Octavia lV uuden auton ongelmia

Aloittaja Atsii, 30.10.20 - klo:20:36

« edellinen - seuraava »

Rakkaudestalajiin

Lainaus käyttäjältä: Active - 20.05.21 - klo:21:23
Liike osti auton takaisin. Tappiota ei tässä kohtaa minulle tullut.
Ootpa osannu olla vittumainen asiakas et on suostunut käytetyn auton ostaa uuden hinnalla. No hyvä sulle  ;D

Active

Lainaus käyttäjältä: Rakkaudestalajiin - 20.05.21 - klo:21:32
Ootpa osannu olla vittumainen asiakas et on suostunut käytetyn auton ostaa uuden hinnalla. No hyvä sulle  ;D
Joko se, tai sitten oli työsuhdeauto mistä ei minulle tappiota tullut... Jokainen autoliike laskee vähennyksen ajettujen kilometrien mukaan. Tappio on sitten jokaisen laskettavissa/neuvoteltavissa riipuen miten pitkään on autollaan ajanut. On myös jokaisen arvioitavissa, että onko vittumaisuutta vaatia, että 40 000 euron auto toimisi edes jollain tasolla sekä olisii enemmän ajossa kuin korjaamolla 😉

Ocu_Style

Lainaus käyttäjältä: Atsii - 20.05.21 - klo:19:31
Voisitko ystävällisesti laittaa ohjeet, miten sen teit?
Etsin omasta Koslasta, mutta en löytänyt tai osannut.

Ensin on tietysti hyvä muistaa, että uudessa Ocussa on eri käyttöliittymä kuin esim. nykyisessä Kodiaqissani, joten valikot ym. ovat aivan erilaiset. Mutta Kodiaqissa asetuksen tuuletuksen ja lämmityksen välillä voi valita menemällä ilmastoinnin 'Menu' valikkoon, sieltä klikkaa lisälämmittimen kuvaketta ja sieltä alta pääsee valitsemaan toiminnon tuuletuksen ja lämmityksen väliltä.
Tesla Model Y (2023)
Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 Sportline (2023)
Ex. Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 Ambition Businessline (2020)
Ex. Skoda Octavia combi 1.5 TSI DSG (2018)

Autoseppo

Ihmeiden aika ei ole ohi. Uhkasin kaupan purulla. Yllättäen alusta asti kenkkuilleeseen infotainmentiin löytyi eilen päivitys. Se näyttäisi olevan nyt käynnistyvän nopeasti ja myös edellisessä väyläpäivityksessä kadonnut vakkari saatiin elvytettyä.
Octavia 1,5 TSI LB Ambition Launch Edition 6-v. -21

Atsii

Lainaus käyttäjältä: Ocu_Style - 21.05.21 - klo:08:48
Ensin on tietysti hyvä muistaa, että uudessa Ocussa on eri käyttöliittymä kuin esim. nykyisessä Kodiaqissani, joten valikot ym. ovat aivan erilaiset. Mutta Kodiaqissa asetuksen tuuletuksen ja lämmityksen välillä voi valita menemällä ilmastoinnin 'Menu' valikkoon, sieltä klikkaa lisälämmittimen kuvaketta ja sieltä alta pääsee valitsemaan toiminnon tuuletuksen ja lämmityksen väliltä.

Oikeassa olit. Omassa voi ainoastaan valita lähdön lämpötilan. Eli asetetaan vain LO asetus päälle.
Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style Launch Edition man. 110kW 2021
ex.VW Golf Variant Comfortline Edition 40 TSI 1.4TSI 90kW MT 2015
ex. VW Golf Variant Comfortline 1,4TSI 90kW MT  2010

rustiikki

Mitenkäs palstalaiset olette toimineet takuuhuoltojen kanssa? Omassa 2 kk vanhassa LB:ssä mittaristo vilkkuu välillä, kosketusnäyttö on välillä pimeänä ja takaluukusta kuuluu pomppuisella tiellä armotonta kolinaa (nämä vikoja, joita näköjään muillakin). Soitin Autokeskukseen huoltoon ja lupasivat tehdä oirearvion. Jos vikoja ei löydy, menee tutkiminen omasta pussista. Arvio kahden tunnin työstä 300 euroa! Siis pitää ottaa henkilökohtaista riskiä, jos haluaa tutkituttaa takuunalaisen auton vikoja? Voihan olla, että vikakoodeja ei löydy ja jos vika ei ole huollossa päällä, niin mitä jää korjattavaksi? Onko muissa Skoda-huolloissa yhtä epäasiakasystävällinen linja?
Nyt: Octavia LB 1.0 eTec DSG (-21), ex. VW Golf Variant 1.4 TSi DSG (-13), Audi A4 Avant 1.8T (-03), Audi 80 2.0 E (-92)

prinne

#726
RintaJoupin ajanvarauksen kaveri selitteli mulle joskus samanlaista, että voi joutua itse maksamaan. Tein aika selväksi että voivat olla varmoja että takuunalaisen auton vikoja minä en maksa.

edit: Niin siis ei missään nimessä kuulu maksaa noiden vikojen tutkimisesta tai korjaamisesta.
Skoda Enyaq iV 80 -23, VW eGolf -18
ex-vag: Skoda Octavia IV 1.5TSI LE combi -20, VW Passat Variant 3C 1.8TSI -10, Skoda Octavia III FL 1.4TSI 2017 Combi, Audi S6 C5, Octavia III LB 1.4TSI Elegance, Audi A4 B6 1.8Tq, Octavia II Combi 1.4TSI, Passat 3B 2.8V6, Audi A3 3.2q, VW Golf V Variant 1.4TSI (140hv), VW Passat 3B 1.8T Variant, VW Golf III VR6

Ocu_Style

Lainaus käyttäjältä: rustiikki - 22.05.21 - klo:20:32
Mitenkäs palstalaiset olette toimineet takuuhuoltojen kanssa? Omassa 2 kk vanhassa LB:ssä mittaristo vilkkuu välillä, kosketusnäyttö on välillä pimeänä ja takaluukusta kuuluu pomppuisella tiellä armotonta kolinaa (nämä vikoja, joita näköjään muillakin). Soitin Autokeskukseen huoltoon ja lupasivat tehdä oirearvion. Jos vikoja ei löydy, menee tutkiminen omasta pussista. Arvio kahden tunnin työstä 300 euroa! Siis pitää ottaa henkilökohtaista riskiä, jos haluaa tutkituttaa takuunalaisen auton vikoja? Voihan olla, että vikakoodeja ei löydy ja jos vika ei ole huollossa päällä, niin mitä jää korjattavaksi? Onko muissa Skoda-huolloissa yhtä epäasiakasystävällinen linja?

Aivan sama kokemus itsellä Autokeskuksen huoltotiskiltä muutama vuosi sitten. Kävelin samantien liikkeen ovesta ulos todeten lähtiessäni huoltoneuvojalle, että tänne en autojani enää huoltoon tuo. Nykyään käyttänyt autoa Keravan Laakkosella ja palvelu on ollut todella asiallista.
Tesla Model Y (2023)
Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 Sportline (2023)
Ex. Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 Ambition Businessline (2020)
Ex. Skoda Octavia combi 1.5 TSI DSG (2018)

Rakkaudestalajiin

No ei tuu ainakaan turhista valitettua nois liikkeissä. Mut tulee varmaan asiakkaista valveutuneempia autoistaan. Aika paljon tulee asiakasvalituksia siitä että autossa joku ei toimi niinkuin ennen. Yleensä autolla ollut hetkellisesti joku muu käyttäjä joka räplännyt asetukset uuteen järjestykseen. Sit varataan aika takuuhuoltoon ja mekaanikko käy mankan asetuksista laittaas taas asetukset niinku ne ois pitäny ollakki. Tälläsiä tilanteita varten varmasti uhkaavat sillä et asiakas joutuu ite maksamaan vaikka takuu koska eihän se oo auton valmistajan vika. Alueella jossa paljon asiakkaita niin tälläsiä tapauksia voi olla satoja vuodessa ja siinä saa poltettua työaikaa hukkaa. Työstä pitää kuitenki joku korvaus saada.

Yaffa0

^^
Vai, että ”mankan” asetuksista  ;D

Ootko kovastikin C-kasetteja koettanut tohon mankkaan syöttää?

Mutta joo, Autokeskuksesta itselläkin huonot kokemukset. Tarjosivat n. 4000 vähemmän 2017 vm Leon ST:stä kuin K-caara ja aika tympeällä otteella. Kiinnostusta kaupan käyntiin ei viime vuoden lokakuussa heiltä löytynyt. Octavia RS jäi kauppaan.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Ukkometso

Yritin löytää infonäytön  valikosta pysäköintilämmityksen sijasta pysäköintituuletusta kesän ajaksi että vois vaikka myskodalla käynnistää tuuletuksen, mutta ei sitä valikoista löytynyt. Jotenkin muistelen että alussa se valikko oli siellä jossain, mutta ei sitä enää löydy. Liekö sitten ikinä ollutkaan vai enkö vaan enää löydä sitä vai oisko häipynyt jonkun softapäivityksen mukana pois.
Onko kellään tietoa?

Atsii

Lainaus käyttäjältä: Ukkometso - 23.05.21 - klo:13:22
Yritin löytää infonäytön  valikosta pysäköintilämmityksen sijasta pysäköintituuletusta kesän ajaksi että vois vaikka myskodalla käynnistää tuuletuksen, mutta ei sitä valikoista löytynyt. Jotenkin muistelen että alussa se valikko oli siellä jossain, mutta ei sitä enää löydy. Liekö sitten ikinä ollutkaan vai enkö vaan enää löydä sitä vai oisko häipynyt jonkun softapäivityksen mukana pois.
Onko kellään tietoa?

Autossa valitse MENU sieltä lämmitys ja aseta lämpötila LO (alin lämpötila).

MySkodasta Online-lämmitys ja paina ALOITA. Hetken odottelun jälkeen lämmitys lähtee päälle ja tulee puhelimeen näyttö jossa kerrotaan tuuletuksen alkaneen.

Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style Launch Edition man. 110kW 2021
ex.VW Golf Variant Comfortline Edition 40 TSI 1.4TSI 90kW MT 2015
ex. VW Golf Variant Comfortline 1,4TSI 90kW MT  2010

Ukkometso

Lainaus käyttäjältä: Atsii - 23.05.21 - klo:15:58
Autossa valitse MENU sieltä lämmitys ja aseta lämpötila LO (alin lämpötila).

MySkodasta Online-lämmitys ja paina ALOITA. Hetken odottelun jälkeen lämmitys lähtee päälle ja tulee puhelimeen näyttö jossa kerrotaan tuuletuksen alkaneen.


Hienoa, kiitoksia tiedosta, pitääpä kokeilla.

Autoseppo

Lainaus käyttäjältä: rustiikki - 22.05.21 - klo:20:32
Mitenkäs palstalaiset olette toimineet takuuhuoltojen kanssa? Omassa 2 kk vanhassa LB:ssä mittaristo vilkkuu välillä, kosketusnäyttö on välillä pimeänä ja takaluukusta kuuluu pomppuisella tiellä armotonta kolinaa (nämä vikoja, joita näköjään muillakin). Soitin Autokeskukseen huoltoon ja lupasivat tehdä oirearvion. Jos vikoja ei löydy, menee tutkiminen omasta pussista. Arvio kahden tunnin työstä 300 euroa! Siis pitää ottaa henkilökohtaista riskiä, jos haluaa tutkituttaa takuunalaisen auton vikoja? Voihan olla, että vikakoodeja ei löydy ja jos vika ei ole huollossa päällä, niin mitä jää korjattavaksi? Onko muissa Skoda-huolloissa yhtä epäasiakasystävällinen linja?
Takaluukusta vaihdetaan joku kumiosa, tulee kuntoon sillä. Infotainment päivtettiin viime viikolla, parani sekin selvästi. Itselläni oli aluksi pitkä vikalista, mutta kertaakaan ei huollossa (Rinta-Jouppi) uhkailtu omasta pussista maksamisella. Ja moniin näihin kohtiin ei löytynytkään ainakaan heti suoraan vikaa, mutta senttiäkään en ole huollolle maksanut.
Octavia 1,5 TSI LB Ambition Launch Edition 6-v. -21

gate

Lainaus käyttäjältä: rustiikki - 22.05.21 - klo:20:32
Mitenkäs palstalaiset olette toimineet takuuhuoltojen kanssa? Omassa 2 kk vanhassa LB:ssä mittaristo vilkkuu välillä, kosketusnäyttö on välillä pimeänä ja takaluukusta kuuluu pomppuisella tiellä armotonta kolinaa (nämä vikoja, joita näköjään muillakin). Soitin Autokeskukseen huoltoon ja lupasivat tehdä oirearvion. Jos vikoja ei löydy, menee tutkiminen omasta pussista. Arvio kahden tunnin työstä 300 euroa! Siis pitää ottaa henkilökohtaista riskiä, jos haluaa tutkituttaa takuunalaisen auton vikoja? Voihan olla, että vikakoodeja ei löydy ja jos vika ei ole huollossa päällä, niin mitä jää korjattavaksi? Onko muissa Skoda-huolloissa yhtä epäasiakasystävällinen linja?

Video kannattaa kuvata, niin ei tarvitse erikseen toivoa että vika olisi päällä kun auton huoltoon vie. Takakontin kolina kuuluu ainakin itselläni ihan vaan painamalla takaluukkua sen ollessa suljettuna.

gate

Lainaus käyttäjältä: Autoseppo - 21.05.21 - klo:09:23
Ihmeiden aika ei ole ohi. Uhkasin kaupan purulla. Yllättäen alusta asti kenkkuilleeseen infotainmentiin löytyi eilen päivitys. Se näyttäisi olevan nyt käynnistyvän nopeasti ja myös edellisessä väyläpäivityksessä kadonnut vakkari saatiin elvytettyä.

Mikä versio nyt sisällä?

qnarkill

Kylläpä on surkea tuo uuden octavian vakkari, nurkka-ajossa mahdotonta käyttää yhtään kun edelläajava jarruttaa. Ja paras vielä että ei pois saa kokonaan. Kaiken hyvän lisäksi tuulettimien puhalluksen nopeus on jossain valikon takana kosketusnäytössä. Jäi auto ostamatta.
Citigo + XX tic

b1mpo

Nykyisin automaatti-ilmastointi toimii räpläämättä suurimman osan ajasta, mutta räplääjille se voi muodostua ongelmaksi. Vakkarin saa päälle ja pois halutessaan, mutta adaptiivisena se pitää itse määriteltyä välimatkaa(aika) edellä ajavaan sopivasti. Itse tulee käytettyä sitä jatkuvasti ja jos se meinaa jarruttaa, niin lisää itse kaasua tarvittaessa ja se jatkaa sitten siitä mihin jäätiin kun polkimesta hellittää.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Ukkometso

Jos minun autossa laittaa automaatti ilmastoinnin lämpötilaksi vaikka +20 niin pidemmällä matkalla se alkaa itekseen pienentämään asetusta nytkin +19 asteeseen. Tekee tuota aina pidemmillä noin 100 km ja sitä pidemmillä matkoilla. Vaikka nostan takaisin asetusta niin jonkun ajan päästä se taas pudottaa sitä itsekseen. Tekeekö muilla samaa vai onko tuo vika vai liian viisas systeemi. Parempi kyllä ois jos ei itekseen muuttais lämpötila asetusta.

Corone

Automaatti-ilmastointi on toistaiseksi vaihdellut itsekseen tavoitelämpötilaa 19 - 22 asteen välillä, vaikka olisi itse säätänyt toisin. Kummallinen vehje.

Vakkarin etäisyydensäätö on hyvin, hyvin syvältä jerseystä, kun vertaa vaikka edelliseen autooni. Etäisyydenmuutoksessa ei ole havaittavissa selkeitä portaita tai johdonmukaisuutta. Auto tuntuu olevan joko edellä ajavan takapuskurissa kiinni tai kilometrin päässä.

Ja joo, vikapiipitykset senkun jatkuu....

Edelleenkään en ostaisi enää tätä autoa ja tämä on tasanmasan viimeinen Skoda. Tämä on itsellä kolmas ja edelliselle työnantajalle olen aikanaan hankkinut kymmenen eril. Skodaa. Silloin ne vielä toimivat.


Atsii

Minulla ei ole koskaan itsestään muuttanut valittua lämpötilaa. Muuten ilmastointi toimii välillä jotenkin omituisesti. Välillä ei meinaa tulla kylmää ja välillä ei lämmintä. Hetken kun jaksaa odotella, niin  lämpötila korjaantuu säädettyyn koskematta mihinkään.

Minäkään en ostaisi tätä autoa, jos olisin etukäteen tietänyt mitä on edessäpäin tulossa.

Voimia kaikille uusille omistajille.
Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style Launch Edition man. 110kW 2021
ex.VW Golf Variant Comfortline Edition 40 TSI 1.4TSI 90kW MT 2015
ex. VW Golf Variant Comfortline 1,4TSI 90kW MT  2010

prinne

Vähättelemättä edellisten vikoja, niin tasapainoitetaan silti.

En ole ainakaan huomannut että ilmastointi vaihtelisi lämpötilaa itsekseen. Muutenkaan toiminnassa ei valittamista.

Vakkari pitää säädetyn etäisyyden ja etäisyyttä kun muuttaa niin vaikutus näkyy heti.

Ratin vaihdon jälkeen pimpotukset loistaneet poissaolollaan.

Päivitysten myötä voin suositella autoa.
Skoda Enyaq iV 80 -23, VW eGolf -18
ex-vag: Skoda Octavia IV 1.5TSI LE combi -20, VW Passat Variant 3C 1.8TSI -10, Skoda Octavia III FL 1.4TSI 2017 Combi, Audi S6 C5, Octavia III LB 1.4TSI Elegance, Audi A4 B6 1.8Tq, Octavia II Combi 1.4TSI, Passat 3B 2.8V6, Audi A3 3.2q, VW Golf V Variant 1.4TSI (140hv), VW Passat 3B 1.8T Variant, VW Golf III VR6

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: qnarkill - 28.05.21 - klo:18:50
Kylläpä on surkea tuo uuden octavian vakkari, nurkka-ajossa mahdotonta käyttää yhtään kun edelläajava jarruttaa. Ja paras vielä että ei pois saa kokonaan. Kaiken hyvän lisäksi tuulettimien puhalluksen nopeus on jossain valikon takana kosketusnäytössä. Jäi auto ostamatta.

Mukautuva vakkari lähtee pois päältä, kun viikseä työntää poispäin ja menee uudelleen päälle edelliseen asetettuun nopeuteen kun vetää sitä kuljettajaa kohti. Ylöspäin se nostaa nopeuden seuraavaan tasakymppiin ja alaspäin vetäessä laskee seuraavaan tasakymppiin. Viiksen päästä kun painelee, niin nopeus tippuu kilometrillä per napsu ja kuskia päin vetäessä nousee kilometrin per vetäisy. Uudessa Leonissa tuosta viiksestä on luovuttu (napit ratissa), mutta Octaviassa se käsittääkseni on. Mainio laite ja toiminut mk3 Leonissani hyvin.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

tigeli

Lainaus käyttäjältä: Corone - 28.05.21 - klo:22:05
Automaatti-ilmastointi on toistaiseksi vaihdellut itsekseen tavoitelämpötilaa 19 - 22 asteen välillä, vaikka olisi itse säätänyt toisin. Kummallinen vehje.

Kannattaa putsata se infortainmentin näyttö, itsellä ainakin III-oculla tuli kerran kuuden vuoden aikana tilanne jossa näyttö eli omaa elämäänsä vaihtaen radiokanavia yms. Korjaantui kun puhdisti näytön.. miten lie rasvasta tms. sekoillut.

rustiikki

Lainaus käyttäjältä: Autoseppo - 24.05.21 - klo:09:04
Takaluukusta vaihdetaan joku kumiosa, tulee kuntoon sillä. Infotainment päivtettiin viime viikolla, parani sekin selvästi. Itselläni oli aluksi pitkä vikalista, mutta kertaakaan ei huollossa (Rinta-Jouppi) uhkailtu omasta pussista maksamisella. Ja moniin näihin kohtiin ei löytynytkään ainakaan heti suoraan vikaa, mutta senttiäkään en ole huollolle maksanut.

Tuli kuitenkin vietyä Skoda Autokeskukselle ja selvisin ilman rahanmenetystä :) Takakontin lonksumiseen auttoi stoppereiden säätö. Infotainmentiä tutkittiin mutta eipä mitään vikaa löytynyt. Ensimmäisessä huollossa voi tulla päivityksiä ym. jotka voivat tuoda parannusta asiaan.
Nyt: Octavia LB 1.0 eTec DSG (-21), ex. VW Golf Variant 1.4 TSi DSG (-13), Audi A4 Avant 1.8T (-03), Audi 80 2.0 E (-92)

pikatsu

Lainaus käyttäjältä: rustiikki - 31.05.21 - klo:20:26
Tuli kuitenkin vietyä Skoda Autokeskukselle ja selvisin ilman rahanmenetystä :) Takakontin lonksumiseen auttoi stoppereiden säätö. Infotainmentiä tutkittiin mutta eipä mitään vikaa löytynyt. Ensimmäisessä huollossa voi tulla päivityksiä ym. jotka voivat tuoda parannusta asiaan.
Mulla toinen yritys perjantaina. En nyt olis yllättynyt jos alkaa taas kohta kolisemaan uudelleen.

Atsii

Lainaus käyttäjältä: pikatsu - 01.06.21 - klo:15:00
Mulla toinen yritys perjantaina. En nyt olis yllättynyt jos alkaa taas kohta kolisemaan uudelleen.

Onkohan tuo kolina vain LB mallin onelma? Minulla Combi, eikä minkäänlaista häiritsevää kolinaa takaosasta kuulu.
Skoda Octavia Combi 1.5TSI Style Launch Edition man. 110kW 2021
ex.VW Golf Variant Comfortline Edition 40 TSI 1.4TSI 90kW MT 2015
ex. VW Golf Variant Comfortline 1,4TSI 90kW MT  2010

juti

Lainaus käyttäjältä: Atsii - 01.06.21 - klo:15:58
Onkohan tuo kolina vain LB mallin onelma? Minulla Combi, eikä minkäänlaista häiritsevää kolinaa takaosasta kuulu.

Juurikin näin. Tehtaalta kuulemma tulossa uudet osat joilla tämä pitäisi korjaantua mutta tehtaalla edelleen pula tekijöistä ja komponenteista suuri.
Skoda Octavia Combi PHEV Style

KunfuPanda

Auto kävi jälleen liikkeessä ihmeteltävänä. Tällä kertaa ongelmia pääkäyttäjäksi tulemisessa. Tunnuksilla pystyy kirjautumaan autoon sisään, mutta kun yrittää tulla pääkäyttäjäksi auto ilmoittaa "sovellusta ei voi nyt käynnistää".

Palautettu tehdasasetukset, yritetty uusilla tunnuksilla, wifillä rukoiltu yläkerrasta apua. Turhaan.

Huolto nosti myös kädet pystyyn ja kuulemma ottavat nyt tehtaalle yhteyttä miten edetään. Eivät ole tällaiseen virheilmoitukseen vielä törmänneet. Autoon asennettiin uusi päivitys (muistaakseni 1803 versio), mutta tästäkään ei ollut apua.






PietarinLumitykki

Lainaus käyttäjältä: KunfuPanda - 02.06.21 - klo:07:53
Auto kävi jälleen liikkeessä ihmeteltävänä. Tällä kertaa ongelmia pääkäyttäjäksi tulemisessa. Tunnuksilla pystyy kirjautumaan autoon sisään, mutta kun yrittää tulla pääkäyttäjäksi auto ilmoittaa "sovellusta ei voi nyt käynnistää".

Palautettu tehdasasetukset, yritetty uusilla tunnuksilla, wifillä rukoiltu yläkerrasta apua. Turhaan.

Huolto nosti myös kädet pystyyn ja kuulemma ottavat nyt tehtaalle yhteyttä miten edetään. Eivät ole tällaiseen virheilmoitukseen vielä törmänneet. Autoon asennettiin uusi päivitys (muistaakseni 1803 versio), mutta tästäkään ei ollut apua.

Mullakaan ei toimi pääkäyttäjäksi kirjautuminen enää. Aikaisemmin toimi ok, mutta kun "pallo" oli harmaana viikon, niin sen jälkeen ei ole toiminut. Jää kirjautuessa kellottamaan ja ilmoittaa lopuksi että toiminto ei onnistu. Ei sinänsä menoa haittaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy