Hienoa vannetta tulossa alle. Mikä vanne tuo on?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - fisutus #61
Audi / Vs: Audi S4 Avant 3.0TFSI06.03.14 - klo:10:00
Hienoa vannetta tulossa alle. Mikä vanne tuo on?
#62
A1 8X (10-) / Vs: Audi A1/S113.02.14 - klo:14:48
Onhan se haldexi ihan aito quattro. Tuo quattro kun on Audin markkinointitermi nelivedolle. Ja kyllähän noissa spekseissä lukee, että lamellikytkimellä tuo on toteutettu, eli Haldexin uusin versio siellä lienee
#63
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/1212.11.13 - klo:16:13
Mitenkäs tuo 6-vaihteisen ryömintä pelittää eritavalla.
Tuossa 1.4:ssa 7-vaihteisessakin auto kyllä kiltisti lähtee etenemään kun jalan nostaa jarrulta. Etenee loivaan ylämäkeenkin ja jyrkässä tapittaa paikallaan. #64
A5 / Vs: Audi A5 chat12.11.13 - klo:15:09
Marmoriltahan noi alkuperäiset sulat kannattaa hankkia, kestää huomattavasti paremmin kuin tarvikkeet. Eihän noi ole ku 50 eur vaihdettuna marmorillakaan...
#65
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Autonvaihtopohdiskelua06.11.13 - klo:15:16
Ilmeisesti riippuu kovasti kuskin anatomiasta miten tohon A5seen mahtuu. Meillä ei mitään ongelmaa, perhe matkustaa mukavasti ja on tehty pari lapin reissua 4kpl 180cm äijien kanssa kamoineen ja hienosti mahtui.
#66
A5 / Vs: Audi A5 chat01.11.13 - klo:09:28Lainaus käyttäjältä: nicce - 31.10.13 - klo:10:55 Toi on vaan jotenkin niin kömpelöä kun itsellä ainakin toi AMI piuha on tuolla hanskalokerossa. Kenelläkään ei siis todellisen elämän kokemusta tune2Air tai audin omasta AMi bluetooth palikasta? #67
A5 / Vs: Audi A5 chat31.10.13 - klo:10:50
Millä Spotify ASS:n kanssa toimimaan? Onko jollain kokemuksia millä vempeleellä saisi kännykästä Spotifyn pelittämään, kun tuo laite ei tunnu A2DP bluetoothia ymmärtävän.
#68
A5 / Vs: Audi A5 chat25.10.13 - klo:08:18Lainaus käyttäjältä: mremonen - 25.10.13 - klo:08:05Itse en ainakaan merkittävää eroa ole huomannut nastarenkaassa pidon osalta. Suurin syy ajaa tuon kokoisilla renkailla on kuitenkin se, että sellaiset tuohon on insinöörin toimesta tarkoitettu 18 ja 19 tuuman vanteille. Kapeammissa kumeissa tuolla halkaisijalla ei kantavuus riitä ilman XL runkoa ja omasta mielestäni tuollainen on yhtä hyvä ajaa kuin runflat renkaat. #69
A5 / Vs: Audi A5 chat24.10.13 - klo:13:27
Eipä kyllä mitään ongelmia ole ollut 245/40/18 ja 255/35/19 talvirenkaiden kanssa kolmen viime talven kanssa.
Menee säässä kun säässä, loskassa, jäällä ja lumessa. Varmaan jos ajaisi kuviot ihan finaaliin niin ongelmia voisi tulla. #70
A4 B8 (07–) / Vs: Öljyn kulutus17.10.13 - klo:16:14
Onhan nämä aika hurjia yleensäkin nämä valmistajien rajat, että asialle jotain ruvetaan tekemään. Audilla on kuitenkin "pieni" tuo toleranssi
Valmistajien sallitut raja-arvot öljyn kulutukselle Audi 5 dl / 1000 km (vuosimallit 2010 eteenpäin ) BMW 7 dl / 1000 km BMW M-sarjan mallit 15 dl / 1000 km Honda 10 dl / 1000 km Mazda 8 dl / 1000 km Mercedes-Benz 8 dl / 1000 km Toyota 5 dl / 1000 km Volkswagen 10 dl / 1000 km (vuosimallit â€" 2009) Volkswagen 5 dl / 1000 km (vuosimallit 2010 â€") Volvo 2,5 â€" 5,0 dl / 1000 km (riippuen käyttöolosuhteista) Volvo 5,5 dl / 1000 km (150 000 ajetun km jälkeen) #72
A5 / Vs: Audi A5 chat14.10.13 - klo:22:59
Kiitokset, mutta hakusessa on ohjeet kuinka sivu verhoilut ja penkkien sivut + hattuhyllyn kannakkeet saa purettua.
#73
A5 / Vs: Audi A5 chat13.10.13 - klo:11:51
Olisiko kenelläkään Elsawiniä käsillä josta löytyisi A5 Sportbackin peräluukun verhoiluiden purkuohjeet?
#74
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Autonvaihtopohdiskelua06.10.13 - klo:18:39Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 04.10.13 - klo:21:14 Ihan kuin jotain saippuasarjaa seuraisi nämä juonenkäänteet Markku J:n auton vaihdoissa. Ensin saa sen käsityksen, että jokin auto / merkki on ehdottomasti poissa laskuista ja seuraavassa käänteessä se onkin jo tilattu. Tosin sellaisilla varusteilla, jotka on "kompromisseja" jo valmiiksi Kukin tietysti tyylillään, eikä tuo ole keneltäkään pois, että autot tuota vauhtia vaihtuvat. Omaan silmääni noissa vaihdoissa ei ole päätä eikä häntää, mitään yhteistä tekijää autoilla ei ole. Myöskään ostetuilla autoilla ei ajeta vaan menevät myyntiin kun mittarissa pari tuhatta kilometria. Ainoa punainen lanka minkä olen löytänyt on, että kunhan mahdollisimman monta autokauppaa saa tehtyä, niin sillä hyvä. #75
A5 / Vs: Sisustan ylimääräinen ääntely ja sen poisto10.09.13 - klo:21:08
Tohon mittariston seudun narinaan on ihan Audilla olemassa TSB. Omani korjautin marmorilla, laittavat jonkun sortin vaahtomuovipalat muovien taakse.
#76
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/1226.08.13 - klo:15:22Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 26.08.13 - klo:15:18 Mikäs putiikki tohon softaa tuottaa/yrittää tuottaa ilman erillistä boxia? Vai ymmärränkö tuosta, ett APR tekee diiseleihin softaa nykyään? #77
A3 8V (12–) / Vs: A3 vannepohdintaa19.08.13 - klo:09:54Lainaus käyttäjältä: Apaju - 19.08.13 - klo:09:32 Tuota kutsutaan asiakaspalveluksi. Eli Saksassa autoa ei saa katsastettua noilla vanteilla, eli on siis Saksassa laiton yhdistelmä. #78
A4 B8 (07–) / Vs: Lisävarustelu- ja tuunausohjeita/vinkkejä16.08.13 - klo:09:45LainaaLainaus käyttäjältä: Uppe - 09.07.13 - klo:20:10 Lainaus käyttäjältä: Tikka - 09.07.13 - klo:22:29 Ebaystä säästää sen 30% http://www.ebay.de/itm/400289364510 #79
A3 8V (12–) / Vs: A3 vannepohdintaa13.08.13 - klo:17:19
Abt ainakin tarjoaa tähän 8,5 leveetä vannetta et45lla, eli tuollainen menee 225 leveellä kumilla alle heittämällä. Varmaan ulkonäöllisesti ihan passeli. Aika lähelle näyttää olevan edellisen 8p kopan speksejä noi vanteet, eli 8,5 leveenä eteen mennee vielä et40 ja taakse mahtunee jotain väliltä et35-38
#80
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: "Kunnioitettavia" suorituksia liikenteessä18.07.13 - klo:09:39Lainaus käyttäjältä: TeBsu - 17.07.13 - klo:23:36 Ja pointti oli? Rohkeasti vaan ilmoitus viranomaisille niin BMW kuljettaja saa syytteen liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kun ei ole autoa ole pystynyt turvallisesti tien näkyvällä osalla pysäyttämään. Tämän lisäksi tulee luultavimmin sakot ylinopeudesta, kun kerran myöntää ajaneensa 140 km/h 120 km/h rajoitusalueella. Ja mitä vaurioihin tulee, niin kaskohan noi maksaa (jos ei kaskoa niin sitten kaivaa lompakkoa), tuskin tuota puskuria siihen tielle on tarkoituksella jätetty, jolloin tuottamuksellinen vahingonteko lienee poissa laskuista. Ajoneuvot kun eivät ole toisiinsa osuneet niin ei tuota liikennevakuutuksestakaan korvata. edit: korjattu asiavirheet #81
A5 / Vs: Audi A5 chat13.06.13 - klo:20:50
Milläs ihmeellä sportbackin takaturvavöiden ympärysmuovit saa purettua rikkomatta mitään?
Eli tuo turvavyön päällä oleva muovinen "kansi" ja taka kaiuttimen päällä oleva muovi. Ovat alkaneet pitää todella rasittavaa nitinää ja liitoskohtaan pitäisi saada joku vaimennus. #82
Tapahtumat / Vs: Gumball 300020.05.13 - klo:13:48Lainaus käyttäjältä: sambolo - 20.05.13 - klo:13:20 Varsin kypsää ajattelua osoittavaa kommentointia. Säännöt on samat kaikille ja poliisi valvoo sääntöjä. Jokainen ajaa tyylillään ja vastaa seurauksista. Tämä on kisailijoille hyvin selvää kun tätä vuosittain tekevät. Ja on myös järjestäjille selvää, kun kolonna ei koskaan Sveitsin läpi kulje. Siellä kun näistä nopeuksista napataan kulkupeli valtiolle... #83
A5 / Vs: Audi A5 chat14.05.13 - klo:12:26
Alusta on juuri sellainen kun sen päivittäiseen käyttöautoon halusin. Eibachin jouset poistivat turhat niiailut ja kallistelut mutkissa, mutta ovat samalla mukavammat kuin tehtaan sporttialusta.
En oikein osaa kuvitella ajavani vakioalustan iskareilla, kun ne eivät hankintavaiheessa olleet missään vaiheessa vaihtoehto. Valinta tehtiin s-line alustan ja muokatun sporttialustan välillä ja jälkimmäinen voitti. Omaan makuuni tuo s-line on "paukkukova" enkä siitä pitänyt ollenkaan. Eibach käsittääkseni toimii kuitenkin ihan hyvin noilla vakioiskareillakin, kun ovat sen "omien sanojensa mukaan" siinä toimivaksi suunnitelleet. #84
A5 / Vs: Audi A5 chat14.05.13 - klo:09:13
Itsellä tehtaan sport alusta ja Eibachin pro-kit jouset. Pudotti omaan silmääni juurikin sopivasti ja mukavuus on noilla parempi kuin alkuperäisillä jousilla kun pintakovuus poistui. Hyvin tyytyväinen olen ollut.
tuossa jonkin sortin räpsy aiheesta. http://tuomopeltonen.kuvat.fi/kuvat/Audi%20A5/P4280916-Edit-Edit.jpg/_full.jpg #85
Audi / Vs: Audi A5 Sportback Black Edition 3.0 V6 TDI 180 kW quattro Stronic10.05.13 - klo:21:28
No ny o hiano! Tälläsenä näiden pitäis tulla tehtaalta
#86
Audi / Vs: Audi A5 Sportback Black Edition 3.0 V6 TDI 180 kW quattro Stronic10.05.13 - klo:12:08
Miltäs lopputulos näyttää?
#87
Audi / Vs: Audin ohjausongelma16.04.13 - klo:13:05Lainaus käyttäjältä: jaarvio - 16.04.13 - klo:12:42 Enpä tiedä millainen ohjaus noissa mainitsemissa kulkineissa on, mutta jos pitäisi veikata niin Saksalainen olisi vastaus. Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin, niin omalla kohdalla noi sijaisautot ovat olleet A6 -13 ja A4 FL. Molemmissa kyllä auttamattomasti surkeampi ohjaus kuin omassa Pre FL A5 Servotronicissa, jonka johdosta vaikka iso hinku oli A6:seen vaihtaa niin vaihto jäi tekemättä. #88
Audi / Vs: Audin ohjausongelma16.04.13 - klo:10:44
Aika pienestä tuo näköjään joillain on kiinni. 3tkm ja koko merkki tuomittu tuhoon huonon ohjaustuntuman takia. Muiden merkkien kanssa saa sitten muiden merkkien ongelmat ja muiden merkkien jälkimarkkinoinnin asenteen.
Itse ajelin juuri tässä 2500 km sijaisautoilla, joissa tämä "mutteriohjaus" oli läsnä. Ohjaukseen tottui noin 50 km ajon jälkeen ja itseäni tuo mutteri ei häirinnyt päivittäisessä ajossa ellei sitä erikseen provosoi esiintymään leikkimällä ohjauksen täysin tyhjällä keskialueella. Huonohan tuo ohjaus on kyllä sitä ei käy kiistäminen. Samanlainen kuin Japanilais-merkkien ylitehostetut ohjaukset tai Fiat Punton ohjaus kaupunkimoodissa. #89
Exeo (08-) / Vs: Exeo 1.8 TSI Sport chiptuning ja tiputtaminen. Kannattaako?!23.03.13 - klo:20:12 |
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |