VW:ltä uusi taksikonsepti..

Aloittaja skula, 05.05.10 - klo:08:54

« edellinen - seuraava »

skula


ATM

Onpas siinä skodamaiset takavalot ja skodamainen väritys  ;D No, vitsit sikseen. Hauskanoloinen kulkine ja kerrankin jotain jota tehdään matkustajan tarpeita ajatellen. Hatunnosto tuolle.

skula

Toi on varmaan erinomainen "konsepti" isoihin kaupunkeihin.. NY yms.. Mutta esim suomessa.. Pitempiin siirtymiin varmaan vähän heikko vaihtoehto.. En tiedä.. Mukavuudella on pitkillä siirtyimillä(+10km) iso tekijä.. Ainakin minulle.

Simola

Tuo näyttää fiksulta. Ehkä Lontoon taksit ovat kohta tuollaisia. =)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Donitsi

Lainaus käyttäjältä: Skula - 05.05.10 - klo:09:18
Toi on varmaan erinomainen "konsepti" isoihin kaupunkeihin.. NY yms.. Mutta esim suomessa.. Pitempiin siirtymiin varmaan vähän heikko vaihtoehto.. En tiedä.. Mukavuudella on pitkillä siirtyimillä(+10km) iso tekijä.. Ainakin minulle.

Suomalainenhan jos liikkuu taksilla niin sen on oltava mersu tai joku preemiumi vähintään. Jos kerran matkasta maksaa pitää niin sitten vaaditaan vain parasta.

En mä tuollaisia kyllä Suomeen odottaisi, ei kestä taksimiehen kantti ja asiakkaan rohkeus nousta kyytiin. Mutta noi oikeasti isot kaupungit kuten edellä mainittiin voisivat kaiken ekoilun hengessä tuollaisiin siirtyäkin. Ovat ainakin kunnon penkit sisään valinneet, saattaa kyllä normipullean suomalaisen persaus olla aika tiukassa noissa Recaroissa, joten ei pitkälle matkalle.

T.S.

Kaikki Suomen taksit Superbeiksi ja hinnat alas!  En ole ikinä ymmärtänyt miksi taksien pitää olla Suomessa esim. Mersuja.  Superb on kuin tehty taksiksi, mahtuu matkustajia ja tavaraa.

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: T.S. - 05.05.10 - klo:16:01
Kaikki Suomen taksit Superbeiksi ja hinnat alas!  En ole ikinä ymmärtänyt miksi taksien pitää olla Suomessa esim. Mersuja.  Superb on kuin tehty taksiksi, mahtuu matkustajia ja tavaraa.

Valitettavasti Superbkin on jo sen verran "kallis" auto, että mersujen vaihtaminen niihin ei juurikaan hintoja laskisi.

jf

Itse en mitenkään ymmärrä taksin hinnasta valittamista, miten halpa sen taksin pitäisi oikein olla? Viimeksi kun taksilla kotiin tulin niin eihän se hinta ollut kuin reilu 1â,¬/km. Oman auton käytöstäkin saa jo ~0,45â,¬/km... Kyllähän sitä kuskinkin pitää palkkaa saada?
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Flat

Menee pahasti ot:ksi, mutta muuta purnattavaa ei taksimaksuissa ole kuin se starttimaksu. Miten sitä perustellaan? Mistä siinä maksetaan ?
Muutoin tuo taksi  kilometritaksa on ymmärrettävä.

jf

Lainaus käyttäjältä: Flat - 05.05.10 - klo:16:29
Menee pahasti ot:ksi, mutta muuta purnattavaa ei taksimaksuissa ole kuin se starttimaksu. Miten sitä perustellaan? Mistä siinä maksetaan ?
Eikös siinä makseta siitä, että se auto ilmestyy siihen ilmoitettuun osoitteeseen ja joku vastaa siihen telefooni numeroon josta sen taksin tilaan? Näin olen sen itse aina ajatellut.
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Flat

Entäs tolpalta ja lennosta otetut kyydit? Ilmeisesti maksetaan siitä että taksi on olemassa?

Mitä sanoisitte siitä että parturissa tai kaupan kassalla  otettaisiin starttimaksu ennen leikkauksen tai kassatoiminnan aloittamista?

jf

Lainaus käyttäjältä: Flat - 05.05.10 - klo:16:39
Entäs tolpalta ja lennosta otetut kyydit? Ilmeisesti maksetaan siitä että taksi on olemassa?

Mitä sanoisitte siitä että parturissa tai kaupan kassalla  otettaisiin starttimaksu ennen leikkauksen tai kassatoiminnan aloittamista?
Onhan lekurissakin toimistomaksu, parturissa leikkaushinnasto, vaikka vain "vähän lyhettäisiin" jne. ja ollaanhan kauppaankin ajamassa hullunlailla näitä kortilla maksamisen maksuja (vaikka käteinen onkin kaikkein kallein maksuväline kaupalle).

Etkös sinäkin ole maalauttanut palikoita siihen audiin ja kyllä maalaamossakin on aloitusmaksu, eikö se yhtään ottanut pannuun? Paljonko tämä aloitusmaksu nyt sitten oikein on?
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Flat

Perhana onko maalareillakin aloitustaksa ?
Nyt menit tuonki  kertomaan ja nyt sekin alkaa ottaan pannuun :)

juu ja joo, tuo maalaustouhu se vasta kallista onkin.....hitusen maalia suihkuttelevat  ja itse työaikakaan ei varmaan montaa minuuttia ole.
Ei ymmärrä tuotakaan !



VAG!

#13
aa

Emil

Se perusmaksu on ihan hyvä olla olemassa tämmöisessä pitkien välimatkojen maassa, jossa muu julkinen liikenne kulkee vähän harvemmin. Euroopan suurkaupungeissa se perusmaksu saattaa olla pienempi, mutta kilometritaksa on isompi. Niissä suurkaupungeissa kun vähänkin pidemmät matkat kuljetaan junalla, tai metrolla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy