvinnut tuota palvelua erikseen aktivoida, aina toiminut suoraan.

Nyt, kun muistelen niin ei tainnut tiliä olla olemassa tilaushetkellä. Täytynee myyjältä pyytää, että lisää auton tiedon tuonne. Kiitos infosta!
Seat Mii Electric Plus
Tilattu: 15.11.2019
Arv. toimitus: 19.02.2021 > Suomessa 02.05.2021 > Luovutus 27.05.2021
Alustava tuotannon suunnittelu: 5vko > 15vko > 8vko > Tuotanto 12vko.

-karppa-

Ihan tällainen mielenkiintoinen kysymys: Pitikö auto maksaa ennen tilausta? Meinaan itsellä jäisi maksamatta, jos toimitusaika on esimerkiksi puolitoista vuotta.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

b1mpo

Autohan maksetaan suunnilleen siinä, kun se luovutetaan. Jos maksun hoitaa jokin rahoitus, niin ei se rahoituskaan autoa maksa ennen luovutusta. Näin yleensä normaalien käyttöautojen kanssa.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

gaasutin

Päivitelläänpä näitä Mii-kokemuksia miltei vuoden ajolla. Keskikulutus on kesäisestä 12.9kWh/100km kasvanut ääripakkasten reiluun 22kWh/100km. Kokeilin myös tuota -27 asteen keliä eli jätin auton "kylmään" ilman latausta täydellä akulla. Kylmä auto toimi loistavasti eikä mitään "vikavaloja" ilmennyt. Range putosi n. 140km ajamalla autolla kovassa pakkasessa. Lämppärihän vie sen 6~kW maksimissaan (sisälämpö oli muuten 22 eli en tinkinyt siitä). ikkunoiden huurtumisesta eikä jäätymisestä ollut kyllä mitään ongelmaa ja tuulilasin lämmitys pitää lasin kirkkaana myös jäätävässä tihkussa. Muuten talvirange on n.  160-180km minun ajolla vähän lauhemmssa kelissä.

Seat connect - tämäkin toimii aivan jäätävän hyvin, eli ei mitään ongelmia käynnistellä lämmitystä etänä kännykällä ja tässähän on se etu että toimii seuraavat 9 vuotta maksutta.


VW:t

Hyvä homma, kun saa sellaista tietoa, mitä minä ainakin arvostan. Eli saa sellaista tietoa, mitä sähköautolla pääsee ”normaali” ajossa. Mielestäni tänäpäivänä normaalia ajamista ei ole autossa paleleminen, hikoilu tai pirummoinen kikkailu, että pääsee sinne minne haluaa. Kyllä ainakin polttomoottorilla kulkevat keksinnöt on suunniteltu niin, niin haluttaessa, että ajaminen on mahdollisimman helppoa ja turvallista. On automaattivaihteistoa, automaatti-ilmastointia, vakionopeudensäädintä ym. Nämä toki löytyy sähköautoistakin, mutta ei niistä ole paljon iloa, jos niitä ei voi käyttää, kun ei sähkö riitä. Kiitos.

gaasutin

Lainaus käyttäjältä: VW:t - 30.01.21 - klo:14:50
Kyllä ainakin polttomoottorilla kulkevat keksinnöt on suunniteltu niin, niin haluttaessa, että ajaminen on mahdollisimman helppoa ja turvallista. On automaattivaihteistoa, automaatti-ilmastointia, vakionopeudensäädintä ym. Nämä toki löytyy sähköautoistakin, mutta ei niistä ole paljon iloa, jos niitä ei voi käyttää, kun ei sähkö riitä. Kiitos.

No kyllähän sähköautot menee teknologisesti edelle polttomoottoriautoa ja yleisesti ottaen varusteiden toimivuus ei ole paljoa kiinni akusta ellei sitten halua puristaa viimeisiä kilometrejä jostain syystä mukavuuden kustannuksella. Ei ole tullut ikävä vaihteistoa, järjetöntä stop and starttia tai muita "päästöjä vähentäviä pöljyyksiä". Ainoa etu polttomoottoriautossa on moottorin hukkalämpö.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: gaasutin - 07.02.21 - klo:20:19
No kyllähän sähköautot menee teknologisesti edelle polttomoottoriautoa ja yleisesti ottaen varusteiden toimivuus ei ole paljoa kiinni akusta ellei sitten halua puristaa viimeisiä kilometrejä jostain syystä mukavuuden kustannuksella. Ei ole tullut ikävä vaihteistoa, järjetöntä stop and starttia tai muita "päästöjä vähentäviä pöljyyksiä". Ainoa etu polttomoottoriautossa on moottorin hukkalämpö.

Ja se on myös positiivistä, että jos keli muuttuu (Vaikka pelkkä lämpötila), niin joudut puristamaan ne viimeiset kilometrit sähköautolla mukavuuden/turvallisuuden kustannuksella, kun polttomoottoriautolla meno jatkuu ilman suurempia murheita.

Ymmärrän sen, että auto herättää tunteita, jopa uskonnollisia hurmospiirteitä millä omaa hankintaa perustellaan muille.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

gaasutin

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 07.02.21 - klo:20:29
Ja se on myös positiivistä, että jos keli muuttuu (Vaikka pelkkä lämpötila), niin joudut puristamaan ne viimeiset kilometrit sähköautolla mukavuuden/turvallisuuden kustannuksella, kun polttomoottoriautolla meno jatkuu ilman suurempia murheita.

Ymmärrän sen, että auto herättää tunteita, jopa uskonnollisia hurmospiirteitä millä omaa hankintaa perustellaan muille.

No onhan se huomattu, joillakin on uskomaton tarve päteä jonninjoutavilla "faktoilla" - aivan kuin ne ei olisi selvillä useimmille ja jokainen aikuinen osaa itse valintansa tehdä. Toki on ymmärrettävää että polttomoottoriautoilijalla on hillitön tarve perustella sähköauton huonommuutta, eihän sitä omaa valintaa voi kyseenalaistaa. Itsellänikin on 3 polttomoottoriautoa sähköauton lisäksi - valitettavasti täytyy todeta että se sähköauto niistä järkevin ja paras  ;D

LaHo

Lainaus käyttäjältä: gaasutin - 07.02.21 - klo:20:36
No onhan se huomattu, joillakin on uskomaton tarve päteä jonninjoutavilla "faktoilla" - aivan kuin ne ei olisi selvillä useimmille ja jokainen aikuinen osaa itse valintansa tehdä. Toki on ymmärrettävää että polttomoottoriautoilijalla on hillitön tarve perustella sähköauton huonommuutta, eihän sitä omaa valintaa voi kyseenalaistaa. Itsellänikin on 3 polttomoottoriautoa sähköauton lisäksi - valitettavasti täytyy todeta että se sähköauto niistä järkevin ja paras  ;D

Itsellä miin lisäksi myös 3 dieseliä, joista 2 maasturia ja yksi farmari. Sen verran eri mieltä, ettei sähköauto paras ole, onhan siinä puutteensa ei vetokoukkua, onneton maavara ja rajallinen toiminta matka, mutta enimpään osaan ajoista järkevin. Miillä olen ajanut enimmän osan ajoista. Maasturit liikennekäytössä vain tarvittaessa.
Jos jostain syystä joutuisi autoja vähentämään niin ensin lähtis vanha maasturi ja toisena mii. Eli kolmantena autona mii todella hyvä varsinkin näin talvella, ei tarvitse esilämmityksistä murehtia kovallakaan pakkasella eli aina valmiina lähtöön ja lämpeää nopeasti.

Minun ohje sähköauton hankintaan on: osta ensin niin monta polttista kun tarvitset huomioiden, että sähköauton käytännön toimintamatka kovalla pakkasella on noin kolmas osa luvatusta jos et halua tinkiä lämmityksestä ja sitten sähköauto lisäksi.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: LaHo - 07.02.21 - klo:23:37
Itsellä miin lisäksi myös 3 dieseliä, joista 2 maasturia ja yksi farmari. Sen verran eri mieltä, ettei sähköauto paras ole, onhan siinä puutteensa ei vetokoukkua, onneton maavara ja rajallinen toiminta matka, mutta enimpään osaan ajoista järkevin. Miillä olen ajanut enimmän osan ajoista. Maasturit liikennekäytössä vain tarvittaessa.
Jos jostain syystä joutuisi autoja vähentämään niin ensin lähtis vanha maasturi ja toisena mii. Eli kolmantena autona mii todella hyvä varsinkin näin talvella, ei tarvitse esilämmityksistä murehtia kovallakaan pakkasella eli aina valmiina lähtöön ja lämpeää nopeasti.

Minun ohje sähköauton hankintaan on: osta ensin niin monta polttista kun tarvitset huomioiden, että sähköauton käytännön toimintamatka kovalla pakkasella on noin kolmas osa luvatusta jos et halua tinkiä lämmityksestä ja sitten sähköauto lisäksi.

Järjenääni.

Mä mietin pitkään itsekkin miitä, mutta sen toimitusvaikeudet aiheutti sen, että unohdin. Olisi ollut hyvä kauppakassi, mutta mökkimatkoilla tai reissussa ei olisi ajanut asiaa. Kolmen auton taktiikka voi olla se järkevin ratkaisu, kun tällä hetkellä järkevän hintaista isompaa sähköautoa ei ole vielä saatavilla.

Mii on varmana hyvä auto, kun luopuu monesta mukavuudesta ja laittaa painoarvon paljonko säästät autoilun kuluissa ajamalla.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Petunet

Meille tuli Volkswagen e-up! kakkosautoksi ja toimii suunniteltuun 100km päivittäiseen työmatkaan erinomaisesti eikä tarvitse matkalla himmailla yhtään.
Pitkät matkat ajellaan edelleen RS TDI:llä mutta aiempi 1.0l bensa-auto laitettiin seisontaan käytön puutteen vuoksi.

On tuo sähköinen voimalinja niin mukava että melkein kaikki alle 150km ajot tulee tehtyä sähkärillä.
Voi olla että neliveto menee kesäksi pois liikenteestä ja kärvistellään mökkimatkat Fiestalla, säästää hieman verossa.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

tmr97

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 08.02.21 - klo:06:34
Mii on varmana hyvä auto, kun luopuu monesta mukavuudesta ja laittaa painoarvon paljonko säästät autoilun kuluissa ajamalla.

Sähkö-Miitä kannattaisi verrata bensa-Miihin tai vastaavaan, eikä maasturiin tai farmariin. On ihan selvää, että käyttövoimasta riippumatta isolla autolla on parempi lähteä pitkälle matkalle tavaroiden kanssa.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 08.02.21 - klo:08:39
Sähkö-Miitä kannattaisi verrata bensa-Miihin tai vastaavaan, eikä maasturiin tai farmariin. On ihan selvää, että käyttövoimasta riippumatta isolla autolla on parempi lähteä pitkälle matkalle tavaroiden kanssa.

Miksi kannattaisi? Jokainen punnitsee tarpeensa omasta näkökulmasta. Fakta nyt vain on se, että mii, up ja citico ovat tällä hetkellä ainoita järkevän hintaisia sähköautoja joissa on kohtuullinen range ja siihen mahtuu neljä ihmistä.

Seuraavat autot lähteekin sitten helposti 10.000 euroa kalliimmasta luokasta.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

LaHo

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 08.02.21 - klo:08:39
Sähkö-Miitä kannattaisi verrata bensa-Miihin tai vastaavaan, eikä maasturiin tai farmariin. On ihan selvää, että käyttövoimasta riippumatta isolla autolla on parempi lähteä pitkälle matkalle tavaroiden kanssa.

Tästä olen eri mieltä. Jos vertaan korotettuun ja suuremmilla renkailla varustettuun maasturiin joka kuluttaa yli 10l/100km ja vero on lähes 1000, vuodessa. Nyt minulla tämä suurimman osan pois liikenteestä ja ajot vähentynyt alle puoleen. Näillä säästän miin käyttökulut ja hieman jopa pääomakuluja.

Ja miksi ei kannata/voi verrata 3000, arvoiseen 2005 diesel farmari corollaan? Miihän ei häviä ajo-ominaisuuksissa yhtään corollalle. Ajankin kaikki ajot joissa toimintamatka riittää ongelmitta, eikä tarvita kuljetuskapasiteettiä miillä.

Olen todella tyyväinen sähkö miihin ja suosittelen/suosittelisin kaikille toiseksi tai kolmanneksi autoksi jos näitä vain olisi saatavana tuohon hintaan mitä itse maksoin. Perus malli kaikilla lisävarusteilla reilu 16300, + talvirankaat vanteineen 401,.

Jos näillä halutaan vähentää päästöjä niin toimii parhaiten juurikin pakettiauton tai maasturin omistajan toisena autona, eikä silloin jos vaidetaan johonkin alle 5 litraa kuluttavaan kippoon.

Markki noilla ei ole vielä ainakaan järkevään hintaan, tuskin vuosiin sähköautoa jonka voisin kuvitella ainoaksi autokseni, maavara, vetokyky, neliveto ja toimintamatka huomioiden.

jjrv

Tilasin Mii Electricin perusmallin kaikilla lisävarusteilla 25.11.2019. Toimitusajaksi oli arvioitu viime kuu mutta viime viikolla ei vielä tehtaalta ollut mitään tietoa. Kuulemma auto kuitenkin vielä toimitetaan tänä vuonna. Yritin saada tilausta näkyviin K-autoon ja kysyin apua sekä automyyjältä että K-auton asiakaspalvelusta mutta kuulemma se onnistuu vain, jos on ennestään Trafin rekisterissä joku oma muu VW / Audi / Seat jotta palveluun pääsee kirjautumaan loppuun asti, ja sitten tuota tilausta pystyisi seuraamaan sitä kautta. Muuten ei onnistu mitenkään.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy