Polo GTI alusta ja Polo TSI "Urheillullinen alusta". Onko kyseessä sama?

Aloittaja Lanttu42, 18.01.11 - klo:16:19

« edellinen - seuraava »

Lanttu42

Epäilen syvästi, mutta kun tämä on ollut pariin otteeseen sivuheittona parissa keskustelussa, että ehkä olisi kun on sama pudotuskin. Mutta käsittääkseni alustat menee aika pitkälti auton painon mukaan? Vai kui?

Mietin vaan, että jos madaltaisin tuota joskus hieman, ottaisinko VW:n oman 15mm madaltavan vai esimerkiksi jotkut kolmannen osapuolen ~25mm madaltavat. Onko kellään kokemusta tuosta VW:n omasta urheilullisesta alustasta perus TSI:ssä?

Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

Erkka

Normi Polon tehdasasenteinen urheilualusta pitää sisällään vain jousien vaihdon.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Late

Kyllä alkuperäinen urheilualusta madaltaa -25mm  sisältää kyllä pelkät jouset vaan.

6R0 071 677   etuakselipaino 860kg taka-akselipaino 770kg -25mm
6R0 071 677 A   etuakselipaino 830kg taka-akselipaino 770kg -25mm
6R0 071 677 B    etuakselipaino 960kg taka-akselipaino 770kg -25mm


Lanttu42

Hrmp. -15 sanoo VW, mutta joo - ihan sama oikeastaan, koska tuota 15-25 millin madallusta haen. Tuota hintaa jo mietinkin, kun alle 250 myyvät tuota sarjaa. Vanhaan Poloseen kun ostin KW:n sarjan se oli 650 euroa iskareineen.

Onko kokemusta meneekö tuolla VW:n omalla sarjalla tasaan? Halvoilla seteillä joskus tuppaa jäämään perä ylös :/ (Eihän se voi iskareista riippua?  ::))
Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy