DentVanish

Aloittaja iceni, 23.06.13 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

iceni

Moro.

Olen tässä tunnin möllöttänyt suu auki katsoen videoita tällaisesta mahtavasta lommojen oikojalaitteesta kuin DentVanish..  :o

http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=80-2041

Alle 40â,¬ maksaa motonetissä ja saa muka pienet lommot vedettyä suoraksi..
Liekö videoita editoitu, mutta vakuuttavalta näyttää..

Kokemusta kellään?

Taky

Lainaus käyttäjältä: iceni - 23.06.13 - klo:21:43
Kokemusta kellään?

Parisen vuotta sitten sivusta seurasin kun Fiatin etufillarin edestä oikaistiin loivareunainen kämmenen kokoinen painauma juurikin ko laitteen näköisellä vempeleellä ja siitä tuli kyllä hyvä - oikeataan huomaamaton punaisessa perusvärisessä autossa.

Jos painaumassa terävään kanttia niin ei usko että jaksaa vetää suoraksi - kuumaliima ei pidä riittävästi, tuossa em tapauksessakin liimaus tehtiin usemman kerran ennen kuin lommo oli oiennut.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Pertsa

Ei tuo mikään uusi keksintö ole. Itse tuota kokeilin jo joskus 7-8v sitten, juuri se Motonetin setti. Joitakin lommoja sai aika hyvin oiottua, joitain ei niin hyvin. Jos on teräväpohjainen lommo niin ei onnistune. Vaatii joskus useamman vedon että saa lommoa vedettä ulos.

Jerry Cotton

Mulla on tuo laite ja joitakin lommoja tullut vedeltyä lähipiirin autoista.

Vanhempien Skodasta ja vaimon Volvosta lommot oikenee lähes kuin tuossa videossa, omassa mersussa taas on niin paksut pellit, että liima ei tahdo pitää. Lommo kyllä pienenee, mutta ei häviä kokonaan.

Ennen liimatapin liimaamista pellin pitää olla puhdas vahasta yms., ja liimapistoolia pitää malttaa lämmittää tarpeeksi kauan että liima sulaa kunnolla.

Laite haukkuu hintansa, mutta kalpenee kyllä ammattioikojien vehkeiden rinnalla. Kyseessä semmoinen "kunhan nyt puuhastelen"-värkki.

Emil Eagle

Sama juttu, 2007 sitten kokeilin Motonetin vimpainta. Peukalonpään kokoinen loiva painauma oikeni täysin, mutta terävä vekki vain sen verran, että vekki nousi muun pellin tasoon. Vekin kohdalla pelti on venynyt niin pieneltä alalta, ettei sinne pohjalle pysty millään liimalla kiinnittymään.

Liian kylmässä (+10°C) liima ei pitänyt, mutta parissakympissä toimi.
Kiitokset mukavasta foorumista.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy