Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - SIN

#1
Vaihdoin  pääsylinterin ja polkimeen jäi välystä. Sylinteri oli hieman erilainen. Säädin polkimen juuressa olevaa 16millistä mutteria jossa 19mm mutteri on lukitusta varten. Ihan hyvä tuli , mutta tuli mieleen että kuinka paljon sitä voi pidentää ettei se pääse jarrutuksessa irtoamaan.  Kuinka pitkästi on kierrettä?
#2
Ostetaan / Voi poistaa
27.03.22 - klo:10:09
Voi poistaa
#3
Kauanko venttiilien nostimet naputtaa hihnan vaihdon jälkeen? Starttasin ja naputtaa. Jako on kohdalla. Tapit menee nokkapyöristä ja hihnapyörä merkissä.
#4
Auto seisoi pitkään ja jarruletku oli irti useamman päivän. Epäilys , että abs yksikkö sai ilmaa kun ei normi ilmauksella poljinta saa kovaksi. Pumppaamalla toki muuttuu kovaksi. Onko tähän keinoa ? Saako obdelevenillä tähän vanhukseen abs ilmaus toimintaa?
#5
Tietääksini 1.9tdi 85kw versiosta. Linkki toriin

https://m.tori.fi/vi/69390906.htm

molemmat yht.50e

nokialla

nollaviisinolla3487868
#6
Mistä kannattaa tilata otsikon kulkineen kohtuuhintainen lambda jossa valmis johto mukana? Bosch tai joku muu varmasti toimiva. Vikakoodia pukkaa ensimmäisestä lamdasta tai sen lämmityksestä.
#7
Yleinen VAG-keskustelu / VAG 1.9tdi
18.01.19 - klo:09:58
Usein leimataan vagineiden tekniikka hyvinkin epäluotettavaksi. Monilta tuntuu unohtuvan, että se ehkä paras käyttöauton moottori 1.9tdi tuli Vagilta. Tiedän useita oldschool 1.9tditä (syöttöpumppuversio) joilla on rullattu 500-700tkm konetta aukaisematta orkkisturbolla. Itsekin tullut rullattua enemmän kuin tarpeeksi, ja onhan se luotettavuus hämmästyttävä verrattuna muihin autoihini. Myös kulutus on erittäin pieni nykymittapuullakin.

Mutta mikä tästä moottorista teki niin erinomaisen kestävän?
Sittemmin jälkipään pumppusuutin 1.9:ssä ilmeni muutamia ongelmia.
#8
Octavia II (04-13) / kuivaimen vaihto
03.06.16 - klo:20:52
Lauhduttimen päässä olevan kuivaimen vaihdosta kyse. Miten tapahtuu.? Onko tämä kaikkiin malleihin vaihdettavissa kun niin näyttää olevan yhtä puuta lauhduttimen kanssa.?
#9
Hakukaan ei auttanut...
Tarviiko AHU koneisen passattia ilmata polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen vai onko tankissa siirtopumppu?
Mitään muuta erityistä huomioon otettavaa vaihto-operaatiossa?
#10
Eli Ahu koneisessa passatissani oli kaksiosainen pohjapanssari. Jälkimmäinen raahautui maassa ja heitin sen mäkeen.
Tarviiko tätä jälkimmäistä mihinkään, onko kokemusta? moottorin alla oleva on paikoillaan joka enempi pitää lämpöjä
moottoritilassa.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy