Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro S tronic -13

Aloittaja Tulppa, 20.04.13 - klo:09:28

« edellinen - seuraava »

Tulppa

Kiitos kommenteista kaikille, ei tässä nyt allekirjoittanut itke varsinaisesti kulutusta, kuhan totean, että valmistajan lupaamat kulutukset ovat kovin kauniita todellisuuteen verrattuna. Mulla olisi väärä kinneri alla jos budjetti heittäisi häränpyllyä sen takia, että kuluttaa vaikka kympin per satku vs 8L / 100 km ;-)

Pari yötä sitten jo näin unta kuinka tuolla on hyvä revittää luisussa talvella, totesin itselleni unessa, että nyt menee mettään, mutta ei mennyt :D
VW Passat Variant Highline 2.0 TSI 206kW 4Motion DSG -18
Edelliset: Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S tronic -13, Octavia Combi Elegance 1.8 TSI DSG -11, V70 2.5T GearTronic Chromium Summum -05, V40 2.0T A Classic -04, Astra Caravan Sport 1.8 -01

Tomppis

Lainaus käyttäjältä: Tulppa - 29.08.13 - klo:17:32
Kiitos kommenteista kaikille, ei tässä nyt allekirjoittanut itke varsinaisesti kulutusta, kuhan totean, että valmistajan lupaamat kulutukset ovat kovin kauniita todellisuuteen verrattuna. Mulla olisi väärä kinneri alla jos budjetti heittäisi häränpyllyä sen takia, että kuluttaa vaikka kympin per satku vs 8L / 100 km ;-)

Pari yötä sitten jo näin unta kuinka tuolla on hyvä revittää luisussa talvella, totesin itselleni unessa, että nyt menee mettään, mutta ei mennyt :D

Eipä se suurta lovea tee lompakkoon loppupeleissä tuo 1-2 litraa per satku, edes vuositasolla..

Joku vissiin odottaa hieman talvea? :D Mee ny jollekki hiekkamontulle reenaa niin pääsee talvella sitte oikeen urakalla leikkimään..

Tulppa

Auto vaihtui, mutta lisätään kommentti kulutuksista, 62000km tuli lopulta vain ajettua ja keskikulutus tankkaus.com:n mukaan oli 9,24l satkulla (eli siis ihan oikeisiin tuloksiin perustuva eikä ajotietokoneen laskema).

Autoon olin oikein tyytyväinen ja jos joku tuollaista esim käytettynä katselee niin oikein hyvä valinta (kuhan ymmärtää etä takapaksi on pieni ;-) )
VW Passat Variant Highline 2.0 TSI 206kW 4Motion DSG -18
Edelliset: Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S tronic -13, Octavia Combi Elegance 1.8 TSI DSG -11, V70 2.5T GearTronic Chromium Summum -05, V40 2.0T A Classic -04, Astra Caravan Sport 1.8 -01

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy