Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

jli

Lainaus käyttäjältä: enkero - 26.03.15 - klo:01:01
Bensa näyttäis hakkaavan (ja niinhän se tekeekin). Ex-duunikaverin diesel-räsää kokeilin, vedot yhtä tontilla tai kateissa kuin uudessa isossa Range Roverissa. Vauhtia tulee, muttei edes 500cc moottoripyörä -tyyliin.
On siihen laiskimman mahdollisen mopon aikoihin tekeminen muillakin autoilla. Joku Kawan ER-5 joka on melkolailla laiskin mahdollinen peli, vetää silti 0-100 km/h viiteen sekuntiin.
Nyt on muuten omassa bensaräsässä Racelogicin hilavitkuttimet kiinni ainakin jonkun viikon. Pitää odotella kelejä ja paikkoja, josko mahtuisi testaamaan varttimailia jossain. Virkavallalta ei löydy ymmärrystä näin tärkeälle tieteelliselle tutkimukselle, joten voi joutua tyytymään 0-100 km/h mittauksiin jos ja kun paikkoja ei löydy.
Octavia vRS tsi 2015 manuaali LB

Ishvan

#6181
Lainaus käyttäjältä: makkis - 21.03.15 - klo:15:44

Kädet ristiin että nyt on ongelmat ratkottu ja alkaa vaan se kova ajo. Yhdessä kohtaa oli jo lähellä vaihto V60 T6 Volvoon ja olisi vaihtunutkin jos siihen Volvoon olisi saanut edes rahalla analogisen mittariston. Mutta ei... eli Räsällä mennään.

Whaat...johan tuo digimittari hakkaa joka suhteessa analogisen. Saa siihen digimittariin sen perinteisenkin nopeusmittarin numeronäytön tilalle jos haluaa. Kiekkamittari nyt on hieman erilainen "pystymallinen".

Eipä sitä voi koskaan uskoa, mistä se autonvaihto jää joillakin muka kiinni. Itse ei tule edes ajateltua asioita, joista jengi täälläkin näkee vaivaa  ;D. Esim. ne Volvon pissapojan suuttimet. Onneks nekin on tässä uudessa piilossa ni kehtaa jättää Vaggineen  viereen parkkiin. Itse piti aikoinaan oikeen käydä vanhasta tarkistamassa pihalla miten ne suuttimet siellä on, kun joku niitä päivitteli  :o.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

japa

Lainaus käyttäjältä: jli - 26.03.15 - klo:11:51
On siihen laiskimman mahdollisen mopon aikoihin tekeminen muillakin autoilla. Joku Kawan ER-5 joka on melkolailla laiskin mahdollinen peli, vetää silti 0-100 km/h viiteen sekuntiin.
Nyt on muuten omassa bensaräsässä Racelogicin hilavitkuttimet kiinni ainakin jonkun viikon. Pitää odotella kelejä ja paikkoja, josko mahtuisi testaamaan varttimailia jossain. Virkavallalta ei löydy ymmärrystä näin tärkeälle tieteelliselle tutkimukselle, joten voi joutua tyytymään 0-100 km/h mittauksiin jos ja kun paikkoja ei löydy.
Oli se hyvä kun ennenmuinoin sai käydä oikein luvan kanssa kokeilemassa auton kulkua lentokentällä ja näki tutkalla paljonko se kottero kulkee, ainakin rissalassa oli joskus  -90 luvulla. Nykyisin ei taida enää olla tälläisia tempauksia kun jollekin ei silloin riittänyt edes lentokenttä, vaan sai tyrittyä moottoripyörällä melkein hengen itseltään  :o ;D
Octavia 1,5 dsg style 2019
octavia 1,4 style 2016
Octavia rs 2,0 tsi 2015
Octavia 1,4 elegance 2013

jli

Lainaus käyttäjältä: japa - 26.03.15 - klo:16:28
Oli se hyvä kun ennenmuinoin sai käydä oikein luvan kanssa kokeilemassa auton kulkua lentokentällä ja näki tutkalla paljonko se kottero kulkee, ainakin rissalassa oli joskus  -90 luvulla. Nykyisin ei taida enää olla tälläisia tempauksia kun jollekin ei silloin riittänyt edes lentokenttä, vaan sai tyrittyä moottoripyörällä melkein hengen itseltään  :o ;D

Tuollaisia mahdollisuuksia pitäisi ilman muuta järjestää. Aikoinaan kylän poliisi sanoi, että tulkaapas pojat niin käydään tuolla lentokentällä kokeilemassa, miten kovaa niillä laitteilla pääsee. Mehän mentiin, tutkalla mitattiin ja lujaa pääsi. Pisteitä ropisi poliisille yhtenä iltana enemmän kuin normaalisti kymmenessä vuodessa.
Nykyään on erilaisten vastuu- ja vakuutuskommervenkkien vuoksi mennyt sellaiseksi, että nuoriso kokeilee laitteita missä parhaaksi näkee. Muutama ns virallinen nopeusajo järjestetään vuosittain, mutta ne ovat aika ruuhkaisia tilaisuuksia ja tasokin on jotain muuta kuin kyläsarja.
Octavia vRS tsi 2015 manuaali LB

sambolo

Turha vakioautolla kokeila huippuja, sen näkee tiedoista  ;D eri merkkien klubien kautta pääsee taas radalle ajamaan halvalla, viime kesänä olin seat/ skoda klubin ratapäivällä ahvenistolla niin parhaimillaan sai yksin kiertää rataa. Lopultahan se oli avoin kaikille vageille. Ei muuta kun klubeihin liittymään ja aktiiviseks niin pääsee kokeileen auton rajoja laillisesti :)
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

jli

No pidon rajoja voi kokeilla radalla, mutta ei huippuja. Kiihtyvyyksien kanssakin on vähän niin ja näin, koska pysähtely lähtöharjoittelua varten ei ole kovin suositeltavaa.
Kemoralla olen joskus käynyt ajelemassa, koska sinne voi vapaiden harjoitusten päivinä mennä kuka tahansa miltei millä tahansa.
Octavia vRS tsi 2015 manuaali LB

JakeS

Lainaus käyttäjältä: jli - 26.03.15 - klo:16:40
Tuollaisia mahdollisuuksia pitäisi ilman muuta järjestää. Aikoinaan kylän poliisi sanoi, että tulkaapas pojat niin käydään tuolla lentokentällä kokeilemassa, miten kovaa niillä laitteilla pääsee. Mehän mentiin, tutkalla mitattiin ja lujaa pääsi. Pisteitä ropisi poliisille yhtenä iltana enemmän kuin normaalisti kymmenessä vuodessa.
Nykyään on erilaisten vastuu- ja vakuutuskommervenkkien vuoksi mennyt sellaiseksi, että nuoriso kokeilee laitteita missä parhaaksi näkee. Muutama ns virallinen nopeusajo järjestetään vuosittain, mutta ne ovat aika ruuhkaisia tilaisuuksia ja tasokin on jotain muuta kuin kyläsarja.
Mm hallissa tänä vuonna 13.6 on hyvä käydä kokeilemassa. Loppuosa vielä alamäkeä niin saa hyvän tuloksen. Mailin kiihdytysmatka tuppaa aiheuttamaan monelle pettymyksen. Vakioautot jäävät aika kauas luvatusta huippunopeudesta.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

Ocutj

Lainaus käyttäjältä: japa - 26.03.15 - klo:16:28
Oli se hyvä kun ennenmuinoin sai käydä oikein luvan kanssa kokeilemassa auton kulkua lentokentällä ja näki tutkalla paljonko se kottero kulkee, ainakin rissalassa oli joskus  -90 luvulla. Nykyisin ei taida enää olla tälläisia tempauksia kun jollekin ei silloin riittänyt edes lentokenttä, vaan sai tyrittyä moottoripyörällä melkein hengen itseltään  :o ;D

Onhan noita lentokenttäkokeiluja ollut ainakin Lappeenrannassa muutamana viime kesänä (2013-2014).

pasuunaC3

Ehkä hölmö kysymys mutta en ole aiemmin kokeillut ja tuntuu oudolta tämä mutta tosiaan onko teillä kun auto paikallaan ja kaasuttelette kierrokset ns rajoitettu tai kiertäminen vaan loppuu alle 4000 kierokseen? Ei vaan nouse viisari siitä ja vähän "booaa" voi olla normaalia vaan en vaan ole huomannut aiemmin :D ..autona siis 2.0tsi automaatti. Kiitos ja anteeksi :)
Skoda Kodiaq 2.0tsi DSG 4X4 style panorama + sport leather
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -14 rallye green
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -14 rallye green
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -13 corrida red

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: pasuunaC3 - 27.03.15 - klo:12:49
Ehkä hölmö kysymys mutta en ole aiemmin kokeillut ja tuntuu oudolta tämä mutta tosiaan onko teillä kun auto paikallaan ja kaasuttelette kierrokset ns rajoitettu tai kiertäminen vaan loppuu alle 4000 kierokseen? Ei vaan nouse viisari siitä ja vähän "booaa" voi olla normaalia vaan en vaan ole huomannut aiemmin :D ..autona siis 2.0tsi automaatti. Kiitos ja anteeksi :)

Taitaapi lähes kaikissa uusissa autoissa olla nuo tyhjäkäyntikierrokset rajattu. Ei siis varmastikaan mikään poikkeus kyseessä ;).
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Daatta

Kuulemma tyhjäkäyntikierrosten rajoitin poistuu, kun ottaa luistoneston pois päältä. En ole itsekään kokeillut, kun ei ole putkistoa vielä tullut vaihdettua...  ::)
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Candywhite

Onkos hyviä ehdotuksia?
Perjantaina vaihdoin itse kesärenkaat, välittömästä kulutus hyppäsi huimasti. Samat reitit ja vauhdit (ihan aikuisten oikeasti) vei talvirenkailla 4,3 nyt 5,6. Toki talvirenkaat oli kapeammat 205 ja kesärenkaat 225, mutta mielestäni tuo kulutus ero ei selity tuolla.

Onko ehdotuksia mistä johtuu ja miten korjata?
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

enkero

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 31.03.15 - klo:23:05
Perjantaina vaihdoin itse kesärenkaat, välittömästä kulutus hyppäsi huimasti. Samat reitit ja vauhdit (ihan aikuisten oikeasti) vei talvirenkailla 4,3 nyt 5,6. Toki talvirenkaat oli kapeammat 205 ja kesärenkaat 225, mutta mielestäni tuo kulutus ero ei selity tuolla.

Itsellä ei ole (eikä tule) RS:ää, mutta sama ilmiö nastoilta kesärenkaille mennessä; kulutus nousee :(

Insinöörinäkään en keksi hyvää selitystä miksi näin,mrengaspaineetkin olevinaan katselin kohilleen. Jos se nastarengas vaan ois niin paljon jäykempi rungoltaan?
C250CDI t 4matic -12 - Clio ST 2017
ex: Fabia III Combi 1.2 TSI DSG Style -16, Octavia Combi Style 4x4 TDI DSG -15, Fabia III 1,2 TSI DSG -15, Octavia III Combi 1,6 TDI DSG -13,Fabia II vRS -10, Octavia II FL Combi 1,4 TSI -09, Octavia I HB 1,9 TDI -98

jaiksi

Leveämmät renkaat ja isommat (lue:painavammat) vanteet nostavat kulutusta.
Skoda Octavia Combi Style 1,4 TSI DSG vm. -17
Skoda Octavia Combi Elegance 1,4 TSI man. vm. -15

duke7

Lainaus käyttäjältä: jaiksi - 31.03.15 - klo:23:45
Leveämmät renkaat ja isommat (lue:painavammat) vanteet nostavat kulutusta.
Kyllä. Kesärenkaat on myös tehty käytettäviksi kesällä eli ne eivät toimi parhaalla mahdollisella tavalla alkukeväästä kun on vielä kylmää.

enkero

Prolemalleissa ei päättely toimi jos vaihdos 205/55R16 -> 205/55R16. Toki toi kesärengas voi vaan olla "laiska". Mutta menee tää arpominen ohi RS-topicin.
C250CDI t 4matic -12 - Clio ST 2017
ex: Fabia III Combi 1.2 TSI DSG Style -16, Octavia Combi Style 4x4 TDI DSG -15, Fabia III 1,2 TSI DSG -15, Octavia III Combi 1,6 TDI DSG -13,Fabia II vRS -10, Octavia II FL Combi 1,4 TSI -09, Octavia I HB 1,9 TDI -98

jli

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 31.03.15 - klo:23:05
Onkos hyviä ehdotuksia?
Perjantaina vaihdoin itse kesärenkaat, välittömästä kulutus hyppäsi huimasti. Samat reitit ja vauhdit (ihan aikuisten oikeasti) vei talvirenkailla 4,3 nyt 5,6. Toki talvirenkaat oli kapeammat 205 ja kesärenkaat 225, mutta mielestäni tuo kulutus ero ei selity tuolla.

Onko ehdotuksia mistä johtuu ja miten korjata?

Onko renkaiden vierintähalkaisija varmasti sama? Jos laitat isommat renkaat, kaikki muut, paitsi navigaatorilla ja huoltoaseman mittarilla mitatut kulutuslukemat kasvavat (kulutus itsessään ei tietenkään kasva).
Octavia vRS tsi 2015 manuaali LB

dwntime

Lainaus käyttäjältä: enkero - 31.03.15 - klo:23:10
Itsellä ei ole (eikä tule) RS:ää, mutta sama ilmiö nastoilta kesärenkaille mennessä; kulutus nousee :(

Insinöörinäkään en keksi hyvää selitystä miksi näin,mrengaspaineetkin olevinaan katselin kohilleen. Jos se nastarengas vaan ois niin paljon jäykempi rungoltaan?

Talvirenkaissa on pienempi vierintävastus niissä käytetyn silican vuoksi sekä erilaisista lamellipinnoista. Tämä on suurin syy miksi kulutus kesärenkailla nousee. Ei johdu lämpötilasta tai renkaan optimaalisesta käyttäytymisestä vaan ihan materiaalista.

jli

Ei tuokaan toimi, koska renkaiden vierintävastuksen arvot on ilmoitettu energiatehokkuus-kirjaimella (bensamittarin kuva ja esim B, C, F tms.). Löydät varmasti kesärenkaita joissa on pienempi vierintävastus kuin missään talvirenkaassa. Toisaalta löydät varmasti talvirenkaita joissa on pienempi vastus kuin joissain kesärenkaissa.

http://www.rengas-online.com/cgi-bin/rshop.pl
Octavia vRS tsi 2015 manuaali LB

dwntime

Lainaus käyttäjältä: jli - 01.04.15 - klo:10:27
Ei tuokaan toimi, koska renkaiden vierintävastuksen arvot on ilmoitettu energiatehokkuus-kirjaimella (bensamittarin kuva ja esim B, C, F tms.). Löydät varmasti kesärenkaita joissa on pienempi vierintävastus kuin missään talvirenkaassa. Toisaalta löydät varmasti talvirenkaita joissa on pienempi vastus kuin joissain kesärenkaissa.

http://www.rengas-online.com/cgi-bin/rshop.pl

Joo tietenkin löytyy. Kesärenkaissa myös matalan vierintävastuksen ECO-renkaita.

Yleinen vastaus yleiseen kysymykseen kuitenkin, mikäli puhutaan geneerisistä renkaista on, että talvirenkaiden vierintävastus on pienempi renkaan pinnan ja silicaseoksen vuoksi.

Epes

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 31.03.15 - klo:23:05
Onkos hyviä ehdotuksia?
Perjantaina vaihdoin itse kesärenkaat, välittömästä kulutus hyppäsi huimasti. Samat reitit ja vauhdit (ihan aikuisten oikeasti) vei talvirenkailla 4,3 nyt 5,6. Toki talvirenkaat oli kapeammat 205 ja kesärenkaat 225, mutta mielestäni tuo kulutus ero ei selity tuolla.

Onko ehdotuksia mistä johtuu ja miten korjata?

Sulla on kesärenkaissa liian pienet rengaspaineet?

Candywhite

Toki ymmärrän että kapea nasta rengaalla on pienempi vierintävastus kuin kesärenkaalla joka on leveämpi. Mutta 20% kulutus ero tuntuu kivi isolta.

Eron huomaa kun rullaa alamäkiä vapaalla. Mäet jossa auto kiihtyy talvirenkailla vapaalla rullatellesssa, nyt vauhti pysyy samana tai jopa hidastuu.

Rengas paineet edessä 2.9 ja takana 2.6.

Voiko tämä johtua siitä jokin jarru on kokoajan päällä tai tein jonkin virheen rengaiden vaihdossa?
Kodiaq 6/2017. 4x4 tdi Ambition

Boot

Itsellä oli sama ilmiö viime keväänä. Uuden rengassetin kanssa kulutus pompsahti roimasti. Kulutus tasaantui kuitenkin ja oli pian samalla tasolla talvinakkien kanssa. En muista kauanko kesti, ehkä viikon pari.

Syytä voi vain arvailla. Ja renkaina oli Bridgestone Turanzat 225-45/17 koossa.
Suomi on ahdin valtakunta

pulttiboi

Lainaus käyttäjältä: Candywhite - 01.04.15 - klo:17:18
Voiko tämä johtua siitä jokin jarru on kokoajan päällä tai tein jonkin virheen rengaiden vaihdossa?
Tuskin siinä renkaan vaihdossa on mitään virhettä tapahtunut jos ei täristä ajossa mitenkään.
Sanoisin että tuo kulutuksen nousu on täysin normaalia. Itselläni ollut aina sama juttu kun siirtyy talvirenkaista kesärenkaisiin koosta 205 kokoon 225 niin kulutus on noussut noin litralla. Luulen että eniten vaikuttaa renkaan leveys, vierintävastus ja rengassarjan paino.

Irene

En ole surffaillut autopalstoilla niin paljoa, että äkkisältään olisin löytänyt parempaa palstaa kysymykselleni. Kiitän vinkeistä, jos on jokin palsta jossa pohtia tätä aihetta paremmin:

Elokuussa käyttöön otettu Skoda RS Octavia Combi kävi juuri ensimmäisessä 30.000km huollossa. Muuttuneiden asuinolosuhteiden vuoksi kilometrit paukkuu ja olen jonkin aikaa katunut sitä, etten ottanut dieseliä. Toinen juttu on neliveto, niin pääsisi talvisin paremmin kotipihaansa ja siitä pois.

Kuinka siis kannattaisi toimia, pohdin. Polttelee jo muutama vaihtoehto, mennä vaan vaihtamaan suht samanhintaiseen mitä autoni arvo tällä hetkellä. Vai menisikö miten kaupaksi, jos itse yrittäisi myydä? Mitähän tahtia autokauppa yksityisillä myyjillä liikkuu? Autossani on plussana hyvät varustelut. Omaan myyntiin ei toisaalta oikein juuri nyt olisi aikaa ja sitten kun saisi myytyä, olisiko missään tarjolla juuri haluamaani vaihtoautoa, kun niitä on nytkin vain muutama. Vaatimuksena neliveto, automaatti, diesel, farmari tai maastoauto. Mielellään navigointijärjestelmä, webasto plussaa mutta senhän saa asennettuakin.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Irene - 01.04.15 - klo:20:36
En ole surffaillut autopalstoilla niin paljoa, että äkkisältään olisin löytänyt parempaa palstaa kysymykselleni. Kiitän vinkeistä, jos on jokin palsta jossa pohtia tätä aihetta paremmin:

Elokuussa käyttöön otettu Skoda RS Octavia Combi kävi juuri ensimmäisessä 30.000km huollossa. Muuttuneiden asuinolosuhteiden vuoksi kilometrit paukkuu ja olen jonkin aikaa katunut sitä, etten ottanut dieseliä. Toinen juttu on neliveto, niin pääsisi talvisin paremmin kotipihaansa ja siitä pois.

Kuinka siis kannattaisi toimia, pohdin. Polttelee jo muutama vaihtoehto, mennä vaan vaihtamaan suht samanhintaiseen mitä autoni arvo tällä hetkellä. Vai menisikö miten kaupaksi, jos itse yrittäisi myydä? Mitähän tahtia autokauppa yksityisillä myyjillä liikkuu? Autossani on plussana hyvät varustelut. Omaan myyntiin ei toisaalta oikein juuri nyt olisi aikaa ja sitten kun saisi myytyä, olisiko missään tarjolla juuri haluamaani vaihtoautoa, kun niitä on nytkin vain muutama. Vaatimuksena neliveto, automaatti, diesel, farmari tai maastoauto. Mielellään navigointijärjestelmä, webasto plussaa mutta senhän saa asennettuakin.
Vaikka olisi kuinka uusi, niin nykyään käytettyjen arvo nolla.Riippuen kilsoista, et saa juurikaan takkiin bensalla.Tollahan pääsee matkaa hyvillä lukemilla.Yksityiselle et voi tehdä kauppaa ilman, että jotain tulee vaihdossa.Melkein ainoa vaihtoehto, että joku haluua vaihtaa bensaan.Nettiautoon ilmo hyvillä kuvilla ja uppia 30- vikaa sivulle usein.Jos sulla jää kilsat alle 30tkm vuodessa, niin en vaihtais mihinkään, vaikka kuinka laskeskelisi.Lopputulos on +/0 jos joudut maksamaan väliä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

makkis

LainaaSanoisin että tuo kulutuksen nousu on täysin normaalia. Itselläni ollut aina sama juttu kun siirtyy talvirenkaista kesärenkaisiin koosta 205 kokoon 225 niin kulutus on noussut noin litralla. Luulen että eniten vaikuttaa renkaan leveys, vierintävastus ja rengassarjan paino.

Näin se menee auton merkistä, mallista ja polttoaineesta riippumatta. Vieräntävastus ja ilmanvastus kasvaa.

Kesärajoitukset ja ilmastointi sitten nostaa sen toisen litran. Kaksi litraa per satku on minulla "kesäbudjettilisäys", auto kuin auto. Pitänyt nyrkkisääntönä aina paikkaansa paitsi minulla olleessa 520da E61 bemarissa jossa tuo oli helteistä riippuen jopa +5 litraa!

ram1

Lainaus käyttäjältä: makkis - 01.04.15 - klo:21:45
Näin se menee auton merkistä, mallista ja polttoaineesta riippumatta. Vieräntävastus ja ilmanvastus kasvaa.

Kesärajoitukset ja ilmastointi sitten nostaa sen toisen litran. Kaksi litraa per satku on minulla "kesäbudjettilisäys", auto kuin auto. Pitänyt nyrkkisääntönä aina paikkaansa paitsi minulla olleessa 520da E61 bemarissa jossa tuo oli helteistä riippuen jopa +5 litraa!
Riippuu renkaan merkistä.Vaihdoin huonon vierinvastuksen talvirenkaasta hyvän vierinvastuksen kesänakkiin, niin kulutus putosi noin.0.5.Sama koko.Usein kesänakki isompi, ja sitä myötä myös vanne painavampi.Kulutus nousee.ylläri.Torgue auttaa hiukan taspainottamaan.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Irene

Ram1, tällä tahdilla kilometrejä tulee 45tkm vuodessa, kun nyt jo 8kk aikana tuli tämä 30tkm. Pk-seudulla kaupunkiajoa paljon, toki moottoritietäkin siinä samalla.

ram1

Lainaus käyttäjältä: Irene - 01.04.15 - klo:21:52
Ram1, tällä tahdilla kilometrejä tulee 45tkm vuodessa, kun nyt jo 8kk aikana tuli tämä 30tkm. Pk-seudulla kaupunkiajoa paljon, toki moottoritietäkin siinä samalla.
Ok.Sit ehdottomasti disu.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy