Kesävanteet 2011

Aloittaja Der Mann., 01.01.11 - klo:11:03

« edellinen - seuraava »

Jaskas

makelja: Mulla on jo yksi auto jolla saa "luovia" hidastetöyssyissä, joten en halua toista sellaista :) Kotikadullakin niittä sattuu olemaan 4kpl :(

Peeveli: Eihän nuo hassummat ole, mutta kerran kun pitää uuden kumit ostaa niin sama kai se on vanteetkin hommata. ( Noissa on keskieuroopan kitkat alla, ovat sitten muuten varmaan myynnissäkin :) )

Mutta noi aiemman kuvan bbs:sät on muuten ihan jees, mutta ET on vain 35, eli tulee liian ulos. Ilmeisesti 45 olis passeli.
Kuten näissä 18 tuumasissa:
Passat B7 ecofuel

rob-s

LainaaJames:Tilalle tulee tämän näköinen replica vanne

Mistä hommasit tuollaiset R8 V10 replikat? Löytyyköhän 19" tai 20" koossa?

Laittakaapas linkkiä mistä näitä saa ostaa. 20" ja antrasiitin värisenä olisi aika style:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Pekka T


Rob-s tässä sinulle oivat vanteet: RS5 vanne

Sitten kun kyllästyt niihin tai vaihdat autoa, niin voit myydä ne minulle.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Pertsa

^Olikos se niin että nuo on kokoa 20" RS5:ssä? Entäs TTRS:ssä, mikä koko niissä on tuosta vanteesta, 19"?

Tuli vaan mieleen, että eilen käväistessäni Audicenterissä oli vanne-esittelytellinkiin ilmestynyt juuri tuo vanne 19-tuumaisena, en mielestäni ole aikaisemmin nähnyt. Väri oli sellainen melko matta harmaa. Hieno oli. Siinä oli vanteen vieressä telineeseen liimattu tarra mihin autoon se on tarkoitettu ja siinä luki A4 B8....
Hinta muuten oli pikkuisen halvempi kuin Hollow Spokelle, en nyt muista paljonko se hinta siellä oli mutta ei mikään halpisvanne...  :'(

jojio

http://www.vannetukku.fi/r8-p-3888.html miltähän noi näyttäs uudessa basuunassa  :o

James

#95
Lainaus käyttäjältä: rob-s - 04.02.11 - klo:15:02
Laittakaapas linkkiä mistä näitä saa ostaa. 20" ja antrasiitin värisenä olisi aika style:)

Kappas minä kun ajattelin ettei ihan heti keksittäis mistä autosta vanteet on kopioitu.Tuossa kuva itse Audi r8 V10 alla

Nämä minä tilasin Pirkkalanrengaskaupasta.
Ei siellä muita kokoja ollut.Itse asiassa ei näitä ole enää sielläkään.Minä sain viimeisen sarjan heidän hyllystä.Ei ole kotimaan, euroopan, eikä tehtaan varastossa yhtään.

Näihin vanteisiin en ole törmännyt muilla vanteita myyvillä nettisivuilla.Vanteet kulki nimellä Replica Namen HS ja näkyi olevan paketin kyljessä ITALY Wheels Collection.

Ei auta rob-s:n muuta kuin pistää kyselyitä vanne firmoihin.

Alkuperäiset R8 V10 vanteet taitaa olla spekseiltä sitä luokkaa ettei varmaan käy.Hinnasta puhumattakaan.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 04.02.11 - klo:15:25
^Olikos se niin että nuo on kokoa 20" RS5:ssä? Entäs TTRS:ssä, mikä koko niissä on tuosta vanteesta, 19"?

Tuli vaan mieleen, että eilen käväistessäni Audicenterissä oli vanne-esittelytellinkiin ilmestynyt juuri tuo vanne 19-tuumaisena, en mielestäni ole aikaisemmin nähnyt. Väri oli sellainen melko matta harmaa. Hieno oli. Siinä oli vanteen vieressä telineeseen liimattu tarra mihin autoon se on tarkoitettu ja siinä luki A4 B8....
Hinta muuten oli pikkuisen halvempi kuin Hollow Spokelle, en nyt muista paljonko se hinta siellä oli mutta ei mikään halpisvanne...  :'(

Minä kävin siellä tänään öljyt vaihdattamassa. Telineessä en niitä huomannut, mutta punaisesa A5 coupessa oli nämä 19":t alla. Hinnaksi ilmoitettiin 3600 â,¬ renkaiden kanssa.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

PaveKoo

Mini ja Leon

rob-s

Noi on siistit! Harmi että on et45 mikä ei sovi A5:een mitenkään..et20-30 olisi passeli
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

PaveKoo

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 04.02.11 - klo:17:36
Noi on siistit! Harmi että on et45 mikä ei sovi A5:een mitenkään..et20-30 olisi passeli

Kyselyä vaan löytyykö muulla ET:llä...
Ja jos ei löydy niin spaceria kehiin... saat sellaisen ET:n kun haluat  ;)
Mini ja Leon

Flat

#100
LainaaNoi on siistit! Harmi että on et45 mikä ei sovi A5:een mitenkään..et20-30 olisi passeli

Voipi olla että noita ei ole pienellä ET:llä, tuolta ne kuitenkin on kotoisin

http://www.alibaba.com/product-gs/332406445/AUDI_R8_REPLICA_WHEEL_MODEL_H53218.html


muutenkin tuolla on kattava valikoima vanteita, hakusana esim audi wheels


rob-s

Juu..voisi ostaa alibaba.com:sta 100-10000kpl vanne-erän kimpassa:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

ram1

Mun mielestä nuo vanteet ei kyllä sovi A5:een.Selkeämpi konservatiivinen luukki paljon paremmin.No eipä kukaan multa kysynytkään :D
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Flat

LainaaJuu..voisi ostaa alibaba.com:sta 100-10000kpl vanne-erän kimpassa:)

Kiinalaiset ovat sen verran kieroa porukkaa että heitin huvikseni kysymyksen tuonne, että mikä on käytännössä minimi erä.
Taaloja ne kiinalaisetkin tuijottaa, sen olen oppinut vuosine varrella.

ihmeellisiä asioita tuolla kiinassa tapahtuu, ei olisi eka kerta, jos yllättyisi.....

Pertsa

^vähän samoja kokemuksia...

Pertsa

Tuo ET45 näyttää olevan aika yleinen noissa replicoissa. Yleensä on kuitenkin tarjolla myös ET35 samasta vanteesta.

RTWteam

Ei taida autonvaihtoon talous antaa myöden joten josko sitä vanne päivityksellä piristäisi omaa mieltään ja samalla auton ulkoasua. Sen tarkemmin en ole vielä päättänyt millainen vanne tulisi mutta jotenkin tuntuisi musta-hopea yhdistelä vanne istuvan tähän autoon. ::) hmm.. Valitettavasti tuli ostettua just syksyllä 16 tuumaiset kesärenkaat joten vanteenkin täytynee olla 16 koska tuskin saan mieltäni pyöriteltyä niin jotta ostaisin uudet renkaatkin.


ePa

Tylsällä OEM hengellä mennään.


kuikelo

LainaaNäyttäis nyt saavan noita Hartmannin vanteita Suomestakin:
http://shop.futurez.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20102008-105722/Categories/Vanteet/Hartmann_AudiVW

Huomasin saman pari päivää sitten. Ovat vaan melko tyyriitä replicoiksi.. IMO.

MoFFe

Mitä mieltä... eikö tälläiset 19" sopis mun Golf Rään.

R8 replikat "puolimustana"



Ton-1

^ Sanoisinko omaan silmään täysmätsi !  Auto punainen mustilla detaljeilla, siihen tuollainen mustaa sisältävä vanne on kuin nyrkki silmään ja kun vanteessa on vielä hieman kirkastakin osaa (alumiinia) estetään vanteen kokonaan 'häviäminen'.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Pertsa

^^Vaikka hiukan muistuttavatkin R8 replicoita niin ei taida olla nuo R8 replicat.

Toiseksi minä ainakin pidän noista R:n OEM vanteista. Liikenteessä en ole VI korista R:ää vielä nähnyt, mutta yks päivä livenä liikkeessä metallisinisen R:n juuri noilla vanteilla mitkä sulla on nyt. Oli kyllä todella hieno!

MoFFe

Ton-1: Joo niin minunkin mielestä, musta ja punainen sopii hyvin yhteen ja ehkäpä just kun tuossa on hopeaa niin ne näkyy kun niillä ajalee.

Pertsa: Eikö nämä ole R8 replikat?
http://wheelsworldwide.co.uk/wheels/wsp/paul_w556/sdcf

Silver with Diamond Cut Face


Polished


Matt Black with Polished Face


Ja noi vaikiot R vanteet ovat nykyään talvivanteet  :) ei nyt tuossa autossa kesäsin 18" vanteilla voi ajella. hehe
Haluan myös sen takia toisenlaiset vanteet kun R:ät, koska kaikki ajelee juuri noilla vakioilla. Haluun olla hieman erillainen.  ::)

Ton-1

Kukaan ei kysynyt mileipidettä alkuperäisten näöstä mutta sanon kumminkin  8)  että ovat jotenkin tökerön näköiset , ei sovi tuo tyyli ei golffiin eikä audeihinkaan (IMHO).
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Pertsa

#115
Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 09.02.11 - klo:08:35
Ton-1: Joo niin minunkin mielestä, musta ja punainen sopii hyvin yhteen ja ehkäpä just kun tuossa on hopeaa niin ne näkyy kun niillä ajalee.

Pertsa: Eikö nämä ole R8 replikat?
Olet oikeassa, kyllä tuo R8 replica sittenkin on. Minua hämäsi tuo kun en kunnolla erottanut tuosta mustasta osasta tuota puolan ulkokehän päässä olevaa levennystä miten se menee.

EDIT: minusta taas noita mustahopeisia alkaa näkyä vähän liikaa kaikenlaisten "primeroiden" alla.... :-[

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 09.02.11 - klo:08:40
Kukaan ei kysynyt mileipidettä alkuperäisten näöstä mutta sanon kumminkin  8)  että ovat jotenkin tökerön näköiset , ei sovi tuo tyyli ei golffiin eikä audeihinkaan (IMHO).
Minusta nuo on hienot. Esim. tuossa Moffen kuvassa ei näytä läheskään niin hienoilta kuin ne oikeasti on luonnossa. Samoin pidän Audin lähes samannäköisestä RS6 mallista.

Peeveli

^

Tuota Moffen linkittämää vannetta taitaa linkin perusteella saada myös 16-tuumaisena eli "vajakkina"? Myykö maamme rengas/vanneliikkeet tuota?

MoFFe


NcP

Lainaus käyttäjältä: MoFFe - 09.02.11 - klo:09:24
Slamit taitaa myydä  :)
http://www.slamit.net/category/1579/16


Onkohan myös tuolla osittain mustalla värityksellä? 

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy