Navi SD Kortti ei toimi

Aloittaja kizo, 15.02.24 - klo:22:20

« edellinen - seuraava »

kizo

Hei, vaan mulla on tämmöne v. 2017 golffi, discover medialla. Jostain syystä sd kortti oli tullut ulos omasta paikasta ja se rikkoutui. Mutta siis ihan oma syyni, kun etin tietoja netistä niin semmoinen "Class 10 SDHC card" pitäisi toimia kun lataa VW Sivustosta uuden kartan. Mutta mulle se ei toiminut ja näyttöön tuli vaan teksti "SD 1 Vika" ja Navissa lukee kokoajan "Navigointitietokanta ei ole käytettävissä." Mitä teen väärin?
Golf 7.5 1.4 TSI

jugih

Lainaus käyttäjältä: kizo - 15.02.24 - klo:22:20Hei, vaan mulla on tämmöne v. 2017 golffi, discover medialla. Jostain syystä sd kortti oli tullut ulos omasta paikasta ja se rikkoutui. Mutta siis ihan oma syyni, kun etin tietoja netistä niin semmoinen "Class 10 SDHC card" pitäisi toimia kun lataa VW Sivustosta uuden kartan. Mutta mulle se ei toiminut ja näyttöön tuli vaan teksti "SD 1 Vika" ja Navissa lukee kokoajan "Navigointitietokanta ei ole käytettävissä." Mitä teen väärin?

Ei toimi tavallinen sd-kortti. Tarvitsee volkkarin oman.
B8 GTE.
ODIS-S (Online), ODIS-E, OBD11, VCDS, ETKA

Jultsu

VW-konserni ei varmasti ole keksinyt  mitään omaa standardiaan korteille tai kortin käyttämälle tiedostojärjestelmälle, kyseessä lienee vain väärä osiointitaulukko tai tiedostojärjestelmä tuolla pakasta vedetyllä kortilla mitä sitä soitinta ei ole opetettu lukemaan.

MBR ja FAT32 on aika hyvä lähtökohta alkaa kokeilemaan eri vaihtoehtoja, kortilla saattaa nyt olla GPT ja exFAT?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

hojaleht

Helpoimmalla mahdat päästä kun jostain ebay.de tai vastaavasta tilaat vastaavan kortin. Rikkoutuneesta näkee varmaan VAG koodin päältä niin helppo hakea.

minusta nuo vanhemmat kartta-kortit ei enää montaa kymppiä maksaneet jos samasta laitteesta olevaa kattelin.

A4 2.0TDI, Leon 1.5TGI, KTM250GS

Jacce75

Kyseessä on CID -lukitus SD-korteissa. Näin ollen normaalisti laitteessa ei toimi mitkään muut kuin merkkiliikkeestä saatavat kortit. Toki piraattejakin on myynnissä netin kauppapaikoilla. CID -lukituksen poistamiseen oleva patchi tähän laitteeseen on myös olemassa joka on ihan julkinen. Mutta jokainen voi sen sitten itse googletella.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

Tos®

Ei sitä suotta kutsuta Secure Digital-kortiksi
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Jultsu

20+ vuotta näiden korttien kanssa räplännyt ja nyt vasta kuulen ensimmäistä kertaa että näissä on jonkin sortin kopiosuojauskin. Kaikkea sitä taas oppii
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy