Mistä merkistä vaihdoit nykyiseen autoosi?

Aloittaja Quality, 26.01.12 - klo:12:04

« edellinen - seuraava »

Edellisen autoni merkki oli

VAG-konserniin kuuluva (VW, Audi, Seat, Skoda)
50 (57.5%)
Alfa Romeo
1 (1.1%)
BMW
1 (1.1%)
Chevrolet
2 (2.3%)
Chrysler
0 (0%)
Citroën
0 (0%)
Dacia
0 (0%)
Daihatsu
0 (0%)
Dodge
1 (1.1%)
Fiat
1 (1.1%)
Ford (Eurooppa)
2 (2.3%)
Ford (USA)
0 (0%)
Honda
2 (2.3%)
Hyundai
1 (1.1%)
Jaguar
0 (0%)
Jeep
0 (0%)
Kia
0 (0%)
Lada
0 (0%)
Land Rover
0 (0%)
Lexus
0 (0%)
Mazda
3 (3.4%)
Mercedes-Benz
3 (3.4%)
Mini
0 (0%)
Mitsubishi
2 (2.3%)
Nissan
2 (2.3%)
Opel
3 (3.4%)
Peugeot
5 (5.7%)
Porsche
0 (0%)
Range Rover
0 (0%)
Renault
5 (5.7%)
Saab
2 (2.3%)
Smart
0 (0%)
Subaru
2 (2.3%)
Suzuki
1 (1.1%)
Toyota
7 (8%)
Volvo
3 (3.4%)
Muu merkki
0 (0%)
Nykyinen autoni on VAG
48 (55.2%)
Nykyinen autoni on muu kuin VAG
16 (18.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 87

Quality


Pakkohan se oli pystyttää kysely myös näin päin, koska VAGarenalla ollaan. Samalla tulee katsottua merkkiuskollisuutta. Toivomus on, että vastaat myös toiseen kahdesta viimeisestä kysymyksestä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

VAG!

Nyt ei voi valita kuin yhden auton, jos valitsee myös toisen kahdesta alimmasta vaihtoehdoista.

Quality


Pitänee siis laajentaa vastausvaihtoehtojen määrä kolmeen. Ehkei sen korkeampi lukumäärä liene tarpeen?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Riku Rassi

Minun edellinen autoni oli vw kupla, mutta perheen nykyinen ja uuden Polon tieltä väistyvä on rapea ranskalainen (Citroen Xsara -99). Ja perusteluissa miksi juuri Polo, niin kyllä hinta ja laatu kohtasivat mielstämme hyvin. Asiaa tietenkin edesauttoi se että nykyisestä hyvitettiin ihan kiitettävästi.
A lawyer with his briefcase can steal more money than a hundred men with guns

Quality


Nostetaanpas tämäkin aihe, ettei painu sedimenttiin ennen aikojaan.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

HAL9000

Hmmm. Mielenkiintoinen trendi. Edellinen auto on ollut V.A.G. (30%), mutta nykyinen (28.4%). Joko Volkkarien suosio vähenee tai sitten foorumi on niin kovatasoinen että se houkuttelee "vihollisia" paikalle...?
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Quality

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 26.01.12 - klo:18:23
Hmmm. Mielenkiintoinen trendi. Edellinen auto on ollut V.A.G. (30%), mutta nykyinen (28.4%). Joko Volkkarien suosio vähenee tai sitten foorumi on niin kovatasoinen että se houkuttelee "vihollisia" paikalle...?

Vale, emävale ... - Eiköhän tuossa ole kyse yksinkertaisesti siitä, että aika moni on jättänyt ruksimatta jomman kumman kahdesta viimeisestä vaihtoehdosta. Katso vaikka vastausten lukumääriä verrattuna vastaajien määrään.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

HiTecci

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 26.01.12 - klo:18:23
Joko Volkkarien suosio vähenee tai sitten foorumi on niin kovatasoinen että se houkuttelee "vihollisia" paikalle...?
Tunnustan :-[ Tuli rekisteröidyttyä kun firmaliisaria itselleni katselin ja Ocu oli loppusuoralla, mutta ei tullut vaginetta - vieläkään :-\

Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16, Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08

M1kke

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 26.01.12 - klo:18:23
..tai sitten foorumi on niin kovatasoinen että se houkuttelee "vihollisia" paikalle...?

Saattaa hyvinkin olla noin.

Itsekin olen seuraillut tätä foorumia ja edesmennyttä UVW:tä jo vuosia, mutta kehtasin rekisteröityä vasta kun tuli edes kakkosautoksi VAG vuosien tauon jälkeen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy